Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Voteba13en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Voteba14en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Voteba15 
Edgar
en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Voteba13en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Voteba14en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

en tur i skoven //Zankuji//

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 19:49

Shar tog en lidt dyb indånding. Skulle hun fortælle ham hvad der nagede hende, og i så fald, hvordan skulle hun så sige det? Hun tænkte sig en smule om og forsøgte så." Hvis nu at Jeg gik hen og blev gravid, kan Jeg så regne med dig, eller ikke?" Mumlede hun rimelig lavt og så ned mens hun snakkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 19:57

Han kiggede på hende og slappede af "altså jeg vil da hjælpe hvor jeg kan hvis det sker søde men har du da drømt om at få et barn siden du spørger"sagde han roligt og slappede bare af mens han roligt gav hende et lille kys på hendes pande.
Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og viste ikke hvad han sådan skulle gøre lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 20:07

Shar bed sig let i læben."altså, det ved Jeg faktisk ikk helt. Måske" hun så op på ham med et lille smil. Hun var ikk helt sikker på hvad hun vil. Eller hun ville gerne ha et barn, men hvornår var hun ikk sikker på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 20:14

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "okay søde men du skal bare vide du kan komme til mig hvis du har brug for hjælp og alt det også hvis jeg er den der gør dig gravid for lige nu er jeg jo den eneste du har haft sex med"sagde han roligt og slappede bare roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 20:27

Shar nikkede stille."Det skal Jeg nok huske" sagde hun og kyssede ham en gang på munden. Hin vidste ikk hvad hun ellers skulle sige eller gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 20:36

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og kyssede hende igen og rejste sig roligt og fandt bind man kunne ha for øjne og nogen håndjern "nu skal vi havde det sjovt søde"sagde han med et frækt smil på sine læber og satte sig på sengen og tog hendes ene hånd og puttede et sæt håndjern og fik den spændt til sengen og det samme gjorde han med den anden af hendes hænder og smilte til hende og puttede så bindet for hendes øjne "håber da du stoler på mig søde"sagde han med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 20:58

Shar så en smule forvirret på ham. "ha det sjovt?" Spurgte hun, og vidste ikk helt hvad hun skulle sige da han puttede hende i håndjern og satte hende fast til sengen."om Jeg stoler på dig? Øh, det gør Jeg vel." Sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 26 Jan 2013 - 21:32

Han kiggede på hende med et smil på sine læber på sine læber og kyssede hende på munden og slappede bare af og spredte hendes ben og nussede sit lem mod hendes underliv og roligt gled op i hende og ved at hun havde bind for øjne ville hendes føle sans jo være lidt bedre i det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 27 Jan 2013 - 11:25

Shar bed sig en anelse i læben. Hun var ikk helt klar over om hun brød sig om at være spændt fast. Hun slappede dog en smule af da han kyssede hende på munden. Hun var ikk helt vild med ikk at kunne se noget. Da han gled ind. i hende, vidste hun ikk rigtig hvad hun følte, men det var på. En måde rart.hun lukkede øjnene inde under bundet og nød det så meget hun kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 27 Jan 2013 - 18:34

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han kørte frem og tilbage inde i hende og kyssede hende på munden "er det dejligt søde"spurgte han roligt og slappede roligt af.
Han så på hende og fjernede bindet igen da han vil se hendes smukke øjne og sådan noget og slappede roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 27 Jan 2013 - 20:34

Shar slappede så meget af hun kunne mens hun lå der. Da hun mærkede Zankuji's læber mod sine kyssede hun ham roligt tilbage."mmh" dage hun og nikkede svagt. Hun missede en smule med øjnene da han fjernede bindet fra dem. Hun smilede til ham bade med sin mund og sine øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 27 Jan 2013 - 21:03

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af mens han kørte frem og tilbage inde i hende og nød det og smilte til hende "er det godt søde"spurgte han roligt og slappede bare af mens han gjorde det.
Han var bare blid ved hende lige nu for det kunne gå hårde til men det var kun hvis hun ville og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jan 2013 - 16:47

Hun grinte en smule."Det er jo det samme som du lige har spurgt om, og svareter det samme som før." Hun smilede flabet til ham. Shar ville kysse Zankuji, men han var lidt for langt væk, og hun kunne ikk få ham hevet ned til sig pga. håndjernene. De irritrede hende en smule. hun hadede når hun ikk kunne bevæge sig frit, men hun sagde ikk noget. Udover at hun ikk kunne bevæge sig frit var det dejligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jan 2013 - 21:26

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det og kyssede hende på munden da hun ikke kunne nå og sådan, og roligt gjorde han det hårde frem og tilbage inde i hende og nød det her "ja ved jeg godt at jeg har spurgt dig om for ikke så lang tid siden"sagde han med et smil mens han blev ved og det lod til at hun nød det lige så meget som han gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 21:11

Shar kyssede ham tilbage og smilede til ham da han gjorde det hårdere. Hun kunne godt li det. ikk fordi det ikk var rart før, men det var også meget godt nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 21:20

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det "søde du siger bare til hvis du ikke vil mere okay"sagde han roligt og så på hende og viste ikke om hvor meget mere hun ville det her og sådan.
Han så på hende med et smil og slappede bare roligt af og nød det hele sammen med hende og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 30 Jan 2013 - 21:41

Shar nikkede til det han sagde. ”Self.” sagde hun og smilede flabet til ham. Hun bed sig en smule i læben. Hvorfor var hun begyndt at være flabet? Det lå ikk til hende, eller jo en gang imellem, men ikk så meget. Hun lukkede sine øjne og nød det han gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 31 Jan 2013 - 20:20

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af mens han gjorde det han gjorde og så på roligt ned mellem dem og trak sig roligt ud af hendes underliv og fandt noget glide cream og så på hende "søde nu prøver jeg det jeg gjord før hvis du mener hvad jeg mener søde"sagde han roligt og så på hende og ventede med at gøre noget før hun svarede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 22:50

Shar så en smule ængstelig på ham og bed sig i underlæben. Hun vidste ikk helt hvad hun lige syntes om den ide. Hun havde jo ikk kunne lide det sidst han prøvede det på hende. Men skulle hun sige ja eller nej denne gang. Hun tænkte lidt over det men nikkede så en smule forsigtigt. ”Okey så, så prøv” sagde hun med en forsigtig stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 18:14

Han kiggede på hende og nikkede roligt "okay søde"sagde han og åbnede op for tuben med glide cream og så på hende med et smil og fik noget ud af den på to af hans finger og roligt kørte han det ud på hendes numsehul og så på hende før han roligt lod sin ene finger trænge op i hendes røv og smilte da han havde nemt ved det på grund af creamen og sådan.
Han så på hende med et smil og ventede på at se hvad hun ville sige til det lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 0:45

Shar bed sig let i læben. Det var præcis som første gang han havde prøvet det, men denne gang gi det nemmere pga glidecremen. Hun havde dog lovet ham at hun ville give det en chance, men hun kunne alligevel ikk li det. Hun rystede let på hovedet. ”undskyld, men nej. Jeg beklager, men bryder mig ikk om det.” hun så ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 24 Feb 2013 - 17:21

Han kiggede på hende og slappede roligt af "shar slap nu lidt af altså du har ikke engang prøvet det bedste af det endnu og du skal vide en finger er altid være og ha der oppe end et lem"sagde han roligt og så på hende med et stille smil og trak roligt fingeren ud af hendes numse, og så på hende før han roligt legede med hendes klitoris og gav hendes lidt nydelse "for en finger har jo skarpe negle og det har et lem jo ikke"sagde han roligt og så på hende før han roligt kyssede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 21:28

Shar bed sig i læben. Skulle hun prøve at gi det en lidt støre chance? Okey, jo det kunne hun godt. Hun sukkede, og nikkede stille. ”Okey, men..” hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige til ham. Hun kyssede ham igen da han kyssede hende. ”Ikk fingeren denne gang så.” sagde hun, og så ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 21:50

Han kiggede på hende og slappede roligt af "Okay søde"sagde han roligt og fik hende roligt til at trække sine ben op så han kunne se hende numsehul helt frit og smurte noget glide cream over hele sit lem, og så på hende med et smil "du siger til hvis det er"sagde han roligt og pressede sit lem roligt imod hendes numsehul og efter lidt tid kom hans lems hovede ind i hendes og sådan.
Han så på hende og ventede med at gøre mere til hun havde vænnet sig til det og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Fre 8 Mar 2013 - 9:42

Shar nikkede en smule sammenbidt. Hun skulle skam nok sige til hvis det var. hun betragtede ham stille og en smule sammenbidt mens han smurte sig lem ind i glidecreme. Da han pressede sit lem op i hende, lukkede hun øjnene hårdt i, bange for at det ville gøre ondt, men det gjorde faktisk ikke så ondt som hun havde troet at det ville, så derfor åbnede hun sine øjne igen. Hun smilede forsigtigt til Zankuji. ”Det gjorde faktisk ikke så ondt som jeg troede det ville.” smilede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 7 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum