Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Shame Of The Shameless
Side 1 af 2 • 1, 2
Shame Of The Shameless
Rafael fik omsider tumlet i tåger forvirret rundt i den lille landsbys gader, men fik så fundet vej til kroen, hvor han af krops reflaeks, skubbet hårdt til døren så man kunne høre ham komme ind når døren bliv smadret op af alt dens hængsler kunne holde til. Rafael gik ikke som ham selv mens han gik langs kros træ gulv, han gik usikkert, genert, og isetdetfor de maskuline skuldre bliv presset intimiderende fremaf, bliv de trykket lidt ned som en dreng der havde fået dårlige karaktere i skolen og nu skulle have dem læst op foran hele klassen. En lille fyr kom til at gå ind i ham, da Rafael kom gående mod baren, og manden havde ikke set Rafael fordi han stod med ryggen til, men vendte sig om og gik et skridt han ikke kunne nå at stoppe da Rafael var lige bagved ham, så de mødtes bryst mod bryst,hvilket var som gummi der mødte stål, og manden faldt på numsen ned på gulvet, og sagde med det samme "Undskyld" Rafael rejste ham med en hjælpene hånd op og sagde med et smil.. farderligt, som en far der smiler til et barn "Det var min skyld." Rafael gik fordi ham og op mod baren
Gæst- Gæst
Sv: Shame Of The Shameless
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nu ser jeg dig i øjnene med min skammer evne.. Og giver dig hukommelsen tilbage." Svarede hun, og smilede venligt inden hun var helt henne ved ham...
"Se mig i øjnene..." Hviskede hun syngende, og de sorte øjne lyste op som stjerner... De glødede... Hun så ind i hans øjne... Hun trådte nærmest ind i hans sind... Hun gik lidt væk fra ham, men holdte hans blik. Hendes øjne var glødende, og hypnotiserende... Man kunne ikke slippe dem... Medmindre øjnene blev sorte igen... Hun bøjede lidt i knæ, og løftede den ene arm lidt. Det var noget hun gjorde da hun havde læst i en bog at skammere gjorde sådan... Det kunne holde kontakten med den person man havde i sit greb selvom man kiggede væk. Armen var fremstrakt, og fingrene var lige... "Se mig i øjnene..." Sang hun igen.
Gæst- Gæst
.. Rafaels sind prøver at sparke Nille ud.
Regnen faldt tungt nedover Flavius der den selv samme aften bliv trukket i overarmen af sin bror op af den muddret jord til galjebakken, og med tåre og sved i kampen for at stride mod løb ned af Flavius kinder, stoppede hans bror endelig, og kastede ham og hundehalvpen ned i en grav kiste der lå i et meter dybt hul. Flavius slog ryggen hårdt af faldet og prøvede at lege brandmand griber når hunden kom ned mod ham for den ikke skulle slå sig så meget, men det eneste som skete var at hundens pote snittet ham, og fik hans knæ til at gøre av av. Valentine stod følelses kold, med øjne så forladte som en kirkegård, og så hvid hud at han kunne være en levende død. Flavius så månens lys ramme hans bløde kinder lige inden at låget til kisten bliv lagt på, og Flavius kunne nu høre noget jord blive skovlet på kistens låg, og han indså nu, at han og hunden.. bliv begravet levende.
Flavius følte sig bange, forladt, utryg, og han savnet sin mor, og selvom han kun havde været her ti sekunder følte han sig ensom nok for en hel evighed, for dæmoner trak jo ikke vejret så han kunne nemt ligge her så længe. Flavius følte sine øjne briste af hulken, og hans krammet sig ind til hvalpen i søgen efter følelsen af tryghed og omsorg mens han suttet på sin ene lange finger, og havde frygten til at kravle ham tværs over ryggen som en slange, han følte sig mere forladt end nogensinde før, men efter den første time stoppede han med at græde, og tryggede bare sit hoved ind til hundehvalpen der lå trist op af ham, men dog passet den på ham, og var der for den lille forvirret dreng. Flavius havde nu et unikt bund med hunden, for vi kan ikke skabe større snore mellem levende skabninger, end dem som vi knytter i søgen efter tryghed og trøst.
Efter fem timer hvor der næsten ingen luft var, fjernet hans bror låget fra kisten så hunden ikke døde, og sagde så med en fod på sin brors bryst så han ikke kunne komme op, og holdte hunden nede med en brutalt og smertegivende greb om dens hals, men selvom han var barbarisk med kroppen, var hans stemme død og rusten, som følte ham abselut ingenting "Spis hunden levende. Hud, hår, væv, kød, og organer. Så kommer du ud" Inden Valentine kunne se Flavius reaktion smid hans låget på igen, og begravet dem igen.
Flavius kunne ikke.. han kiggede bare ind i hundens øjne, og forstod slet ikke alvorligheden i det hans bror sagde. Men.. dagene og nætterne gik, hver femte time ville Valentine fjerne låget og give samme tilbud, men endelig da Flavius forstod det, hulkede han bare og krammet sig mere ind i hvalpen, og sagde intet til sin bror, men på på den tredje måned, der i mørket, helt alene, og med kun hunden at holde af i hele verden, satte han sine tænder på dens bløde maveskind, og ..
Rafaels sind prøver at smide Nille ud igen
Flavius fik lov at gå hjem med gennemblødt tøj af hundeblod, sved, tåre, regnvand, og savl. Ydmyget, trist, hjerteknust, og mere skamfuld end han nogensinde ville føle igen, for selvom hans bror ville udsætte ham for mere end 700 ´opdragelses metoder´ der var langt mere end sadistiske, så var det den eneste ting som Flavius, der senere bliv kendt som Rafael, havde gjort, hvor han skulle spise en brokkende hundehvalp der stolet på ham, der havde givet ham tillid og omsorg, som ingen anden siden den dag i hans liv har kunne holde af ham nok til at gøre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Rafael vokset sine monster store sorte vinger ud af hans ryg i et skrig som fra en kamptrold på en slagmark, også løb han mod Nille som havde han været et lyn tog der nærmet sig den lille edderkop der havde fundet sig selv på tog skinderne, og selvom nille lagde alle krafter i at stikke af, var der vel ingen tvivl om hvem der havde de mest veltrænet lår, og med vingerne der viftede skrådt ned af, kunne han havde nogen meter lange hurtige hop, og da han kom tæt på hende, foldet han vingerne helt ud så de næsten pågrund af deres længde sat fast i den brede gyde. Rafael lænede sig selv ned sammen med vingerne og faldt vandret ned mod jorden, og da han lå et var få centimeter over jorden, basket han en enkelt gang med vingerne, og fløj indunder nilles ben så hun væltede, men Rafael ville ikke lade hende ramme jorden, så han greb fast i hendes anskle med højre arm, og fløj så lodret op i luften så højt så højt så højt at selv bygningerne i byen var svære at se, og fordi nille hang med hoved ned af, og han holdt hende i anklen kunne hun ikke se ham i øjnene. Han sagde "Jeg burde få dig til at tigge og græde snot for dit usle liv, og klippe din jakobs nosser af med en børnesaks, for din frækhed... hvem FANDEN tror du JEG er?!" Rafael ville slå hende ihjel nu, ende hendes liv og korsfæste enhver der turde tale hendes navn de næste fem år, gøre hende til en skræk histoie i gaderne, en hån for alle, men Rafael gav ikke slip på hende, han tabte hende ikke, han kiggede ikke ned mod hende, men han bid sig lidt i underlæben, hvis Camille havde været her ville hun havde bedt ham om at sætte hende ned... minus 1 kilometers fald. Og måske kunne han vende det at Nille kendte bare lidt til ham som noget positivt, måske kunne han være lidt rar til en forandring.. mod en ekstra person altså, men så ville han heller ikke gå højere op, så ville han havde både Camille og Nille at passe på. Han begyndte at flyve væk over mod kirkegården
Gæst- Gæst
"Jeg føler intet for Jacob!" Råbte hun så. Løgn, løgn... Men hun var nød til det. Hvis folk fandt ud af at de faktisk var sammen... Så ville de let kunne bruge ham imod hende. Det ville hun ikke have, og derfor havde de besluttet at holde det hemmeligt, og Rafael var den sidste hun ville fortælle det til! "Hvem jeg tror du er? Behøver jeg virkelig at svare på det?!" Råbte hun så, og vred sig lidt... Dumt, så hun lod være.
Gæst- Gæst
Rafael lagde sin arm ned i hendes bukser uden tøven eller at kigge op på hende, og trak hendes trusser så højt op hendes røv sprække at selv en bodybuilder ville bide sig i udnerlæben for at holde et skrig inde, men da Rafael holdte hende oppe i hendes sorte trusser så hun bliv trukket af tyngdekraften og trusse kanten kom hele vejen op til hendes skuldre, men han stoppet ikke der, han satte dem fast på kirke tårnets kant, så .. når .. hendes trusser havde pint hende nok og knak ville hun styrte ned i graven og forevigt kunne tænke over hvad hun selv skammet sig over... mens hun var død.
Rafael fryd sig ved synet, men sagde til hende "Du så mig i villaen dø" han gav hende en lussing så hårdt med hans håndryg at selv en olfert oppe til nakken i et kort sekund føltes ligegyldig, men straks kom smerten bagfra tilbage til hende, hvor han forsatte "Du kan beordre mig med din stemme, men du vil leve i evig frygt, jaget af hver eneste dæmon. Jeg vil dræbe dem alle, Jakob, alle medlemmer af din klan, og hver eneste lille hus familie der nogensinde har givet dig husly eller glæde" man kan høre nilles trusser sige knækkende lyde "Vil sætte en så høj dusør på dit hoved selv små børn vil tage chancen. Vil dig til et misfoster, vil gøre dit liv ynkeligt og ækelt, du vil tude dig selv i søvn i skam over alle dem du elsker du har fået dræbt" Nille kan høre det begynder at tordne på himlen "Hvis du tigger.. inderligt.. tigger og hulker om at blive min slave, vil jeg redde dit liv og lade dem du elsker værre." Han tog en kniv frem fra sin inderlomme og skar en klumb af hendes hår af så hun ville få en skaldet plet på toppen af hendes hoved som er fem centimeter stort. "Du vil gøre ALT jeg beder om uden brok eller tøven, for sekundet du gør det, vil jeg finde det dybeste tortur kammer til dig, og hver aften inden du skal sove vil jeg lade en hest gennem kneppe dig din lille luder tøs! også når du vælger at jeg skal slå dig ihjel, vil Sebastian Castle, Caroline, og Jakob tage din plads for enden af mine knive og hestens fede pik." man kan høre hendes trusser er meget tæt på at styrte hende i døden "Vil du være min slavetøs?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Out? Eller har du en ide?//
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» The Shame Is Here. //Rose//
» A walk of shame - Åbent.
» The Shame, and The Druide. //Valrun//
» Shame and Control. (Nille)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine