Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Do you need something..? //Athena//
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Do you need something..? //Athena//
Da de gik forbi dem, var der ikke rigtig nogen der lagde mærke til dem.. ''Sært...'' hviskede hun stille til sig selv.. Hun gik hen i mod den dame, som de havde stået ved før.. '' Hej øhm.. Vi var her lige for lidt siden, og vi ville bare lige høre, om du har set hvor min rulle er blevet af..?'' *Nej hvor lyder jeg ynkelig!!* tænkte Isobel.. Damen rystede bare på hovedet, og så lige så stiv ud som før... Hun kiggede over på Athena igen.. ''jeg tror du har ret, det har noget med rullen at gøre..'' *jeg gik jo også uden at betale, men seriøst det tilhøre jo faktis mig!?*
Gæst- Gæst
Damen skræmte hende. Gammel dame der er stivnet. Jep, ulækkert!
Gæst- Gæst
''Når.. Hvor er den!'' Han forklarede dem langsomt, at det var en mand, som ville betale godt, for at få den, i stedet for Isobel, så manden der ejede boden, så Isobel tabe den, og tog den så tilbage.. Isobel gav slip på ham, og gik ud foran igen... Hun kiggede på Athena.. ''hvad nu..?'' Isobel så helt ud til at havde givet op...
Gæst- Gæst
"For det første, Isobel, slap af! Du kan ikk' tænke ordenligt når du er så ophidset! Du har lige vist den stakkels mand hvad du er!" Begyndte hun. "Og så skal vi finde ud af hvem manden er, se ikk' så håbløs ud vi finder den!" hun puffede til hendes arm.
Gæst- Gæst
''Okay okay.. Du har ret.'' *Hvor svær kan det være...* Hun begyndte at kigge lidt rundt omkring, måske sad manden og læste i den, men hun kunne ikke se ham... ''Kom, vi kigger først efter ham.'' Hun smilte og begyndte med at gå..
Gæst- Gæst
"Men du skal nok se at det måske bliver lidt svært at finde ham... Måske..."
Gæst- Gæst
Hun kiggede rundt omkring efter manden, som havde taget rullen, men kunne ikke se ham nogen steder, eller jo det kunne godt være, hun vidste jo ikke hvem han var.
En mand løb hurtigt forbi dem, og ind i skoven.. Hun kiggede på Athena, et kort øjeblik.. ''Mon det er ham..?'' Hun pegede ind i skoven, hvis hun nu ikke havde set ham..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sprang på ham, så han landede på maven, hun tog rullen fra hamog kiggede på den, det var den. Hun kastede den til Athena.. ''Når... man stjæler da ikke for piger gør man vel..?'' Sagde hun med et ondt grin..
Manden så ret overvældet ud, han havde nok ikke regnet med at en pige kunne overfalde ham på den måde..
Gæst- Gæst
Hun grinede lydløst af Isobel. Hun havde mødt pigen første gang for fem minutter siden, men havde allerede fundet ud af at hun kunne lide at være lidt... Overdrevet? På den bedste måde hun havde set ihvertfald.
Gæst- Gæst
''Når.. ved du hvad jeg går ved folk det stjæler for mig..?'' Hviskede hun i hans øre.. Han rystede blot stille på hovedet, så meget han nu kunne.. Hun begyndte at grine en ond latter.. ''Det vil du skam heller ikke vide.. men du skal nok finde ud af det!'' Sagde hun med et ondt smil.. ''Jeg vil jage dig, en dag hvor du mindst venter det.. Så løb nu hjem til din famillie, og fortæl dem at du kun har et par dage tilbage at leve i..'' Hun smilte igen, og lod ham gå.. Han løb hurtig væk fra dem igen..
Isobel havde ikke tænkt sig at gøre noget af det hun sagde, det var bare spil af tid.. ''Så..'' Sagde hun med et smil til Athena.. ''Skal vi smutte igen, vi må nok hellere gemme rullen væk, så den ikke bliver stjålet igen..'' Hun smilede forsigtigt til hende.. Det var ikke meningen at hun skulle blive bange for hende nu..
Gæst- Gæst
Hun kiggede efter manden.
"Han kommer nok til at fortryde det inderligt, men ja lad os, og hold den tæt på dig den her gang!" Hun smilede. Hun kunne se at Isobel var bange for at hun var blevet bange, men vreden var jo alligevel ikke rettet mod hende.
Gæst- Gæst
''Jeg gider ikke komme efter ham.. Det er spild af tid..'' Sagde hun med et grin.
''Du.. Jeg skræmte dig ikke gjorde jeg.?'' Hun sukkede lidt, da det var sket et par gange før, at hun havde skræmt nogen, hvor de så derefter var blevet bange for hende..
Gæst- Gæst
"Jeg har været sammen med en vampyr der mistede kontrollen. Jeg troede ikke det var muligt for hende men det var det. Så, nej. Lige så længe du ikke er sur på mig, tror jeg at jeg er okay," hun smilede et halvt smil. "Men tak, fordi du tænkte på det!" Nu smilede hun helt.
Gæst- Gæst
''Hey, det var så lidt du.'' Hun smilede til hende.. ''Kom lad oss gå, hun begyndte at gå ud imellem boderne igen, og hen imod der hvor de havde sat sig før, da hun opdagede at hendes papir var væk.. Hun tjekkede lige en ekstra gang, for at være sikker på det stadig var der, det var det.. Hun smilede lidt for sig selv..
ingen mennesker så på dem.. *Det var helt klart rullen de kiggede på før..* Tænkte hun lidt for sig selv...
Gæst- Gæst
"Mærkeligt at de ikke kigger på rullen længere. Dejligt, men mærkeligt...."
Gæst- Gæst
''Jaah..'' Hun nikkede og så ned i jorden..
de var nu ved at være ude ved der hvor de var før, så hun satte sig ned, og begyndte at studere rullen..
Gæst- Gæst
Hun kiggede over hendes skulder på rullen, igen...
Gæst- Gæst
Der stod: Nord for Doomsville city. Du kan ikke se skoven for bare træer..
''Hmm..'' Hun sukkede... ''Nå så ved jeg godt hvor det næste stop er.. Ashen Wood Forest, og der skal jeg sikkert lede.. i træerne..?'' Hun tænkte sig lidt om, om hvornår hun skulle tage afsted.. '*Jeg tager afsted om et par dage..*
Gæst- Gæst
Hun sagde det for sjovt, men hun vidste godt at det egentligt var lidt sådan.
Gæst- Gæst
''Jep jep, Træledning, Ashen Wood Forrest!'' Gentog hun.. ''Jeg smutter der hen om et par dage, og vil finde det næste spor... *en skattejagt.. Hvor plat!*
Gæst- Gæst
Athena kiggede på Isobel. Hvilken mærkelig måde at få en ny ven.
Gæst- Gæst
''Jo tak jo tak.. Hvor skal du så hen af, når vi skilles, hvor bor du?''
Isobel havde jo ikke rigtig a´haft en ven i langtid, så hvis hu fik brug for hende, ville hun gerne lige vide hvor hun måske kunne gå hen..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Athena Akademiet! [Reklame]
» For the greater good! (Athena)
» The danger is, I'm dangerous - Athena
» Athena Akademiet [Reklame]
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine