Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
To my dear friend i give you the dream (Digtet) EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
To my dear friend i give you the dream (Digtet) EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
To my dear friend i give you the dream (Digtet) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
To my dear friend i give you the dream (Digtet) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
To my dear friend i give you the dream (Digtet) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
To my dear friend i give you the dream (Digtet) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
To my dear friend i give you the dream (Digtet) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
To my dear friend i give you the dream (Digtet) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
To my dear friend i give you the dream (Digtet) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba13To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba14To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba15 
Jake
To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba13To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba14To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba15 
Valentine
To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba13To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba14To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba15 
Lori
To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba13To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba14To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba15 
Edgar
To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba13To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba14To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba15 
Abigail
To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba13To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba14To my dear friend i give you the dream (Digtet) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

To my dear friend i give you the dream (Digtet)

Go down

To my dear friend i give you the dream (Digtet) Empty To my dear friend i give you the dream (Digtet)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 12:24

Dette er et digt som jeg bare lige havde i hovedet og måtte få den ud Smile
Den er rigtig til en helt speciel person for mig, og vedkommende ved godt hvem det er Smile
Den er ikke rettet til eller det mindste Smile Så tag jer ikke af fejl eller måske konstruktions fejl i digtet Smile
Men jeg kan bedst lige digte der er skrevet fra hjertet af Smile

Men kom endelig stadigvæk med respons Smile


My Dream.

Alle har en drøm.
Drømmene om lykke, kærlighed, storhed.
Jeg vandre mellem andres drømme.
Ser på deres drømme blive opflydt, knust eller glemt.
Hvad vil der ske med min drøm?
Drømmen der virker så fjern og alligevel så tæt på.
Hvis jeg bare kunne gribe efter den!

Jeg vandre videre igen, alene mellem folks drømme og håb.
Hvordan skulle min drøm blive opfyldt?
Er min drøm for stor?
Er det et for stort et ønske?
Vil min drøm også blive knust?
Som mange andres drømme og hjerter?

Jeg fandt noget, men kun som en erstatning.
Jeg troede det var den sande drøm om en ven.
Men så vendte drømmen sin mareridts side frem.
Igen var jeg uden drøm opfyldt
Skal jeg på min evige jagt efter min drøm små bidder?
Eller skal jeg bare indse hvor en umulighed denne drøm er.

Tiden gik og jeg holdte fast i min erstatning.
Jeg greb den i håbet om at den alligevel var min virkelige.
Men mere galt gik det, og jo mere fjern virkede drømmen.

En dag ligesom i alle lykkelige drømme.
Lyste en mulighed sig op.
Min drøm var ikke en drøm!
Den var lige så virkeligt som alt andet.
Mere virkeligt end min erstatning.
Har min søgen endelig betalt sig?
Har jeg endelig fundet den?

En ting er sikkert.
Jeg ved det først 100%
Når drømmen har taget mig i dens favn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To my dear friend i give you the dream (Digtet) Empty Sv: To my dear friend i give you the dream (Digtet)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 19:05

Hey husk at jeg skrev Very Happy at i endelig må komme me respons både negative og gode, da jeg har brug for respons til at kunne lave den perfekt Very Happy

Så please, say something Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To my dear friend i give you the dream (Digtet) Empty Sv: To my dear friend i give you the dream (Digtet)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 19:08

Jeg synes den er god Mina...
Jeg er ik helt inde i digte universet, så der er ik ret meget jeg kan sige, men den er god^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To my dear friend i give you the dream (Digtet) Empty Sv: To my dear friend i give you the dream (Digtet)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 19:10

hehe det er jeg heller ikke ligefrem, dette er mit tredje digt jeg nogensinde har rigtigt skrevet sådan Smile Så jeg har heller ej forstand hihi Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To my dear friend i give you the dream (Digtet) Empty Sv: To my dear friend i give you the dream (Digtet)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 19:12

Hehe^^
Den gang jeg skrev digte, der var jeg vildt depri, og så var det krydsrims digte jeg lavede, så den form for digt der, den er jeg ik helt bekendt med...

Sorry jeg ik kan være til større hjælp^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To my dear friend i give you the dream (Digtet) Empty Sv: To my dear friend i give you the dream (Digtet)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 19:21

Det gør ikke noget Smile

Men måske kan i faktisk nok ikke give så meget respons, da jeg læste den igennem, så kunne jeg se at det er faktisk sådan set vedkommende som jeg har givet det til som virkelig forstår den Smile Da den er skrevet kryptisk eller hvad man skal kalde det for, så vedkommende er den eneste der kan forstå historien bag, men selve digte giver jo stadigvæk menning jo Very Happy Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To my dear friend i give you the dream (Digtet) Empty Sv: To my dear friend i give you the dream (Digtet)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 19:43

Jep, og man kan jo selv forstille sig hvad der er sket...
Selvom det måske ik er det der virkelig skete

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To my dear friend i give you the dream (Digtet) Empty Sv: To my dear friend i give you the dream (Digtet)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 19:46

hihi Very Happy ja men jeg har jo ingen ide, hvad du tror der skete jo Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To my dear friend i give you the dream (Digtet) Empty Sv: To my dear friend i give you the dream (Digtet)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 19:47

Nope^^

Og jeg har ingen ide om hvad der virkelig skete, såeee... Skal vi ik bare lade det blive ved det? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To my dear friend i give you the dream (Digtet) Empty Sv: To my dear friend i give you the dream (Digtet)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 19:52

hihi jo Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To my dear friend i give you the dream (Digtet) Empty Sv: To my dear friend i give you the dream (Digtet)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Jan 2012 - 19:53

Goodie <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

To my dear friend i give you the dream (Digtet) Empty Sv: To my dear friend i give you the dream (Digtet)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum