Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Do you have shame? ~Nille~
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Do you have shame? ~Nille~
Og som alle gjorde.. Gemte hun også på en hemmelighed..
Caroline mærkede et skarpt blad fra en kniv snitte hendes hals stille.. Men uden at skære hul.. Caroline trak hendes pistol hun havde i lomme forsigtigt op, og skød ham i skridtet. Men ingen manden bukkede sig i smerte, skar kniven Caroline tværs over hendes krop. Hun bed tænderne sammen af smerten, men hun kunne lide smerten.. Eller i hendes øjne er der mere smerte end at føle sig uelsket.. For hadt..
En af mandens venner stak en lommekniv i hendes side, og trak hendes hoved ned.. Så hun lagde på jorden. Caroline vred sig kraftigt af smerte..
" Fortæl os så hvor lederen af The clan shame er?!" Råbte den ene i hendes øre, imens den anden sparkede kniven længere ind i hendes side.. Caroline græd af smerte, hun ville ikke afsløre Nille..
"Spyt ud snottøs!" Råbte de igen og kastede hende ind på et træ igen. Caroline trak sig sammen i smerte..
"Jeg ved det ikke.." Svarde hun kort.. Og spyttede blod ud af munden, efterfuldt af et host.
"Jo du gør det ved vi du ved!" Råbte de igen og kom faretruende imod hende.
Den ene mand greb om hendes hals, og klemte til så kraftigt hun næsten ikke kunne få luft..
Gæst- Gæst
Sv: Do you have shame? ~Nille~
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Heks sagde han.." Men inden afbryd skammen ham. "Jeg vil ikke.. Jeg vil ikke.. Jeg beder dig!..." Råbte han af frygt for hendes kræfter.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej jeg klare mig, tro mig." Svarede hun stille og rejste sig med et lille støn af smerte.
"Jeg klare mig det gør jeg altid."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej! Jeg skal ikke på hospotalet!" Hendes prupiller var blevet mindre, det var hendes evne som omrider kom til. Hun vidste ikke hun brugte den.
//Ligesom i vampire diaries XD//
Gæst- Gæst
Da Caroline så Nille i øjnene... Blev Carolines pupiller mindre. Noget inde i Nille sagde at det var forkert... Helt forkert det Caroline sagde. En skikkelse kom frem ved siden af dem, men kun Nille kunne se hende. "Okay Caroline, du skal ikke på hospitalet." Mumlede Nille og gav slip. Skikkelsen kiggede surt på Caroline. "Nille... Det er forkert... Det er løgn..." Hviskede skikkelsen ind i hendes øre. Nille lukkede øjnene sammen. "Syna." Mumlede hun. Løgn? Jamen, Caroline skulle ikke på hospitalet... Skulle hun? Hun forstod det ikke... Men for en sikkerheds skyld. "Er det rigtigt det du ser Caroline?" Spurgte Nille. Skikkelsen forsvandt.
//Host, jah Syna... Da Nille og Syna har et tæt bånd kan Nille se hende ^^//
Gæst- Gæst
"Hvad skete der lige.. Hvad gjorde jeg?" Svarede Caroline forvirret, og hendes øjne flakkede forvirret rundt. Caroline kiggede på Nille. Havde hun lige styret Nille? Umuligt?! Ikke sandt?
//Okay, men Caroline ved ikke hun har en evne så //
Gæst- Gæst
Syna dukkede op igen ved siden af Nille. "Hun brugte sin evne... Tvang..." Sang Syna inde i Nilles hoved... Det lød så smukt. Stadig kunne kun Nille se Syna. Det ville altid kun være Nille. "Du brugte din evne på mig..." Lød det surt fra Nille. Hun fik lyst til at gøre gengæld, men lod være. Hun var trods alt en leder, og retfærdig. Hun skulle først høre hendes undskyldning.
Gæst- Gæst
For det var jo ikke med vilje.. hvad var der lige sket.. caroline var slet ikke med mere! Overhovedet ikke det som det ligende. Hendes anssigt lignede et storts spørgsmålstegn.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tvang, hvad ville det lige sige?" Spurgte hun forvirret.. Og sank en klump, da Nille lignede en leder 99.9%
Gæst- Gæst
"Ja, tvang. Du får en til at ikke at kunne gøre andet end du siger. Ligesom du sagde du ikke skulle på hospitalet, og brugte din evne på mig. Jeg troede på det men Syna advarede mig." Hun kunne se at Caroline blev nervøs.
Gæst- Gæst
"nårh, det må du altså undskylde.." Svarede Caroline med en stemme som knækkede lidt over. En uforventet bølge af skyld ramte hende, og hun bed sig i læben.
Gæst- Gæst
Nille lægger en hånd på Carolines skulder og ser roligt hende i øjnene. "Det gør intet... Men svar på mit spørgsmål. Er du blevet jagtet?"
Gæst- Gæst
Hun kiggede på Nille, med lysene øjne.
//Altså bare en ganske alm. besrivelse af øjne//
Gæst- Gæst
Nille sukkede og kløede sig på nakken. "Jeg... Ønskede ikke det skulle ske. Jeg undskylder mange gange. Du har vel hørt rygterne?" Spurgte hun og så trist ud.
Gæst- Gæst
"Du stærk nok til at overleve rygterne,"
Gæst- Gæst
"Stærk nok til at overleve selv... Men jeg må og skal beskytte klanen..." Sagde hun.
"Det nytter ikke at i kommer til skade på grund af mig." Hun sukkede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tro mig, jeg har været udsat for værre før.." Svarede hun, men stoppede sig selv med et mindre flachback..
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Pain and shame on THEM! ~Nille.~
» You can feel fear and shame at the same time.. You and I are not that diffrent. -Nille-
» Shame Of The Shameless
» The Shame Is Here. //Rose//
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth