Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba13You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba14You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba15 
Lori
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba13You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba14You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba15 
Lenore
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba13You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba14You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba15 
Celenia
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba13You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba14You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba15 
Genevira
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba13You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba14You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba15 
Renata
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba13You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba14You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba15 
Jake
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba13You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba14You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba13You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba14You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba15 
Katrina
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba13You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba14You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba15 
Sasha
You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba13You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba14You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

You are going to be just fine, i promise (Julianne)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Empty Sv: You are going to be just fine, i promise (Julianne)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 22:57

Julianne var sulten, eller ikke sulten tørstig. Hun mærkede sine hugtænder komme frem, da hun lugtede den søde duft af blod. Hendes øjne blev blodtørstige og kolde, og hendes blod årer kom tyligt frem under øjne.
Hun kravlede elegant over til mennesket, og satte sine tænder i det og tømte ham for blod. Hun nød smagen af blod som kom ned i hendes krop, hun havde aldrig troet at det skulle smage så godt. Hun trak sig væk fra ham, da hun alligevel blev overrasket over tørstens magt. Kun tog sin ene hånd op til hendes blodbelagte læber, og kiggede på sine fingre. Som nu bar de smukkede røde blod, Julianne slikkede elegant sine fingre rene.
Hun kiggede over på Aramantha, hendes ansigt blev normalt og hendes tænder trak sig ind igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Empty Sv: You are going to be just fine, i promise (Julianne)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:04

Aramantha smilte til hende og nikkede
"fantastisk ikke"
hun så på hende og ham mennesket som nu var tømt for blod
hun var ikke så sulten men alligevel fangede hun sig selv i at slikke sig om munden, hun smilte forsigtigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Empty Sv: You are going to be just fine, i promise (Julianne)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:19

"Så hvad så nu?"
Hun løftede lidt på skuldrene, og ville ikke índrømme at det smagte himelsk.
"Hvordan blev du vampyr?"
Hun spurgte stille, for hun vidste ikke hvordan Aramantha ville reagere på hendes sprøgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Empty Sv: You are going to be just fine, i promise (Julianne)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:25

Hun trak på skulderne
"Det er en lang historie"
hun smilte til hende og kiggede venligt på hende, hun havde ikke noget i mod at tale om det men hun orkede bare ikke den lange historie om det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Empty Sv: You are going to be just fine, i promise (Julianne)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:37

"Jeg har tid nok."
Hun smilte kærligt til hende, og satte sit hår op i en hestehale.
Hun smitle skævvt og satte sig i skredderstiling. Hun bed sig lidt i læben igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Empty Sv: You are going to be just fine, i promise (Julianne)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 23:47

Hun nikkede
"okay du bad selv om den"
Hun smilte til hende
"det var en sen aften og jeg var på vej hjem for noget jeg ikke kan huske, og jeg så en lille pige på en side vej der sad og så meget ensom og forladt ud, så jeg gik hen til hende og spurgte om hun havde brug for hjælpe men før jeg vidste af det mærkede jeg et sæt tænder i min hals og så lå jeg så der forladt og jeg havde familie børn og mand som var der hjemme og ventede på jeg skulle komme hjem, jeg slå hele min familie ihjel"
Hun kiggede ned i jorden, når hun sagde det selv kunne hun for høre det ikke var så godt men hun havde aldrig tænkt over det hun havde bare lagt det bag sig det var sådan hun fik sig selv til at dræbe for at leve fordi hun kunne ligge det bag sig, hun så på Julianne med et svagt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Empty Sv: You are going to be just fine, i promise (Julianne)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 0:51

Julianne bed sig lidt i læben, og sukkede.
"Det er jeg ked af at hører.."
Hun kom i tanke om Arason, han ville hade hende hvis han så hende nu. Hun spærrede øjne op, og sank en klump.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Empty Sv: You are going to be just fine, i promise (Julianne)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 0:59

Hun rystede på hovedet og trak på skulderne
"det skal du ikke være det er 600 år siden, jeg er kommet over det og lagt det bag mig"
Det gjorde hun allerede den dag hun gjorde det, hun smilte til Julianne og kiggede rundt omkring dem, der var ingen til stede og der var helt stille det var dejligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Empty Sv: You are going to be just fine, i promise (Julianne)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 1:02

"Okay, jeg har bare levet med min eks kæreste. Han var vampyr, meget voldig.."
Hun slog ham hurtigt ud af hovedt, hende og Zankuji havde slået ham ihjel. Og med god grund. Nu savnede hun Arason, helt vildt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Empty Sv: You are going to be just fine, i promise (Julianne)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 1:16

Hun kiggede på hende, *og han bed hende ikke stærkt gået*
hun blev godt nok lidt sur da hun hørte voldelig ikke på Julianne men på vampyren
"hvad hed han det kan være jeg kender ham"
Hun kiggede på hende men hun smilte ikke det var det nok ikke lige til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Empty Sv: You are going to be just fine, i promise (Julianne)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 1:19

"Hans navn var Seth. Men han bed uden giften kom igennem min krop, jeg ved ikke hvordan men. Han vidste jeg ikke kunne lide tanken om at blive vampyr. Ellers havde jeg været for bange ellers til at sige noget til ham, for han gjorde som det passede ham. Slog, fysisk vold, seksuelt vold. Ja.."
Hun læftede på skuldrene, og sukkede.
"Men det er fortid nu."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Empty Sv: You are going to be just fine, i promise (Julianne)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 17:48

Hun kunne ikke kende navnet så hun kendte ham ikke
"okay så snakker vi ikke om det"
Hun smilte til hende
"så du har slet ikke nogen familie"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Empty Sv: You are going to be just fine, i promise (Julianne)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 19:00

Julianne sank, og kiggede lidt ned i jorden.
"Nej, jeg kender dem ikke.."
Hun var blevet efterladt med arv, men uden at vide sandheden om sine forældre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Empty Sv: You are going to be just fine, i promise (Julianne)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 19:26

Hun nikkede og smilte svagt til hende
"så slipper du for selv at slå dem ihjel"
Hun kiggede op på himlen og lagde sine hænder i græsset og støttede på dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You are going to be just fine, i promise (Julianne) - Page 2 Empty Sv: You are going to be just fine, i promise (Julianne)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum