Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Sexy meets manners? (stella) - Page 4 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Sexy meets manners? (stella) - Page 4 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Sexy meets manners? (stella) - Page 4 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Sexy meets manners? (stella) - Page 4 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Sexy meets manners? (stella) - Page 4 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Sexy meets manners? (stella) - Page 4 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Sexy meets manners? (stella) - Page 4 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Sexy meets manners? (stella) - Page 4 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Sexy meets manners? (stella) - Page 4 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Sexy meets manners? (stella) - Page 4 Voteba13Sexy meets manners? (stella) - Page 4 Voteba14Sexy meets manners? (stella) - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Sexy meets manners? (stella)

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Sexy meets manners? (stella) - Page 4 Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 17:24

jeg kan ikke lide at blive spændt fast, af en eller anden grund, så er jeg bange for det, ikke særlig sejt, men det er jeg altså" sagde hun og blev rigtig flov. "Men jeg spændte dig fast før, så det er min tur til at blive spændt fast så" sagde hun og så på ham

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 17:36

''Nej aldrig... Du kan ikke lide det og jeg tænder voldsomt på det...''

Han lagde sine arme tilbag så det var nemt for hende at spænde ham fast til sengen. Han havde ikke den store lyst til andet, end at være spændt fast og derefter så bare lade hende ridde ham hårdt og hurtigt, og gerne så voldsomt hun kunne...

''Så spænd mig fast.''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 18:03

nej, de har allerede givet dig sår i håndledene, de sår skal ikke blive dybere matic, jeg vil ikke skade dig" sagde hun og så ned. hun smed dem på gulvet og rykkede sig væk. "Du er allerede kommet til skade på grund af det, og vil vil ikke såre nogen og især ikke dig" sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 18:18

''Du skader mig ved at stoppe med at have sex... Ved du hvor ubehageligt det er for en mand at blive nægtet at komme?''

Han lagde sig hen over hende, og ganske blidt lod han sig trænge op i hende igen. Han ville helst ikke forklare det, da det var meget ubehageligt, han havde dog bare sagt det frækt, og han fangede håndjerne, og så han sad sammen med hende med dem...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 18:24

matic, du kom til skade på grund af det" sagde hun og bed sig i fingeren for at holde sine støn tilbage. hun ville ikke værke svag, men nu bestemte han jo over hende, hvilket hun ikke ville have. Men fordi han var kommet til skade, sagde hun intet til det. selvom hun ikke havde lyst lige nu,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 18:35

Han tog håndjernene af dem da hun ikke virkede til at kunne lide det, eller faktisk tog han dem kun af hende, da han så satte dem fast igen bag hende, sådan at han faktisk lagde oven på hende, og holdte hende der, men stadig kunne hun flygte...

Han stødte i hende hårdt og hurtigt, mens han kyssede hende ned af halsen og nappede hende blidt i den også...

''Stella, kan du lide blod?''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 18:44

hvad mener du matic, jeg er dæmon, ikke vampyr" sagde hun og begyndte at stønne af hans hårde stød i hende. hun gjorde alt for at holde sine støn inde, men det var meget svært

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 18:47

''Kender skam mange dæmoner der kan lide at bide og indtage blod fra deres 'partnere'...''
Han blev bare ved og han øgede langsomt tempoet til det blev endnu hurtigere og endnu hårdere.. Han smilede stille til hende, og hvis hun kunne lide blod skulle hun da have lov til at tage af ham, det skulle ikke komme an på det...
''Og hvis du kan, må du godt tage fra mig.''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 19:06

blod er ikke lige mig matic, det smager væmligt" sagde hun blidt og tog fat i sengen og stønnede mere. hun kunne mærke hun snart ville få orrgasme igen. *Hvorfor tændes jeg dog så let* tænkte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 20:17

''Fair nok...''
Han blev bare ved og han øgede langsomt tempoet igen, og han åbnede stille håndjernene, og tog hende på røven og løftede hendes røv fra senge, og satte sig på sine knæ. Da han vidste at han på denne måde kunne ramme bedre i hende, go ahn gjorde det bare hårdere og hurtigere...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 20:35

hun tog fat i sengen og stønnede meget. "åH ja, mere...hårdere" sagde hun og smilede og så på ham. hun ville mærke mere, om så det ville ende galt for hende, hun ville have ham, om så hun på et tidspunkt ville komme til at vente sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 20:37

Han blev bare ved ret hårdt og voldsomt. Han havde intet problem med at knalde hende igen og igen indtil en af dem besvimede, det ville han med glæde gøre for hende, og han havde tænkt sig det... HAn blev ved, og han masserede hendes baller... Han kom endnu engang i hende men blev bare ved...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 20:46

åh... hvis vi bliver ved, ender det jo med at jeg bliver..med rogn" sagde hun og så på ham. mon han ville det, hun blev usikker. mon han villekunne lide hende, hvis hun nu blev med lille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 20:53

*med rogn? med rogn?! Fandme nej...*

Han blev dog ved lige lidt tid endnu og han kom i hende endnu engang, inden han trak sig fri fra hende, og kiggede på hende... Han vidste ikke hvad han skulle sige til hende om det, men han slap dog nogle ord over læberne...

''Øhm, det er jeg ikke klar til... Slet ikke...''

Han kiggede ned af sig selv...

''Og slet ikke med en kvinde der egentligt stadig er en smule fremmed for mig...''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 20:59

javel" sagde hun og tog sin kjole på. hun forstod det somom han mente han hverfald ikke ville med hende. "Jeg forstår, man er jo ikke klar, når man ikke er klar" sagde hun og satte sit hår op

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 21:15

''Du virker stødt over det? Han kiggede undrende på hende...''

Hvad var det der var galt i at han havde sagt han ikke ville have et barn. Han var bare ikke klar til at stoppe med at date mange kvinder og have sex med mange. Han elskede hans single og ungkarle liv ingen tvivl om det...

''Jeg er ikke kalr da jeg ikke vil kunne være en ordentligt far...''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 21:18

jeg er ikke stødt matic, jeg sagde jeg forstod jeg godt, selv jeg er ikke klar på det, og jeg er endda en kvinde" sagde hun og smilede. *stødt.. hvad skulle jeg blive stødt over, jeg forstår ham jo godt* tænkte hun og satte sig ved ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 21:57

''Jeg vil sige noget til dig Stella... Hvis du nogensinde har en dag hvor du bare tænker du har brug for noget, du ved at slappe af med som det her før... Der kan give din krop denne afslappede følelse... Så ved du nu hvor jeg bor... Jeg tror det er en aftale vi begge kan få noget ud af?''

Han smielede bare venligt til hende, og kyssede hende på halsen...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:11

jeg tror du har ret matic, ligesom hvis du gerne vil, så kan du altid komme til mig" sagde hun og lagde en arm om ham. "altid om det er til hygge, eller til en omgang sex" sagde hun og smilede glad. hun lød sin kjole strop glide lidt ned over hendes ene skulder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:20

''Vil du gerne have mere allerede?''
Han spurgte hende stille da han kunne se hun lod hendes strop glide ned over hendes skulder, hvis hun ville have det, var det da noget der sagtens kunne komme på tale. Han ahvde ikke noget imod at knalde hende igen og igen... Han overvejde at få sig selv gjort steril... Måske med magi?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:23

lad mig lige komme mig over sidste tur matic. stroppen glider, fordi min kjole er for stor" sagde hun og grinede. for hendes kjole var alt for stor, mindst 3 størrelser for stor til hende. hun så på ham og smilede glad. hun havde nemlig rimelig ondt lige nu, hendes underliv skulle lige komme sig efter den sex tur

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:30

''Jeg fandt det også meget undrende hvis du ville have mere sex... DU virkede til at have fået nok efter det sidste...''

Han smilede bare stille og venligt til hende mens han ikke lige vidste hvad han skulle gære af sig selv han vidste ikke om hun ville til at videre eller om hun ville blive

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 12:31

Jeg er træt og udkørt, så mere sex orker jeg ikke lige nu," sagde hun og lagde sig træt op af ham. "Er man kedelig når man ikke orker mere sex for en tid, og når manlige har haft hård sex" sagde hun og så på han. hun kunne godt lide ham, men regnede med han ikke ville et forhold

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 12:34

''Det kommer an på. om man lyver eller er ærlig... Hvis man virkelig er udmattet efter at have haft hård sex, så nej man er ikke kedelig, selvom en kvinder der kan blive ved og ved og er den der får mig til at sige jeg ikke kan mere, vil være langt mere interessant i mine øjne.''

Han smilede bare stille og venligt til hende, mens han lagde en arm om hende, og om hendes mave, men hånden gled hurtigt op og lagde sig om hendes ene bryst...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 12:38

normalt lader jeg jo ikke folk have sex med mig, men når jeg lige er kommet mig, så kan du bande på jeg vil få dig til at tigge" sagde hun og smilede og løftede benet lidt og kørte en hånd ned af hans hals. "God nok skal mit underliv ligekomme sig, men jeg kan stadig give dig nydelse" sagde hun og lagde ham ned og spændte ham fast. nu havde hun lært, at det tændte ham at blive spændt fast.

Gæst
Gæst

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum