Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Do you need something..? //Athena// - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Do you need something..? //Athena// - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Do you need something..? //Athena// - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Do you need something..? //Athena// - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Do you need something..? //Athena// - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Do you need something..? //Athena// - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Do you need something..? //Athena// - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Do you need something..? //Athena// - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Do you need something..? //Athena// - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Do you need something..? //Athena// - Page 2 Voteba13Do you need something..? //Athena// - Page 2 Voteba14Do you need something..? //Athena// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Do you need something..? //Athena//

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Do you need something..? //Athena// - Page 2 Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 3:27

Hun smilede, hun havde aldrig rigtig fortalt det til nogen, så det var lidt godt at få det ud.. Hun rejste sig, ''Lad oss tage tilbage, og hente den rulle..''
Da de gik forbi dem, var der ikke rigtig nogen der lagde mærke til dem.. ''Sært...'' hviskede hun stille til sig selv.. Hun gik hen i mod den dame, som de havde stået ved før.. '' Hej øhm.. Vi var her lige for lidt siden, og vi ville bare lige høre, om du har set hvor min rulle er blevet af..?'' *Nej hvor lyder jeg ynkelig!!* tænkte Isobel.. Damen rystede bare på hovedet, og så lige så stiv ud som før... Hun kiggede over på Athena igen.. ''jeg tror du har ret, det har noget med rullen at gøre..'' *jeg gik jo også uden at betale, men seriøst det tilhøre jo faktis mig!?*

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Do you need something..? //Athena// - Page 2 Empty Sv: Do you need something..? //Athena//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 3:35

"Jaa, hvad var det egentlig for en rulle?" Spurgte hun.
Damen skræmte hende. Gammel dame der er stivnet. Jep, ulækkert!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 3:47

''jeg noget ikke læse den færdig, da du kom, men det var noget med, hvordan jeg fandt det næste spor..'' Isobel gik hen imod det sted hun tog rullen fra... ''Hvor er rullen!'' Råbte hun nærmest til manden, som stod derinde.. Manden tyssede bare på hende, fordi nogle få folk kiggede på dem.. Han viftede dem om bagved, og gik derover.. ''Jeg går der over, gå med hvis du vil..'' Sagde hun smilende.. Hun gik derover, men da hun kom derover, var der bare et par få stole, og et bord.. Hun satte sig ned, på en af de små stole.. Manden fandt tre ruller frem, og lagde dem på bordet foran dem.. Isobel tog en af dem, men smed den væk bagefter, da det ikke var den.. Hun gjorde det samme med de andre... Hun rejste sig hurtigt op så stolen væltede bag hende... Hun gik hen mod ham, og tog fat i hans halskrave.... ''Fortæl mig hvor den er..!'' Hun grinte blot, da han jo nok ikke vidste hvad hun var... Hun blottede hendes hugtænder, og hvæsede.. Man kunne tydeligt se frygten i hans skræmte øjne..

''Når.. Hvor er den!'' Han forklarede dem langsomt, at det var en mand, som ville betale godt, for at få den, i stedet for Isobel, så manden der ejede boden, så Isobel tabe den, og tog den så tilbage.. Isobel gav slip på ham, og gik ud foran igen... Hun kiggede på Athena.. ''hvad nu..?'' Isobel så helt ud til at havde givet op...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 3:53

Hun kiggede på Isobel.
"For det første, Isobel, slap af! Du kan ikk' tænke ordenligt når du er så ophidset! Du har lige vist den stakkels mand hvad du er!" Begyndte hun. "Og så skal vi finde ud af hvem manden er, se ikk' så håbløs ud vi finder den!" hun puffede til hendes arm.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 11:24

Isobel pustede langsomt ud.
''Okay okay.. Du har ret.'' *Hvor svær kan det være...* Hun begyndte at kigge lidt rundt omkring, måske sad manden og læste i den, men hun kunne ikke se ham... ''Kom, vi kigger først efter ham.'' Hun smilte og begyndte med at gå..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 14:28

Athena var glad for at hun var kommet lidt ned, så hun smilede tilbage til hende. Hun forstod da også godt at hun var flippet lidt ud. Hun gik med hende.
"Men du skal nok se at det måske bliver lidt svært at finde ham... Måske..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 14:59

''Jaa måske.. Hvis han er dum, så kigger han i den, så vi kan se det er ham..'' Sagde hun smilende.. Hun faldet lidt ned, på grund af Athenas ord.. Hun var glad for at hun var der, så var hun ikke ene om at lede efter rullen...

Hun kiggede rundt omkring efter manden, som havde taget rullen, men kunne ikke se ham nogen steder, eller jo det kunne godt være, hun vidste jo ikke hvem han var.

En mand løb hurtigt forbi dem, og ind i skoven.. Hun kiggede på Athena, et kort øjeblik.. ''Mon det er ham..?'' Hun pegede ind i skoven, hvis hun nu ikke havde set ham..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 15:09

Da Isobel pegede manden ud, løb hun hurtigt efter ham. Hun måtte bare håbe, at Isobel var lidt hurtigere end hende, til at finde ud af ting der sker omkring hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 15:20

Isobel løb med, ret så hurtigt, og prøvede på at fange ham, de ar næsten nået hen til ham.. Han var tydeligt ikke et overnaturligt væsent, eller jo det kunne godt være, men Isobel kunne ikke lugte noget..

Hun sprang på ham, så han landede på maven, hun tog rullen fra hamog kiggede på den, det var den. Hun kastede den til Athena.. ''Når... man stjæler da ikke for piger gør man vel..?'' Sagde hun med et ondt grin..
Manden så ret overvældet ud, han havde nok ikke regnet med at en pige kunne overfalde ham på den måde..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 15:28

Hun greb rullen som blev kastet til hende. Kiggede i den for at være sikker på at det var den. Hun havde jo kun set den rulle i hele sit liv. Jep, det var den.
Hun grinede lydløst af Isobel. Hun havde mødt pigen første gang for fem minutter siden, men havde allerede fundet ud af at hun kunne lide at være lidt... Overdrevet? På den bedste måde hun havde set ihvertfald.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 15:38

Hun drejede hovedet og smilte til Athena da hun hørte hende grine.. ''Er det den..?'' Sagde hun med et smil, for at være sikker på at hun ikke havde kigget forkert..

''Når.. ved du hvad jeg går ved folk det stjæler for mig..?'' Hviskede hun i hans øre.. Han rystede blot stille på hovedet, så meget han nu kunne.. Hun begyndte at grine en ond latter.. ''Det vil du skam heller ikke vide.. men du skal nok finde ud af det!'' Sagde hun med et ondt smil.. ''Jeg vil jage dig, en dag hvor du mindst venter det.. Så løb nu hjem til din famillie, og fortæl dem at du kun har et par dage tilbage at leve i..'' Hun smilte igen, og lod ham gå.. Han løb hurtig væk fra dem igen..

Isobel havde ikke tænkt sig at gøre noget af det hun sagde, det var bare spil af tid.. ''Så..'' Sagde hun med et smil til Athena.. ''Skal vi smutte igen, vi må nok hellere gemme rullen væk, så den ikke bliver stjålet igen..'' Hun smilede forsigtigt til hende.. Det var ikke meningen at hun skulle blive bange for hende nu..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 15:46

"Jep, det er den," smilede hun.
Hun kiggede efter manden.
"Han kommer nok til at fortryde det inderligt, men ja lad os, og hold den tæt på dig den her gang!" Hun smilede. Hun kunne se at Isobel var bange for at hun var blevet bange, men vreden var jo alligevel ikke rettet mod hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 15:50

''Javel har Hr!! Jeg holder den rigtig tæt til mig denne gang!'' Hun gengældte hendes smil..
''Jeg gider ikke komme efter ham.. Det er spild af tid..'' Sagde hun med et grin.
''Du.. Jeg skræmte dig ikke gjorde jeg.?'' Hun sukkede lidt, da det var sket et par gange før, at hun havde skræmt nogen, hvor de så derefter var blevet bange for hende..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 15:54

Hun tænkte sig lidt om før hun svarede.
"Jeg har været sammen med en vampyr der mistede kontrollen. Jeg troede ikke det var muligt for hende men det var det. Så, nej. Lige så længe du ikke er sur på mig, tror jeg at jeg er okay," hun smilede et halvt smil. "Men tak, fordi du tænkte på det!" Nu smilede hun helt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 15:58

''Hvem var denne vampyr så?'' Hun smilede da hun ikke rigtig kendte særlig mange vampyre, hun havde kun hørt om nogle få i nærheden..

''Hey, det var så lidt du.'' Hun smilede til hende.. ''Kom lad oss gå, hun begyndte at gå ud imellem boderne igen, og hen imod der hvor de havde sat sig før, da hun opdagede at hendes papir var væk.. Hun tjekkede lige en ekstra gang, for at være sikker på det stadig var der, det var det.. Hun smilede lidt for sig selv..

ingen mennesker så på dem.. *Det var helt klart rullen de kiggede på før..* Tænkte hun lidt for sig selv...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 16:05

"Bare en af mine få venner... Hun er fin nok nu," hun gik med hende.
"Mærkeligt at de ikke kigger på rullen længere. Dejligt, men mærkeligt...."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 16:15

''Hmm... Jeg kender en af dine venner.. Mig?'' Isobel havde ikke rigtige nogel venner, men hun forstillede sig Athena som en ven..
''Jaah..'' Hun nikkede og så ned i jorden..

de var nu ved at være ude ved der hvor de var før, så hun satte sig ned, og begyndte at studere rullen..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 17:22

"Ja, du er nok min ven," hun smilede og satte sig ved siden af hende.
Hun kiggede over hendes skulder på rullen, igen...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 17:35

hun smileded til hende, og flyttede rullen lidt tættere på hende, så hun også kunne se det.. Bogstaverne var flotte og velbevarede.. Hun var lige væk i sine egne tanker i et split sekund.. I hele rullen stod der kun en sætning...

Der stod: Nord for Doomsville city. Du kan ikke se skoven for bare træer..

''Hmm..'' Hun sukkede... ''Nå så ved jeg godt hvor det næste stop er.. Ashen Wood Forest, og der skal jeg sikkert lede.. i træerne..?'' Hun tænkte sig lidt om, om hvornår hun skulle tage afsted.. '*Jeg tager afsted om et par dage..*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 17:41

"Skal du ud på en skattejagt, eller sådan noget?" Spurgte Athena lidt ironisk, og smilede. "Første spor: Træledning, Ashen Wood Forrest!"
Hun sagde det for sjovt, men hun vidste godt at det egentligt var lidt sådan.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 18:11

Hun grinede lidt af hendes kommentar.. Hun havde jo faktis ret, det var jo en slags skattejagt, den var bare utrolig vigtig for hende, så hun kunne få sin hævn.

''Jep jep, Træledning, Ashen Wood Forrest!'' Gentog hun.. ''Jeg smutter der hen om et par dage, og vil finde det næste spor... *en skattejagt.. Hvor plat!*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 18:16

"Det er godt, glad for at kunne hjælpe," hun tænkte sig lidt om. "Hvis jeg da overhovedet hjalp," hun smilede. "Men... God tur, så!"
Athena kiggede på Isobel. Hvilken mærkelig måde at få en ny ven.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 18:18

''Self hjalp du!'' Sagde hun med et smil..
''Jo tak jo tak.. Hvor skal du så hen af, når vi skilles, hvor bor du?''
Isobel havde jo ikke rigtig a´haft en ven i langtid, så hvis hu fik brug for hende, ville hun gerne lige vide hvor hun måske kunne gå hen..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 18:24

"Jeg bor i Sunfury City, Shadowflame District, men er der ikke så tit. Vandre meget rundt," smilede hun. "Hvad med dig? Holder du til nogle steder?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 18:31

''Altså, jo jeg har et stort gammelt hus, ved slutningen af Doomsville Rotten Root District og starten af Doomsville Angerforge District.. Men jeg er der nok kun engang vær 5 år, medmindre jeg virkelig er i knibe..'' Hun smilte til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum