Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
et møde//isabella//
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: et møde//isabella//
Isabella kiggede på Arason stift og forsatte "Jeg er Isabella Dé Minion. Jeg er magt."
Gæst- Gæst
han løbe over og greb fat i hende og stod nu med en kniv foran hendes strube
"hvis der er nogen der ville angribe mig så gøre det men jeg har jeres pengeboks lide her" sagde han i det han lide så stille gik hen mod døren med hende som skjold imens han tænket på hvad han nu skulle gøre "okay hvor er din næste slave gruppe henne" men han hvisket det nærmest så de andre ikke høret det bondrne ville stadig gerne ha pengne fra ham "jeg er ulvevind leader of the shadow clan"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
ellers ville han måske dø han hev hendes hætte nedl på hende hvor han bageffter
lavet et A så hun aldrig ville glemme det her og smidt hende så væk i det han holde sine sværd fremme igen så han var klar til at kæmpe til døden men som altid ville han kunne løbe fra dem "du ville bøde for det du har gjorde her isabella og alle de andre steder med slavrne vi ville blive fri nå vi er tilbage på højkant" mænde der havde fået tilbudt pengene stod der bare da han sagde det "det er noget jeg ulvevind lover"
Gæst- Gæst
Men i kan ikke røre mig. Så dør jeres elskede slaver, og havene blive fyldt med blod fra milioner af mennesker. så løb du bare, stik af, flygt fra de her mennesker som har hørt min stemme, og som straf for din ulydighed mod en skabning langt bedre end dig,vil jeg tage deres liv. eller du kan redde dem, og dræbe mange flere... alle kortene er på min mund. ikke Camilles."
Gæst- Gæst
"du ved ikke nogen ting det her sted vil ende med at blive th shadows clans hovedstad vi ville ikke helme før vi har stjålet alle de dyre bare penge som du bruger på slaver for ikke at nævne til dit udsende nå ja de 10 vogne der skulle ha været her komme uden slaver" svarde han med et smil
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
sig at skygge hende nu hvilket han gjorde
Gæst- Gæst
Hun var glad for at de dumme folk der ville have hendes hoved af, forstod at hvis hun døde spontant, ville slaver og guld i massevis gå tabt. ikke godt for nogen. men hende Camille var en anden sag, hun var ikke helt logisk
Gæst- Gæst
med folkende der komme løbende forbi han smilte for sig selv
hvis hun var dum nok til at tage hjem ville han få tjakpot han
kiget på hende i det han fulgte effter hende
Gæst- Gæst
Manden rejste sig op fra vejkanten, og fra at ligne en normal fattig tigger, sagde han nu med en stemme så mystisk og grum som at hans stemme kunne prikke hul på ens sjæl, og opsuge den ud af ens krop. "Isabella." Hun stoppede, og så ud til at blive overrasket først, men så så ud til at vide hvem manden var, og svaret til det mørke hul i hætten. "Krotáfex. Camille lever. hvordan i alverden det, var Thyrix ikke stræk nok til at klare et simpelt menneske"
Manden i hætten tog en hånd frem for sig, og Isabella faldt til jorden, og hendes blodåre bliv helt blå, og ansigtet hvidt, som hun alt livet bliv presset ud af hende, men inden hun døde helt stoppede ham, og tog sin hånd ned, og svaret "Frøken Saint Clair er kæreste med Mr Wonder, og intet usselt menneske skal tiltalte Frøken Saint Clair, ved fornavn.. har du forstået din kødklump?" han stoppede, og svaret så på det hun sprugte om "Thyrix har vokset sympati for Frøken Saint Clair. derfor lever Frøken Saint Clair stadigvæk, og da Frøken Saint Clair afleveret stenen, har jeg ingen grund til at dræbe Frøken Saint Clair mere. vi må finde på noget andet. Så ja, dit besvær med at få stenen var forgæves. Thyrix var klogere end os"
Gæst- Gæst
i det han lytede til hvad de talte om han kiget op
fra sin hætte i det han holde øje med dem hvem var denne mand
hvad ville han tale med slavehandlende om en sten var det enste han opfanget
Gæst- Gæst
Manden grinet lidt, og sagde "Den krystal var en dødsdom, ingen har overlevet at besidde den uden min slags tilladelse. Men .. det er også første gang en skyggedrage og en som Frøken Saint Clair er blevet venner" Isabella var ikke glad for svaret "Så... Frøken... Saint ...Clair.. går fri? efter at have jeres krystal?"
Gæst- Gæst
af dem mens han smilte "Arason leder af the shadow clan" sagde
han til ham manden hun talte med han smilte for sig selv i det
han kiget på dem
Gæst- Gæst
manden sagde ikke rigtig noget til at starte med, men så brød han sin tavshed med samme biske stemme "Krotáfex. Jeg er inquisitor."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
i hans hånd "jeg er ligeglad med hvem du mener du er er du med på det" svarde Arason og sendt en pil til afsted
Gæst- Gæst
Isabella kiggede op kutten, også hen på Arason, men inden hun kunne sige noget, kom manden gående tilbage, fra en gyde, i samme grå kutte og hætte. "det såret mine følelser Arason"
Gæst- Gæst
og sendt 3 pille mod ham i det han håbet de ramte
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
svarde arason og nhnikket i retning af hende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
svarde han og kiget på manden imens han stadig holde om hans bue
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» may the gods have mercy on you cause i won't //isabella//
» In the Middle of the night. //Isabella//
» Ansat eller hvad? (Isabella)
» Caroline&Isabella skal læse op til eksamen!
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine