Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
A fight? Let me help! //Arian//
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: A fight? Let me help! //Arian//
"undskyld, troede lige du var en anden," sagde han og gik tilbage til sit bord, hvor en gruppe andre mænd sad og skulede til dem.
"Hvad gik det der ud på?" spurgte Arian med en hviskende stemme, imens hun havde sit blik rettede mod gruppen af mænd.
Den ene af mændene, en med bredde skuldre, rejste sig og gik hen mod dem..
Gæst- Gæst
"Det er en meget lang historie..." Hviskede hun. "Jeg bliver kaldt heks." Hviskede hun endnu lavere. Hun så at en mand var på vej hen imod dem, og hun kiggede koldt på ham. "Og hvad kan vi hjælpe dem med?" Spurgte nille venligt men hendes øjne var kolde som is.
Gæst- Gæst
"Godt forsøg heks, dusøren på dit hoved er stor," sagde han og grinte, så han afslørede de gule og slidte tænder. "Og hvad for et fjols lader sådan en bunke penge gå forbi?"
De andre mænd grinte med ham, imens de alle havde rettet deres blik mod Nille og Arian..
Arian kiggede nervøst hen på Nille, men tog sig sammen og rejste sig op, gik hen mod manden med rolige bevægelser.
"Hør min gode mand," sagde hun og lagde en finger på hans brystkasse. "Vi er bare to uskyldige piger der snakker?" Hun sendte ham et hundehvalpe blik. "Det vil du ikke ødelægge vil du?"
Det var første gang Arian prøvede at manipulere med folk, så hun var ikke helt van til det, men der var jo en første gang til alt.
manden begnyndte så småt at tøve, så Arian så sit snit til at blinke til Nille.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg smutter nu," sagde hun og skyndte sig at løbe ud af døren, i håb om at manden ikke fulgte med. Men, så let skulle det nu ikke gå.
Mændene kom brasende ud af døren lidt efter lidt, imens de kiggede rundt efter Nille..
Arian løb selv om bag skraldespandene, uden mændene så det..
Gæst- Gæst
"Jeg er ikke en heks..." Hviskede hun. "Jeg er en skammer."
Om Arian forstod det eller ej havde hun ikke tid til at høre om.
Nille dukkede op fra skraldespandene, og vinkede til dem med et fjoget smil.
"Hva så???" Sagde hun, og gik væk fra skraldespandene. "Jeg har et spørgsmål til jer!" Råbte hun, og smilede ondt. "Skammer i jer slet ikke?" Sang hun med sin skammer stemme. Hendes øjne glødede ikke, de var helt normale.
Gæst- Gæst
Mændene holdte sig for ørene, de bad om nåde.. Den stemme.. De kunne ikke klarer den..
Arian spærrede imponeret øjnene op.. Sikke en evne denne pige havde.. Hvis bare hendes egen var ligeså magtfuld.. Hun rejste sig forsigtigt op og kiggede rundt..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Arian kunne ikke lade være med at udstøde et WOW. Denne pige skulle man ikke lave numre med i hvert fald, hun måtte have to evner.. Det havde Arian aldrig oplevet før, men det var helt utroligt..
"Fløjt?" sagde hun forvirret, hun løb hurtigt hen til nille da hun besvimmede.. "Fløjt?" gentog hun stille og kiggede rundt.. Lidt efter lidt begyndte hun at fløjte..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun havde hørt om disse fantastiske væsner, men aldrig selv set en og nu, stod der rent faktisk en foran hende..
Hun forstod hurtigt hvad det var hesten ville have, så hun skyntde sig at lægge Nille op på ryggen ad den, dog var hun lidt i tvivl om hun selv skulle sætte sig op, men gjorde det alligevel da der skulle være en til at holde Nille oppe på hesten..
Hun holdte fast i Nille og hesten på samme tid..
Gæst- Gæst
Han begyndte at galoppere, og foldede vingerne ud. Han hoppede, men landede ikke igen. Næ nej, han fløj. Han fløj op af imod skyerne, og skyndte sig.
Gæst- Gæst
Hun kigggede ned på Nille og sørgede for at holde godt fast i hende. Forhåbenlig kunne denne hest sagtens selv finde vej, uden at Nille skulle fortælle den hvor de skulle hen..
Hun smilte skævt og lod et kort øjeblik vinden blæse i hendes hår og ansigt..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun holdte ekstra godt fast i Nille, da hesten gav sig til at suse ned af, med en imponerende fart..
En strand? Hvad ville den på en strand?
Arian nikkede som tak til hesten og løftede forsigtigt Nille af ham..
Gæst- Gæst
"Hvad skete der?!" Spurgte hun fortvivlet og kiggede på dem. BlackStar blev glad, og ønskede hende tilbage til virkeligheden genmen tankerne.
Gæst- Gæst
"Du besvimmede," sagde hun med en beroligende stemme og lagde en hånd på hendes skulder. "Men, din pegasus reddet os.. Vi er i sikkerhed nu," Hun sendte hende et varmt smil, for at berolige den skræmte Nille.
Gæst- Gæst
"Åh... Nu husker jeg det..." Hun sukkede. "Star? Hvorfor førte du os herhen?" Han svarede ikke... Hun sukkede igen. Hun rejste sig, og gik hen til vandet. "Nå... Hvad gør vi nu?"
Gæst- Gæst
Hun sukkede let og betragtede den smukke pegasus.
"HVor er han smuk," sagde hun med en blid stemme. "Er han virkelig din?"
Gæst- Gæst
"Jeps... Eller nærmere sagt, jeg er hans. Det... Er kompliceret. Pegasuser er, ifølge mig, noget arrogante." Hun hviskede det så BlackStar ikke ville føle sig fornærmet.
Gæst- Gæst
"Du er hans?" hun løftede nysgerrigt på et øjenbryn, efterfulgt af et kærligt grin da hun hviskede det sidste. "Det kunn jeg godt forstille mig," Det sidste blev sagt med en hviske stemme, som hun havde sendt hende..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"han er også smuk," sagde hun og kiggede hen på Nille igen. "Så, han har vel lov at prale, så længe det ikke bliver for meget," Hun grinte og blinkede kærligt til Nille.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» well, a fight it's a fight ( Luce )
» If its a fight I what, its a fight I'll get! - Zann
» do you need help huh //Arian//
» what the fu** are you? //Arian//
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth