Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Voteba13en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Voteba14en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Voteba15 
Abigail
en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Voteba13en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Voteba14en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

en tur i skoven //Zankuji//

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 15 Okt 2012 - 18:59

Han kiggede på det hun sagde var en kanin "ja det er det vist"hviskede han roligt tilbage til hende og lå bare stille oven over hende og sådan noget og ventede bare på at kaninen vil gå vider og sådan noget der.
Han så på hende med et stille smil og slappede bare af og viste ikke hvad der skulle ske lige nu når den kanin var der og sådan noget halløj der og havde det godt med bare være sammen med hende lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 16 Okt 2012 - 22:41

Kanninen kom lidt tætter på dem. Den var tydeligvis ikk bange for dem. Shar rakte sin hånd over mod den, og den kom over for at snuse til hende. Hun smilede. "Er den ikk sød? Den er ikk bange eller noget." Hun smilede stadig da hun så på ham. "Kan du li dyr?"


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 16 Okt 2012 - 22:47

Han kiggede på hende også på kaninen "lide dyr ja hvem kan da ikke det"sagde han roligt med et smil på sine læber og slappede bare af mens han så på den og var over hende endnu, men var rolig da han ikke ville gøre kaninen bange eller noget for det var så synd og gøre sådan en bange og sådan.
Han så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og viste ikke hvad hun ville gøre nu her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 17 Okt 2012 - 12:41

Kaninen kom helt over til Shar. "Hej lille ven." sagde Shar stille. Den så op på hende, men pludslig var der en lille lyd over i krattet som fik kaninen til at vende om og løbe så hurtigt den kunne væk der fra. Shar så over mod krattet for at se hvad der havde skramt den lille kanin, og en helt sort ulv kom spurtende ud derfra efter kaninen. Kaninen nåde ned i sit hul, som ikk var så langt der fra. Man kunne tydlig se at ulven belev sur, hvis man viste hvad man skulle se efter. Den vendte sig knurende om mod Zankuji og Shar. Shar fik skubet Zankuji væk fra sig og rejste sig hurtig op. "Den er ude efter os. jeg afleder den, og så løber du" sagde hun.
Hun begyndte at løbe, og ulven kiggede først lidt på hende inden den løb efter hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 17 Okt 2012 - 19:30

Han så på hende og så godt at ulven løb efter hende *shit hvad gør jeg*tænkte han for sig selv og kiggede rundt efter noget og måske kunne slå ulven med, og lidt efter fandt han en halv stor kæp og satte i løb efter ulven.
Der gik noget tid før han sådan var kommet op til dem og sig til at slå ud efter ulven og fik ramt på den efter flere forsøg og den ville forhåbentligt falde i vandet eller noget i den still han var ikke sikker på hvad der sådan ville ske lige nu og her men han ville gøre alt for at hjælpe hende og sådan.
Han så på hende og stod bare klar til at klappe til ulven igen og det kunne man også godt se på ham og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 17 Okt 2012 - 20:33

Hun kom forpustet over til ham. "Du må ikk slå den ihjel." Sagde hun.Hun var blevet lidt rystet over at den var løbet efter hende, så hun stod og rystede, og kunne næsten ikk stå på sine ben. Pludselig gav hendes ben efter under hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 17 Okt 2012 - 22:33

Han kiggede på hende "har jeg heller ikke tænkt mig men vil gør alt for beskytte dig selvom jeg lige her mødt dig"sagde han roligt og så på hende også på ulven *tror ikke den gør ret meget nu*tænkte han og slappede bare af.
"har du det godt"spurgte han roligt og så på hende og viste ikke hvordan hun havde det lige nu men greb hende da hendes ben gav under og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 14:15

"Jeg har det fint, tror jeg nok." sagde hun med en lidt rystende stemme. "Hvorfor vil du entlig gøre alt for at beskytte mig? Du kender mig jo ikk." sagde hun, stadig med rystende stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 15:53

Han kiggede på hende "en ven er altid værd og hjælpe lige meget hvad der sker"sagde han roligt og så på bare på hende "Og går ud fra du en ven så vil hjælpe dig lige meget hvad"sagde han roligt og slappede bare af og havde det godt med det han sagde lige nu og her.
Han ville gøre alt for en ven selvom han lige havde mødt en person hvis han syntes godt om personene så var det en han ville hjælpe og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 16:16

"Mange tak. Du er også allerede blevet som en ven for mig." Sagde hun smilene.
Sharmarke kom stormende over til dem. * Er der sket dig noget? Har han gjort dig noget?" Han vendte sig knurrende om mod Zankuji. "Han tror at du har gjort mig fortræd, derfor knurre han af dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 16:20

Han så på Sharmarke "slap af jeg har ikke gjorde hende noget hjalp hende med den ulv der så den ikke fik fat i hende"sagde han roligt og så på Sharmarke også på hende "hvad så nu"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og havde ikke noget andet og sige lige nu og her.
Han kiggede på hende *hvad er der med Sharmarke jeg gør jo ikke hans søster noget så vidt jeg ved selv*tænkte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 16:39

Sharmarke faldt en lille smule ned, gik over til Zankuji for at snuse til ham.
"Han er ikk så glad for fremede, men det er mest dem af han køn han hader mest, fordi vi en gang var ude for en fremed mand var efter både ham og mig fordi han ikk kune lide vores slags." Hun smilede trist ved mindet om det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 17:00

Han så på hende "okay det da træls men jeg er sådan set ligeglad med hvad i er altså folk er som de er jo og det kan man ikke gøre noget ved"sagde han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber og kunne godt høre at Sharmarke snuste til ham men sagde ikke noget lige om det da det var normalt for et dyr at gøre.
Han så på hende "hvad skal der så ske nu"spurgte han roligt og så på hende og slappede bare roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 17:14

Hun kiggede lidt rundt. "Det ved jeg ikk helt. Hvad har du lyst til at lave?" Hun smiled sødt til ham. "Jeg tror at Sharmarke har acepteret dig nu, så han vil ikk blive så hurtig sur på dig mer, men du skal nok alligevel passe lidt på med ham." Sagde hun stadig smilende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 17:43

Han så på hende med et smil på sine læber "hvad med at gå lidt"spurgte han roligt og så på hende og ville endeligt godt bare være sammen med hende og ikke hendes bror og hende bare hende lige nu.
Han så på hende og slappede bare af og så på hende med et smil og var bare glad for at der ikke var sket hende noget og sådan, han så lidt rundt også på hende igen med et smil på sine læber *hvad mon hun tænker om mig*tænkte han roligt for sig selv og ventede bare på svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 19:15

Hun så ned på Sharmarke. *Er det ok at jrg går med ham, for jeg tror ikk at han vil ha dig med* Sharmarke nikkede kort, og gik sin vej igen. Shar så over på Zankuji. "Hvor skal vi så gå hen?" Spurgte hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 19:23

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "bare sådan lidt rundt hvor vi nu går behøver det at være noget bestemt sted vi går hen"sagde han roligt med et smil på sine læber og gav sig roligt til at gå og håbede på at hun gik med ham og sådan noget, han havde ikke nogen ide om at gøre hende ondt på noget måder for sådan var han ikke og sådan ville han aldrig blive og sådan.
Han så på hende med et smil og gik bare stille og roligt og sådan noget der og havde det godt i hendes selvskab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 9:43

Hun så roligt på ham med et lille smil. "Nej. Vi kan godt bare gå lidt rundt." Hun vidste ikk helt hvad hun ellers skulle sige, men var bare glad for at være sammen med en som var så sød over for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 19:33

Han så på hende med et smil på sine læber og gav sig roligt til at gå stille og roligt sammen med hende og slappede bare af mens han gik der sammen med hende og sådan noget der, han så på hende med et smil "du er virkelig smuk det ved du godt ikke"sagde han roligt og så på hende med et smil mens han gik der, han slappede roligt af og viste ikke hvad han lige ellers skulle sige lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 10:39

Shar blev en smulle genert og kiggede væk, med et smil på sine læber. "øh, tak" mumlede hun. Hun vidste ikk helt hvordan hun skulle forholde sig til hans komplimant. Hun var nemlig ikk så van til at få en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 19:42

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og roligt to han hendes hånd mens de gik der og sådan noget der, han var bare sød og sådan noget overfor hende og alt det halløj der.
Han så på hende med et smil på sine læber trak hende ind til sig så de stod med ansigtet mod hinanden og roligt kyssede han hende på munden og slappede bare af og håbede på at hun ikke havde noget imod det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Okt 2012 - 10:08

Shar blev en smule overrasket da Zankuji sådan uden videre kyssede hende på munden, men kyssede så igen. Hun fjernede sin mund en smule fra hans. "Hvorfor gjoder du det?" Spurgte hun, men var lidt ligegld med hans svar, for hun kunne godt lide det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Okt 2012 - 20:50

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og lagde sine arme om hende og kiggede hende bare i øjne og smilte til hende "tja det jo lige det søde"sagde han med et smil, og roligt kyssede han hende på munden og holde det i et godt stykke tid og lod stille sin tunge komme roligt ind i hendes munde og legede roligt med hendes tunge og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Fre 26 Okt 2012 - 12:54

Shar gav et lille sæt fra sig, da Zankuji stak sin tunge ind i munden på hende, og legede roligt med hendes tunge. Det var en meget mærkelig fornemmelse som hun aldrig før havde prøvet. I starten var hun en lille smule spændt i kroppen, men lildt efter slappede hun af og prøvede at gøre som ham, men det blev en lille smule kejdet da hun ikk havde prøvet det før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Fre 26 Okt 2012 - 22:19

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af "vær ikke nervøs søde jeg er her"sagde han roligt og lagde sine hænder på hendes røv og nussede hendes roligt på røven.
Han så på hende "har du lyst til at tage hjem til mig eller noget"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og viste ikke hvad hun ville sige til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum