Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba15 
Lori
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba15 
Natalie
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba15 
Jake
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba15 
Sean
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba15 
Abigail
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba15 
Taliia
Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba13Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba14Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

Fun? Maybe//Alexis Maria//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 23:41

hun grinede og lod ham klæde hende af "åhh, måske ikke men det var englebasse han er nu komisk" grinede hun og lod sig ligge ordenligt ned, lagde armene om hans hals og gengældte kysset han gav hende. hun sukkede og grinede "og dengang jeg elskede var med min mand i 1400 tallet, men ja så var der selfølgelig D'Leh, dengang jeg var Evolet, men det er hvad 2000 år siden" hun sukkede og hævede øjenbrynet "hvad med at du selv smider tøjet mester" spurte hun og smilede drillende, alt ved hende var drillende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 23:52

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil "Okay"sagde han roligt og gav sig roligt til at klæde sig af til at han stod der helt nøgen og sådan noget der, roligt så han på hende og hvis hun så på hans udstyr som han havde mellem bene så ville hun kunne se det var stort men også tykt i det og sådan noget.
Han kiggede på hende og lagde sine hænder på hendes trussers sider og roligt men langsomt trak han dem ned af hendes kønne ben til de var af hende, og lagde dem så ved hendes tøj.
Han så på hende og lagde sig over hende og kyssede hende roligt på munden og så hende i øjne og smilte til hende "det lyder langt tid siden altså det med din mand og sådan men sex i dag er tja nok meget anderledes end dengang"sagde han med et smil og lagde sin lem over hendes underliv så de gned sig mod hinanden og sådan noget og slappede bare roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 23:59

hun grinede og lagde armene om hans hals "aha er det det, helt sikker, for man gik da også i seng med hinanden dengang for at nyde det, det var ikke altid på grund af børn" hun rev ham drillende i nakken "men helt ærligt hvad kender du til den tid, du var jo ikke engang født dengang jeg var menneske" hun smilede bredt og kyssede ham igen, hendes smil afslørede de finde to skarpe hugtænder, der var velegnet til at hygge efter halsen, men idag gjorde hun ikke sådan, svagt gispede hun og rev ham i nakken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 0:06

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil "det har du så ret i søde"sagde han roligt og kyssede hende på munden og ned af hendes nøgne men dejlige krop "men nu siger jeg en ting og det er håber du vil nyde det her"sagde han roligt og kyssede ned til han var ved hendes ben, og roligt spredte han hendes ben og lod sit hovede nærme sig hendes underliv.
Han kiggede på hende og lod sin tunge ramme hendes underliv og gav sig til at slikke hende roligt og lidenskabeligt der nede og lagde sine arme om hendes ben så han roligt kunne sprede hendes skamlæber og sådan noget halløj, han kiggede op på hende og ville bare se om hun nød det her og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 7:43

hun grinede og rystede på hoved af ham "jeg har da altid ret, evig og altid" hendes øjne blev overhånden mørket og da han nærmede sig hendes underliv knurrede hun, hurtigere end øjet kunne opfange havde hun fjernet sig, skubbet ham ned og sat sig på ham, men hun så på ham med mørke øjne og en knurren "åh åh det bryder jeg mig ikke om" hvislede hun og rynkede brynet, hendes hugtænder var fremme og hun sitrede en smule, hvilket ikke ligefrem var et godt tegn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 7:58

Han kiggede på hende og slappede af da han nu var nede og ligge "gjorde jeg noget forkert"spurgte han roligt og så på hende og slappede af mens han bare lå der og viste ikke hvad han endeligt skulle gøre lige nu og her, men han var nu engang stadig ikke bange men han kunne da godt lide og vide hvad der sådan forgik lige nu.
Han så på hende og kunne da godt se hendes tænder var fremme og sådan noget der men han viste ikke hvad hun ville gøre nu og sådan så han måtte jo bare vente og se hvad der ville ske og sådan, han lagde en hånd på hendes lår og kiggede op på hende og sådan noget og slappede bare roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fun? Maybe//Alexis Maria// - Page 2 Empty Sv: Fun? Maybe//Alexis Maria//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum