Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Set fire to the rain.. //Shifty// EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Set fire to the rain.. //Shifty// EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Set fire to the rain.. //Shifty// EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Set fire to the rain.. //Shifty// EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Set fire to the rain.. //Shifty// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Set fire to the rain.. //Shifty// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Set fire to the rain.. //Shifty// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Set fire to the rain.. //Shifty// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Set fire to the rain.. //Shifty// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba13Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba14Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba15 
Lori
Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba13Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba14Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba15 
Lenore
Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba13Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba14Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba15 
Genevira
Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba13Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba14Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba15 
Celenia
Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba13Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba14Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba15 
Renata
Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba13Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba14Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba15 
Jake
Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba13Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba14Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba15 
Elizabeth
Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba13Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba14Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba15 
Madelena Gray
Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba13Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba14Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba15 
Katrina
Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba13Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba14Set fire to the rain.. //Shifty// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Set fire to the rain.. //Shifty//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 19:48

S: Ashen Wood Forest
V:Regn
O:Træer og et hus.
P: Profil//
T: Eftermiddag.


Natalie gik rundt i regnen, endnu en mislykket eftersøgning.. Hun sukkede dybt, hun havde ikke fundet sin lillesøster inu. Hvor kunne hun dog være henne? Hun havde aldrig kendt hendes lille søster.. Hendes far havde for to år siden blot fortalt at hun havde en.. Og i de to år har hun ikke lavet andet end at lede efter hende..
Natalie holdte om sig selv, hun frøs helt vildt. Hendes mave knurrede af sult. Hun kunne skifte til hendes shapeshifter men så ville hun ikke kunne bære hendes våben..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 20:05

Shifty sad op af hendes hjem, det regnede og var koldt. Men Shifty blev der uden i hendes møreke top og hendes cowboybukser. Hun var gennemblødt og iskold, men regnen rensede hendes tanker. Hun sad bare og kiggede ud mod lufter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 20:10

Natalie frøs og kiggede op på hilmel solen havde lavet en flot solnedgang. Den gav hende lidt håb, men ikke meget. Hendes mave knurrede højt af sult, hun havde ikke spist de sidste par dage. Denne skov var så forvirrende som en labyrent.. Hun gik videre og passerede et hus, gid hun kunne sidde inde i et varmt hus ligenu..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 20:14

Shifty så en gå forbi hende "hej" sagde Shifty kort. Hun undrede sig over hvem det var, hun havde aldrig set denne pige før. Hun så forvirret ud "er du farret vild" spurgte Shifty.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 20:19

"Hej." Svarede hun høfligt igen og stoppede op. Pigen sad gennemblød, havde en glemt en nøgle eller måske var hun blevet smidt ud. "Nej enlig ikke, jeg leder efter min forsvundede lillesøster.. Eller ukendte lillesøster." Hun sukkede men smiltet kom hurtigt tilbage på hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 20:22

"hmm jeg ved kun jeg har en fætter, så vi sidder lidt i samme båd" sagde Shifty. "du ser ud til at fryse, vil du med ind" spurgte hun høfligt. Shifty følte med hende, hun vidste indet om hendes familie udover hendes fatter hun mødte for ikke så længe siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 20:27

"Ja tak." Svarede hun høfligt og gik hen imod pigens hus. "Hvem er din fætter så?" SVarede hun stille, for hvis hun ramte et ømt punkt var det ikke hendes mening. "Og ja der er pæn koldt." Hun smilte venligt til pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 20:31

Shifty rejste sig op og åbnede døren. "han hedder Bricko" sagde Shifty stille med et lille smil "vil du låne nogle bukser og en trøje" spurgte hun da hun så pigen havde det koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 20:39

"Okay spændende." Hun smilte, hun ville ønske at hun kendte sin lillesøster. Hendes far var ikke meget for at snakke. Han sad bare nede på den nærmeste kro hver eneste dag. Eller efter hendes mor døde for tre år siden. Natalies far havde trænt hende, som en kriger. Til at forsvarer sig selv.. "Ja tak." Smilte hun høfligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 20:46

"jeg finder noget tøj til dig, bare bliv her" sagde Shifty hurtigt mens hun gik ind i sove værelset, og rode i skufferne. Kort efter kom Shifty men nogle bukser og en stor trøje. "her tag det på" Hun smilte venligt til hende "vil du have noget te eller andet at drikke" Shifty ville ikke tilbage til hendes tidliger liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 20:49

"Ja tak." Hun satte sin pistol fra sig op ad væggen og klædte om. Da hun havde klædt om knurrede hendes mave. Igen ignorede hun den og smilte blidt til pige. "Natalie." Hun smilte til pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 20:53

"sulten" grinte Shifty "jeg kan godt lave lidt mad mens vandet bliver varmt" Shifty kogede noget vand og fandt en æske med forskellig te i, og stilte det på bordet. Mens hun roede lidt i køleskabet og at finde noget frem til mad. "eg hedder Shifty" sagde hun hurtigt mens hun stilte lidt mad på bordet med et venligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 21:20

"Smukt navn." Hun smilte venlig til Shifty. Hun prøvede at finde ud af hvilken race hun var. Det var svært at finde ud af, men navnet lød meget som en shapeshifter. Men hun hun var ikke sikker. Natalie kunne nemt ligne en pelsjæger eller bare en jæger. "Hvilken race er du enlig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 21:31

"tak og i lige måde" svarede Shifty med et smil på læben. Shifty stilte mad på bordet og det kogene vand "her spis og drik lidt" sagde hun med et lille grin efter mens hun satte sig til bords "jeg er en shapeshifter" svarede hun stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 21:40

Natalie satte sig ned overfor hende. Hun smilte stort. "Det jeg også." Hendes øjne var dejlig varme og venlige. "Og mange tak." hun tog noget af maden og spiste og drak noget tea. Hun kiggede hende i øjne og smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 21:42

Shifty tog lidt mad og hældte te op. "ej hvor fedt endnu en shapeshifter" Shifty grinte og havde blide øjne. "det er det mindste jeg kan gøre for en race veninde" grinte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 21:45

Natalie grinte med hende og smilte. "Ja det fedt når man møder en af sin egen race." Hun smilte venligt og skålte. "Skål."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 21:58

Shifty grint glad med, hun følte allerede som om hun havde kendt Natalie hele sit liv. "Skål" sagde Shifty glad med, mens hun skålede med hende. Der var noget med andre Shapeshifter og hende, hun kunne bare ikke være sur på dem særlig længe, hun kunne kun være lykkelig sammen med hendes slags.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:02

Hun tog en slurk og smilte stort. Natalie elskede at være i selvskab med andre som mindede om hende selv, især shapeshiftere. Det var nok dem som hun syntes mest om, dem ville hun aldrig kunne gøre noget ondt. "Jeg undskylder hvis min pistol bekymrede dig. Jeg er hverken jæger eller noget." hun smilte afslappet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:16

"tro mig jeg er på ingen måde bekymret over sådanne noget, det er hverdag for mig at se buer og pile og pistoler" grinte hun lidt. Hun blev mindst en gang om ugen truet af en eller anden, om det så var et menneske eller et andet væsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:23

"Det jeg ked af, jeg har bare lidt våben med som rent selvforsvar." Hun grinte med hende og smilte. Hun ville så gerne finde sin lille søster, mere end noget andet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:27

"nå du ledte efter din lille søster, ved du noget om hende" spurgte hun lidt stille, hun ville ikke gøre hende trist eller noget, men ville gerne hjælpe hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:31

"Nej jeg har aldrig set hende før.. Det eneste jeg ved er hun er shapeshifter." hun trak på skuldrene og åndede lettet ud. Hun vidste godt Shifty bare ville hjælpe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:35

"hmm så er det ikke nemt, jeg har ikke mødt så mange shapeshifter her i området, jeg har mødt et par i denne tid, men ellers har jeg aldrig set nogle før" Shifty tænkte pluslig på om hun overhovede havde søskende, eller halv søskende, eller hvor hendes forældre var eller bare noget om hendes familie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:38

"Jeg er ulv som shapeshifer, så det må min søster vel også være." Hun trak på skuldrene. "Det lægger til min familie at være ulv." Hun smilte blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum