Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Sexy meets manners? (stella) - Page 5 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Sexy meets manners? (stella) - Page 5 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Sexy meets manners? (stella) - Page 5 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Sexy meets manners? (stella) - Page 5 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Sexy meets manners? (stella) - Page 5 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Sexy meets manners? (stella) - Page 5 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Sexy meets manners? (stella) - Page 5 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Sexy meets manners? (stella) - Page 5 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Sexy meets manners? (stella) - Page 5 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Sexy meets manners? (stella) - Page 5 Voteba13Sexy meets manners? (stella) - Page 5 Voteba14Sexy meets manners? (stella) - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Sexy meets manners? (stella)

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Sexy meets manners? (stella) - Page 5 Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 12:41

''Tigge efter hvad er det så helt præcist?''

Han lod hende bare ligge ham ned og lod hende spænde ham fast. Han elskede at blive spændt fast så han kiggede bare på hende frækt...

''Uhhh, you are a kinky girl...''

Han smilede bare til hende og kunne godt lide at hun var så god af en der faktisk var jomfru for en time siden...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 12:45

tigge efter mere, eller tigge mig efter at stoppe" sagde hun frækt. Hun slikkede hans brystkasse og hans hals. I mens følte hun på ham mellem benene. "Sikke du nyder at være spændt fast matic, men kunne du mon lide pisken eller skal jeg lade den være" sagde hun og tog pisken frem og kørte den op af hans krop. "HAr du champange i nærheden, jo mere fuld, jo mere tændt" sagde hun og grinede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 12:49

''Måske, men hav nu ikke for højt håb.''

Han ssukkede bare da hun begyndte at slikke og berøre ham. Ja han blev tændt af at være spændt fast men det var kun når det var en smuk og sexet kvinde der gjorde det at han kunne lide det...

''Nej jeg kan lide at blive spændt af en sexet kvinde...''

Han vidste ikke om han havde noget at drikke... Han smilede bare drilsk til hende da hun tog pisken frem...

''Tjek skabet til venstre...''

Til venstre for hende stod et skab, det indeholdte lidt af hvert...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 12:52

hun gik hen og tjekkede skabet, for at se om der var noget alkohold eller champange. "Mon jeg så skulle tage min bonny dragt eller læder dragt på, min silke kjole her er jo lidt for stor" sagde hun og fandt nogle glas. Hun så på ham, og gik hen og tog sin læder dragt og sin bonny dragt op af sin taske

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:00

Han havde kun et svar til det hun spurgte ham om...

''Se hvis du absolut skal have noget på... Så forslår jeg et bh oh gstreng af læder... Men helst foretrækker jeg intet...''

Han smilede bare kækt til hende mens han bare lagde på sengen og kiggede afventende på hende... Han drak ikke selv alkohol, han var nemmere at tænde uden alkohol i blodet...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:18

hun tjekkede sin taske og tog en sort læder hb og en sort g-streg op. g-strengen var helt ny, for der sad pris mærke på. "Hm, så må jeg prøve dem, for du skal tændes" sagde hun og tog sin kjole af og tog bh og g-streg på og slog et smeld med pisken

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:27

''Hvis du vil tænde mig, så kan jeg give dig et HInt... be a wet girl... and be naked instead.''

Han smilede bare til hende, tøj var ikke det han bedst kunne lide nej hvis man ville gøre ham tændt så var der tre ting der var rigtigt godt, man skulle selv være tændt, man skulle spænde ham fast og man skulle påføre ham smerte omkring hals og bryst...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:30

"JAvel" sagde hun og stod nu nøgen. men hun havde stadig pisken i sin hånd. Hun tjekkede kort sig selv, for at se om hendes underliv kunne klare mere, det kunne det, for det havde fået slappet af, så nu var hele hendes krop klar igen. hun svang pisken mod ham og ramte hans brystkasse. "Have you been a bad boy" sagde hun og gik hen til ham og slikkede hans brystkasse og kyssede hans hals og bed ham kort i halsen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:45

''Do you really want to turn me on? Then pålay with youself.''

Han smilede og sukkede nydende da hun psikede ham over brystet, og da hun bed ham i halsen gjorde han det samme dog bare lidt dybere...

''Ofcourse I have been a bad boy... Have you seen me?''

HAn var meget flabet når det kom til stykket...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:49

hun gav ham et pisk mere. "Øh..jeg har aldrig leget med mig selv, " sagde hun og kravlede ned og slikkede ham mellem benene. hun var allerede våd igen, hun tænkte hele tiden på at give ham nydelse, og så på at styre sig selv. Hun tog hans lem i munden og gav ham små bid imens hun gav ham en blowjob

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:53

''Brug dine fingre... Forestil dig at det er mit lem...''

Han smilede stille til hende og han begyndte at sukke over hendes blowjob, men han var ikke ret glad for den del at hun bed ham længere... det var ikke noget han fandt behageligt... Han lavede derfor ufrivillige ryk når hun gjorde det...

''JUst fuck yourself with your fingers...''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:03

hun så på ham. "Du siger altså bare hvis du ikke kan lide det" sagde hun, og frygtede hun gjorde noget han ikke kunne lide. hun rykkede sig lidt væk, og begyndte at lege med sig selv, hun syntes først at det var ubehageligt,men bag efter rart

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:07

''Then dont bit me there...''

Han smilede bare venligt til hende, og da hun begyndte at lege med sig selv kunne man med det samme se at han blev tændt af det. Han vidste ikk hvorfor men en kvinde der gjorde det kunne han egentligt lidt, specielt hvis man havde givet dem nydelse og de gjorde det bare for at få mere...

''I stille want pleasure... Multitask girl...''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:09

hun gav ham blowjob imens hun legede med sig selv. hun var ved at få sig selv til at få en orgasme, hun bed ham ikke igen, for nu vidste hun, at han ikke kunne lide at hun bed. Hun rødmede imens. hun stak endnu en finger ind i sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:11

Han sukkede og stønnede da hun begyndte at give ham et blowjob imens... Han smilede stille til hende som hun var igang dernede både med ham og så ordnede hun endda også lige sig selv, fandme sexet i hans verden at se på...

''Vend dit underliv her op til mig...''

Han kommanderede hende lidt, da han nok skulle lære hende noget...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:13

hun såpå ham, og stoppede. hun hadet ordre. "Ingen ordre tak, hader ordre" sagde hun og rejste sig. ordre gav hende dårlige minder, hun huskede smerte forbundet med ordre. "Gør det kun hvis du ikke giver mig ordre" sagde hun, hun følte sig såret og usikker på ham, nu da han havde givet hende ordre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:17

''Undskyld det vidste jeg ikke...''

Han smilede undskyldende og charmerende til hende. Han vidste ikke hvad han mere lige skulel gøre eller sige, men så valgte han istedet at bede hende om det...

''MIstress, please lad mig give dig nydelse også?''

Han så på hende med et frækt glimt i øjet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:20

hun vendte sig mod ham, og gjorde som han bad hende om. "Mærket på min ryg, er vist nok et slave mærke, men ved ikke hvem jeg ejes af" sagde hun og så på ham. mon han ville afskye hende nu, hun havde fundet ud af, at hun var en slave som var stukket af, før hendes ejer fik hende. og at det var hendes egen far, der havde gjort hende til slave

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:23

''Så er det vidst bare på tide du har magten, som jeg giver dig over mig.''

Han begyndte at slikke hende mellem benene, og han sørgede for at hun ikke selv stoppede med at lege med sig selv, og han så bedende på hende da hun ikke længere gav ham nydelse...

''Mistress, please havent I been bad enough?''

Han hentydede om hun ikke ville blive ved med hendes blowjob.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:24

matic.. vil du holde op med at kunne lide mig nu, da du ved jeg faktisk er en slave" sagde hun og begyndte at give ham blowjob igen. men tårer løb også ned af hendes kinder. Hun havde mistet meget, og hun kunne ikke klare at miste mere, bare fordi hun faktisk var en slave

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:28

''Nej... jeg kan stadig lide dig Stella... Ikke som en jeg binder mgi til... Men jeg kan stadig godt lide dig.''

Han stønnede en smule højt og kom så i munden på hende, uden at sige eller gøre mere, han blev bare ved med at slikke hende imellem benene, hvilket han godt kunne lide, og så se hende lege med sig selv også...

''Oh mistress... Would you please fuck me...''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:30

hun vendte sihg, og satte sig på hans lem og fik den ind i sig. hun begyndte at ride ham, og så rundt efter et slavebånd, da hun frygtede at han måske havde sådan et. hun legede med sine bryster imens hun red ham. hun så på ham, hendes blik var bange, ikke bange for at have sex, men for at han ville fortælle folk at hun var slave

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:33

Han havde ikke sådan noget i sit hus, og slet ikke fremme... Han havde ikke den slags ting til at sætte folk fast med han brugte hvad han nu lige havde ved sig, en trøje bukser ja meget kunne bruges...

''Please mistress harder, faster...''

Han vred sig og stønnede under hende...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:37

hun bevægede sig hurtigere og tog hans hænder op på hendes bryster. "Ingen vil nogensinde have et forhold til en slave, derfor blev jeg stripper" stønnede hun, selvom hun en lig heller ville være danser og forfatter, men den chance havde hun jo ikke, hun var jo en slave, beviset var jo på hendes ryg

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:41

''Lad ikke folks meninger stoppe dig Stella, du kan blive hvad du vil...''

Han smilede til hende, go stønnede... han begyndte at massere hendes bryster, ganske blidt dog med faste bevægelse alligevel. Hans ene hånd gled dog ned til hendes røv istedet og tog på hende der...

''Are you really going to fuck me untill I pass?''

Gæst
Gæst

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum