Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
I guess that we both are confused.//Destiny//
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: I guess that we both are confused.//Destiny//
Gæst- Gæst
Han måtte indrømme at hun var en sej en. At hun tog det så roligt det med at være en varulv, selvom det var noget hun slet ikke var van til. Hun styrede det nu meget godt syndes han.
Der var noget over hende, som han sjældent så hos de væsner der var omkring ham.
Han åbnede øjne igen, for at kigge dybt i hendes endnu engang.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Forsigtigt trak han væk fra hendes læber. Det var ikke pga. hende. Hun var en utrolig sød pige, der fik ham til at føle sig tryg, men han havde lige mødt hende og havde ikke forventet et kys.
"Det må du undskylde," sagde han stille. Han havde ikke rykket så langt væk fra hendes ansigt, så hans stemme var ikke særlig høj, men usikker og nervøs for hendes reaktion. "Du er meget sød, misforstå mig ikke.. Jeg er bare meget usikker med hensyn til sådan noget.." Hans kinder blev langsomt røde.
En hver anden dreng havde ikke sagt nej til de bløde læber, men han var desværre blevet usikker på kærlighed og kys..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det bekymrede ham.. Havde han mon såret hende?
"Destiny!" råbte han efter hende og begyndte at gå ind i skoven. "Undskyld hvis jeg sårede dig.." Han kiggede sig omkring, for at finde hende.
Et par grene var knækkede på vejen. Varulven inde i hende måtte være vågnet..
"Destiny?" sagde han endnu engang.
Hun var ingen steder at se..
Lydet af et skud suste igennem skoven, efterfulgt af et smertefuldt skrig.
"Destiny!" råbte han bekymret og løb det sted hen, hvor skuden havde lydt.
Destiny lå på jorden, med mange smerter. Skudet måtte have ramt hende.. Han gik hen til hende og løftede hende forsigtigt op i sine arme.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du skal ikke undskylde Destiny," sagde han, med et smil og kiggede tilbage i hendes smukke øjne. "Du kunne jo ikke vide det at jeg var.. Usikker på sådan noget,"
Han kom til udkanten af skoven, stadig med hende i sine arme. Det ville være ondt at sætte hende ned, når hun var såret.
"Desuden," sagde han og smilte charmerende til hende. "Er jeg smigret over at en pige som dig gav mig et kys,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Destiny.." sagde han og satte sig på hug ved siden af hende. "jeg tror ikke at det er en god ide," Han blev afbrudt, da hun allerede havde fået kuglen halvt ud.
Hendes øjne blev straks tomme, som det sorteste kul og han kunne ikke længere se et smil på det kønne ansigt.
"Destiny?" hviskede han og lagde hendes hoved i hans arme.
Det havde været en dårlig ide helt fra starten af.
Forsigtigt gled han hånden ned over hendes ben og trak kuglen helt ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du er ikke dum," sagde han og kiggede med, da hun bandt trøjen om sit sår. Det var meget smart, den måtte han huske. "Du er faktisk ret kløgtig," Han smilte til hende og ville kigge op på hende, da han bemærkede at hendes trøje var blevet lidt kortere, hvilket fik ham til at rødme.
Han hadede at være en dreng nogen gange..
Han kiggede hurtigt op i hendes øjne, med blide og varme øjne.
"Vi må heller få dig på hospitalet," sagde han og rejste sig.
Han rakte en hånd ned mod hende og regnede med at hun tog imod den, så han kunne hjælpe hende op.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ah, så ved jeg ikke hvor klog man er hvsi man laver sådan et ansigt," sagde han med et smil og forsatte med at grine kærligt, der kunne varme et koldt hjerte. "Okay, så lader vi være med at tage på hospitalet," Han ville trække hende op, da hun tog hans hånd, men fik i stedet et lille chok da hun trak ham ned igen, så han var ved at vælte ovenpå hende. Han nåede dog lige, at rykke sig så han satte sig ved siden af hende.
Fair nok, sådan kunne man også sige sæt dig på.
Han smilte til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han vidste ikke meget om varulve, men han vidste at de havde noget med den store smukke fuldmåne at gøre. Der var ingen varulv der var i stand til at styre sig som en ulv, ikke hvad han vidste af i hvert fald. Han kendte udtrykket månens børn, der var et andet ord for varulv. Eller, et andet udtryk. Der var også nogen der sagde helvedshund, men den gad han ikke at høre på.
Det var da noget være vrøvl..
"Det er vel meget normalt for en varulv, ikke at styre sig?" han kiggede på hende, med et smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det overraskede ham lidt da hun fortalte at varulve ikke forvandlede sig ved fuldmånen, men selv styrtede det præcis ligesom en shapeshifter... Dog havde en varulv ikke så meget kontrol over det som en shapeshifter..
Han smilte til hende på en varm og kærlig måde..
"Javel," sagde han og grinte kærligt. "Så blev jeg da lidt klogere,"
Han kiggede op på himlen med et smil..
Det var en dejlig aften..
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Im not gonna hurt you.. Im just Confused right now..-ismay-
» Is this a wrong thing or?.. Im so confused.. //Hayley//
» Destiny //Callie//
» destiny? ~ Arycia
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper