Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba13hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba14hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba15 
Lori
hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba13hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba14hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba15 
Jake
hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba13hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba14hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba15 
Valentine
hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba13hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba14hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba15 
Lenore
hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba13hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba14hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba15 
Abigail
hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba13hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba14hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba15 
Edgar
hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba13hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba14hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:03

S. firewod village park
T. kl 01:00
V: stille og roligt.
O: ingen mennesker i miles omkres...
P: t par bukser en sort bluse og sin sorte jakke.

Det var en mørk aften, rosey kunne ikke sove så hun bestemt for for at gå en tur, hun gik ned til parken, hun havde sit lange sorte hår oppe i en hestehale og smilede for sig selv med et smil på sine læber og slappede af...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:13

Catalina kom langsomt gående ind i parken, *Hvor er her rart* Tænkte hun.
Hun havde svært ved at finde på noget at lave, hun havde næsten lige spist og havde en masse energi til overs. Hun se en pige med sort opsat hår, hun kiggede fra afstand og smilede for sig selv *Så her er nogen*.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:18

rosey så ned og tænkte på sin afdøde familie hun vidste hun havde haft en mor og en far og en søster men de var vel alle døde nu... hun holdte om sig seælv. *hvorfor skal jg også være så uhldig jeg vil ha min familie igen* tænkte hun blidt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:25

Catalina gik videre og hen forbi pigen.
Da hun var gået forbi hende kunne hun føle en svag følese af tristhed.
Hun havde prøvet at se hendes ansigt men uden held.
*Hvem er det mon* Tænkte hun.
Hun satte sig på en bænk og kiggede ned på et billed hun havde taget frem.
*Mon de alle er væk, fortabte, vandrene sjæle*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:27

rosey hulkede og tog sine ben op under sig... *mor..... far..... søs* tænkt hun emd tåre i øjnene og så ned hun havde ikke opdagede pigen havde sat sig ved siden af hnde...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:35

"Hvad er der galt?" Spurgte hun med et beroligene smil.
Hun lagde hånden på pigens ryg for trøstens skyld.
*Lille ven dog*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:37

rosy så på pigen, ''hele min familie r død'' græd hun og holdte om sig slv. ''jeg har ingen familie min mor og far døde ved at få mig i sikkerhed og jeg ved ikke hvad der skete med min søster'' sagde hun bange...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:49

Catalina sukkede, "jeg har også mistet min familie".
Hun lagde sit billed af sin familie væk og krammede hende. "Min mor og far er døde og min lille søster regner jeg også for at være død men jeg er ikke sikker," hun smilede for sig selv. "Jeg vil gerne hjælpe dig med at finde dem" sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 21:51

hun så ned, ''det umuligt, jeg har ledt alle vejgne de er her ikke... jeg ville bare ønske min søster stadig var her'' sagde hun bage og lænede ig ind til hende med tåre i øjnene... ''hun er nok på din aldre hvis hun stadig er i live'' sagd hun...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 22:04

Catalinas øjne kiggede rundt efter et punkt og hun satte sig på knæ ned foran pigen.
"Hvad hedder de, frøken?" Smilede hun mens hun fandt sit billed frem af sin familie igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 22:07

hun så på hende, ''mit navn er rosey'' sagde hun og tørte sine øjne for vand...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 22:17

"Kan du huske hvordan din familie så ud?" Spurgte hun lavmælt, med et smil.
Hun viste hende sit familie billed af hende, hendes lille søster, hendes mor og far og hendes kusine. "Hver nat når jeg ser nogle mennesker eller væsner, kigger jeg dem i øjnene for at se om min familie nu engang er i live også selv om der er nogle år siden, men man har jo lov at drømme," smilede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 22:21

hun så på billde og græd endnu mer da hun så storesøster og græd, ''den lille pige på billede er mig'' græd hun og holdte om sig slv... hun var ndnu mere trist nu og bange for at nu var hnds familie død-...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 22:24

Catalina sukkede svagt med et smil og gemte billedet væk, "Sødeste prinsesse," Sagde hun og krammede hende. "Jeg har ledt efter dig i lang tid!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 22:26

hun så på hende, ''søs?'' spurte hun med tåre i øjnene og krammed ehend og græd ind mod hende, ''jeg var så bange mor og far fik mig i sikkerhed men... jeg vidste ikke hvor du var'' græd hun og holdte om hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 22:38

"Jeg løb væk for mig selv, fik mig selv i sikkerhed". Smilede hun.
Hun tørrede tårene væk fra hendes kinder og kyssede hendes pande.
"Dejligt at have dig tilbage min pige" Sagde hun med et lettelses suk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 22:40

hun krammede sin søster og kom til at vælte hende, ''hehe undskyld'' grinede hun sødt med et smil mod hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 22:49

"Længe siden min pige, længe siden" sukkede hun tilfrestillende.
Da hun blev væltede kunne hun mærke føelsen af ikke at være alene, at have et faktisk familie medlem som hun kunne passe på og beskytte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 6:51

hun smilede glad. ''jeg har savnet dig'' sagde hun med et smil. ''jeg er glad for at ha dig tilbage'' sagde hun glad med et smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina Empty Sv: hm.. kan det passe min søster? - samanthaCatalina

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum