Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 EmptyIdag kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba13Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba14Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba15 
Genevira
Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba13Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba14Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba15 
Valentine
Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba13Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba14Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba15 
Jake
Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba13Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba14Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba15 
Edgar
Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba13Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba14Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba15 
Lenore
Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba13Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba14Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba15 
Abigail
Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba13Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba14Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Friends or enemies? I really dont know -Jade-

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Empty Sv: Friends or enemies? I really dont know -Jade-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 20:29

Jade grinte lidt og og skar tænder.
"Det jo lige klausullen.."Sagde hun og lagde en hånd på hans skuldre.
"JEg kan ikke bare sådan vælge om." Forsatte hun og smilte skævt.
"Men du ligner en som kunne bruge lidt back-up."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Empty Sv: Friends or enemies? I really dont know -Jade-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 20:45

"Kan du ikke.." han så kort ned i jorden kløede sig i nakken, men kiggede hurtigt op på hende igen. "Kan du ikke vælge om!" Hans øjne var store og overraskede.. "Hvis du vidste det, hvorfor pokker valgte du så en dæmon som har en tildens til at rode sig ud i ting!?"
Hvad tænkte hun dog på???
Af alle væsner på jorden valgte hun ham.. Ham! Men.. Det kunne ikke være sandt.. Han var jo en der elskede ballade..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Empty Sv: Friends or enemies? I really dont know -Jade-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 21:00

Jade stampede lidt, og kiggede kort i jorden. Men så kiggede hun op på ham igen, og smilte lidt.
"Måske," Sagde hun og sank en klump.
"Men jeg tror måske ikke dette er en fejl. Man begår ikke den samme fejl to gange, for ellers er det ikke en fejl men et valg." Svarede hun og lagde en hånd på hans skulder.
"Hey, måske får du brug for mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Empty Sv: Friends or enemies? I really dont know -Jade-

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 21:07

"Men jeg.." Han kiggede hende i øjnene, efter hun placerede en hånd på hans skulder.. De krystalblå øjne lyste forvirret, men samtidig smigret.. "Men.. Du.. Jeg.. Fint!" han gav op og løftede på skuldrene.
han smilte charmerende til hende og løftede drilsk på et øjenbryn.
"Du har valgt dig en ordentlig omgang," sagde han og blinkede kort, inden han trak hætten over igen. "Navnet er Jacob,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friends or enemies? I really dont know -Jade- - Page 2 Empty Sv: Friends or enemies? I really dont know -Jade-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum