Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I need one more! //Alane// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
I need one more! //Alane// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I need one more! //Alane// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
I need one more! //Alane// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I need one more! //Alane// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I need one more! //Alane// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I need one more! //Alane// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I need one more! //Alane// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I need one more! //Alane// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
I need one more! //Alane// Voteba13I need one more! //Alane// Voteba14I need one more! //Alane// Voteba15 
Edgar
I need one more! //Alane// Voteba13I need one more! //Alane// Voteba14I need one more! //Alane// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

I need one more! //Alane//

Go down

I need one more! //Alane// Empty I need one more! //Alane//

Indlæg af Gæst Ons 17 Okt 2012 - 14:55

O: Udenfor et stort hus, som Vanessa har købt.
T: IRL
V: Normalt
P: Et par shorts og en top, hår som profil billed.

Vanessas ide var at starte en klan, en klan for shapshiftere. Derfor havde hun fundet nogle medlemer, men hun manglede en mere. En som ville være stærk nok til at komme med i flokken.
Vanessa kiggede op på det store hus, det var lige blevet gjort istand. Tre etager, 6 to mandsværelser, 3 tremandsværelser, 5 badeværelser og 2 storestuer samt et stort køkken.
Vanessa glædede sig til endag når hele hendes plan gik igang, så ville det være slut med at undervudre shapeshifterene!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need one more! //Alane// Empty Sv: I need one more! //Alane//

Indlæg af Alane Ons 17 Okt 2012 - 15:03

//Sådan rent offgame er jeg blevet sat på prøve som Leder af Shapeshifter racen og jeg selv er Skinwalker som er E-rangs væsenet af Shapeshifteres, bare lige en lille off-game info jeg ville dele Smile//

Alane vandrede som sædvanlig rundt, det gjorde hun altid. Alane var mere end bare en Shapeshifter, hun var en Skinwalkere hvilket betød at hun kunne forvandle sig til mere end et dyr og ja sågar andre racer. Det var ikke noget hun viste særlig ofte dog men nogen gange kunne det vel være meget underholdene at drille andre lidt med det. Den lave pige med det lange lyse hår vandrede rundt, hun havde egentlig ikke noget formår, det havde hun stort set aldrig men hun nød det, hun nød ikke at være bundet på den måde, at kunne gå hvor hun ville og ikke rigtig tænke over andet. Et lille suk forlod hendes læber, lige i dag viste det sig så at være kedeligt, normalt plejede der at ske noget spændende men ikke denne gang.
Med et stoppede den unge tøs op og stirrerede frem for sig, der lå et hus. Et kæmpe hus, et hus som aldrig havde været der før. Det var hun helt sikker på. Alane kunne mærke nysgerrigheden i hende boble op men hun stod bare forsat ude foran det store hus og betragtede det, hvordan kunne det bare dukke op på så kort tid?

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

I need one more! //Alane// Empty Sv: I need one more! //Alane//

Indlæg af Gæst Ons 17 Okt 2012 - 15:30

Vanessa var vild med dette sted, så stor en have der var.
Fyldt med lange stier, som selv den bedste ville elske at løbe på.
Skove fyldt med træer, så der var plads til de forskellige shapeshifteres personligheder.
En stor sø, hvor vandet altid var rent og klart. Klipper til ulve som ville hyle, når månen stod på sit højeste.
Et smil bredte sig på Vanessas ildrøde læber, og hendes øjne lyste som ildens flammer.
En pige kom gående, Vanessa vendte hovedet imod hende og nikkede som et 'hej'
Pigen var en shapeshifter, det var hun sikker på. Men dog blot en stærkere en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need one more! //Alane// Empty Sv: I need one more! //Alane//

Indlæg af Alane Ons 17 Okt 2012 - 22:10

Alane viste umiddelbart ingen tegn på at være shapeshifter, det var faktisk næsten umuligt at sige om hun var en. Du skulle nemlig tættere på for at finde ud af det, det eneste der afslørede hende, var det lettere dyriske blik i øjnene og så havde hun lidt skarpere hjørnetænder end de fleste almindelige mennesker men ikke noget som man ikke kunne overse. Hendes øjne gled over pigen foran sig, pigen var ældre end Alane men virkede umiddelbart ikke lige så stærk som hende selv og udgjorde derved ikke nogen større trussel for hende. Et anerkende nik blev sendt hendes vej som hun gav sit nok til hende. De så vist hinanden an, det virkede sådan.
Der blev ikke udvekslet nogen ord så det her så ud til at blive et kort møde da pigen egentlig kedede Alane da hun virkede så bange og lukket. Det kunne jo godt være det ikke var sådan men det så nu ud til at være det indtil videre. "Hvad er det her for et sted, det har ikke været her længe. Hvorfor vælge at ødelægge stedet her med sådan er kæmpe hus?", hendes stemme var ikke kold eller farlig. Hun virkede blod nysgerrig. Hendes slev havde jo ikke gjort andet end at slå et telt op ude i en af skovene et godt stykke herfra.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

I need one more! //Alane// Empty Sv: I need one more! //Alane//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 13:18

Vanessa reagerede på pigen startede en samtale, og fik et smil på læben.
"Det er ´min klans tilholdsted, The Shapesclan. Hvis du har hørt om den."
Vanessa legede lidt med en af sine mørke hårlokker, og smilte stadig til den forvi paserende pige. Vanessas øjne var livlige, som store flammer i et lejrbål.
Vanessa kunne ane hendes dyriske side, men det var i pigens øjne.
"Det var ikke meningen at ødelægge stedet, her lagde et nedbrændt hus før. Jeg ville have det bedste sted til mine klan medlemer."
Vanessa var ikke typen som ville ødelægge naturen, og det var grunden til den store have. Vanessa kastede et kort blik på huset, og så på pigen.
"Jeg hedder Vanessa."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need one more! //Alane// Empty Sv: I need one more! //Alane//

Indlæg af Alane Man 22 Okt 2012 - 17:06

//Hvis det ikke gør noget vil jeg gerne stille dig et spørgsmål, hvordan er du blevet skinwalker? Smile//

Alane var et eller andet sted ikke synderligt imponeret af hendes svar, hun ødelagde jo lidt naturen ved at bygge et så stort et hus og hvorfor overhovedet bruge sådan et stort hus. Ja haverne var sikkert flotte men der var intet der kunne måle sig med den utæmmede natur i hvert fald ikke i Alanes øjne. "Jeg har aldrig hørt om din klan nej, men nu omgås jeg heller ikke med så mange Shapeshiteres, hvorfor ved jeg dog ikke men sådan er det nu engang, men nej jeg har aldrig hørt om dem før. Ikke særlig kendt vel?". Pigens udseende fangede hende ikke som sådan, men nu var Alane heller ikke på nogen måde til piger, nej hun var kun til mænd og sådan var det jo bare. er lå stadig et nogenlunde neutralt smil på hendes ansigt, det var svært at læse hende.
"Jamen hej Vanessa, jeg er Alane"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

I need one more! //Alane// Empty Sv: I need one more! //Alane//

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 19:48

"Hej Alane."
Vanessa smilte.
"Nej klanen er ny, meget ny. så,"
Hun trak lidt på skuldren og smilte lidt forsigtigt.
Vanessa var i godt humør, og solen skinnede så det var bare endnu en perfekt dag.
En let brise ramte dem, og vinden rodede i deres hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I need one more! //Alane// Empty Sv: I need one more! //Alane//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum