Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
no chains can hold me //rosey// EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
no chains can hold me //rosey// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
no chains can hold me //rosey// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
no chains can hold me //rosey// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
no chains can hold me //rosey// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
no chains can hold me //rosey// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
no chains can hold me //rosey// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
no chains can hold me //rosey// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
no chains can hold me //rosey// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
no chains can hold me //rosey// Voteba13no chains can hold me //rosey// Voteba14no chains can hold me //rosey// Voteba15 
Genevira
no chains can hold me //rosey// Voteba13no chains can hold me //rosey// Voteba14no chains can hold me //rosey// Voteba15 
Lori
no chains can hold me //rosey// Voteba13no chains can hold me //rosey// Voteba14no chains can hold me //rosey// Voteba15 
Edgar
no chains can hold me //rosey// Voteba13no chains can hold me //rosey// Voteba14no chains can hold me //rosey// Voteba15 
Valentine
no chains can hold me //rosey// Voteba13no chains can hold me //rosey// Voteba14no chains can hold me //rosey// Voteba15 
Abigail
no chains can hold me //rosey// Voteba13no chains can hold me //rosey// Voteba14no chains can hold me //rosey// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

no chains can hold me //rosey//

Go down

no chains can hold me //rosey// Empty no chains can hold me //rosey//

Indlæg af Gæst Ons 22 Aug 2012 - 21:36

sted: guardian hovedkvarteret
tid: 20.00
omgivelser: en masse guardians samt andre små forbrydere
vejr: sol med nogle skyer der bare driver forbi solen en gang i mellem
påklædning: et par sorte bukser og nogle store støvler med en bar overkrop

manden der sad på stolen var blevet boltet fast med kæder over alt fra hans hofte til hans arme og omkring hans hals og hans ben "navn" damen der sad over for ham udspurgte ham om oplysninger "Arcimedes" hans stemme var dyb og ru for ikke at tale om kold "du blev anholdt for et angreb på en butiks ejer" et smil bredte sig på munden der var blevet spærret af med en mundkurv "er du klar over hvor meget han tog for en rensning af mine bukser. 20 guld mønter, jeg forsvarede bare alle andre fra at blive bestjålet af ham" han mærkede ikke til kæderne "sig mig den uniform ser fin ud tror du de har den i min størrelse" han grinte kold og der kom intet svar "så må jeg jo bare finde ud af de selv" han rejste sig op i to meter og tyve højden uden besvær fra kæderne der bare blev vredet ud af jorden "han prøver at flygte" var der flere der råbte men de fik intet ud af det "kom nu drenge i skal have lidt mere end bare de små køller der" han nåede hen til hvor de op bevarede hans udstyr. han tog øksen i den lille bælte strop der var lavet til den og ellers tog han de store stål klør på "det er godt at være tilbage" han klappede hænderne sammen og gik mod nogen af de sidste guardians der stod i vejen " nå drenge i prøver stadig" han slog hænderne i gulvet og en stor revne slog dem alle om kuld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

no chains can hold me //rosey// Empty Sv: no chains can hold me //rosey//

Indlæg af Gæst Søn 26 Aug 2012 - 22:36

en ung pige var fanget med lænkr og holdt fanget og præssde mod væggen på grund af de lænker, hun så rndt, ''hvor er jeg?'' spurte hun og hun var helt svag på grund af hun ikke havde fået blod i noget tid, hun slapped af med et smil på sine læbr og slapper af med et smil på sine læber og rødmer...

//sorry er ret træt og har hovede pine //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

no chains can hold me //rosey// Empty Sv: no chains can hold me //rosey//

Indlæg af Gæst Man 27 Aug 2012 - 21:44

Arcimedes stampede i jorden og mærkede jorden i hele bygningen. til hans overraskelse mærkede han en lille pige i en celle "hvor lavt at holde en lille pige fanget" han slog igennem etagen og stod nu i en lille gang hvor vagter stod på begge sider af ham "du er omriget hænderne på jorden" hans smilede da han smadrede hans hænder i jorden og sendte en bølge af jord i begge retninger og knuste dem mod vægene i hver sin ende. han mærkede igen pigen lidt længere henne "våg op pigebarn der er fri bane" han greb om tremmerne og rykkede dem til siderne "jeg er kommet efter dig men hvis du prøver noget så ender du som de vagter jeg spray malede vægene der henne" der var intet tilbage af vagterne andet end en masse blod på væggene. hans mælkevide øjne så lige ud i væggen. han var en blind mand men han brugte jorden som en form for syns sans da vibrationerne kunne fornemme hver lille detalje " kom så" han viftede med hånden og gik ned af den lille gang i håb om at komme op på stue etagen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

no chains can hold me //rosey// Empty Sv: no chains can hold me //rosey//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Aug 2012 - 20:31

den lille pige så på ham og gik hen til ham, ''hvem er du? og hvordan ffandt du mig?'' spurte hun blidt og roligt, hun så rundt og kunne lugte blod og så nogle vagter og sprang på dem og drak ders blod og så på ham, ''vil du med ud eller vil du blive?'' spurte hun still og så på ham med nervøse øjne, hun var facinerede af at han brugte jorden til at se med...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

no chains can hold me //rosey// Empty Sv: no chains can hold me //rosey//

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 22:22

på en måde kunne han ikke bare lade hende blive fanget af de resterende guardians "hop op" han løftede hende op på hans ryg og stormede op af trapperne til stue etagen. selv gennem de store bronze døre kunne han mærke de flere hunrede guardians uden for "hold fast" han løb i den modsatte retning mod en mur men i stedet for at sænke farten løb han hurtigere og tog pigen om foran ham i en position så han kunne beskytte hende fra slaget når de ramte muren. han brasede lige gennem muren ud i en lille gyde hvor han satte pigen ned igen " hvorfor var du derinde min ven" han satte sig på knæ foran pigen så de var i øjnhøjde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

no chains can hold me //rosey// Empty Sv: no chains can hold me //rosey//

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 11:36

pigen holdte fast om ham, hun var bange da han bare brassde gennem muren hun så på ham. ''jeg var gåt ind i den foerkerte person på den forkerte aften også tog han og satte mig som fange der inde... tak fordi du fik mig ud, jeg skylder dig mit liv'' sagde hun stille og slapper af med et smil......

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

no chains can hold me //rosey// Empty Sv: no chains can hold me //rosey//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum