Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Set fire to the rain.. //Shifty// - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Set fire to the rain.. //Shifty// - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Set fire to the rain.. //Shifty// - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Set fire to the rain.. //Shifty// - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Set fire to the rain.. //Shifty// - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Set fire to the rain.. //Shifty// - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Set fire to the rain.. //Shifty// - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Set fire to the rain.. //Shifty// - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Set fire to the rain.. //Shifty// - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Set fire to the rain.. //Shifty// - Page 2 Voteba13Set fire to the rain.. //Shifty// - Page 2 Voteba14Set fire to the rain.. //Shifty// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Set fire to the rain.. //Shifty//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// - Page 2 Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:41

"sjovt jeg er også ulv, og det er min fætter også" hun smilte kærligt og viste et billede af en stor sort ulv med blå øjne "det er mig" sagde hun stille med et blidt smil på læben.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Set fire to the rain.. //Shifty// - Page 2 Empty Sv: Set fire to the rain.. //Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:45

"Hvor du smuk, min ulv er helt sne hvid med blå øjne." Hun syntes det var morsomt at de mindede om hinanden. Og fik et bredt smil på sine læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:51

"sjovt begge med blå øjne med modsatte farver" Shifty grinte lidt af tilfældet. "jeg kom til at tænke på, hvad med resten af din familie" spurgte hun nysgerrigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:55

"Jeg har min far, som den eneste jeg kender. Men han er i sorg over min mor som døde for tre år siden. Så han sidder nede på kroen.. Kender ikke andre medlemmer. Min mor fortalte mig om at jeg havde en lillesøster. Og dagen efter så døde hun.." Natalie sukkede og tak lidt på skuldrene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:58

"det er jeg ked af at høre, det er heller ikke nemt ikke at have kendt nogele som helst fra sin familie, det er nu dejligt at have fundet sin fætter" grinte hun "jeg blev fundet som lille i denne skov, af en mand, han tog mig til sig og oplærte mig, derfor er jeg van til våben" grinte Shifty lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 23:00

"Nårh." hun kunne godt forstille sig det, det måtte ikke altid være rart. Men hendes far havde vendt hende til våben. Så de stod vist begge på samme grund nu."Det var da godt du har fundet din fætter." Hun smilte til Shifty.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 23:05

"ja men jeg ville jo bare ønske jeg vidste mere om min egen familie" sagde hun lidt nedtrygt. "nå er du færdig med at spise" spurgte hunmens hun rejste sig op og tog maden fra bordet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 23:09

"Ja mange tak for mad." Hun hjalp med at vaske op, der var noget meget bekendt over Shifty. Hun mindede lidt om hende selv. Både på udseende, men også på personligheden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 23:14

"det var så lidt" med et smil på læben, Shifty havde det som om hun kendte Natalie, de minede så meget om hinanden. Det var som om de havde et bånd de ikke kendte til.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 23:20

Hun smilte bredt til Shifty, de snakkde som om de havde kendt hinaden helle livet. Måske behøvede hun ikke at søge så meget som hun troede. Måske havde hun allerede fundet den som hun ledte efter. Det håbede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 23:24

"Nå vil du med ud til vandet og bade eller gå en tur i skoven" spurgte Shifty mens hun stillede de sidste ting på plads.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 23:28

"Det det lyder skægt, men har ingen bade tøj." Svarede hun med et drillende stemme og smilte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 12:00

"jeg her noget ekstra badetøj" sagde hun med et smil på læben. mens hun gik ind og roede efter bikinnier.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 14:53

"Okay." Svarede hun med et venligt smil, Natalie fuglte med hende og kiggede på. Det var langtid siden hun havde badet i en sø før. Efter hendes mor var blevet syg da hun var 16 havde hendes forældre ikke taget sig meget af hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 14:56

"her prøv den her" Shifty kom en en flot mørk bikini, hun smilede kærligt til Natalie. "jeg går ind og klæder om" sagde hun mens hun gik ind for at få sin bikini på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 14:59

Natalie klædte om og bikinien passede hende perfekt. Hun lagde sit andet tøj sammen og gik ud for at vente på Shifty. Hun ventede smilende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 15:05

Shifty kom ud i en sød hvid bikini, da hun åbnede døren så hun Natalie stå og vente "hold da op hvor den klær dig" sagde Shifty med et stort smil. "jeg hænter lige mogle håndklæder" Shifty hentede to store håndklæder "skal vi går" spurgte hun med et stort smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 15:12

"Hehe mange tak." Hun smilte sødt til Shifty. "Og ja lad os det." Hun smilte virkelig glad, hun ikke snakket med nogle i lidt langtid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 15:16

Shifty tog sine nøgler og gik ud. Hun låst dørene efter sig. Og begyndte at følge Natalie til søen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 15:18

Hun åndede lettet ud og fulgte med Shifty, solnedgangen var meget flot. Og man kunne skimte stjernerne oppe på himlen. Natalie kiggede rundt for nu havde hun ingen måde at forsvare sig på. Jo hvis hun ville skifte form.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 15:30

"bare rolig der er aldrig farre her ud i skoven, der går højest nogle væsner rundt, men der er aldrig sket noget" sagde Shifty for at berolige hende, Shifty havde boet i skoven længe, og aldrig været i rigtig kamp.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 15:51

Hun pustede lettet ud og smilte til Shifty. "Okay, hvor langtid har du boet herude?" Hun betragtede stedet nøje, men med et smil på læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 15:59

"jeg har snart boet her ude i et halvt år. men jeg har gået rundt her ude i flere år" sagde Shifty med et lille grin. De kom hen til søen. Shifty lagde håndklæderne lidt væk fra vandet, og satte sig ved vandkanten med fødderne i vandet, det var en smule køligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 16:12

"Hehe okay der også virkelig smukt herude." Hun kiggede igen op på den smukke himmel. Hun kiggede ned på søen, den så utrolig smuk og. Natalie satte sig ved siden af Shifty, med begge ben i vandet og skar en grimasse af vandets køllighed.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 16:25

Shifty grinte lidt af hendes grimasse. "pas på nu hopper jeg" grinte hun lidt mens hun sprang ned i vandet. Vandet rundt om hende fløj ud til alle sider. Da Shifty kom op af vandet igen lavede hun en grimasse og grinte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum