Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | November
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
destiny? ~ Arycia
Side 1 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
destiny? ~ Arycia
T: 11:30
V: Det er tørvejr og lunt. Enkelte skyer hist og her, men ikke for mange
O: masser væsner som går rundt mellem hinanden
Det var et stykke op af formiddagen, nok snare frokosttid. Vejret var lunt, og der var kun få skyer på himlen. Benjimin, en ung dæmon, kom stille gående ned gennem byens gågader. Han var ikke helt sikker på hvad han lavede her i gågaden, for der var, så vidt han lige vidste, intet spænende at komme efter her, dog plejede han nogle gange alligevel at være her, så det var nok alligevel ikke helt mærkeligt. Benjimin havde en indre dæmon, som nogle gange kom frem i ham, den havde dog ikke været fremme i et godt stykke tid nu, men om det var et godt eller dårligt varsel, vidste Benjimin ikke lige.
Han gik stille gennem gågaden, som var temmelig befolket, men man kunne sagtens komme frem af, for så slemt var det dog ikke.
Would you be scared?
Benjimin- Antal indlæg : 383
Evner/magibøger : Ingen
Sv: destiny? ~ Arycia
Lidt henne af gaden kom der tre store fyre løbende. Den ene lidt foran, og de tog ved siden af hinanden, spurtende efter den første.
Man ville hurtig kunne gætte sig frem til hvad der foregik her.
To politibetjente, efter en mand som sikkert havde stjålet et eller andet, eller var kriminel på en anden måde.
Og der var altså bare fart på de tre fyre.
Den kriminelle måtte være i ret god form, eller så måtte han havde fået et ret godt forespring, for han var nogle meter foran dem.
Man kunne se hvor koncentreret fyren var for at komme væk fra dem. Skrækken var skrevet i ansigtet på ham. Han havde sikkert ikke regnet med at få politiet efter sig i dag.
Han var en ret stor fyr, muskelmæssigt. Ikke en man lige ville stille sig foran, for han ville helt sikkert ikke stoppe for en.
Eller undvige for den sagsskyld.
Alle sprang ud til siden så de ikke stod foran ham når han løb. Han var et ordentlig brød.
Og alligevel. Så uheldig som Arycia var, stod hun lige foran ham, igang med at kigge på noget andet, så hun vidste slet ikke at han var kommet imod hende. Men hun kunne mærke de lige pludselig, og det tog hende med overraskelse, da manden lige pludselig stødte ind i hende og sendte hende på jorden, skrabende hen af asfalten. Med albuerne først, så de fik skrabet sig godt og grundigt op.
Hun gav en svag lyd af smerte fra sig da smerten tog til og hun rejste sig hurtigt op og tog nogle skridt tilbage da betjente løb forbi. De kiggede efter hende for at se om hun var okay, og da de så hun allerede stod op, løb de bare videre efter manden.
Arycia sukkede tungt, hun kiggede ned på sine albuer, som begge blødte, ikke voldsomt, men nok til at hun skulle have et plaster, eller to på.
Hun pev lavt da det begyndte at svig. Hun lavede en smertende grimasse og prøvede at tørre blodet væk og gemme det, diskret. Hun kunne godt mærke folks blikke, mest for at om hun havde det godt, sikkert. Men der var ingen der trådte til, ikke at hun havde regnet med det, det var der aldrig rigtig nogen der gjorde, de kiggede på dramaet og så lod de det ellers være.
Hendes trøje var selvfølgelig gået i stykker lige der ved albuerne, og det var noget så uheldigt, for hun kunne faktisk rigtig godt lide den trøje.
"Øv" mumlede hun lavt for sig selv. Hun sukkede tungt, hun burde nok gå hjem af så... Ikke mere by i dag.
Gæst- Gæst
Han gik helt hen til hende. ”Hey er du okay?” spurgte han, og så bekymret på hende. Han havde ikke lige lagt mærke til at hun blødte endnu, og det var også godt, for så ville hans indre dæmon ikke komme frem. Hvis hans dæmoniske side ikke var fremme, var Benjimin en meget flink fyr som ville hjælpe andre. Han lagde hovedet en smule på skrå, og betragtede hende stille, granskede efter mulige skader. Han så at hendes trøje var gået i stykker ved albuerne, og det var der han så blodet på hendes albuer.
Benjimin så op på hende medfryd i sine øjne, men ikke sådan så hun ville ligge mærke til det, da det ikke var direkte han så på hende. Benjimins dæmon var nu fri, og kunne gøre hvad der nu passede den, det næste stykke tid. Han fugtede sine læber, få en lidt lumsk måde, men ikke helt synligt da han ikke lige ville skræmme hende væk, men lege en smule med hende først, så han lod så som om, at han stadig var bekymret for hende, hvilket han i den grad ikke var lige nu, ikke sådan som han var.
Sidst rettet af Benjimin Søn 23 Mar 2014 - 20:43, rettet 1 gang
Would you be scared?
Hun smilede blidt til ham og nikkede roligt, "ja... Jeg skrabede bare lige mine albuer lidt... Men tak fordi du spørg... Det er ikke mange der gør det" sagde hun og skævede irriteret til de andre som ikke kiggede mere. Men var vendt tilbage til hvad de var igang med før.
Hun follede sine ærmer op og kiggede på hendes hudafskrabninger på albuerne. Det svingede meget lige nu. Hun skar en grimasse med smerte da hun rørte det. Hun fik lidt blod på sine fingre.
"Det skal renses" mumlede hun for sig selv. Der ville gå betændelse i hvis det ikke blev renset.
"Tak... Øhm.. Jeg må nok få det renset så... Farvel" sagde hun.
Hun gik hurtigt uden om ham, og gik vejen hjem. Det skulle renses godt og grundigt. Ingen vidste hvad der var nede i den jord hun lige havde landet på.
Sidst rettet af Arycia Man 2 Jun 2014 - 0:35, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
”Ja måske skulle du det” sagde han, og der var intet venlighed, ingen følelser at høre i hans stemme lige nu. Han lagde låg på alle hans følelser, men hvis man så godt efter, kunne man nok godt se at der var noget der stak under her.
Benjimin så på hende da hun begyndte at gå væk der fra, men fulgte så efter hende. Da hun kom tæt forbi en gyde, tog han fat i hende, og halede hende med ind i gyden. Han pressede hende op af en af væggene, med hendes arme over hovedet. Hvis hun prøvede at vriste sig fri, vil han blot stramme sit greb endnu mere om hendes håndled. Han havde set blod, og ville ikke være i stand til at standse den her side af sig selv lige foreløbigt. Han så hende ind i øjnene og smilede et lumskt smil. ”Skrig, og du vil fortryde det” sagde han, og smilede bredere til hende. Man kunne nærmest se på hans øjne at han var blodtørstig eller noget i den stil lige nu. Hans blik flyttede sig ned på hendes albue hvor blodet var. Det dejlige blod som smagte så godt når han var i denne her tilstand. Det var lige før man måske kunne læse hans tanker.
Would you be scared?
Hun kunne stadig høre hans følelsesløse stemme i hendes hoved. Det var en skræmmende stemme. Men nu var der mange ting der var skræmmende for hende. Men lige præcis hans stemme... Var mere skræmmende. Hun kunne ikke få den ud af hovedet.
hun sukkede tungt og tog sig til den ene albue. Den svig rigtig meget nu... Det var virkelig meget.
Hun gispede højt da hun blev hevet ind i en gyde. Der gik fuldstændig panik i hende. Hun spærrede først øjne op da hun så hvem det var. Ham fyren fra før. Hun burde havde vidst der var noget lusket over ham.
Hun kunne ikke li det her, sådan at stå presset mod en væg... Med armene over hovedet?! Hvad skulle det gøre godt for?
Hun sank en klump. Hvad skulle hun dog gøre... "Hvad vil du ha?" Spurgte hun nervøst.
Hun kiggede undrende på ham som hans blik vandrede et helt andet sted hen... Hen på hendes albuer. Hun forstod med det samme hvad det var... Enten var han bloddæmon... Eller så var han vampyr.
"Slip mig!" Skreg hun og kæmpede for at komme fri fra hans greb. Han skulle ikke have noget af hans blod, nej han skulle så ej.
Gæst- Gæst
Benjimin lænede sig frem mod hende, eller nok rettere sagt, ned mod hendes albue, hvor han i en hurtig bevægelse, ikke lige så hurtigt som en vampyr, slikkede noget af hendes blod væk, og den dejlige søde smag af blod eksploderede nærmest på hans tunge. Han så op på hende med et selvtilfreds smil, og slikkede sig kort om munden. "Mm" sagde han lavt.
Would you be scared?
Hun gispede da han kom tættere på hende, og hun kunne med det samme mærke at han var dæmon... Bloddæmon.
Hendes naturlig fjende. Selvfølgelig var han ond ved hende. Hun... Ja hun var nu bare bange for ham.
Hun kneb øjne sammen da han strammede sit greb om hendes håndled. Hun pev ulykkeligt. Hun kunne ikke komme fri. Hun var fanget. Hun måtte bare lade ham gøre hvad han ville. Eller... Skulle hun kæmpe imod? Prøve at tale ham fra det.
Hun gav en lav lyd af smerte fra sig da han slikkede blødende albue. "Please slip mig... Det gør ondt!" Skreg hun og kiggede bedende på ham. "Vil du ik nok lade vær..." Hun kiggede ham dybt i øjne. Fangede hans øjne og kiggede bedende ind i dem, for at få han overtalt til at slippe hende.
Gæst- Gæst
//Sorry blev ikk så langt xD //
Would you be scared?
"Du kæmper jo" hviskede hun lavt.
Hun kiggede lidt mere roligt på ham. Hun prøvede at virke lidt venlig over for ham. For måske ville han så også blive venlig over for hende.
Hun vidste ikke hvas hun ellers kunne høre. Hun kunne ikke gøre meget ved dette. Han havde hende fanget. Og hvis hun kom til at kæmpe imod ville hans dæmon sikkert flippe ud igen..: måske. Hun turde ikke tage chancen.
((Det okay, mit er heller ikke langt xD))
Gæst- Gæst
Hans greb strammestes en smule igen. Den ville virkelig ikke give op på den her kamp. Kunne ikke lade en engel gå, for han kunne ikke huske hvornår han sidst havde haft fat i en engel.
Would you be scared?
Men som hun næsten havde fået den ene hånd ud, blev grebet strammet igen. Hun kiggede hurtigt op på ham. Havde han tabt kampen.. Var dæmonen virkelig så stærk.
Men hun var engel... Hun var også stærk af og til... Når hun havde lyst. Andre gange var hun bare doven. Men nu gjaldt det altså hendes liv. Hun trak til i sin ene hånd så den smuttede ud af hans greb og skubbede ham alt hvad hun kunne i maven, alt imens hun prøvede at få den anden hånd ud af hans greb.
"Kæmp mere...!" bad hun personen. Hun havde ikke nogen planer om at dø til en dæmon.. Aldrig. Hun var stadig engel, modig eller ej.
Hun håbede så meget at han ville kæmpe mere imod, kæmpe imod den dæmon som hun stod over for nu.
Hun var bange, men hun gemte det godt og grundig for ikke at virke svag overfor ham.
Gæst- Gæst
Han skubbede mentalt til sin indre dæmon. *Du skal lade hende være.* knurrede han af sig selv. *hvorfor? Hvad gør det for dig om hun lever eller dør?* spurgte hans andet jeg. Benjimin blev stille, for det kunne han ikke selv svare på, men alligevel samlede han sig sammen, og skubbede mentalt dæmonen væk. *bare skrid, okay?* sagde han bestemt. Han hørte dæmonen sukke opgivende. *okay så vinder du i dag, men næste gang blir det ikke så let for dig* sagde han, og trådte helt væk så Benjimin igen fik lov til at være sig selv.
Benjimin slap helt englen, og så trist ned i jorden. Han var ked af at han havde gjort det her mod hende, eller rettere sagt at hans dæmon havde gjort det. "Undskyld" mumlede han lavt, og blev ved med at kigge ned i jorden.
Would you be scared?
Hun blev yderst bange for ham, så meget at hun ikke rigtig kunne holde det inde mere. Hun skulle aldrig havde skubbet ham, aldrig havde gjort modstand. Hun kneb øjne hårdt sammen og dukkede sig nærmest.
Men overraskende nok.. Var det som om det hele stoppede lige der.
Hun åbnede øjne og så hvordan fyren, eller dæmonen var stoppet i det den havde gang i.
Hun imens prøvede hun igen at slippe ud af dens greb. Det kunne ikke gå for hurtigt med at komme væk derfra. Væk fra den dæmon.
Men med et blev hans greb om hende løsnet og til sidst, var det der slet ikke.
Hun sank ned af muren, i chok over hvad hun lige havde oplevet for noget tid siden.
Hun kiggede så op på fyren, som så ud til at være kommet til sig selv igen.
Hun dækkede hurtigt sine albuer og gemte dem lidt ind til hendes krop.
Han så oprigtigt ked ud af det, da hun så på ham, og et eller andet sted havde hun ondt af ham. Han kunne jo ikke gøre for det.
"D..det er okay." sagde hun lavt, mens hun stadig kiggede på ham. "Du kunne jo ikke gøre for det" sagde hun til sidst og gav ham et svagt smil. Hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige. Så hun sad bare lidt og betragtede ham.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hendes øjne fulgte ham da han sank ned på jorden ligesom hende, lige foran hende.
Hun gemte lidt mere sine albuer.. "Åh..." Hun trak sine arme ind i trøjen så det var rigtig svært for ham at se nu. Hun smilede svagt, men blidt til ham. "Jeg er glad for du kæmpede imod... Jeg tror ikke jeg ville have overlevet det.." sagde hun lavt og kiggede lidt ned.
Gæst- Gæst
Han så op på hende. "Hvorfor tilgiver du mig så nemt?" Spurgte han med en let trist stemme. "Men jeg tror ikke han var ude på at dræbe dig, men..." Han tav, og så ned i jorden igen. "Hvad ville du ha gjort hvis ikke jeg havde kæmpet imod?" Spurgte han lavt, og så op på hende igen.
Would you be scared?
"Jeg er en engel... Og så skete der jo heller ikke noget."
Hun trak lidt på skulderne, "han så ud til at ville dræbe mig?" sagde hun og kiggede undrende på ham.
Hun trak på skulderne igen, ja hvad ville hun have gjort. Hun ville nok bare havde set døden i øjne. "Ik have kæmpet imod, det er sikkert... Så hvis han havde planer om at dræbe mig... Ville jeg nok havde været død." sagde hun og kiggede op på ham. Hun smilede svagt, med blidt.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Det gjorde hende virkelig nervøs at vide hvis hun kom til at bløde... Så ville dæmonen komme frem igen.
"Hvor meget blod skal der til for at... Han kommer frem igen?" Spurgte hun nervøst. Hun havde mange spørgsmål. Det gik lidt op for hende. "Undskyld hvis jeg spørger for meget... Det bare.. Det gør mig utryg, ikke at vide noget om det" sagde hun og kiggede ned og tog sine ben op til sit bryst.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun kiggede ned igen og nikkede. "Men... Hvordan stoppede du ham så?" Spurgte hun og kiggede op på ham igen. Hvordan fik han dæmonen til at gå væk...
Hun smilede blidt til ham og nikkede. Hun var glad for at han ikke blev særlig fornærmet over det. At han forstod det. "Hvad hedder du egenlig?" Spurgte hun og smilede.
Hun havde glemt at få hans navn... Eller glemt... Det havde ikke været meget tid.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
"Du kæmpede altså nok i dag?" spurgte hun nysgerrigt.
Hun syntes det var spændende at høre om, men samtidig uhyggeligt.
Hun lagde hovedet på skrå, "hvad fik der så til at kæmpe i dag, hvis du ikke gør det de andre gange?" spurgte hun, endnu engang. Hun havde så mange spørgsmål, hun håbede han ikke blev træt af hende.
Hun smilede da han sagde hans navn, det var besynderligt, normalt ville man jo hede Benjamin, men han hed Benjimin. Hun sad lidt og tænkte over det.
"Jeg hedder Arycia" sagde hun, og smilede blidt. Hendes navn var dog heller ikke i kategorien, 'normalt', overhovedet ikke. Det var meget udsædvanligt faktisk. Men hendes mor og far havde givet hende det... Så hun blev bare nød til at leve med det.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Side 1 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
» so who are you //Arycia//
» Try me //Arycia//
» Arycia ~ hi, and U R?
» i like it when they scream //Arycia//-XXX-
Igår kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Lør 23 Nov 2024 - 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Lør 23 Nov 2024 - 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Lør 23 Nov 2024 - 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Lør 23 Nov 2024 - 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray