Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba13Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba14Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba15 
Lori
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba13Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba14Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba15 
Valentine
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba13Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba14Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba15 
Lenore
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba13Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba14Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba15 
Jake
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba13Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba14Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba15 
Sean
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba13Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba14Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba15 
Abigail
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba13Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba14Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba15 
Celenia
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba13Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba14Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba15 
Edgar
Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba13Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba14Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:19

O:Træer som blokere solens uv stråler.
V: Dejligt
T: Eftermidag.
P: En hvid kjole.


Cosette gik rundt i Silvanesti, hun gik forbi det store endeløse hul. Det hul hun smed den mand ned hun dræbte. Det havde hun været hævn, han havde dræbt hendes mor. Det var godt nok noget tid siden nu.. Men hun havde det stadig dårligt med det... Træerne omkring hende, deres blade dansede rundt imellem hinanden. Fuglene fløjtede og fløj højt oppe i trækronerne. Det støvregnede, dråberne havde svært ved at ramme ned imellem de tykke trækroner.
Hendes hvide kjole gik hende lidt over knæene, hun havde små sandal ligendene sko på. Hendes mors amolet hang stadig på hendes hals, hun havde vendt sig til dens vægt. Hendes gyldne hår bølgede perfekt, en dejlig hårdag. Hendes ansigt var en smule anspændt dog også så smukt.
Det var et halv år siden nu, hun havde dræbt shapeshiferen kort efter hun fandt ud af den havde dræbt hendes mor. Gælden var betalt var den ikke?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:35

Arason sad oppe i et træ og kiget ned på hende han havde holdt øje
med hende siden hun var kommet ind i skoven hans tænde var i vand
han havde så store trænge til at få hendes blodd men han behersket sig
heldigvise

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:38

Cosette kunne ikke gøre for hendes blod, der var vampyrer som kæmpede for at få en tår. Men Cosette styrede lysmagi så de kom ikke langt.
Hun forsatte rundt i skoven, hun var tæt på højelver byen. Shapeshifter og lyselver side var en yderst god blanding.
Hun forsatte igennem skoven, og vandrede elegant rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:41

han holde stadig øje med hende imens han fulgte effter hende han hoppet ned i en skygge ved siden af hende i det han ville sigde hendes naven men han visdste ikke hvordan hun ville reagre så han holdt sine mund lukket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:46

Cosettes forbedrede jagur hørelse reagere en smule.
Efter hun havde opdaget hendes shapeshifter side, havde hun opdaget nye styrker men også svagheder.
"Hvem der?"
Hun kiggede ind i skyggerne.
"Tving ikke min lysmagi til at komme efter dig?"
Hendes øjne flakkede rundt, hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. Hvis det var en vampyr så havde hun da et våben, men hvis det var en hun kendte hvorfor så være bange?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:55

han var ved at blive sindsyge af at han kunne høre hendes hjerte og lugte blodet
"det er bare mig Cosette"sagde en stemme der komme fra skygen af han prøvet og unde gå og se på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 21:01

"Arason?"
Hun havde hovedet lidt på skrå, og slappede af i sine muslker.
Det var Arason hun havde savnet ham, hun havde haft et cruch på ham. Men ja de havde man nogle gange, men hun var kommet videre. Troede hun da, jo det var hun.
"Hvordan går det?"
Hun kunne ikke rigtigt se ham,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 21:14

"fint bare hold dig lidt på afstand okay" sagde han i det
han sukket og kiget på hende imens han smilende tænket på
den gang de havde været sammen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 21:21

Cosette hævede et forvirret bryn, og lagde hovedet lidt på skrå.
"Hvorfor? Er alt som det skal være?"
Hun blev pludselig lidt bekymret for ham, var han ny helt okay?
Hun kunne ikke rigtigt se ham i mørket, var han blevet bange for lyset eller noget?
"Arason lyset gør dig altså ikke noget?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 21:28

han bakede længre ud af da hun sagde
at solen ikke gøre ham noget hvis hun bare viste hvad
han var nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 21:36

"Arason, du ikke bange for lyset er du?"
Hun hævede et bekymret bryn, og kigede op på solen.
Hendes øjne flakkede hurtigt tilbage på ham. Hun trak på skuldren og lukkede sine øjne. Hun brugte en stor energi kræft på at få natten frem, hun syntes at hun svimlede lidt. Men det var også en meget stor kræft at bruge.
Men en anden vampyr havde ventet på at angribe sit bytte. Og den sprang på Cosette, for at drikke hendes blod. Men Cosette affyrede en lyskugle imod den og den brændte op på stedet.
Hun pustede lettet ud og kiggede imod Arason.
"Bare kom ud, der sker ikke noget."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 21:40

"okay men holde dig stadig i det mindste 50 meter fra mig" svarde han og gik lide så stille ud mod hende i det hans øjne lyset i mørket "det er hvad jeg er" svarde han i det han viste sig frem han holde stadig de 50 meter fra hende i det hans vampyr side var ved at bryde ud han kunne ikke berherske sig nå han ikke havde læret det i nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 21:44

Cosette spærrede øjne lidt op, han var vampyr?!
"What!?* Kom det ud af hendes tanker og hun stod bare skift der. Hun ville ikke skade ham, men hans beherskelse var ikke fuld træent. Super for ham så at komme hen til dem med det mest velsmagende blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 21:49

"tro mig jeg ville ikke selv det her jeg var ved og dø og da jeg satte mig i en grotte fandt en varmpyr mig og jeg var ved at dø af blodmangel da jeg blive forvandlet jeg gør dig ikke noget på hold dig et par meter fra mig" sagde han og kiget på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 22:08

En lille gnist gjorde hende vred, havde en eller anden bare sat tænderne i ham? Givet ham vampyr blod? Også bare dræbt ham for han kunne blive til blodsuger?
"Det ved jeg."
Hun var irriteret på den vampyr, nu og havde bare lyst til at give den en på låget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 15:03

"godt at du forstod det" svarde han og holde
stadig de meter i mellem dem i tilfælde af at han
ville bide hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 20:34

Hun åndede lettet ud, og var stadig lidt svimmel pga. hun skiftede mellem dag og nat. Hun havde sænket solen, hvilket havde krævet meget energi.
"Selvfølgelig, hvem gjorde det imod dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 20:40

"det behøvere du ikke og få at vide" svarde han og kiget
hende i øjne imens han følte at hans tænder var ved at gå i
vand imens han kiget ned på jorden og tørte sig om munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 20:46

Hun tog det meget roligt, og kiggede stille på ham.
"Arason jeg vil gerne vide det.."
Hun var bekymret og ville meget gerne veksle et par ord med den vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 20:48

"nej hun reddet jo mig så du behøvere ikke og få mere og vide"
svarde han og kiget hende i øjne imens han vente på hendes reaction

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 21:13

"Og det er jeg taknemlig for hun gjorde, men.."
Hun vidste ikke hvad hun yderligere skulle sige. hun kiggede op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 21:21

"men hvad" svarde Arason og kiget på hende
i det hun nok ikke forstod det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 21:22

"Det ved jeg ikke."
Cosette vidste ikke hvad, hun var forvirret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 21:25

"nå okay" svarde han i det han sætte sig
ned i græset og kiget på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Gæst Tirs 23 Okt 2012 - 12:59

Hun prøvede at trække på smilebåndene, men der var noget som blokerede.
Hun holdte sine kræfter tilbage, selvom et lille blidt lys omrisede hendes hud.
Det havde det altid gjort, så der var ikke nogen speifik forskæld- Udover Arason selvfølgelig var en vampyr nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason Empty Sv: Nobody gets left, forgotten or behind! //Arason

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum