Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I promise.. Im a friend.. -Luce-
Side 1 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
I promise.. Im a friend.. -Luce-
O: Der er egentlig ikke så meget at se.. Der er en mark, en vej og et par få huse.. Ellers, er der ikke meget andet at se..
T: Eftermiddag. (Solen er på vej ned)
V: Lunt.
P: Profilbilled.
Josh var sikker på at livet var på vej til at gå ned af bakke.. Lige meget hvor meget han forsøgte at kravle op, faldt han altid ned. Han havde slet ikke fundet det han søgte, langt fra! Der var så meget han skulle vide, men det var som om at alle holdt det hemmeligt for ham.. Han kunne bruge sine venner lige nu, til at fortælle ham at alting nok skulle lykkedes, så længe han blev ved med at kravle op ad, ville han ikke ende med at ramme bunden.. Men, nu da de ikke var hos ham, følte han at han snart var ved at ramme bunden med en hurtigt fart, så slaget ville gøre mere ondt..
Han lukkede sine øjne i og spredte sine arme ud et kort øjeblik, bare for at lade den lune vind blæse på ham med sine blide kærtegn. Han åbnede sine øjne igen, efterfulgt af et kort suk, inden han gik videre langs vej.. Ignoret alle dem som kom kørende forbi i deres hestevogne.. En af hestevognene var ved at køre galt, så han kunne fornemme et lille sus i sig, men så snart den fik styr på sig selv igen og kørte videre, faldt han til ro og rystede på hovedet over sin reaktion..
Han kiggede op på himlen med et drømmende blik i sin chokoladebrune øjne.. Der var så meget han skulle vide...
Gæst- Gæst
Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Snart blev freden dog forstyrret, da en larmende hestevogn kom forbi, men menneskerne i denne vogn fandt det åbenbart sjovt at skyde efter Josh og Luce, imens deres latter blev hånende og de råbte et par skældsord.. Josh undgik skudene med nød og næppe, ved at springe til siden og trille rundt i det bløde græs.. Så snart vognen var væk, rejste han sig op og børstede græs af sit tøj..
Nogen mennesker forstod at gøre livet værre end det var..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Vi må heller få skudet ud," mumlede han stille og kiggede spørgende på hende.
Gæst- Gæst
Hun rystede lidt på hovedet og kiggede så på den fremmede igen "Hvad hedder du?" hun var lidt nysgerrig for og vide, hvem han var eftersom hun ikke stollede helt på folk.
Rafaela- Evolved
"Mit navn er Josh," sagde han og nikkede høfligt til hende. "Må jeg spørge om dit navn?" Han smilte til hende, inden han rev et stykke af sin skjorte af, for at binde det omkring hendes sår. Han gjorde det forsigtigt, som var han van til at behandle andre.. Det var han egentlig ikke.. Det var mere ham selv, han havde fjernet skud fra og bundet forbinding omkring.. Han smilte til hende..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han grinte lidt sammen med hende, inden han endnu engang kiggede hende i øjnene.. Fine skjorte? Der tog hun fejl.. Det var bare en helt almindelig skjorte, som man kunne få til billige penge..
"Hej luce," sagde han med en varm og blød drenge stemme, der også afslørede hans unge alder.. "Fine skjorte? Ah.. Det er nu okay, den er ikke meget vær så,"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han betragtede såret der langsomt healet, så han nær ikke havde hørt spørgsmålet der suste med vinden og ind i hans øre.. En rysten på hovedet, også var han klar og fokuseret igen.
"Jeg.. Øhm.. Det er for kompliceret, men jeg har boet det meste af mit liv ude i Ashen wood Forest," svarede han og kiggede hende i øjnene, da han var blevet en smule betaget af hendes drage agtige øjne, der skinnede på sin egen måde. "Men, lige nu, går jeg bare for mig selv," Han løftede på sine skuldre og kiggede kort på hendes sår, inden han kiggede hende i øjnene igen. "Hvad med dig selv?"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Så er vi da to som har et kompliceret liv," Der voksede et skævt smil på hans læber, som han sendte til hende, inden han kiggede ned på græsset og lod sin finger snoe omkring et græsstrå.. En klukkende latter bølgede igennem ham, da hun havde spurgt om hans alder, eftersom han lige for sekunder siden havde tænkt på at spørge hende om det samme. Han kiggede væk fra græsset og ind i hendes øjne. "Jeg er 16," Han løftede på sine skuldre. "En 16 årig knægt," En klukken undslap hans læber og han kiggede ned på græsset endnu engang..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Nå men, det er du aldeles ikke," sagde han og grinte kort, men kærligt. "Der er sikkert mange væsner derude som har et kompliceret liv, ligesom os selv," Han lagde sine arme på kors og kiggede ned på hende, med det samme livlige glimt i sine øjne. "Det må vi altid huske," Det overraskede ham en smule at der pludselig kom så vise ord fra ham, men det var vel helt normalt. "Må jeg have lov at spørge dig hvor gammel du er? ikke for at fornærme dig," Han smilte venligt til hende og satte sig hovedet på skrå.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Du har ret, der er ingen som er en stor fejl alene," sagde han med det samme varme smil på læben, alt imens han placerede sine hænder bag sit hoved, i stedet for at have dem på kors, som man for det meste havde når man ønskede at have et skjold om sig selv.. "752 år? wow, det må jeg sige," Han lød meget imponeret, imens der voksede et drillende smil frem på de smalle læber. "Men må jeg have lov at sige, at du holder dig godt," Han grinte kærligt, hvor han derefter kiggede rundt i horisonten.. "En engel," svaret kom hurtigt, men dog alligevel tøvende. "Jeg er blot en engel, hvad med dig selv? Dine øjne er i hvert fald meget flotte," Han smilte endnu engang varmt til hende.
Gæst- Gæst
Nåh han var en engel. Det var hendes far også så det rørte hende ikke rigtigt, at han også var det. Hun så roligt på ham og smilte venligt "Sjovt det er min far også" hun smilte roligt og fortsatte "Jeg er en draconier. Du ved en slags formskifter ligesom shapeshifters bare, at jeg bliver til en drage lignende form" hun havde nu ikke skiftet til sin drageform i over 500 år nu så hvordan hendes drageform så ud nu kunne hun simpelthen ikke huske.
Rafaela- Evolved
"Var din far en engel? Min far var en dæmon, hvilket forklarer min opførsel i ny og næ," mumlede han og puttede sine hænder i de lommer som var på hans bukser. Josh var ikke meget for at snakke om sin far, han ville helst være fri for at tænke på ham, så han kiggede húrtigt hen på hende med et smil, som et tegn på at han hurtigt ville over emnet. "Jeg har engang læst om dracoianer, en meget interessant race må jeg sige," Pludselig forsvandt smilet og en bekymret smil kom frem i stedet. Lige så hurtigt som et lynnedslag, sprang han ind i Luce, så hun væltede ned på jorden igen og trillede væk fra det skud som nær havde ramt hende endnu engang.. Det var de råbende mennesker igen. En gruppe unge drenge ude på ballade..
"Hej misfoster!" råbte en af dem, imens vognen trillede forbi dem..
Gæst- Gæst
Hun trak let på skuldrende igen da han sagde, at draconianere var en interessant race. Det mente hun nu ikke, men det var så også fordi hun ikke havde skiftet form eller noget længe og aldrig havde noget specielt med hendes egen race og gøre. Hun smilte stille "Det er vel en ok race" hun så bekymret på ham da hans smil pludselig forsvandt og blev til et bekymret blik "Hvad..." mere nåede hun ikke og sige før Josh sprang ind i hende så hun væltede og trillede ned af en lille grøft. Hun landede nede mellem alle mulige underlige vilde blomster. Hun hørte nogen sige noget med misfoster.Var det til ham eller hende de sagde det til? Hun rejste sig om og tørrede stille støvet, græs og jord af sit tøj. Hun gik op af skrænten igen. Hun mærkede vreden koge op i hende. Hun kiggede vredt efter de unge fyre da de kørte væk og så, så på Josh igen "Hvem kaldte de for et misfoster?" der var vrede i hendes stemme. Hun var så vred, at hun tæt på havde gået i sin drageform, men beherskede sig dog.
Rafaela- Evolved
Efter drengene var kørt, så man ikke længere kunne hører deres latterlige bemærkninger, rejste Josh sig op og sagde en masse bande op inde i sig selv. Hvorfor han ikke sagde dem højt var et helt andet spørgsmål, som han ikke selv kunne svarer på. Måske var det pga. engle dnaet.
Han sendte Luce et skævt smil, da hun kom op af skrænten. Heldigvis var hun ikke blevet ramt af skudet, hvilket fik ham til at ånde lidt ud.
"Det ved jeg ikke, men jeg har lyst til at følge efter dem og finde ud af det," sagde han, alt imens han havde rettet sit blik imod den vej, hvor vognen lige var forsvundet i horisonten..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Du har ret," mumlede han og kørte en hånd igennem sit hår. "Lad os komme væk herfra, inden nogen begynder at kaste med vandballoner efter os," Det sidste blev sagt med en latter i sin stemme, alt imens han kiggede rundt i horisonten for at finde et sted de kunne tage hen. Ville hun mon have noget imod hvis han løftede hende og fløj af sted? Jah, han kunne nok ikke bare løfte hende som det passede ham, så i stedet begyndte han langsomt at gå og kiggede sig over skulderen, for at se om hun gik med ham. Pludselig lød en hvisken i vinden.. Det lød som om at det var vinden som prøvede at sige noget til dem.. Før de kunne nå at gøre noget, blev de omringet af blade og transporteret et andet sted hen. Josh skyggede sine øjne med sine arme, imens han ikke forstod hvad der skete omkring ham. Så snart han åbnede sine øjne igen, stod de i en hytte hvor en pejs var tændt og en duft af mad fyldte deres næsebor.
Gæst- Gæst
Hun gik stille efter ham, men kunne pludselig høre vinden hviske og kunne mærke, at den var blevet noget kraftigere. Hun lukkede sine øjne hurtigt i og åbnede dem først igen da hun kunne mærke, at vinden var stoppet. Hun mærkede en dejlig varme og en dejlig duft af mad. Det virkede meget underligt for, for bare kort tid siden stod de ude på en vej, men nu var de inde i en eller anden hytte. Hun kiggede undrende på Josh "Hvordan endte vi her?" der var en stor undren i hendes stemme.
Rafaela- Evolved
"Det.. Det ved jeg ikke," sagde han med en undren i sin stemme, præcis ligesom hun havde. "Vi stod.. jamen.."
"Jeg er svaret på jeres spørgsmål mine kære børn," sagde en stemme pludselig, en stemme så rungende og varm. Josh vendte forskrækket sit hovede imod stemmen, hvor hans øjne kom i kontakt med en kvinde som var på vej ned af trappen, med afslappede bevægelser og en kjole slæbende hen ad trappetrinene. Til at starte med kunne Josh ikke finde hoved og hale i det hele, en kvinde, svævende blade.. Hvad pokker ville hun med dem? Hun smilte venligt til dem, men alligevel kunne man se et lumsk glimt i hendes grønne øjne, der var pyntet med en lys øjen make up.
"Det er rart at i kunne komme, jeg har nogen strålende opgaver til jer," sagde hun og viftede med sin hånd, hvor en tjener hurtigt kom luntede hen til Josh og Luce med et fad. Han fjernede låget og to glas vin afslørede sig.
"tag for jer," sagde kvinden.
Josh rystede med en hånd og et skævt smil. "Nej tak,"
Tjeneren nikkede og så spørgende hen på Luce.
Gæst- Gæst
Side 1 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» A friend of my sister is a friend of mine. That's a thing right? - Nicholas
» A friend with mead, is a friend indeed ~ Gautham
» a promise //Sylvana//
» I Will keep my promise //cora//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine