Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Nyt meet-up - i Jylland
3 deltagere
Side 1 af 1
Nyt meet-up - i Jylland
Hej alle
Tusind tak for sidste meet-up i Kbh. Forvirrende transport, som ikke fungerede så godt som folk påstod...Well, ikke for mig og dem der fulgtes med mig, i hvert fald. Oh well...
Så nu prøver vi noget andet. Nu tager vi til Jylland. Måske.
Men det kræver nogen kender et sted vi kan være/har et sted eller deres eget sted til rådighed.
Det denne tråd går ud på, er egentlig bare at spørge...Om nogle har et sted til rådighed til os?
Som enten kender et sted eller selv kan sætte deres sted til rådighed? Det skal ikke være nu her, hvornår meet-up bliver rent tidsmæssigt, kan altid besluttes bagefter
På forhånd tak.
Tusind tak for sidste meet-up i Kbh. Forvirrende transport, som ikke fungerede så godt som folk påstod...Well, ikke for mig og dem der fulgtes med mig, i hvert fald. Oh well...
Så nu prøver vi noget andet. Nu tager vi til Jylland. Måske.
Men det kræver nogen kender et sted vi kan være/har et sted eller deres eget sted til rådighed.
Det denne tråd går ud på, er egentlig bare at spørge...Om nogle har et sted til rådighed til os?
Som enten kender et sted eller selv kan sætte deres sted til rådighed? Det skal ikke være nu her, hvornår meet-up bliver rent tidsmæssigt, kan altid besluttes bagefter
På forhånd tak.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Sv: Nyt meet-up - i Jylland
Jeg ligger gerne stue til Bor i Viby J, Århus - bus stopper max 15 min fra adressen
Vi har en ca. 4x6 m stor stue. Pt har vi siddepladser til 8, så skal lige have besked hvis der skal skaffes flere stole
Hvad overnatning angår, vil jeg gætte på at der kan være plads til 6-8 personer på gulvet, og et par stykker i lænestolene (hvis folk kan sove i sådan en)
Folk skal selvfølgelig være velkommen til at tage underlag og luftmadrasser med
Hvad mad og drikke angår, så stiller jeg gerne noget an
Tænker på at jeg kunne lave fx Knorr's Indisk risret eller noget lignende, samt bage lidt andet godt
Har også mulighed for at leje et fælleslokale i kælderen, hvor vi kan være op omkring 30-50 personer. Men der må vi ikke overnatte..
Vi har en ca. 4x6 m stor stue. Pt har vi siddepladser til 8, så skal lige have besked hvis der skal skaffes flere stole
Hvad overnatning angår, vil jeg gætte på at der kan være plads til 6-8 personer på gulvet, og et par stykker i lænestolene (hvis folk kan sove i sådan en)
Folk skal selvfølgelig være velkommen til at tage underlag og luftmadrasser med
Hvad mad og drikke angår, så stiller jeg gerne noget an
Tænker på at jeg kunne lave fx Knorr's Indisk risret eller noget lignende, samt bage lidt andet godt
Har også mulighed for at leje et fælleslokale i kælderen, hvor vi kan være op omkring 30-50 personer. Men der må vi ikke overnatte..
Evner/magibøger : Naturbogen
Da jeg bor hjemme det næste stykke tid vil jeg muligvis også godt kunne stille mine forældres hus til rådighed. Jeg kan desværre ikke rigtig garantere noget før vi har datoerne på plads, da jeg skal have mulighed for at tjekke med dem først...
MEN hvis det bliver til noget, så har mine forældre et stort hus med dertilhørende kæmpe have, som desuden ligger tæt ved havet. Huset er i flere etager men der er mulighed for overnatning både i under- og overetagen. Offentlig transport til byen foregår med bus, som vist køre fra både Vejle og Horsens. Ellers tænker jeg at tilbyde at hente nogle ved togstationen, hvis det bliver til noget xD
OBS! Der vil nok også være 2 små hunde hjemme. De larmer lidt, men er super flinke og elsker folk!
MEN hvis det bliver til noget, så har mine forældre et stort hus med dertilhørende kæmpe have, som desuden ligger tæt ved havet. Huset er i flere etager men der er mulighed for overnatning både i under- og overetagen. Offentlig transport til byen foregår med bus, som vist køre fra både Vejle og Horsens. Ellers tænker jeg at tilbyde at hente nogle ved togstationen, hvis det bliver til noget xD
OBS! Der vil nok også være 2 små hunde hjemme. De larmer lidt, men er super flinke og elsker folk!
depends on how you
treat her.
hellfire and holy water,
and the flavor you taste
depends on how you
treat her.
Emery- Antal indlæg : 294
Evner/magibøger : Hellfire.
Jeg tænker vi laver en afstemning om hvor folk gerne vil hen? Selvfølgelig med forbehold for datoer Osv.
Hvor i Jylland ligger dine forældres hjem Emery?
Hvor i Jylland ligger dine forældres hjem Emery?
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Sounds good mht. afstemning!
Det ligger i Juelsminde (Østjylland) ^^
Det ligger i Juelsminde (Østjylland) ^^
depends on how you
treat her.
hellfire and holy water,
and the flavor you taste
depends on how you
treat her.
Emery- Antal indlæg : 294
Evner/magibøger : Hellfire.
Lignende emner
» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
» Meet-up og Corona: Meet-up aflyst!
» We meet once again
» UW MEET-UP
» And we'll meet again - Caroline.
» Meet-up og Corona: Meet-up aflyst!
» We meet once again
» UW MEET-UP
» And we'll meet again - Caroline.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine