Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Sexy meets manners? (stella) - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Sexy meets manners? (stella) - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Sexy meets manners? (stella) - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Sexy meets manners? (stella) - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Sexy meets manners? (stella) - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Sexy meets manners? (stella) - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Sexy meets manners? (stella) - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Sexy meets manners? (stella) - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Sexy meets manners? (stella) - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Sexy meets manners? (stella) - Page 2 Voteba13Sexy meets manners? (stella) - Page 2 Voteba14Sexy meets manners? (stella) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Sexy meets manners? (stella)

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Sexy meets manners? (stella) - Page 2 Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 10:04

hvad har du, jeg plejer bare at spise et hurtigt brød når jeg arbejder, og det har jeg altid gjort" sagde hun og opdagede at hun satte blodige fodspor. "Du må altså undskylde de spor jeg sætter på dit gulv" sagde hun og lagde en lok hår bag øret. hun så lidt flovt på ham. "HAr du en klud, så vil jeg fjerne blodet på gulvet" sagde hun

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 10:07

''Bare noget brød?''

Han fandt noget brød frem til hende, og en masse forskellige slags kød og lidt grønsager som hun kunne lægge på brøddet. Han smilede til hende da hun undskyldte...

''Lad du nu det være... Tag din mad og sæt dig over i sofaen, så kommer jeg over med et fodbad til dig omlidt.''

Han gik ud på badeværelset og man kunne høre han gik igang med at fylde noget op med vand, og han tog så stille den balje han havde fyldt og gik stille over tilsofaen med den...

''Her... Vandet er nok ret varmt...''

Han satte baljen og satte sig så i skrædderstilling foran baljen, så han kunne massere hendes fødder...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 10:24

hun havde kun puttet lidt kød på sit brød og spiste det. hun syntes at de sveg da han rørte hendes fødder. "Av" sagde hun, for hendes fødder var meget ømme. hun spiste sin mad op og så på ham. hun var meget træt, og så ned på sine fødder. "Hvor meget mon et par større sko vil koste" mumlede hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 10:27

''Jeg ved at det gør ondt, men du skal vide at det kommer til at være rart når jeg er færdig...''

Han masserede bare stille videre, og det varede ikke meget længere kun nogle minutter inden han stoppede stille, og løftede hendes fødder ud af vandet og tørrede dem ganske blidt med håndklædet og kyssede hende blidt på anklen...

''Nye sko... Ved ikke, men du kan få pengene af mig hvis du vil have det?''

Han kiggede stille op på hende, og kyssede hende op af læggen men slap hende ben da han var halvvejs og satte sig hos hende... Han kærtegnede hendes krop, men uden at det blev intimt direkte...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 10:57

at jeg skal bruge nye sko, skal du da ikke betale" sagde hun og så på ham. "Er der noget som du gerne vil have af mig lige nu?" sagde hun og satte sine hænder på hans lår. nu havde han hjulpet hende, og det måtte hun jo tilbage betale på en måde. hun åbnede sin dragt ved brystet, så den fik en meget sexede udskæring.
"Der må være en måde at jeg må betale dig på, en måde som du ønsker" sagde hun forførende. hun smilede frækt og forførende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 11:01

''Jamen jeg vil gerne give dig de penge hvis det er? Altså hvis du har brug for dem?''

Han smilede bare venligt til hende og han blev en smule overrasket over sådan hun sagde det og reagerede på at ahn var så venlig, han ville jo gerne have sex med hende, men ikke fordi hun følte sig påtvunget til det, fordi så følte han at han gjorde hende til et objekt...

''Ja... Men ikke fordi du føler du skylder mig det... Jeg vil ikke få dig til at føle jeg gør dig til et objekt... Jeg hader mænd der gør det.''

Han satte sig ved hendes side, og gud hvor var hun fræk og sexet, og han ville vildt gerne have sex med hende, men hun havde sagt det sådan at hun ikke ville... Men hun kunne nok godt se han havde lyst...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 11:40

hvad tænker du på matic" sagde hun og kørte en hånd ned af hans hals. *mon jeg skulle lade ham have sex med mig, det er den eneste måde at jeg kan betale ham tilbage* tænkte hun og så ind i hans øjne og lagde en hånd på hans kind. "Er der ikke en ting som du gerne vil have som tak for at du hjalp mig" sagde hun og slikkede sin læbe. hun kørte en finger over hans mund

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 11:44

''Lige nu, på dig...''

Han smilede skævt og charmerende til hende. Han havde virkelig lyst til hende, men hun virkede næsten som om hun kun ville gøre noget med ham fordi hun ville betale ham tilbage? Og det var ikke sådan han ville have det, hun skulle også have lyst til den nydelse...

''Du ved vidst godt at der er noget... Men jeg vil ikke have det medmindre du faktisk har lyst søde.''

Han nød at hun faktisk brugte kræfter på at forføre ham, men det overraskede ham også en smule

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 11:51

hvis det du har lyst til er at have min krop og mig, så må du bevise at du ikke vil mig ondt, og så vil jeg det også med dig" sagde hun og kyssede hans hals. hun kørte sin ene hånd ned af hans krop og fik ham ned og ligge. hun smilede forførende og åbnede hans trøje og kyssede hans brystkasse. hun fortsatte ned imod hans buksekant og så på ham, for at se om hun gjorde ham nervøs eller tændt. hun begyndte at åbne hans bukser. Hun rejste sig og begyndte at åbne sin læderdragt, imens hun så på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 11:54

Han var slet ikke vant til at kvinden var så forførende... Så amgtfuld, og ikke bange for at gøre noget... Han var vant til at han skulle tage førringen og førdt når de var tændte kunne de finde på at være lidt mere vilde, men hende her hun var noget for sig selv måtte han sige...

Hun ville nok kunne se på ham at han var både tændt og en smule nervøs... Hans øjne viste dog at han mest af alt var tændt og afslappet... Men det var jo ham der skulle have forkælet hende ikke omvendt...

''Men jeg skulle forkæle dig ikke omvendt...''

Han sagde det stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 12:00

sandt matic, sandt" sagde hun og kunne ikke nå lynlåsen på sin læderdragt, for den sad bag på hendes ryg. hun gik hen til ham og smilede. hun lagde en hånd på hans hals, og smilede. "Vil du have mig eller ej, såmå du hjælpe mig af med dragten" sagde hun forførende og gav ham et lidenskabeligt kys på munden. hun så på ham, for at se hvordan han regerede på det kys, for hun kunne sagtens gøre det mere frækt og lidenskabeligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 12:05

Han gengældte hendes kys meget passioneret og lidenskabeligt, mens hans hænder hurtigt gled op af hendes ryg, og hurtigt lynede den af hende... Han ville dog stadig gerne være den der forkælede, så hun havde bare at nyde det her... Det hun gjorde ved ham ellers vidste han ikke hvad han skulle gøre af sig selv...

''Hvordan kan en kvinde være så smuk og sexet, samtidigt med at være så sød og dejlig? Hvad er du?''

Han kyssede hende igen lidenskabeligt på læberne, men denne gang lod han sin tunge byde hednes op til en sensuel dans...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 12:14

hun rødmede kort. hun tog hans bukser af ham og tog fat i hans underbukser og hev dem ned. "Hvis vi gør det her, så være forsigtig ved mig okay, har jo ikke gjort det før, så du bliver den der skal gøre mig til en hel kvinde" sagde hun og hev hans underbukser helt af ham. hun tog dragten af og så på ham. hun åbnede sin bh og tog sine trusser af og gik så hen og kravlede op af ham. hun slikkede hans brystkasse og fortsatte ned af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 12:18

''Selvfølgelig vil jeg være forsigtig... Det er jo for dig jeg gør dette også...''

Han sukkede afslappet og nydende over hendes slikken og kyssen ned over hans bryst kasse... Han havde jo en ide om hvad hun havde tænkt sig og han kunne ikke lade være med glad at smile ved tanken om det... Hun gjorde det faktisk med ham, fordi hun havde lyst... Ja ellers ville hun jo ikke lade ham tage sin mødom...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 12:21

hun smilede frækt og kyssede ham. hun skilte deres læber med sin tunge, og lagde hen over ham og kyssede ham meget lidenskabeligt. hun masserede hans brystkasse imens. "Tag mig hottie, tag mig på den måde du vil" sagde hun frækt og bed ham frækt i øret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 12:24

Han lyttede til hende, og han hviskede hende blot blidt tilbage i øret som svar på det... Han hviskede det blidt og frækt til hende...

''Yes my mistress...''

Han slap hendes kys, og han kyssede hende ned af halsen hvor han nappede hende ganske blidt, og ned over hendes bryst, hvor han kærtegnede dem længe med blidt dybe kys. Han forsatte ned over hendes mave, og tilsidst var hans hoved mellem hendes ben, og hans tunge begyndte en dyb, sensuel og blid dans mellem hendes ben...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 12:29

hun rødmede, for det var en fantastisk følelse for hende. hun kørte en hånd igennem hans hår imens. "Åh..hvor er det fantastisk" sagde hun og bed sig i fingeren for ikke at stønne af det. ingen havde endnu fået hende til at stønne, selv ikke når en havde rørt hende. men det her var noget andet, han var blid ved hende. hun nød at mærke hans tunge mellem sine ben, og ville så meget gerne have mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 12:32

Han blev bare ved med tungen og istedet for som mange ville, at gøre det vildere, valgte han at gørede det mere langtrukkent og dybt. Han begyndte også at kysse hende blidt omkring derned, som en afveksling, og han havde ikke tænkt sig at gå videre inden han havde hørt hende stønne af ren og skær nydelse...

Hans ene hånd gled om og begyndte blidt at massere hendes ene balle, mens den anden gled op og gjorde det samme ved hendes ene bryst... Han smilede dtille for sig selv, og blev bare stille ved...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 12:43

"ÅH!" stønnede hun. nu kunne hun ikke holde sine støn tilbage mere. hun stønnede nu af nydelse, for hun nød det han gjorde ved hende. men hun følte sig også sårbar, hun havde aldrig ladet nogen komme så tæt på hende før. så hun var nervøs for det. hun blev tændt af det, og begyndte også at blive meget våd mellem sine ben

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 12:47

Han stoppede stille da hun nu havde stønnet for ham, og han elskede det han elskede det at en kvinde stønnede over hvad han gjorde ved dem, og det var godt hun var blevet rigtig godt våd af det... Det ville hjælpe senere... Han kyssede hende op af hendes krop igen, og lod sit lem glide over hendes underliv men ikke op i hende...

''Er du lige så god?''

Han smilede drillende og frækt til hende, mens man kunne se at han var tændt... Han gjorde dog bare det, at han løftede hende op, og lagde sig selv ned på ryggen og fik sig rykket sit hoved ind under hendes underliv, så han havde sat dem klar til en 69'er Han begyndte igen med tungen... Ganske blidt og helt ligesom før...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 12:52

åh...god...hvad mener du med god" sagde hun og stønnede. hun blev mere og mere tændt af ham. hun ville have ham nu, hun ville mærke ham. "Åh ja, mere..." sagde hun og så ned på ham. *jeg er så tæt på....åh* tænkte hun og rødmede. "Tag mig, beder dig, tag mig, vil have dig nu" sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 12:54

''Til at give mig oralt?''

Han ville ikke være en vulgær fyr og sige noget som sut min pik, eller lignende... Om ikke andet var det ret så meget et turnoff for ham, han smilede og blev bare ved... han havde ikke tænkt sig at tage hende endnu ikke før hun havde vist hvad hun kunne med den mund...

''Det vil jeg... Men først kan du ikke bruge den mund til andet end at stønne?''

Han smilede drilsk under hend og blev bare ved med hans tunges lege...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 13:01

sålig dig hvis du ønsker det matic, ellers kan jeg jo ikke" sagde hun og fugtede sin læbe. nu havde han fået hende til at stønne, så nu ville hun også gerne få ham til at stønne. hun tog lidt fat i hans hår og hev ham tilbage. så han lagde ned. hun kravlede ned og tog hans lem og begyndte at slikke den. det gjorde hun i lidt tid, før hun tog den i munden og begyndte at give ham en blowjob

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 13:03

Han kunne lide hendes ret hårde behandling af ham, hvordan hun rev rundt med ham, og han elskede at mærke hendes læber glide op og ned af hans lem. HAn elskede virkeligt den følelse af det. HUn var dog helt fantastisk, han kunne ikke forstå at en der faktisk var jomfru var så god... Han sukkede nydende af ehndes læbers bevægelser op og ned af hans lem... Han stønnede dog ikke helt endnu...

Han fik sig drejet sådan at han med fingrene kunne nå hende imellem benene og han begyndte at pirre hende der...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 13:07

hun rødmede og holdt fast i hans lem og slikkede ham. hun rødmede, da han begyndte at pirre hende. hun smilede og gav ham igen en blowjob, dennegang en vild en. hun ville have ham til at stønne, hun ville høre ham, ellers lod hun ham ikke komme ind i sig

Gæst
Gæst

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum