Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Sexy meets manners? (stella)
Side 2 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Sexy meets manners? (stella)
Gæst- Gæst
Han fandt noget brød frem til hende, og en masse forskellige slags kød og lidt grønsager som hun kunne lægge på brøddet. Han smilede til hende da hun undskyldte...
''Lad du nu det være... Tag din mad og sæt dig over i sofaen, så kommer jeg over med et fodbad til dig omlidt.''
Han gik ud på badeværelset og man kunne høre han gik igang med at fylde noget op med vand, og han tog så stille den balje han havde fyldt og gik stille over tilsofaen med den...
''Her... Vandet er nok ret varmt...''
Han satte baljen og satte sig så i skrædderstilling foran baljen, så han kunne massere hendes fødder...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han masserede bare stille videre, og det varede ikke meget længere kun nogle minutter inden han stoppede stille, og løftede hendes fødder ud af vandet og tørrede dem ganske blidt med håndklædet og kyssede hende blidt på anklen...
''Nye sko... Ved ikke, men du kan få pengene af mig hvis du vil have det?''
Han kiggede stille op på hende, og kyssede hende op af læggen men slap hende ben da han var halvvejs og satte sig hos hende... Han kærtegnede hendes krop, men uden at det blev intimt direkte...
Gæst- Gæst
"Der må være en måde at jeg må betale dig på, en måde som du ønsker" sagde hun forførende. hun smilede frækt og forførende
Gæst- Gæst
Han smilede bare venligt til hende og han blev en smule overrasket over sådan hun sagde det og reagerede på at ahn var så venlig, han ville jo gerne have sex med hende, men ikke fordi hun følte sig påtvunget til det, fordi så følte han at han gjorde hende til et objekt...
''Ja... Men ikke fordi du føler du skylder mig det... Jeg vil ikke få dig til at føle jeg gør dig til et objekt... Jeg hader mænd der gør det.''
Han satte sig ved hendes side, og gud hvor var hun fræk og sexet, og han ville vildt gerne have sex med hende, men hun havde sagt det sådan at hun ikke ville... Men hun kunne nok godt se han havde lyst...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede skævt og charmerende til hende. Han havde virkelig lyst til hende, men hun virkede næsten som om hun kun ville gøre noget med ham fordi hun ville betale ham tilbage? Og det var ikke sådan han ville have det, hun skulle også have lyst til den nydelse...
''Du ved vidst godt at der er noget... Men jeg vil ikke have det medmindre du faktisk har lyst søde.''
Han nød at hun faktisk brugte kræfter på at forføre ham, men det overraskede ham også en smule
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun ville nok kunne se på ham at han var både tændt og en smule nervøs... Hans øjne viste dog at han mest af alt var tændt og afslappet... Men det var jo ham der skulle have forkælet hende ikke omvendt...
''Men jeg skulle forkæle dig ikke omvendt...''
Han sagde det stille
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Hvordan kan en kvinde være så smuk og sexet, samtidigt med at være så sød og dejlig? Hvad er du?''
Han kyssede hende igen lidenskabeligt på læberne, men denne gang lod han sin tunge byde hednes op til en sensuel dans...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han sukkede afslappet og nydende over hendes slikken og kyssen ned over hans bryst kasse... Han havde jo en ide om hvad hun havde tænkt sig og han kunne ikke lade være med glad at smile ved tanken om det... Hun gjorde det faktisk med ham, fordi hun havde lyst... Ja ellers ville hun jo ikke lade ham tage sin mødom...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Yes my mistress...''
Han slap hendes kys, og han kyssede hende ned af halsen hvor han nappede hende ganske blidt, og ned over hendes bryst, hvor han kærtegnede dem længe med blidt dybe kys. Han forsatte ned over hendes mave, og tilsidst var hans hoved mellem hendes ben, og hans tunge begyndte en dyb, sensuel og blid dans mellem hendes ben...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hans ene hånd gled om og begyndte blidt at massere hendes ene balle, mens den anden gled op og gjorde det samme ved hendes ene bryst... Han smilede dtille for sig selv, og blev bare stille ved...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''Er du lige så god?''
Han smilede drillende og frækt til hende, mens man kunne se at han var tændt... Han gjorde dog bare det, at han løftede hende op, og lagde sig selv ned på ryggen og fik sig rykket sit hoved ind under hendes underliv, så han havde sat dem klar til en 69'er Han begyndte igen med tungen... Ganske blidt og helt ligesom før...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han ville ikke være en vulgær fyr og sige noget som sut min pik, eller lignende... Om ikke andet var det ret så meget et turnoff for ham, han smilede og blev bare ved... han havde ikke tænkt sig at tage hende endnu ikke før hun havde vist hvad hun kunne med den mund...
''Det vil jeg... Men først kan du ikke bruge den mund til andet end at stønne?''
Han smilede drilsk under hend og blev bare ved med hans tunges lege...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han fik sig drejet sådan at han med fingrene kunne nå hende imellem benene og han begyndte at pirre hende der...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» søskende meets again - Caroline
» A king and a Ruler meets ~ Fenrer
» Let see whats happen when ice and snakes meets. -Cora-
» [xxx] Two vampires meets at a bar... Wait, that just sounds like a bad joke! ~ Chester
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine