Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I guess that we both are confused.//Destiny//
Side 1 af 2 • 1, 2
I guess that we both are confused.//Destiny//
O: Den smukke flod, der bruser fredeligt.
V: Lunt.
T: Middag.
Toshiba vidste at han var alene.
Shetan var ude at jage og der var ingen væsner at se omkring ham. Ikke engang en fulg der sad på et træ og sang en fin lille sang.
Han sukkede og kørte en hånd igennem sit sorte hår. Stilheden var dejlig behagelig, efter man havde siddet i en lejelighed en hel dag hvor folk larmede udenfor hoveddøren.
Det var skønt.
Stilhed.
Han lod sig falde ned i græsset, så han bemærkede slet ikke at en varulve pige gemme sig inde i træerne.
Gæst- Gæst
Sv: I guess that we both are confused.//Destiny//
Gæst- Gæst
"Goddag," sagde han og grinte lidt, da han stadig lagde i græsset, mens en pige sagde goddag til ham. "Undskyld mine manere," han grinte lidt af sig selv og rejste sig op. "Jeg hedder Toshiba," Han bukkede forsigtigt foran hende. "Må jeg spørge om dit navn?"
Hans brune øjne lyste i solens stråler og en lille trækning i læben udviklede sig til et charmerende smil.
Sidst rettet af Toshiba Søn 11 Nov 2012 - 20:18, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Sikke et smukt navn, det kunne lyde som et navn til en smuk krystal.
"Tak," sagde han, med et venligt smil. "I lige måde Destiny,"
Der var aldrig nogen der havde sagt hans navn var smukt før, så det fik ham til at rødme en smule. Han havde godt nok fået at vide, at det var et specielt navn, men aldrig at det var smukt.
"Så Destiny," sagde han og kiggede på hende med sine chokoladebrune øjne. "Hvad bringer dig herud?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rødmede, da hun kaldte ham en flot fyr. Han var ikke van til komplimenter, da han nogen gange kunne virke meget enspænder agtig.
"Tjoh ser du," stammede han genert. "Jeg havde ikke andet at lave," Han kløede sig genert i nakken. "Og, så kan jeg rigtig godt lide naturen her også,"
Det passede skam alt det han sagde, han elskede naturen omkring dette sted. Den var så fredfyldt, i stedet for en indlukket lejelighed med larmende naboer. Enden skændtes parret ved siden af eller så... Ja, lavede det noget andet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Vinden blæste forsigtigt forbi dem og skabte lidt kulde i Toshibas krop.
"Må jeg spørger om hvilken Race du er Destiny?" spurgte han nysgerrigt og kiggede på hende med et roligt blik. "Det er ikke for at være uhøflig, men jeg er bare nysgerrig til tider," Han smilte til hende og håbede på at hun ikke vil se det som en fornærmelse at han spurgte.
græsset de sad i var højt og kildede mod den bare hud på Toshibas arme.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Månens barn.
han havde hørt om disse fantastiske væsner, men aldrig mødt en i virkeligheden.
Han bemærkede at hun kiggede skamfuldt ned i jorden, hvilket han ikke forstod. En varulv var da et rimeligt sejt væsen.
"En satuine," mumlede han og kiggede ned i jorden, da han vidste at der var mange der ikke kunne lide satuiner.
De syndes at de var mærkelig pga. De havde et dyr som tvilling.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Joh," sagde han og lagde sig ned i græsset med armene bag hovedet. "En satuine er et menneske der har et dyr som en tvilling," han kiggede op på hende og vidste godt at han heller måtte forklare hende bedre. "Det vil sige, at en kvinde føder et par tvillinger, den ene er et menneske og den anden er et dyr, som f.eks mit dyr er en ulv,"
Det lød skørt, det kunne han godt selv høre. Men, de levede i en skør verden hvor det umulige var muligt.
"Menneske og dyr er så i stand til at snakke med hinanden og føle hvad de føler," fortsatte han og kiggede på hende igen, for at se hendes reaktion.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede derefter op på himlen og nød vejret.
Destiny virkede til at være en skøn person. Hendes smil var varmende og det var skønt for ham at hun lyttede til hans forklaring om Satiune racen.
Han kiggede op på hende igen, det gyldne hår omfavnede hendes ansigt på den helt rigtige måde, så det så smukt ud.
"Fortæl lidt om dig selv," sagde han med et smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han smilte skævt da hun fortalte det om lyster, som der tydeligvis irriterede hende. Det kunne han godt forstå, det måtte ikke være det mest behagelige ikke at kunne styre sig selv, med hensyn til lyster.
"hmm," sagde han, da hun sagde at hun gerne ville vide noget om ham. "Jeg er 20 år gammel, stak af som 18 årig, da jeg har en del problemer med min mor," Han fik kuldegysninger ved tanken om sin mor, der udnyttede ham næsten hver nat dengang han boede hjemme. "Min følgesven er en ulv med navnet Shetan," Han kiggede på hende, for at se hendes reaktion.
Gæst- Gæst
Hun rykkede sig en smule tættere på ham, for at kunne ligge en trøstende hånd på hans skulder. "Man kan godt klare sig selvom man ikke har haft et godt forhold til sine forældre. Det har jeg heller ikke med min far. Heller ikke med min mor for den sags skyld, men det er bedre." Hun ville ønske hun kunne gøren oget mere for ham. Men hun kunne ikke bare gøre det hele bedre, lige pludselig.
Gæst- Gæst
"Du kan være helt rolig," sagde han med et kært grin. "Shetan opføre sig ordentligt overfor alle," Han kiggede på hende og beundre et kort øjeblik de smukke øjne.
"Jeg hader bokstaveligtalt mine forældre," mumlede han for sig selv og kiggede ned i jorden. "De har ikke ligefrem været de bedste forældre," Med en rolig bevægelse, kørte han sin hånd igennem sit sorte hår.
Han vidste ikke om han kunne fortælle hende hvorfor, da det måske ville være for meget for hende.
Det kunne han ikke vide.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Da jeg var 14 år gammel.." startede han og kiggede ned i jorden. Han lod et græsstrå snore om sin finger. "Begyndte min mor at udnyttet mig seksuelt, da hun savnede en mands selvskab, min far forlod hende nemlig.." Han fortsatte med at kigge ned i jorden. Det virkede ikke forkert at fortælle hende det, hun virkede som en dejlig person man kunne sige alt til.
"Og jah.. Det blev hun ved med næsten hver nat, indtil jeg fyldte 18 år og stak af," fortsatte han og kiggede endelig op fra jorden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er helt i orden," sagde han og kiggede hende i øjnene. "Jeg ville heller ikke vide, hvad jeg skulle sige hvis jeg var i dit sted," Hans brune øjne lyste af varme. "Du skal ikke undskylde,"
Lyset i øjnene udviklede sig til et venligt smil på hans læber. Han forstod godt at hun ikke vidste hvad hun skulle sige. Det var da også noget af en mundfuld han kom ud med.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Destiny var noget for sig selv.
"Nej, det er helt okay," sagde han, med et kærligt smil. "Der er ikke så meget at hjælpe med,"
Forsigtigt lod han sin hånd glide henover den hun ikke brugte til ae hans overarm med.
Han kiggede hende dybt i øjnene.
"Men tak," sagde han, med en stemme der ikke var særlig høj. Det kunne næsten lyde som et hvisken.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Im not gonna hurt you.. Im just Confused right now..-ismay-
» Is this a wrong thing or?.. Im so confused.. //Hayley//
» Destiny //Callie//
» destiny? ~ Arycia
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine