Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
en tur i skoven //Zankuji// - Page 4 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
en tur i skoven //Zankuji// - Page 4 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
en tur i skoven //Zankuji// - Page 4 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
en tur i skoven //Zankuji// - Page 4 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
en tur i skoven //Zankuji// - Page 4 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
en tur i skoven //Zankuji// - Page 4 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
en tur i skoven //Zankuji// - Page 4 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
en tur i skoven //Zankuji// - Page 4 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
en tur i skoven //Zankuji// - Page 4 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
en tur i skoven //Zankuji// - Page 4 Voteba13en tur i skoven //Zankuji// - Page 4 Voteba14en tur i skoven //Zankuji// - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

en tur i skoven //Zankuji//

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

en tur i skoven //Zankuji// - Page 4 Empty Sv: en tur i skoven //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 22:08

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og viste ikke hvad hun tænkte, men det var jo op til hende hvad hun tænkte og sådan, roligt kyssede han hende igen og roligt kyssede han hende ned af maven og så op igen "hvordan syns du det går søde"spurgte han roligt og slappede bare roligt af, Han så på hende med et smil og kørte en hånd op af hendes ben og så på hende med et smil.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 12:41

Shar blev en smule forviret. "Hvordan det går? Hvad mener du?" Hun så på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 12:47

Han kiggede på hende og smilte roligt til hende "jeg mener bare det her vi ligger i sengen og alt det hvordan syns du det går kan jeg gør det vider eller hvad vil du"spurgte han roligt og kyssede hende på munden og lagde roligt sin hånd på hendes inderlår tæt ved hendes underliv og sådan noget og kiggede på hende og slappede bare af og tog det roligt og alt det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 24 Nov 2012 - 11:15

Hun tænkte sig lidt om, og kysede ham så på munden, og ned af hans mave. Hun så op på ham med et drilsk glimt i øjnene. Hun kunne ikk lade være med at drille ham en smulle. Hun elsker nemlig at drille, og kan hurtigt blive utolmodig. Hun kysede ham stile på munden igen, og lod sin tunge glide ind i hans mund, og legede lidt med hans tunge.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 2:34

Han kiggede på hende med et stille smil og lod sin tunge lege med hende og det hele "søde du ved godt jeg har meget tålmodighed men må jeg spørge om du er bange for at ja ha samleje med mig"spurgte han roligt, og fik hende til at ligge ned i sengen så hun lå godt og var over hende og kyssede hende roligt på munden og så hende ind i øjne og ventede bare på at høre hvad hun ville svare og sådan.
Han kiggede på hende med et smil og ventede bare for efter hans mening så ville der ikke være noget hun skulle være bange for ved at ha sex med ham og sådan noget der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 11:06

Shar så på Zankuji. "Jeg er ikk bange, eller det tror jeg ikk." Hun kiggede væk. Var hun virkelig bange for at ha sex med ham? Hun vidste det ikk. Hun var bare ikk rigtig i humør til at ha sex lige nu, men hun vil gerne ligge her og kæle, men gad Zankuji det i længden? Hun tvivlede en smule.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 11:15

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af "vi kan skam tage den tid det tager søde til du vil altså vi har ikke noget der haster"sagde han med et stille smil og kyssede hende på munden og lagde en hånd på hendes hofte og nussede hende roligt og sådan noget.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af sammen med hende og sådan noget der, roligt kyssede han hende på halsen og op på hendes mund og så på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 16:53

Shar satte sig op. "Jeg kan ikk" sagde hun stille og så væk. Hun gad ikk rigtig bare ligge her mere. Der skulle ske noge, men hun gad ikk bare skride fra Zankuji. Hun kunne godt li hans selvskab. Hun så på ham med et lidt trist blik.

//Undskyld det tog så lang tid kunne ikk rigtig finde på noget//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 17:37

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af "hvad er det du ikke kan søde shar"spurgte han roligt og så på hende og slappede bare helt af og viste jo ikke hvad hun helt mente, han ville da gerne vide det så de måske kunne finde ud af det sammen og sådan noget.
Han så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og satte sig op til hende og kyssede hende på panden og så på hende og smilte roligt til hende og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 17:54

Hun så på ham. "Det her." Sagde hun. "Jeg dure ikk til det. Jeg ved ikk rigtig." Hun sukkede, og så rundt. "Jeg kan rigtig godt li at være sammen med dig, men jeg er meget utolmodig. Jeg vil heller ud og lege lidt måske." Hun så på ham med et glimt i øjet. Hun lænede sig en smule forover og kysede ham let på munden. Hun gad ikk være indenfor mere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 18:05

Han kiggede på hende "okay jamen der jo ikke noget der forhindre dig i at lege udefor jo"sagde han roligt til hende og slappede bare roligt af og sådan noget halløj der og smilte til hende, han var glad for hun godt kunne lide hans selvskab og sådan noget for det var jo en god ting efter hans mening og sådan.
Han så på hende "søde hvordan har du det endeligt med at jeg gerne vil ha sex med dig og sådan"sagde han roligt og så på hende og han ville bare godt vide det og alt det, for kvinder var jo ikke enes på nogen måder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 18:44

Hun trak på skuldrende. "Det ved jeg ikk helt." hun så væk et kort sekundt. Da hun så på ham igen havde hun et lille smil på sine læber. "Kom du skal med ud." sagde hun, og begyndte at tage sit tøj på igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 18:58

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og tog tøj på og så på hende og rejste sig op og gik roligt udenfor og så lidt rundt *hun skal bare have sin tid*tænkte han roligt og slappede bare roligt af og sådan noget der.
Han så rundt og slappede bare af mens han ventede på at hun kom ud til ham og sådan noget der, hvad mon hun i det hele tage tænkte om ham og sådan det var han ikke helt sikker på lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Dec 2012 - 19:14

Shar gik ud til Zankuji og kiggede på ham med et lille smil. Den kolde luft var faktisk ret dejlig. "Hvad skal vi lave?" spurgte hun. "Jeg har det, hvad med fangeleg?" spurgte hun med en lidt drilende tone. Hun vidste godt at hun ikk kune løbe fra ham, eller fange ham, men det var aligevel sjovt at lege. Hun så på ham med et spørgende blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 22:02

Han kiggede på hende "du vil lege fangeleg okay men der også gemme hvis det er"sagde han roligt og kiggede på hende og ville da høre hvad hun sådan helst ville lege og sådan noget og var bare glad for at hun var som hun var og alt det, han var ikke den der lege så tit men det kunne ikke skade ham og sådan.

//sorry det blev kort//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 9:02

Shar så kort på Zankuji og nikkede så. " jeg tro gerne jeg vil lege gemme så" sagde hun og så sig om efter et godt gemmested. Hun havde allerede funet flere stder. Hun kunne gemme sig bag en af buskene eller oppe i et af træerne, men det vil nok blive for let at finde hende hvis hun gemte sig der oppe. hun smilede og vendte sig om mod Zankuji igen. "Når men hvem starter så med at gemme sig, og hvem starter med at lede?" Shar så nysgerigt på Zankuji, og gik helt hend til ham. hun strakte sig, og gav ham et lille hurtigt kys på munden, og så smilende på ham. Hun vendede stadig på et svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Dec 2012 - 16:10

Han kiggede på hende og kyssede hende tilbage og slappede bare af "hvad med at du gemmer dig så finde jeg"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og stilte sig op af hende og lagde sine hænder på hendes røv og nussede den "hvad siger du til det søde"sagde han roligt, han var glad for at de kunne ha det sjovt sammen og alt det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 14:59

Shar smilede og nikkede langsomt. "Okey du tæller til 1000" sagde hun drilende. "Eller bare 100 så" Hun smilede. Han måtte selv bestem hvad han talte til. Hun begyndte at gå væk fra ham, og da hun var nået et godt stykke så hun sig om efter et gemmested. der var en busk lige i nærheden af hende. Det var en jasmin, og hun skyndte sig ind i den og satte sig på jorden. hun var ikk sikker på om hvor lang tid Zankuji ville bruge på at finde hende. Hun smilede stille for sig selv. busken duftede dejligt. Det var ikk så tit at hun stødte ind i en busk som denne så duften var helt speciel for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 27 Dec 2012 - 19:28

Han kiggede sig omkring før han begyndet og tælle og han talte til 20 og begynde roligt at lede efter hende og det tog meget lang tid, men han kunne bare ikke finde hende bare lige sådan nu og her.
Han gik der og slappede bare af mens han ledte efter hende og sådan noget, han gik roligt der og havde næsten kigget over alt efter hende og kunne bare ikke finde hende nogen stedet, roligt gik han der og stoppede op foran en busk som han ikke havde set i og gav sig til at kravle ind i den, roligt som han gik der kom han ind i den og så på hende "fundet"sagde han roligt og kravlede hen til hende og kyssede hende på munden og fik hende ned og ligge på ryggen mens deres kys var i gang og det hele.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 0:47

Shar smile da han efter rimelig lang tid kravlede ind i den busk hun var i og fandt hende der. Han kom over til hende og kysede hende på munden, og hun gengældte hans kys. Hun smilede til ham de han fik hende ned og ligge på jorden. Hun kysede ham intenst på munden, og slap langsomt deres kys, og så smilende på ham. Hun bed sig en gang i læben, og en lille dråbe blod løb over hendes læbe. Shar sukkede stille og så på Zankuji med er kærligt blik. ”Du var da rimelig længe om at finde mig, skat.” sagde hun med en kærlig stemme, men der lå en undertone af noget drillende i den. ”Jeg er rimelig sikker på at jeg ville ha kunne finde dig hurtigere.” Der var et drillende udtryk i hendes øjne nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 2:19

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det kunne du nok søde"sagde han med et smil og kyssede hende på halsen "du ved godt som du ligger der er du temmelig tiltrækkende ikke"sagde han med et smil på sine læber og nussede hende på siden af hendes hofte og så på hende "men ved jo du ikke sådan vil lige nu har jeg ret"spurgte han roligt og håbede på at hun ville forstå hvad han mente med det.
Han så på hende og slappede bare af og nogetle svare på det han sagde til hende og sådan noget hende og sådan

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 10:32

Shar smilede, og kysede Zankuji lidenskabeligt på munden og slap langsomt kyset. ”Det ved man nu aldrig helt, søde. Du kunne jo prøve” viskede hun ind i hans øre, og nappede en smule legende i det. Hendes humør skiftede meget hurtigt, så derfor kunne man aldrig rigtig vide sig sikker på hende. Hun rullede rundt så hun kom til at ligge oven på Zankuji. Hun smilede legende til ham, og kysede ham på munden og ned langs halsen. Hun så op på ham med et lille smil der indbød ham til at være med. Hun lagde sin ene hånd på hans hår, og begyndte stille at nusse det. Hun kysede ham igen på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 21:30

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende igen og trak hendes trøje over hendes hovede og så på hende "du siger bare til hvis det er ikke søde"sagde han roligt og kyssede hende på munden og ned af halsen, og roligt åbnede han hendes bh op og tog den roligt af hende og slikkede rundt om hendes ene nippel og håbede bare på at hun ville kunne lide den måde han forførte hende på og sådan.
Han så på hende og kyssede hendes ene bryst og op til hende hende mund og smilte til hende og sådan.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 22:04

Shar sukkede tilfreds for sig selv, og så ned på Zankuji med et smil. Hun kysede ham kort på munden. Hun vidste ikk helt hvad hun skulle gøre for at han nød det, men hun havde tænkt sig at prøve. Hun tog hans bluse af ham. Hun smilede til ham, og lavede så små cirkler på hans mave med sin tungespids. Hun var ikk sikker på om det var dejligt for ham så hun så op på ham. ”Er det okey det her?” spurgte hun forsigtigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Dec 2012 - 22:10

Han så på hende med et smil på sine læber og kyssede hende igen og nikkede "ja er det søde"sagde han roligt og fik hende til at være under ham og så på hende med et smil på sine læber og lukkede roligt hendes bukser op og så på hende før han roligt trak dem ned af hendes ben og helt af, han så på hende og kyssede hende på maven og ned over hendes underliv og lod sin tunge presse sig blidt ind mod hendes underliv og rettede sig op og så på hende "hvad syns du om det her søde"spurgte han roligt og lagde sin hånd på hendes underliv og nussede hende uden på hendes trusser.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum