Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» please safe me - Savas
Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius EmptyIdag kl. 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius EmptyIdag kl. 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius EmptyIdag kl. 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar

» Who am I now?? //Jake//
Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius Voteba13Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius Voteba14Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius Voteba15 
Rafaela
Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius Voteba13Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius Voteba14Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius Voteba15 
Lori
Savas
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Madelena Gray
Dr. Trott

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner

Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius

Go down

Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius Empty Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jan 2015 - 20:30

Tid: 01:23
Omgivelser: Crowded. Især mange vampyrer er til stede i aften.
Vejr: overskyet, byge regn.
Sted: Firestep Diskotek
På: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Der var godt gang i festen på diskotek Firestep. Der var mange mennesker, og man skulle nærmest skubbe sig op mod baren. En ung blond kvinde i det allerførste stadie er 20'erne, prøvede at få to store øl over til et bord uden af miste noget af den euforiserende væske som glassene indeholdt. Som sædvanelig blev der spildt lidt, men ikke så meget som nogle gange, og da hun satte glassene på bordet kiggede hun op på en mand der sad ved hendes bord, og smilede til ham. Kvinden hed Ravenna.
Hun skubbede glasset over mod manden som var en af Ravennas aller nærmeste, hvis ikke den nærmeste."Skål!" Hun sagde det med et smil og satte sig ind ved siden af ham. Hun var allerede godt fuld, og stadig en lille smule skæv. Hun havde røget en halv joint inden hun havde nået klubben, og den sidste halve del lå nede i hendes taske.
Ravenna tog et stort drag af sin øl. Alt var begyndt at sejle for hendes øjne, allerede før den nye øl. Hun smilede bredt for sig selv, med let sammenknebne øjne som mange fyre ville tage som et forførende blik..påvirket af lidt fuldskab.

//Håber det er okay ^^ //

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius Empty Sv: Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jan 2015 - 21:18

Påklædning et par jeans, en mørk skjorte også et par sorte sko. Han bær et form for [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] på højre arm.

Det var som om alle aftner efterhånden var ens, eller de havde altid en form for enshed over sig. Hver nat gled ind i en fest, hver nat endte altid op med at han vågnede op hos en komplet fremmede person. Efterhånden var det så varierende om vedkommende var i live eller ej, somme tider var han heldig også kom der lyd fra personen ved hans side, eller også ville vedkommende være stendød og han skulle hurtigt komme af sted. Dog var denne aften lidt bedre end så mange andre, netop fordi han tilbragte den med en utrolig god veninde. Dette sagde bare en hel del, specielt fordi han ikke var typen for overhoved, at få noget der lignede venner. Dog havde de to holdt ved hinanden, igennem tykt og tyndt. Selvom han måske igennem lang tid havde forsøgt at komme i bukserne på hende, så holde han i den grad af hende! Man skulle slet ikke så meget som røre ved et eneste hår på hendes hoved...også havde man en pissed dæmon efter sig. Muligvis var en ikke så brutal som en bloddæmon, men han kunne skam godt uddele et par slags der i den grad kunne gøre ondt! Hun var en han holde af og han havde en intention om at holde hende i god form.
Han grinede og tog imod glasset, før han holde det op imod hendes. Ganske vidst var han ikke direkte fuld, måske en smule beruset, men han var dog sig selv nok til at kunne holde øje med alle dem omkring dem. Som altid tiltrak han sig en smule opmærksomhed fra begge køn, nok fordi han som en incubus havde en stærk skønhed og han indrettede sig efter hvad folk begærede allermest. Derudover havde han også en luft omkring sig, der gjorde stort set alle omkring ham blev seksuelt ophidset. Han kunne nærmest direkte mærke hvordan de en efter en kunne føle deres begær flytte på sig. Han blinkede da hun med snakkede og han nikkede med et stort smil "skål min kære...jeg tror dog du skal passe på med drinks. Vi ved jo begge at du bliver en smule elskende når du er fuld, og jeg har altid sagt at hvis du gerne vil have en del af mig, så skal du bare sige til" han drak af sit glas og blinkede til hende, alt i mens han drillende lod sin hånd glide blidt af hendes arm.

Gæst
Gæst

Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius Empty Sv: Another fun night in the mad house, with a dear friend - Darius

Indlæg af Gæst Tors 29 Jan 2015 - 17:40

Hun kiggede på ham med et drillende smil over ølglasset da hun tog en ordentlig tår."Jeg har da ikke brug for at passe på med drinksene!" Sagde hun og begyndte baglæns at gå væk fra ham, stadig med det samme drillende blik, dog en smule tåget grundet alkoholen."Ja det ved jeg udemærket godt at du vil mere end nooooget andet på heeele jorden! Men nææ nej du! Ikke Nikke Nej! Bum" Det sidste sagde hun med en nærmest barnlig stemme og rystede en smule for meget på hovedet, så det let krøllede hår fløj til alle sider og hun var lige ved at miste balancen kort.
Hun sendte ham et stort drillende smil inden hun bundede det næsten fulde øl glas. Ravenna blev ofte barnlig/legesyg og meget kærlig når hun fik alkohol indebords. Og nogle gange prøvede hun endda at forvandle sig om til sin dyreskikkelse, hvilket betød at hun kunne risikere at være i fare, da et gepard skind var noget mange ville have. Og hvem ville ikke prøve at dræbe en tydelig fuld gepard som ville kravle ned af gaderne i sin brandert?
Darius var en af Ravennas bedste venner og han betød meget for hende, men hun kunne ikke lade være med at lave lidt sjov med ham og drille ham hver gang han prøvede at komme i bukserne på hende. Fra deres første møde havde han prøvet på det, og hun havde nu opgivet tanken om at han en dag ville give op. I starten havde hun været lidt skræmt over det, men nu syntes hun bare at det var hyggeligt, det var en del af ham, ham som hun følte sig tryg ved, en kær ven som hun kunne betro sig til og tude foran.
Ravenna kiggede over på Darius, det havde hun gjort lige siden hun var begyndt at gå baglæns med det nu tomme ølglas. Hun rakte drillende tunge af ham, og et lille UH kom fra hende da hun gik ind i bar kanten. Hun vendte sig da om og bestilte hurtigt et tequila glas og en flaske rosè vin. Ravennas yndlings alkohol havde altid været Rødvin, Rosevin og hvidvin.. Ja faktisk al slags vin! Hun smilede bredt til bartenderen da hun rakte ham pengene og han blinkede lettere charmerende til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Feb 2015 - 22:29

Han rullede med øjnene og klukkede stille "Ravenna...kæreste Ravenna, du ved hvordan du bliver under indflydelsen af alkohol!" han holde af hende, også selvom de mest af alt drak sammen...så var hun virkelig en han i sandhed holde af. Der var ikke ting han ikke ville gøre for hende, hun skulle blot sige det også ville han gøre det. Havde det ikke været for hendes massive indtag af alkohol, så havde Cain også en mindre soft spot for hende. Darius tvillingebror, der normalt aldrig kunne lide nogen...holde til et vis punkt også af denne shapeshifter. Men han havde dog aldrig været særlig god til at udtrykke sine følelser, så når de to endelig så hinanden...så var det mest et lille smil hun fik før han hurtigt var væk igen. Det var faktisk helt sjovt, at se den normalt hånlige dæmon pakke sig helt sammen og endda bare opfører sig en smule ordenligt. Han havde ikke haft en nem fortid, hvilket i den grad vidste sig på hans krop, selvom de to lignede hinanden som to dråber vand. Så var det det massive ar, der gik fra hans højre side af panden, hen over næsen også ned langs halsen, de røde øjne, hans mange år også de korte hår der gjorde de to enæggede tvillinger ikke længere lignede hinanden.
Han klukkede stille "åhh jeg ville nu ikke sige, at det er den eneste ting jeg ønsker på denne jord...jeg mener i sidst uge var der nu en ganske lækker sag, dagen før var nu også dejlig" sagde han drillende, alt i mens han selv drak stille fra sin alkohol. Han holde nu af hvordan de kunne drille hinanden...den måde de var omkring hinanden. Det var tydeligt, når man så de to sammen at de virkelig bar et tæt bånd. Han rystede på hovedet af hende, men fulgte dog efter hende "hej du har vel ikke set Cain...jeg har efterhånden ikke set ham i nogle dage" man kunne aldrig helt vide hvad han gik og lavede...og når man var så ødelagt som ham, så var der i den grad farer ved at lade den dæmon være alene

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Feb 2015 - 15:51

hun rakte drillende tunge af ham."Og hvad såååå? Nu skal du ikke klage, når jeg leger med dig"svarede hun drillende og lo en let men lidt barnlig latter. Ravenna elskede at drille Darius, hun var ikke altid lige klar over det når hun gjorde, hvilket oftest var grundet mængden af alkoholet. Ravenna løftede langsomt armene op i vejret, kort glemte hun det store blå mærke på hendes øvre ribben som hendes far havde givet hende tidligere, og da hun kom i tanke om det fløj hendes arme ned og hendes ansigt blev helt langt. Hun håbede ikke at Darius så det, hun var bange for hans reaktion. Hun smilede så drillende til ham i et håb om at distrahere ham"Men vi ved jo begge at du meeget hellere ville have haft mig frem for dem"Hun sagde det med en flirtende, og samtidig utrolig drillende stemme inden hun kylede endnu et shot ned som hun lige havde fået af bartenderen. Gratis.
Hun tænkte over hans spørgsmål i længere tid, prøvede at huske deres sidste møde, men måtte til sidst ryste på hovedet."Jeg har ikke set ham i næsten en uge tror jeg.." hun sagde det langsomt, stadig tænkende og hendes øjne endte med at være knebet en smule sammen indtil hun endnu engang rystede på hovedet som en bekræftelse til sine ord.
Hun betragtede lidt Darius, og en ide slog hende"Jeg kan lede efter ham ude i skoven? Min dyreskikkelse har en beroligende påvirkning på ham, hvis han skulle være igang med noget ballade eller hvis han er i et raseri anfald....eller hvad man nu kan kalde det" Hendes ord var blide og al det drillende fra hendes blik var forsvundet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum