Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
its now or never(Arian)
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: its now or never(Arian)
"Igen,mange tak," sagde hun forsigtigt. "Du er det første menneske, der har gjort det for mig. De fleste er bare gået forbi, eller ikke have turdet at gøre noget."
De kom til en lille sø, hvor nogen svaner slappede af ude i det klare vand. Hun satte sig forsigtigt på en bænk og kiggede op på Zankuji for at se hvad han svarede og gjorde.
Gæst- Gæst
Han var en man kunne komme til hvis man havde brug for at snakke da han godt kunne lide og høre på folk og hjælpe dem hvis han kunne og det havde han jo gjordt overfor hende og sådan.
Han så på hende "hvad ville du ha gjort hvis jeg ikke havde været kommet som jeg gjorde"spurgte han roligt og slappede roligt af og så på hende.
Gæst- Gæst
"Joh, ser du.." stammede hun. "Jeg er desværre frygtelig temprementsfuld.. Så, hvis du ik var kommet, havde jeg nok springet på en af dem og.." Hun stoppede et øjeblik og kiggede ned i jorden. "Måske slået personen ihjel.."
Nervøs gav hun sig til at trille tommelfingre, da hun var bekymret for hvad han skulle sige.
Gæst- Gæst
Han så på hende "du trænger nok til at lære og styre din vrede men det kan være svært nogen gange"sagde han roligt og så på hende og han kunne skam godt blive sur men han kunne styre det og sådan.
Gæst- Gæst
Hun kiggede nysgerrigt op på ham. Det var utroligt hvor god han var at snakke med. Hun kiggede op i de grågrønne øjne og smilte genert.
"Min ene side er nemlig en varulv.. Nogen være hidsig propper."
Gæst- Gæst
Han så på hende "er du genert"spurgte han roligt og slappede bare stille og roligt af og kiggede bare på hende og havde ikke mere og sige til hende lige nu og her for nu ventede han bare på at hun sagde noget.
Gæst- Gæst
Hun kiggede op på ham, da han spurgte sit andet spørgsmål.
"Ja.. Ja, jeg er lidt genert," svarede hun og smilte skævt.
Gæst- Gæst
Hana så på hende og slappede bare roligt af og havde ikke noget imod at hun var den hun var og sådan ville det jo altid være ville det ikke.
Gæst- Gæst
En af svanerne gav sig til at blafre med dets vinger. Hun kiggede imponeret ud på den, men rettede blikket mod Zankuji bagefter.
"Du er god at snakke med Zankuji," sagde hun glad. "Det er rart at snakke med en som dig."
Hun kiggede på med et smil på sine læber.
Gæst- Gæst
Han så på hende "hvis det ikke var fordi jeg først lige havde mødt dig så tror jeg at jeg havde lagt mere forførelse på dig nu men jeg styre mig for ikke at skræmme dig og sådan bare så du ved det"sagde han roligt med et smil på sine læber og syns det var dejligt at få det ud af sig så han ikke gemte noget lige nu.
Gæst- Gæst
Hun kiggede nervøst ned i jorden. Det var underligt for hende.
"I det mindste er du ikke en af dem der bare tager på en," sagde hun stille, med et forsigtigt smil.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende "Hvem har da gjort det mod dig"spurgte han roligt og var bare venlig mod hende og det hele.
Gæst- Gæst
Det var ikke pga. ham at den irriterende grimase kom frem. Det var pga. de mænd der havde gjort det.
"Fulde mænd fra kroen," svarede hun. "De syndes åbenbart at det er sjovt at sætte mig på deres skød og gør hvad de vil." Hun løftede på skuldrene. "De får bare ikke lov til det."
Gæst- Gæst
Han kiggede rundt "Når hvad skal vi snakke om"spurgte han roligt og så på hende og var klar til at snakke om alt det der kunne snakkes om for han syns at det var hyggeligt og sådan noget.
Gæst- Gæst
Hun placerede hænderne på sit skød og kiggede op på ham.
"Lad os tale lidt om dig," sagde hun glad. "Nu har vi jo talt lidt om mig, så hvorfor ikke tale lidt om dig?"
Gæst- Gæst
Han så på hende og slappede roligt af og kiggede rundt også på hende igen og viste ikke hvad hun helt bestemt ville snakke om ham for og sådan for han mente ikke der var noget som sådan at snakke om ham om.
Gæst- Gæst
Hun tænkte at det ville være høfligst at spørge til hans liv også. Men hun ville nu også gerne vide lidt om ham.
"F.eks, dit sværd," sagde hun og nikkede ned mod det sted sværdet var. "Hvor har du det fra?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jo, hvis menneskerne havde været torske dumme, så havde du fået brug for det," sagde hun med et forsigtigt smil. "Man ved jo aldrig hvad de kunne have fundet på."
Hun lød rolig og afslappet på sin stemme.
"Ikke for at fornærme mennesker racen," Hun kiggede op på ham med et smil. "Bare for at fornærme den flok der var efter mig."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun strakte sig, med armene over hovedet.
"Medmindre du ikke vil snakke med mig mere," grinte hun kærligt og så på ham med et venligt blik.
Det var jo ikke til at vide, om han nød at snakke med hende, som hun nød at snakke med ham.
Gæst- Gæst
Han så på hende "hvad skal vi snakke om"spurgte han roligt og så på hende med et smil mens han gik roligt.
Gæst- Gæst
Hun kørte genert en hånd henover sin arm.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Joh ser," sagde hun og kløede sig i nakken. "Jeg kan godt lide at være forskellige steder, så jeg glemmer helt at menneskene rent faktisk ikke kan lide mig," hun stoppede et kort øjeblik, for at kigge ham i øjnene. "Men, de skal ikke bestemme over mig. Jeg kommer og går som det passer mig!"
Det sidste blev sagt, med et triumferende smil på hendes læbe. Menneskene skulle ikke bestemme hvor hun måtte komme og gå. Hun gik der hvor det passede hende. Lige meget hvilken race hun er.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» do you need help huh //Arian//
» what the fu** are you? //Arian//
» A fight? Let me help! //Arian//
» The blood sea.. //Arian//
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata