Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Do you need something..? //Athena// EmptyIdag kl. 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Do you need something..? //Athena// EmptyIgår kl. 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Do you need something..? //Athena// EmptyIgår kl. 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Do you need something..? //Athena// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Do you need something..? //Athena// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Do you need something..? //Athena// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Do you need something..? //Athena// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Do you need something..? //Athena// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Do you need something..? //Athena// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Do you need something..? //Athena// Voteba13Do you need something..? //Athena// Voteba14Do you need something..? //Athena// Voteba15 
Edgar
Do you need something..? //Athena// Voteba13Do you need something..? //Athena// Voteba14Do you need something..? //Athena// Voteba15 
Valentine
Do you need something..? //Athena// Voteba13Do you need something..? //Athena// Voteba14Do you need something..? //Athena// Voteba15 
Abigail
Do you need something..? //Athena// Voteba13Do you need something..? //Athena// Voteba14Do you need something..? //Athena// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164687 indlæg i 8727 emner

Do you need something..? //Athena//

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 23:56

Sted: Bloodrage Village
Tid: 16:54
Omgivelser: En masse boder..
Tøj: http://news.frbiz.com/spanish_brand_desigual_women-270934.html

Isobel var på udkig efter nogle gammle papire hun engang havde fået stjålet, for lang tid siden.. Hun vidste ikke om de var der, men hun vidste de var meget værdifulde hvis hun ville have sin hævn.. Indtil videre havde hun kun gået forbi boder med tøj, det var ikke lige det hun stod og manglede.. *Hvor finder jeg en bod med gamle skrifter osv...* Isobel fandt et træ og gik i skygge for solen, den var jo stadig skarp selvom hun godt kunne gå ude i den.. Hun lænnede sig op af træet, og kiggede sig lidt rundt omkring, imellem alle de folk, som myldrede sig forbi.. Hun overvejede ikke engang at spørge en, da det så ud som om alle havde travlt.. *Hvor er det her besværligt...* Hun sukkede, og kiggede ned i jorden. Hun gik videre efter hun havde stået der i et stykke tid... Hun havde gået i et stykke tid, da hun endelig fandt et sted hvor der var gamle skrifter... En halv gammel mand stod inde i boden.. Han lugtede langt væk, af sprut, og sved... ''Har i noget med Gancies Polenca Graf..?'' Manden stod bare i et stykke tid og kiggede på hende, da hun nok var den første den dag der var kommet.. Han grinede lidt.. ''Det efternavn har jeg ikke hørt i langtid.. Jo det har jeg, en rulle..'' Han rækkede rullen til hende, og gik ud om bagved imens hun kiggede... Isobel tog rullen og gik inden han kom tilbage, da hun mente hun ikke behøvede at betale, når det tilhørte hendes famillie.. Hun fandt et sted hvor der ikke var så mange folk, men stadig nogle få...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 0:05

Athena gik lidt rundt mellem boderne. Hun ledte ikke efter noget specielt, men fandt alle boderne... Fascinerende.
Lidt fra hende stod en kvinde med en rulle pergament i hænderne. Athena gik hen til hende og kiggede hende over skulderen på rullen.
"Hey," sagde hun. "Hvad har du der?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 0:21

Isobel hørte en stemme bagfra.. *En kvinde..?* Hun rullede det hurtigt sammen, og gemte det under hendes arm.. Hun vendte sig langsomt over mod hende, og studerede hende lige hurtigt.. Hun kiggede lidt på hende inden hun svarede.. ''Noget fra min famillie..'' Lugten af Shapeshifter lagde tydeligt over hende, de var ikke særlige svære at spotte, når man kunne lugte dem.. ''Shapeshifter..?'' Hun smilte forsigtigt til hende, og prøvede at finde nogle dyriske træk..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 0:39

"Familie? Spændende," sagde hun og smilede let. Vampyr-familie. Det var sikkert fra før min oldefar var blevet født. "Jaaa, Shapeshifter,... Vampyr."
Athena havde set det komme. Normalt hvis man går hen og snakker med en vampyr, er det den reaktion man får.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 1:14

Hun nikkede.. ''Jeg prøver at finde ud af nogle ting, fra min famillie af..'' Isobel ledte rent faktis efter nogle forklaringer på hvorfor varulvene angreb hendes famillie, og da hun vidste, at mange af hendes forfædre skrev dagbøger, (ligesom hende) og nogle af de bøger var blevet fordelt, rundt omkring i verden, nogle revet fra hinanden, var det her et godt sted at starte..

''Vampyr.. Jep det er mig..'' Hun smilte forsigtigt til hende.. ''Undskyld! Hvor er jeg dog uhøflig.. Mit navn er Isobel Gancies Polenca Graf..'' Hun smilte og rakte hendes hånd frem..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 1:27

"Sejt, nok," sagde hun, at finde ud af ting fra sin familie måtte da være meget spændende.
Hun smilede tilbage. "Hej, Isobel. Jeg er Athena Diana d'Arc."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 1:31

''Hyggeligt at møde dig Athena'' Hun smilte og begyndte stille med at gå.. ''Kommer du?'' Hun ville gerne gå lidt, da hun hadet at stå stille, og at der så bliver den der tavshed der..

''Hvad laver du mon her ude..?'' Hun kiggede undrende på hende og smilte..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 1:31

''Hyggeligt at møde dig Athena'' Hun smilte og begyndte stille med at gå.. ''Kommer du?'' Hun ville gerne gå lidt, da hun hadet at stå stille, og at der så bliver den der tavshed der..

''Hvad laver du mon her ude..?'' Hun kiggede undrende på hende og smilte..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 1:34

Hun fulgte med hende.
"Hvad jeg laver her? Jeg går, kigger, kigger på folk," sagde hun. Der var vel ikke rigtig en forklaring men det var den bedste hun kunne finde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 1:37

Hun grinte lidt af hendes svar..
''Går og kigger på folk, nu har jeg hørt den med'' sagde hun med et grin..
''Hvad er det så for nogle folk du kigger på, om jeg må ahve lov at spørge?'' Hun kiggede lidt væk, da der var endnu en stor mand, som lugtede langt væk af sprut, og sved, som stod og gloede på dem..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 1:45

"Alle mulige personer, folk der bare tiltrækker sig min opmærksomhed," smilede hun. "Som dig!... Okeey, det lød lidt stalker-agtigt."
Hun grinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 1:54

Hun grinede af det.. Hun nød hendes selskab, mere end hun plejer at gøre med en Shapeshifter.. ''En smule sagde hun med et grin..'' Hun buffede blidt til hendes skuler, på en venskabelig måde, ''Din stalker'' Sagde hun med et lidt overdrevet grin..
Hun havde i et kort øjeblik glemt ham manden som stirrede på dem, men hun kom hurtigt i tanke om ham igen, da hun så flere mennesker stirre på dem, med nogle fjendtlige og forbløffede øjne.. Hun vidste ikke om Athena havde opdaget det, men Isobel synes bestemt ikke om det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 1:59

For en gangs skyld kiggede hun ned i jorden. Hun grinede med hende. Isobel var da en underlig sød vampyr. Underlig sød vampyr mod en Shapeshifter.
"Jaaa, det ikk' så godt," grinede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 2:03

''Nu håber jeg ikke du bliver skræmt af min særhed..'' Hun smilede forsigtigt til hende, men hendes smil forsvandt hurtigt, da hun igen fik øje på en der stod og stirrede på dem.. ''Hey øhm... Har du lagt mærke til alle de folk der stirre på os..?'' Hviskede hun stille til hende, og kiggede bagud, hvor der var mange der bare stod som forstenet og kiggede på dem..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 2:12

Athena blev så forundret over at høre det, at hun åbenlyst kiggede op og rundt. Upss...
"Hader når folk kigger på mig!" Hviskede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 2:16

''Samme her..! Men hvorfor gør de det...''
Isobel stoppede op, og drejede rundt på hælen, over til en dame, som også stod helt urokkelig, og stirrede på dem.. Isobel knipsede med sine hænder foran damen uden hun reagerede... ''Jeg tror det er en god ide at vi går nu..'' hviskede hun til Athena.. Isobel begyndte at gå lidt hurtiger, og så efter de folk som drejede hovedet mod dem.. Det løb koldt ned af ryggen på Isobel, da hun også hadet når folk kiggede på hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 2:27

Athena så sig omkring.
"Jaaa..."hviskede hun og fulgte med Isobel.
Hun gik halvt baglæns indtil at hun ikke kunne holde folks blikke ud længere.
"Uhyggeligt," hviskede hun for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 2:34

Isobel satte forsigtigt i løb.. ''Kom så, nu smutter vi!'' Råbte hun efter Athena..
Da de var ved at være et godt stykke væk fra alle mennesker, stoppede Isobel op ved et træ og satte sig ned, og kiggede forsigtigt tilbage, hvor de kom fra.. Alle var gået tilbage til det de lavede før, de begyndte med at kigge på dem..

Isobel ledte efter hendes stykke papir, men kunne ikke finde det.. ''Damn..!!'' Sagde hun for sig selv, og rejste sig op, og ledte videre.. ''Det bare løgn! min rulle er væk!'' ''Vi må tilbage nu!'' Sagde hun, helt bange og forvirret, hun mente da hun ahvde haft papiret på sig hele tiden.. Det var det eneste spor hun havde, hun måtte ikke miste det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 2:43

Athena satte i løb efter hende. Hun havde stadig ikke helt fattet hvad der skete, så hun var lidt langsom.
Da hun nåede hen til Isobel var hun fuldstændig fra den.
Athena tog fat i hende: "Isobel, hvad sker der?!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 2:46

''Før? Jeg Ved det ikke! Nu? Min rulle er blevet væk! Jeg må tilbage efter den!'' Hun var en smule forvirret, men hun skulle have papiret.. ''Det var mit eneste spor jeg skal have det tilbage!'' Den sætning røg ud af hende, det var ikke meningen Athena skulle vide noget om rullen, men det var faktis ligemeget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 2:53

Al infomationen skulle lige bundfældes hos Athena.
"Hvilket spor?!" Spurgte hun forvirret, stadig med en hånd på hendes skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 2:55

''Jeg... Vil du høre en lang historie, som jeg gør kort, altså uden mange detaljer..?'' Hun sukkede da hun aldrig rigtig fortalte den til nogen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 2:58

Hun kiggede lidt mærkelig på hende.
"Okay, hvis det med din rulle kommer til at give mening af det... Så, okay!" Sagde hun en smule desparat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 3:04

''Min mor, havde lige lagt Mig i seng, da vi blev angrebet af varulve.. Min mor beodrede Mig til at lægge mig under sengen, og være stille, det gjorde jeg..

En af varulvene dræbte min mor, inde på værelset som jeg lagde i, varulven havde opdaget mig, men gjorde intet, den gik bare.. Da Jeg havde lagt under sengen i et par timer, helt lydløs med tåre, rejste jeg mig op, og gik hen til min mor... Jeg tog hendes halskæde af som hun havde på.. Jeg vidste ikke hvor min mor havde den fra, men jeg havde fået af vide den var meget værdifuld....

Jeg løb ud på marken, hvor min far lagde, det var et frygteligt syn, for en 7 årig pige, at se ens far sprættet op, af varulve, som jeg kun havde hørt historier om...

De næste 12 år brugte jeg på, at blive stærk, så jeg kunne få min hævn... Jeg ville finde den varulv som efterlod mig, og spørge hvorfor... Hvis den altså stadig levede et sted der ude...

Så nu leder jeg efter spor, fra mine forfædre, om hvorfor varulvene angreb os, og hvordan jeg finder dem, og måske finder noget om mine forældre..'' Hun sukkede.. ''Og derfor skal jeg have fat i det!''


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 3:16

Hun havde hørt på hendes historie og var blevet mere og mere trist ved forstillingen om lille 7-årige Isobel uden nogle i hele verden.
"Jeg er ked af det," sagde hun bedrøvet. "Jeg skal nok hjælpe dig med at finde den igen. Måske var det slet ikk os de kiggede på, men rullen... Du er nok højst sandsynligt blevet offer for en rulle-lommetyv. Hvor mærkeligt det end lyder... Men vi ville nok have set det hvis nogen havde bevæget sig eftersom de alle stod stille..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum