Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
en tur i skoven //Zankuji// - Page 3 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
en tur i skoven //Zankuji// - Page 3 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
en tur i skoven //Zankuji// - Page 3 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
en tur i skoven //Zankuji// - Page 3 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
en tur i skoven //Zankuji// - Page 3 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
en tur i skoven //Zankuji// - Page 3 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
en tur i skoven //Zankuji// - Page 3 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
en tur i skoven //Zankuji// - Page 3 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
en tur i skoven //Zankuji// - Page 3 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
en tur i skoven //Zankuji// - Page 3 Voteba13en tur i skoven //Zankuji// - Page 3 Voteba14en tur i skoven //Zankuji// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

en tur i skoven //Zankuji//

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 3 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 29 Okt 2012 - 9:47

Hun stod lidt og gloede bare lige ud i luften. Efter lidt tid blinkede hun et par gange med øjne. "Er der langt derhen?" spurgte hun. Hun var ikk helt sikker på om hun skulle gå med ham, men hvis der ikk var for langt ville hun gøre det.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 29 Okt 2012 - 20:27

Han så på hende med et stille og roligt smil på sine læber "der er ikke så langt her fra hvor vi står bor lidt uden for byen af i et hus"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare roligt af, han så på hende og tog hendes hånd og gik roligt hjem af og sådan noget.
Han så på hende med et smil på sine læber og gik roligt vider og ikke efter så lang tid stod de udenfor en hus, roligt stoppede han op foran døren og lukkede den op og så på hende "føl dig hjemme"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og gik roligt ind og holde hende i hånden og sådan noget, han så på hende med et stille og roligt smil på sine læber og kyssede hende roligt på munden og så på hende og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 31 Okt 2012 - 8:37

Efter han havde kysset hende munden så hun sig en gang rundt i huset. Det var et meget pænt hus. Hun gik smilende hen til ham igen. "Sikke et pænt hus du har dig her." Hun kysede ham drilende på munden, og smilede drilsk. "Hvad så nu?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 31 Okt 2012 - 20:29

Han så på hende med et smil på sine læber og kyssede hende igen og sådan noget, roligt kørte en hånd op under hendes tøj og nussede hendes bryster roligt og viste ikke hvad hun ville sige til det, men hun ville sikker sige et eller andet og sådan noget men han var ikke sikker lige nu og her.
Han kiggede på hende med et smil og nussede hende bare roligt og sådan noget der og håbede på at hun ville nyde det lige nu og her.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 14:47

Shar blev lidt overrasket da han begyndte at nusse hendes bryster. Hun var ikk helt sikker på om hun kunne li det, men efter lidt tid vidste hun det. Hun så lidt overrasket op på ham. "Det her føles rart, tror jeg nok." Hun lukkede øjnene og nød det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 20:44

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af mens han nussede hende og sådan, roligt tog han hendes trøje af hende og lagde den på et bord og så på hende med et smil før han fjernede hendes bh og lagde sine hænder på hendes bryster og nussede dem som før bare nu uden tøj på og sådan, han så på hende "føles det ikke bedre"spurgte han roligt og ventede bare på svar nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Nov 2012 - 10:14

Hun mærkede lidt efter før hun svarede ham. Hun nikkede stille og smilede bare med lukkede øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Nov 2012 - 21:13

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og blev ved med at nusse hende på brysterne og sådan noget der, han så på hende og roligt og tog den ene hånd ned til hendes bukser og åbnede dem roligt op og så på hende med et smil "du skal ikke være bange vel søde"sagde han roligt og lod hendes bukser falde ned til gulvet og sådan noget der roligt tog han hendes hånd og gik hen til sofaen og fik hende ned at ligge i den og rykkede hendes trusser til siden og så på hende "sige til hvis det går for stærkt søde"sagde han roligt og lod sin tunge berøre hendes underliv og sådan noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 15:14

Shar kigged på ham og fulgte ham ned til hendes underliv, så bed hun sine læber og bevægede sit ben lidt, og fik skubbed ham ned på gulvet. Hun kigged på ham hurtigt og så satte hun sig op og sukked let, "Det.. Vil jeg helst ik ha du gør.." Sagde hun da hun havde sat sig op. Hun tog sit tøj på igen og rettet sit tøj, så sharmarke ikke kunne se hvad der var sket når hun engang kom tilbage.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 20:54

Han kiggede på hende "shar for pokker du nyder ikke livet det ved du godt ikke det er som om du bange for at din bror sharmarke vil bide dig eller noget hvis du havde det sjovt med mig altså du skal jo ikke lade nogen styre dig på den måde og du må godt sige hvis jeg tager fejl men tror nu jeg har ret i det her"sagde han roligt og så på hende og slappede bare af mens han sad der på gulvet og kiggede på hende. Han var ikke den som vil tvinge nogen til noget men han kunne ikke lide at folk ikke nød deres liv og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 9:21

Shar standsede op lige midt i en bevægelse og så ned på ham. Hun stod bare og så på ham i ca. 1 min. "Øhh.... måske.... Måske har du ret i det der." Hun var en smule forviret. Hun vidste ikk om hun skule blive. "Ok, jeg bliver, men det skal ikk gå så hurgtigt, tak." Sagde hun og smilte til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 9:58

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og rejste sig op og kiggede bare ind i hendes øjne og slappede bare roligt af "lyder godt at du bliver og okay det komme til at tage den tid det komme til at tage"sagde han med et smil på sine læber og gik hen foran hende "hvordan vil du ha det til at forgå søde"sagde han roligt og kyssede hende på munden og slappede bare roligt af og sådan noget der.
Han så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han ventede på at se hvad hun ville sige til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 10:49

Shar trak på skulrende. "Det ved jeg ikk helt." Hun så ham i øjnene, og kyssede ham så på munden. "Du er nok bedst til det her, men bare ikk lige det du prøvede på før."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 10:54

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "søde du ved godt hvad jeg vil med dig ikke og du skal ikke tro jeg udnytter dig for det gør jeg ikke på nogen måder"sagde han roligt og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og lagde sine hænder på hendes røv og kiggede hende i øjne "ved du hvad jeg mener søde"spurgte han roligt og kiggede bare på hende og slappede bare af mens han stod der med hende og kyssede hende så roligt på munden og slappede bare helt af og sådan.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 11:58

Hun så på ham, og vidste godt hvad han mente, eller det regnede hun med, men får lige at være på den sikre side rystede hun på hovet. "Nej det tror jeg desvære ikk helt jeg gør." Sagde hun, og de så ud som om, og lød som om hun mente det. Hun kysede ham igen, og ventede bare på at han skulle forklare det, så hun blev helt sikker i sin sag.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 19:03

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af "jeg vil ha samleje med dig søde du er så dejlig og tiltrækkende"sagde han roligt og kyssede hende på munden og lod det holde mens han roligt førte sin ene hånd ned i hendes bukser og kiggede bare på hende mens han gav sig til at nusse hende stille og roligt mellem bene uden og være for hurtig eller noget.
Han så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og håbede på at hun nød det her.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 20:28

Shar sukkede højlydt. "Det regnede jeg næsten med at du vil sige, men er ikk helt parat til det endnu, og gider ikk et engangs knald. Kan du love mig en ting? At du ikk bare skrider bagefter?" Hun så alvorligt på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 20:33

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "søde det kan jeg skam godt love dig jeg ikke gør for bliver altid ved kvinden når det er"sagde han roligt og så på hende med et smil og kyssede hende roligt på munden og slappede bare roligt af og sådan noget der, Han slappede roligt af og nussede hende stille og roligt der nede mellem hendes ben og viste ikke hvad hun ville sige til det men hun måtte jo bare sige stop hvis det var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 21:15

Hun kiggede på ham med et smil. Kunne hun stole på hvad han lovede? hun tenkte lidt over det, og besluttede sig for at man godt kunne. Hendes smil blev en anelse frækt. Hun stillede sig op forand ham, og nu var det hende som skubbede ham ned og ligge på sofaen. Hun lage sig oven på ham, og kysede ham hurtigt på munden, og satte sig så op igen, og så på ham med et drilende smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 21:23

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og kyssede hende igen og sådan noget der "når nu du vist fræk var"sagde han roligt og kiggede på hende før han roligt trak hendes trøje over hovedet på hende og kyssede hende roligt ned af halsen og ned af hendes mave og kyssede rundt om hendes navle og op igen til hendes munde og så på hende med et smil "hvordan er det søde"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 17:05

Hun så smilende på ham. "Det er rat." Hun kysede ham på mundenog lagde sin hånd på hans ben og begyndte stille at køre den op langs det, men hun var en smulle i drillehumør, så lige inden hun nåde helt op vendte hun om og kørte sin hånd drilende ned igen. Hun så på ham med et drilsk smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 18:38

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og så på hende før han roligt løftede hende op til sig og gik op på sit soveværelse og roligt kyssede han hende på munden og ned af igen og åbnede roligt op for hendes bukser og trak dem ned som han kyssede hende ned af bene og alt det, han så på hende og lagde hendes bukser ved siden af sengen og så på hende "Hvordan har du det med det her søde"spurgte han roligt og så på hende med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 10:16

Hun så på ham. "Det går en smulle for hurgtigt, men ellers er det ok." Hun havde ikk lyst til at ha samlege med ham endnu. Det var stadig for tidligt. Hun tænkte på hvor mange gange han mon havde prøvet det her? Skulle hun spørge ham om det? Hun nikkede stille som svar på sit spørhsmål. "For resten jeg tænkte på hvor mange gange har du entlig prøvet det her?" Hun så spørgende på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 10:54

Han kiggede på hende da hun spurgte ham om noget "hvor mange gang jeg har gjort det mener du haft sex eller sådan for det har jeg ikke tal på søde"sagde han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber, han var ikke en der havde tal på hvor mange gang han havde haft sex og alt det.
Han så på hende og kyssede hende roligt på panden og ned til hendes mund og så på hende "hvad da siden du spørger søde"spurgte han roligt og kiggede på hende og sådan noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 9:58

Hun så på ham og rystede stille og roligt på hovedt. "Ikk noget, var bare en smulle nysgerig." Hun så på ham med et roligt blik og et roligt smil på sine læber. Hun kyssede ham roligt på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum