Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba13i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba14i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba15 
Jake
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba13i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba14i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba15 
Sasha
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba13i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba14i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba15 
Renata
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba13i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba14i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba15 
Celenia
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba13i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba14i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba15 
Lenore
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba13i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba14i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba15 
Genevira
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba13i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba14i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba15 
Katrina
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba13i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba14i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba15 
Lori
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba13i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba14i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba15 
Edgar
i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba13i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba14i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian//

Go down

i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Empty i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian//

Indlæg af Gæst Tors 16 Aug 2012 - 22:22

Sted: sunflower District, sunfury city
Tid: middagtid
Omgivelser: masser af mennesker der gå gennem hoved gaden og enkelte café borde
Vejr: solrigt med enkelte skyer der bar driver dovent forbi solen en gang i mellem
Påklædning: en læder jakke, cowboy bukser hans rygsæk med alle hans forskællige pile og hans steampunk briller panden

manden der sad på caféen drak en kop af hvad der lignede tjære. Han studerede et kort over denne verden mens hans høg Mordekai sad på hans skulder hvor skal vi hen efter den næste skat Johan johan var satuine og han sjæle dyr var Mordekai jeg ved det ikke

han foldede kortet sammen igen da servetrisen kom hen "en scone til Johan" han så op "lige her nå smut så" han lagde en sølv mønt på bordet, servetrisen skulede tog mønten og gik. Johan rettede på hans briller der var spendt fast med en strop rundt om hovedet og tog en slurk af den tjære lignende substans og bed i sconen den hjemmebryg ender med at dræbe os Johan hældte resten ud et af løb, spiste resten af sconen og rejste sig op for at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Empty Sv: i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian//

Indlæg af Gæst Fre 17 Aug 2012 - 12:23

Castle tunge hårde skridt bliv rytmefast trampet ned mod jorden, i den sjælsomme og kolde stil, som den bredskuldret og nådesløse jæger var stor forbruger af. Der var masser af mennesker på gaden, den tætte folkemængde var som svømme rundt i en tønde fyldt med ål. Luften omkring en var tynd og svag pågrund af de mange andre som havde fundet deres vej til hovedgaden. Castle lod de praktiske militær støvler spille deres hudrivende og knogle brækkende musik, for hvert stød der bliv gjort mod jorden fra de voldsomme støvler var som toner fra en hær i march.
Castle var iklædt en sort ærmeløs T-thirt, som fremviste den store drage tattovering han havde på hans venstre maskuline arm. udover t-thisten havde han nogen militær bukser der havde farverne sort, grå, og hvid, isetdetfor det normale brune, grønne, og sorte tema. Om hans liv var der et brunt læder belte, hvor en jagt kniv i anselig størrelse, og nogen små lommer med forskelligt indhold, havde gjort hans belte deres hjem.
Castle lod sit blik glide over folkene han passeret forbi, holdt ekstra øje med alt der så ud til at kigge tilbage på ham. Castle havde ingen bestemte planer idag, efter Priest var blevet lavet om til kartoffel mos, efter at have fået en flyve tur ud af et vindue, havde Castle taget lidt tid væk fra jagt, og planlagt et mere organiseret forsøg på at dræbe et større bytte, men Castle var ikke planlægnings typen, så det ville nok blive som det plejer... sparke en dør ind, og give alt på den anden side en brutal og grusom afgang fra verden.
Castle gik målrettet og selvsikkert, men hans støvler stoppede deres torden skabende gang, da en stor og kraftig hånd bliv lagt på hans brede skuldre. Det var en høj mand der stod bagved Castle, som havde lagt hånden på hans skuldre, ved den ukendte mands side, stod der en kvinde, en kvinde med flamme rødt hår, så gennemborende at næsten kun magi ville kunne skabe sådan en tydelig farve, håret gik hende til lidt under hendes F skål bryster.
Castle gav den attraktive kvinde elevator blikket inden han så sagde med et flabet smil, mens han kiggede på manden foran ham, da Castle have vendt sig om. "Jamen dog, mine to yndlings kvinder" Castle kendte dem ikke, men flabethed var normalt når man havde med ham at gøre.
Manden gav Castle et utifreds smil, og han ville sikkert slå ud efter Castle med den solide arm, hvis ikke kvinden havee lagt sin spinkle og bløde hånd på den ukendte mands side, i en kort kærlig berøring for at bede ham passe på sit temperament.. for nu.
Kvinden smilede lidt overfladisk til Castle inden en sommer sød, og karamel nuttet stemme undslap hendes læber "Mr Castle. min frøken Thyrix ønsker..." Kvinden bliv afbrudt af at Castle lagde sin hånd på hendes bagdel i et hårdt klap, og svaret så med falske sensuelle undertoner "Bed din frøken.. hvem end hun er.. stikke sine formelle behov, op i hendes formelle røv" Castle rev sig med et ryk fri fra grebet på hans skuldre, og vendte sig frygtløst om, velvidende at manden bagved ham nok ville præsentere Castle for sin sammenfoldet næve, og da Castle kun var kommet to skridt væk, bliv den arm som før var lagt på skuldren, nu bliv svinget mod baghoved med fulde hammer. Castle bukkede sig ned til højre med overkroppen så den store hånd passeret over han hoved. i det Castle så armen flyve over sig, lagde han sin egen i et fast greb om mandens håndled, og vendte sig i sin fulde højde mod manden, og af brutal kraft slog en lige højre på mandens næse, mens han holdte den anden arm ud til siden ved hjælp af hånden om håndledet. da manden fik sine næse smadret af hvad der føltes som en lastbil i fuld fart, bliv øjnene kørt tilbage i hoved, og den store mand fik et første plads i verden mester skabet i at ramme jorden hurtigts muligt, da han som et lyn fra himlen kan slå ned i et træ, fik han et knockout ned på jorden.
Kvinden tog en dyb indånding, og sagde roligt og køligt derefter "Det skal jeg informere hende om"
Castle vendte sig igen om, og begyndte at gå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Empty Sv: i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian//

Indlæg af Gæst Fre 17 Aug 2012 - 15:09

Johans gang var meget fast dog var han i stand til at ligene at han bare svævede lidt over jorden vi har måske en chance hvis vi skære igennem den her gade. tror jeg han gik ind af en side gade og ud på den anden side og så to mænd og en kvinde, og ikke en dårlig en af slagsen hvis han selv skulle sige det, den mindste af mændene slog den største så kødklumpen faldt bag over, det var lige så jorden rystede. Johan gik lige forbi og lavede en puffende bevægelse ind i manden. på den tid havde han taget hans pung og gik bare vidre

ikke dårligt men jeg savner dog udfordringen Mordekai baskede med vingerne lidt så han sad bedre på hans skulder ja det må du om men en eller anden dag stjæler du fra den forkerte Johan stoppede for at tælle pengene ja men den dag kommer ikke før om lang tid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Empty Sv: i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian//

Indlæg af Gæst Fre 17 Aug 2012 - 21:44

Castle kunne ikke være mere ligeglad med den tilfældige mand, det var ikke hans penge han stjal, så hvorfor skulle han tænke over det mere end en gang.
Castle lod det ene ben glide foran det andet, skridt på skridt, indtil han endelig opdaget noget, og bliv skudt ud af sine egne tanker, og så rundt omkring sig. hans ben bevæget sig, men han kom ingen vegne. det på dette tidspunkt, Castle kunne nå at se en skovl ud af øje krogen, der kom ind i hans synsfelt, og derefter følte han den spøjse smag af sit eget næseblod, og derefter totalt mørke, da han faldt hårdt til jorden, i samme tempo som den store kæmpe havde gjort for få øjeblikke siden. Kvinden stod hævet over Castles bevidstløse krop, og smed skovlen ned til siden, og tog en pose med noget sort pulver frem, og lod et par små korn falde ned over hans lukkede øjne, hvorefter hun lukkede posen, og lagde den ned i hendes lomme. det var en trylle formular, som hun havde brugt til at søger for han ikke kunne komme nogen vegne med at gå. pulveret var noget andet.
Kvinden stod nu bare i et dilemma, hun kunne ikke bære ham, det var hun for spinkel til, også kom hun i tanke om den fyr, som lige var gået forbi, og mon ikke han ville tjene nogen hurtige penge. hun begyndte at gå i hastigt tempo efter den retning han gik, og hvis hun fandt ham, ville hun sige "undskyld, vil du tjene et rimelig beløb? jeg kunne godt bruge de stærke arme et øjeblik"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Empty Sv: i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian//

Indlæg af Gæst Fre 17 Aug 2012 - 22:16

Johan vendte sig om ved lyden af metal der ramte et ansigt , en lyd han kendte godt, han så kvinden fra før stå overbøjet over manden han havde stjålet fraJohan hvad laver du gå vidre Johan lod som om han ikke så noget og gik lidt før kvinden spurgte ham om noget "jeg lytter" han så på hende og så mod manden "lige et spørgsmål var det her de penge du ville give mig"

han holdt en lille pose frem "den virker lidt let. tilføj noget mere guld og jeg skal tænke over det" han smed posen tilbage til kvinden. han lagde armene over kors og så på kvinden mens han ventede "kom så søster jeg skal nå hen til udkanten af byen og helst i dag" hans spydige stemme skar som en klinge i luften

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Empty Sv: i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian//

Indlæg af Gæst Fre 17 Aug 2012 - 22:45

Han så på det lette penge pose, og trak på skudrene, hun havde ingen penge, det fine tøj var ikke hende, men mon ikke hun finde på noget, når Castle var fremme. "Hør musling. Skal nok gøre det dit arbejde værd. skal bare få en 112 kilo taber fra et sted til et andet. intet svært, og snyder skam ingen" hun smilede lidt sukkersødt til ham, og begyndte at pege kort mod den omslåget Castle. "Hvis jeg skal være mere præcis.. ham der"hun fettet lidt for den fremmede med lidt nuttethed, det havde hun intet mod. hun kiggede på høgen, og sagde "Nurrrh. den er sød. har den et navn?" hun tilføjet hurtigt "Og .. vær ikke så fremmet.. hvem er du?"

\\så først dit svar nu. sorry

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Empty Sv: i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian//

Indlæg af Gæst Lør 18 Aug 2012 - 23:32

"ja det er jeg sikker på" han smilede et lidt koldt smil med en "vi har en aftale" han så på hende mens hun så på Mordekai "han har et navn men jeg er sikker på at hans klør bore sig ind i min skulder men jeg er Johan hunt" Mordekai klappede med næbet jeg stoler ikke på denne her johan gav Mordekai en mus det gør jeg heller ikke men der er en chance for lette penge

han gik mod manden knipsede lidt hen over hans hovede for at teste om der var nogen reaktion. da der ikke var noget løftede han manden op på skulderen "du føre an snut" han ventede på kvinden "efter som du har mit navn så sig mig dit" han ventede igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Empty Sv: i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian//

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 0:34

Hun gentog navnet for sig selv "Johan Hunt" hun smilede til ham inden hun vendte sig om, og så gladeligt til mens han tog den anden man op på skuldren, hun ville jo aldrig selv kunne løfte mere en end flytte kasse med tøj, så en fuld voksen mand var der slet ikke tale om. hun kunne dog ikke lide hans måde at tale til hende på, snut. hun viftede med den ene spinkle arm i den ene retning, og begyndte at gå mod en lejlighed, hun kendte. og gik lidt bagud, for at holde en snak mellem dem, mest for at sørger for med eget syn at Castle bliv leveret, hun ville ikke gå foran, og finde ud af manden var stukket af med Castle, det ville hendes frøken blive pissed over. "Rebecca. men kald mig Becca. alle kalder mig det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Empty Sv: i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian//

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 1:14

Johan nikkede "nå becca hvad vil du dog med hr tude grim her" han løftede ham op så han lå bedre på hans skulder "jeg mener han er vel en god lyter lige nu men jeg tvivler på det er derfor" han så på hende, bare lige elevatoren "nå lad os snakke om min løn for det her. jeg gør det ikke gratis at du ved det" han ventede bar på fler oplysninger. dog havde han aldrig noget at skulle nå han var en fri sjæl. han gjorde hvad der passede ham når det passede ham. han drejede nå hun drejede stoppede når hun stoppede samtidig med han tegnede en mentalt kort over ruten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Empty Sv: i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian//

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 1:22

Hun gik ned af mange veje, men de var ikek svære at huske, hun gik selvsikkert, og var ikke i tvivl om hvor de skulle hen. hun kiggede på Johan når han snakkede til hende, og svaret "Hr tude grim skal møde min frøken. hvad hun vil med ham; er ikke min sag. hun sagde bare alle midler" becca havde aldrig været en løgner, en bedrager og fusker, men løg aldrig. hun stoppede ved en dør, og det var på det tidspnukt han snakkede om løn. "Jeg kan skylde dig en tjeneste? eller måske har du et bedre forslag til din betaling? har ingen penge på mig. jeg laver ikke ligefrem betalt arbjede."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian// Empty Sv: i'm gonna make you an offer get out of my way and you won't get an arrow in your head //sebastian//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum