Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Where am I ((Alane)) EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Where am I ((Alane)) EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Where am I ((Alane)) EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Where am I ((Alane)) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Where am I ((Alane)) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Where am I ((Alane)) EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Where am I ((Alane)) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Where am I ((Alane)) EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Where am I ((Alane)) EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Where am I ((Alane)) Voteba13Where am I ((Alane)) Voteba14Where am I ((Alane)) Voteba15 
Jake
Where am I ((Alane)) Voteba13Where am I ((Alane)) Voteba14Where am I ((Alane)) Voteba15 
Sasha
Where am I ((Alane)) Voteba13Where am I ((Alane)) Voteba14Where am I ((Alane)) Voteba15 
Lenore
Where am I ((Alane)) Voteba13Where am I ((Alane)) Voteba14Where am I ((Alane)) Voteba15 
Katrina
Where am I ((Alane)) Voteba13Where am I ((Alane)) Voteba14Where am I ((Alane)) Voteba15 
Edgar
Where am I ((Alane)) Voteba13Where am I ((Alane)) Voteba14Where am I ((Alane)) Voteba15 
Celenia
Where am I ((Alane)) Voteba13Where am I ((Alane)) Voteba14Where am I ((Alane)) Voteba15 
Marcus
Where am I ((Alane)) Voteba13Where am I ((Alane)) Voteba14Where am I ((Alane)) Voteba15 
Renata
Where am I ((Alane)) Voteba13Where am I ((Alane)) Voteba14Where am I ((Alane)) Voteba15 
Taliia
Where am I ((Alane)) Voteba13Where am I ((Alane)) Voteba14Where am I ((Alane)) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Where am I ((Alane))

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Where am I ((Alane)) Empty Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Man 7 Maj 2012 - 18:57

Sted: Ashen Three Forest.
Tid: Tidligt om morgen.
Vejr: Fugtigt, men varmt.
Omgivelser: Meget stille, kun dyr der bevæger sig rundt.

Aiden lå som leopard form på en gren, han kunne ikke huske noget fra dagen før, det hele lå som et tåget minde for ham. Aiden vågnede og gjorde en fornemmelse der i menneskeform ville have været at strække sine arme, det gik hurtigt op for ham at han ikke var i sin menneskeform, Aiden faldt ned mod jorden han sørgede for ikke at ændre form, katte landede altid på benene. Han landede i skovbunden med et bump og forblev i hans leopard form. Det var ikke sædvanligt at finde en leopard i den slags skove, men han ville helst ikke genkendes. Aiden skød sine kløer ud og fandt ud af de ikke var hvæsede, han gik elegant hen til et træ og kradsede sine kløer på træet, han havde brug for at kunne beskytte sig hvis der skete noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Man 7 Maj 2012 - 20:16

mono dorth sad på en gren og så den dovne leopard falde ned fra træet og tænkte at den ikke var en normal leopard den faldt ned på jorden og gik hen til det træ som han sad i den væssede klør den var klar til et angreb han lod sig forvandle igen og hoppede ned "du er nok ikke en helt normal leopard hva"siger han kækt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Alane Tirs 8 Maj 2012 - 8:32

Alane sad et sted i skoven, hun sad med sine elegante fingre lukket om fløjten som hun holdt så kært. Alane befandt sig ikke i sin dyreform medmindre det var strengt nødvendigt. Langsomt satte hun fløjten op til læberne og snart gled sirlige men skarpe toner gennem luften. Hun var klædt i en lettere kort hvis sommerkjole, den var idt slidt med nogle huller hist og her. Den sad stramt på hendes overkrop men blev løs da den nåede hendes hofter, der var en dyb halsudskæring som klædte hende meget, den sad de helt rigtige steder og fremhævede hendes pæne feminine former.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 8:44

Aiden så forvirret på manden der snakkede til ham, han hvæsede af ham og gik i en lang bue uden om ham, han tog sin menneskeform og så på ham. "Jeg er ikke en leopard." Sagde han og gengældte den kække stemme. Han lyttede ud i luften da en flot tone fløj igennem luften. Han kunne ikke finde udaf hvor det kom fra, men det lød godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Alane Tirs 8 Maj 2012 - 9:37

Alane smilede stille, hun lukkede sine øjne og nød de toner som kom fra hendes fløjte, billederne som var så vante gled ind foran hendes øjne som hun stille lukkede dem, historien startede forfra igen men hun blev altid afbrudt det samme sted så hun havde aldrig nogensinde fået fortalt historien færdig, men hun vidste endnu ikke hvems historie det var hun fortalte. Stille holdt hun op med at spille hvorefter hun let og elegant hoppede ned af træet, hun havde lagt mærke til at her på det seneste var hun begyndt at udvikle nogle underlige tendenser men hun kunne ikke helt forklare det, et stille suk forlod hendes læber som hun begyndte at gå, hendes fødder var bare, det var de altid.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 9:39

"jeg vidste det" sagde han kæphøjt "så er vi to jeg er heller ikke menneske" han lod sig forvandle til en slange "kan du ssssse jeg er en shapeshifter som dig"sagde med en vislen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 9:47

Aiden fugtede sine læber, han bevægede sig fra side til side nærmest hypnotiseret af musikken. Han vendte sig op og så på slangen der pludselig lå der. "En slange? Det er da et interessant dyr." Lød det fra ham, han forvandlede sig ikke særlig tit til en leopard, det skete ind i mellem. Aiden hørte skridt nærme sig, han havde en god høresans fordi han trods alt havde en leopard gemt i sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 9:56

"tja teknisk set en cobra men det betyder ikke noget" sagde monodorth og nu hørte han også skridt og viste sine gift tænder så giften dryppede fra dem "jeg er lidt sulten faktisk kom frem nu" sagde han spidst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Alane Tirs 8 Maj 2012 - 10:01

Alane gik roligt videre dog stoppede hun da hun kunne høre stemmerne, hendes sanser var blevet så meget skarpere end da hun bare havde været shapeshifter, hun vidste at hun var ved at gennemgå en forvandling men hun vidste ikke til hvad og det forvirrede hende. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre ved det eller hvordan hun skulle reagere. Måske var det noget alle shapeshiftere gennemgik eller var der ved at ske noget slemt ved hende. Hun bed sig let i læben. Langsomt begyndte hun at gå hen mod stemmerne, hun kunne høre mere end en og endnu engang fik hendes nysgerrighed den bedre del af hende. Hun smilte hånligt, han troede han kunne ordre hende rundt. Lidt længere væk fra dem stoppede hun op og lod sin krop skifte form, hun blev mere bleg og fik nu langt sort hår og helt røde øjne samt et sæt fine vampyrtænder, hendes duft ændrede sig også til en vampyrs men hun havde ikke nogen af vampyrens evner da det kom af at en vampyr er død men Alane var stadig levende, hvis man kom i nærkontakt med hende ville man stadig kunne føle sin puls, men Alane var en af de meget få skinwalkers der var.

// Skinwalkers er e-rangs shapeshifteres Smile

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 10:07

Aiden så på slangen med et hævet øjenbryn. Var han sulten? Aiden fugtede sine læber da en flot pige nærmede sig, men pludselig var hun helt anderledes, sort hår, røde øjne og vampyrtænder? Men man kunne da ikke bare lige pludselig ændre sig til en vampyr. Nej, hun var en vampyr. "Du er da en fræk sag." Sagde han med et skævt charmerende smil. Han kunne ikke lade vær, hun var en flot pige, så hvorfor ikke forsøge at flirte med hende. "Så hvad skal du forstille? En vampyr?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Alane Tirs 8 Maj 2012 - 10:12

Alane smilede skævt og så ham i øjnene, han var den køn en, det kunne man ikke komme udenom, hun var kun et spitsekundt om at forvandle sig så det lignede bare at han havde forestillet sig en anden kvinde end hende som stod foran ham. "Jamen hvad tror du jeg er?", hendes stemme var forførende og flirtende. Da hun snakkede kunne man se vampyrtænderne i hendes mund, hun ville aldrig nogensinde kunne få sig selv til at bide nogen, hun var ikke engang sikker på om hun kunne lide smagen af blod, måske hun faktisk skulle tage chancen og prøve det? Hun rystede let på hovedet mens hun lod sit blik glide op af ham, hendes øjne holdt en sensuel glød i sig.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 10:12

"en vampyr? men du er bange. jeg kan lugte det" sagde han roligt med en let vislen"du er ikke ret gammel er du vel?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 10:20

Aiden gik hen til hende så de kunne hviske forførende til hinanden. "En meget, meget, meget attraktiv vampyr, men du trækker vejret. Så jeg er forvirret." Hviskede han til hende. Hun tiltrak ham virkelig meget, så han skulle gøre hvad han kunne for at få lidt sukker fra hende, hvis man kune sige det sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 10:25

han forvanlede sig tilbage til sin menneske form med slange skinds kappen og sin sløv klo der er formet som en fugle klo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Alane Tirs 8 Maj 2012 - 10:25

Alane grinte endnu engang hånligt, hendes blik var rettet mod Monodorth, han var da godt nok ikke særlig klog, kunne ikke engang læse personer ordentligt. "Jeg er ikke bange, tværtimod morer jeg mig", hendes smil var både forførende og farligt. Hendes øjne rettede sig mod Aiden som nu var kommet helt hen til hende, hun vidste ikke at han rent faktisk regnede med at få noget fra hende, for hende var det jo et spil fordi hun ikke ville genkendes lige nu. Der gik mange rygter om en strejfer i skoven som skulle siges at være en skinwalker.
Et let smil lå over hendes læber, hun havde stadig et sensuelt blik i øjet. "Så du finder mig attraktiv? Jamen det er da en evne jeg har, for at narre folk, mennesker kan jo ikke regne ud jeg er vampyr på samme måde som i to kan, mennesker er jo bange for vampyre men det er der jo ingen grund til, vi overfalder jo ikke bare folk eller de vampyre som gør det er bare kryb", hun smilte stille og lod blidt sin ene finger glide lidt ned af hans brystkasse mens hun smilte lettere forførende til ham.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 10:33

"tal ordenligt pige barn jeg har dræbt mange jeg er kendt for ikke at vise nåde tro mig jeg har sprunget et børne hjem i luften det var sjovt men nu må jeg ikke komme i østrig" sagde han med en kold latter og lynende øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 10:33

Aiden hævede et øjenbryn. "Ja, mennesker er fjolser." Sagde han og så ned på hendes finger der gled ned af hans brystkasse. Han kunne ikke helt finde ud af hvad hun ville, hun flirtede med ham, men var det bare en leg for hende måske? Han så op på hende igen og sendte hende et charmerende smil. "Vampyrer er.. yderst sexede." Han havde altid syntes der var noget sexet over vampyrere. Selvom hun ikke helt var vampyr var hun stadig lige så sexet som en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Alane Tirs 8 Maj 2012 - 11:02

Hun smilte stille, "ikke dem alle sammen men mange af dem ja", hun smilte stille og betragtede ham, han var nu yderst tiltrækkende. Let fjernede hun sin hånd og bed sig let i læben, nej det var ikke et spil for hende men hun ville bare ikke opdages og især ikke af ham den anden som også var til stede. Let gled hendes blik over ham men det var kun et kort øjeblik indtil hendes blik gled hen på manden foran hende igen. "Så du ville ikke finde mig sexet hvis jeg ikke var en vampyr?", hun lagde let hovedet på skrå og smilte skævt, hvis hun på nogen måde skulle gøre noget med ham skulle hun først lære ham at kende. Igen gled hendes blik over til ham i baggrunde, "Du er da godt nok farlig, du kan slå børn ihjel", hun smilte skævt og vidste godt hun testede ham og hans manddom eller hvad det nu end var de kaldte det.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 11:06

Aiden drejede rundt og så mistroisk på slangen. "Ingen grund til at true hende. Hvis du vil nå hende skal du lige forbi mig først." Aiden vendte sig igen om til hende. "Selvfølgelig ville jeg det, eller nu nåede jeg ikke rigtig at se dig i din anden form, men man behøver ikke være vampyr for at være sexet." Han sendte hende et skævt smil og knyttede sin næve, han havde på fornemmelsen ham bag Aiden ikke var helt så venlig som kvinden foran ham, han var klar på en kamp i hvert fald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Alane Tirs 8 Maj 2012 - 11:10

Alane smilede stille, der var vist ingen grund til at holde facaden mere, hun havde været lidt for sløset med at forvandle sig og det kom nu tilbage og bed hende i bagen. Let smilte hun stille, "også hvis jeg ikke så ud som jeg gør nu men har et andet udseende?", hun smilte stille og betragtede ham. Hun kunne godt lide at han stod op for hende, det var rart men det behøvede han ikke, hun kunne godt klare sig selv men det var nu lidt sødt alligevel. Hendes blik gled igen over på ham dem anden, hvorfor var han der egentlig og hvem var han overhovedet?

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 11:13

Aiden sendte hende et skævt smil. "Muligvis. Jeg ved jo ikke hvordan du ser ud som den anden." Det var meget indviklet, men han kunne godt følge med i det. Aiden stillede sig ved hendes side og så på slangen, den ville ikke kunne klare sig mod dem, det var to mod en. Han var selv ude om det var endt sådan her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 11:20

"jeg er ikke bange for dig"sagde han mens han løftede sin klo og begyndte at snitte en lille figur i træet det kom til at ligne en lille slange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 11:28

//Slanger har da ikke kløer?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 11:30

//jeg er menneske igen jeg har bare en slangeskinds kappe og en metal klo//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Alane Tirs 8 Maj 2012 - 22:13

Hun smilte skævt og betragtede ham, "Har du lyst til at se hvordan jeg ser ud rigtigt eller er u glad nok for at se mig i denne form?", hun så ham i øjnene med et lettere forførende glimt i hendes øjne, han var lettere spændende og mystisk og det tiltrak hende relativt meget, han stod endda op for hende og prøvede at beskytte hende, det var lidt sødt. Hun kunne bare ikke lade være med at smile det faldt dog hurtigt da ham den anden nu skulle blande sig igen, han troede da virkelig også bare han var så sej.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Where am I ((Alane)) Empty Sv: Where am I ((Alane))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum