Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Do you need something..? //Athena// - Page 3 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Do you need something..? //Athena// - Page 3 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Do you need something..? //Athena// - Page 3 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Do you need something..? //Athena// - Page 3 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Do you need something..? //Athena// - Page 3 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Do you need something..? //Athena// - Page 3 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Do you need something..? //Athena// - Page 3 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Do you need something..? //Athena// - Page 3 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Do you need something..? //Athena// - Page 3 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Do you need something..? //Athena// - Page 3 Voteba13Do you need something..? //Athena// - Page 3 Voteba14Do you need something..? //Athena// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Do you need something..? //Athena//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Do you need something..? //Athena// - Page 3 Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 21:13

"Jaaa, kender det godt," smilede hun. "At være i knibe. Det ikk' lige så godt."
Hun kiggede ud i luften.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// - Page 3 Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 21:15

''Nej det er det jo ikke, når det hedder at være i knibe!'' Sagde hun med et grin.. Hun smilede og rejste sig, og gav hende en hjælpende hun til at komme op, ''jeg vil begynde at gå ind mod mit hjem, vi kunne vel følges'' Sagde hun emd et smil..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 21:21

Hun smilede og tog imod hånden.
"Klart! Har alligevel ingen steder præcist at gå hen."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 21:23

''Hmm... Hvis du har brug for at overnatte, så har jeg mange værelser i mit hus'' Hun smilte, og kiggede over mod hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 21:29

Hun smilede stort.
"Tak, måske vil jeg faktisk overveje at tage imod muligheden, at sove i samme hus som en vampyr."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 22:26

Hun grinede en smule..
''Orh slap da af! Jeg gør ikke noget'' Hun smilede, og begyndte med at kigge ned på jorden, så hun kunne se hvor hun trådte ned henne..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 22:35

"Tror det egentligt at du ville kunne gøre mig noget," grinede hun og gik om på siden af hende, så de kunne snakke sammen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 22:40

''Self kan jeg det!'' Hun grinede men så stadig kun ned i jorden.
''Jeg kan skubbe dig...'' Hun skubbede blidt til Athena.. ''Sådan der'' Hun grinede og så op på hende..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 22:44

"Ja, man så vil jeg gøre det," hun grinede og skubbede til hendes hoved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 22:55

Hun grinte, og så ned i jorden igen.
Hun kiggede hurtigt op, og pegede hen imod der hvor hun boede..
''Der nede..''
Man kunne se toppen af hendes hus..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 22:57

"Det ser hyggeligt ud..." hun tænkte sig lidt om.
Det kunne man vel egentlig ikke rigtig sige fra toppen af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 23:08

Hun grinte lidt.. ''Så vent til du ser inde i huset..''

Hendes hus er jo meget gammelt, så der er nok mest mørke fine møbler..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 23:10

"Glæder mig helt," grinede hun.
Det gjorde hun faktisk. Hun glædede sig til at komme ind i et hus, og så var det jo et helt fremmed hus.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 23:16

Hun grinede en smule..

De var nu ved at være der.. ''Lige der oppe'' Sagde Hun med et smil, og begyndte at løbe der op.. Da de var nået der op, låste hun døren op, og åbnede den.. Det første man ser, og to trapper som går op til næste etage, i vær sin side..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 23:26

Hun løb grinende med hende hen til huset.
"Nu kan jeg vel sige det ser hyggeligt ud, eller måske kan jeg ikke," grinede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 23:30

''Det kan du kun, hvis det ser hyggelig ud!'' Hun smilede, og gik ind i huset, og drejede til højre..

''Velkommet til stuen.. Til venstre for døren er køkkenet..'' Hun løb op af trappen til højre, og gik til højre, der var en lang gang, med mange døre, med værelser i.. ''Det samme er der til venstre..'' Hun havde også en kælder, men den skulle hun helst ikke se..

''Frit valg på alle hylder, om hvor du vil sove..'' Hun smilte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 23:33

"Tak, så... Overtager jeg dette," smilede hun, og bankede på døren tættest på. "Man skulle gerne se om der pludselig er nogen der inde," jokede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 23:39

Hun grinede endnu engang.. *Jeg griner for meget idag...*
Isobel åbnede døren, og fulgte hun ind i et stort værelse, med masser af tøj, en stor seng, og en god udsigt fra vinduet af..

''Du tager bare noget tøj hvis du har brug for noget, der er lige så meget i de andre værelser'' Sagde hun med et smil.. Selvom alle værelserne ikke var ens, var der sådan cirka ligemeget tøj i dem, undtagen i Isobels væreslse, som self var lidt større end de andre..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 23:42

"Wow, så meget tøj har jeg ikke engang!" Udbrød hun. "Der skal heller ikke så meget til jeg har ikke så meget."
Hun kiggede sig omkring. Der var faktisk hyggeligt, dejligt hvad man nu kalder det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 23:47

''Når du engang går, så tager du bare noget med, hvis du kan passe det'' Hun smilede til hende..

Denne dag var en underlig dag.. At hun snakker så godt med en person, giver hende tøj, og griner alt for meget med hende.. Isobel kunne slet ikke kende sig selv mere..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 23:55

"Tak, men jeg kan nok ikke bære på det," grinede hun.
En grinende dag, det måtte være det det var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 0:08

''Jamen... Du får en pose..!'' Hun grinede endnu engang..
''Nej okay, jeg har en ide, hvis du nogensinde mangler tøj, kommer du bare og henter noget, så længe du ikke plyndre alle mine skabe..'' Hun smilede lidt, og bakkede så ud af rummet, og gik ind på sit værelse... Hun gik lidt rundt der inde, og rørte forsigtigt, ved alle tingene på skriveborden, alt stod præcis som hun havde forladt det..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 0:10

Da Isobel gik satte hun sig ned på sengen og sad og smilede for sig selv. Underlig sød vampyr.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 0:11

//Out..?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 0:19

\\Var det så det?\\

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum