Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
Oh god... Not you again... Don't kill me... //Sean//
Side 1 af 2 • 1, 2
Oh god... Not you again... Don't kill me... //Sean//
O: Mennesker, og levende musik. Det er ude på en gade.
V: Der er dejlig lunt...
T: Nat, klokken er 12.
P: En sort jakke med hætte. (Hætten er slået op.) hvid tank top indenunder, sorte bukser og sorte converse sko.
Nille kiggede på de dansende mennesker. Musikken var høj og interessant... Den var noget Nille kunne finde på at hapse fra DJ'en, men hun var ikke en tyv. Hvorfor hun skulle mødes her med den manden hun skulle klare en kontrakt med var en gåde for hende. Menneskernes by... Hun fnøs. Hun havde fået en invitation til at møde en mand, hans navn kunne hun ikke huske, men det var noget med en kontrakt... Mandens ven ville få fat i en hun skulle arbejde med. Det var vist noget med at Nille skulle se i den udvalgtes minder, og så skulle de finde noget... Hvad det skulle bruges til kom ikke hende ved men de skulle skaffe nogle papirer... Nogle papirer til dem der havde kontaktet dem. Hun sukkede. Det var irriterende ikke at vide hvem hun skulle arbejde sammen med. Pludselig kørte hendes tanker hen til Sean... Sean som hadede hende for at hun havde set hans minder... Sean som var klar til at dræbe hende. Nilles hår var i en fletning der hang ned af den ene skulder. Hun var stadig nød til at gemme sig... Hun skulle snart finde ud af hvem der havde sat den dusør på hende. Meget snart...
Hun lukkede øjnene og lænede sig af muren. Hun var snart træt af at vente... Hvorfor tog det så lang tid? Hun åbnede øjnene og kiggede rundt. Menneskerne dansede stadig, og dem på den lille scene der var sat op sang hurtigt... En skikkelse fangede hendes blik. Mon det var ham?
Gæst- Gæst
Sv: Oh god... Not you again... Don't kill me... //Sean//
Sean var dog ligeglad med mandens tilstand, han havde kun brug for hans forstand og mund.
Han havde fået en ny opgave som gav en god betaling, en betaling han faktisk havde brug for. Pengene skulle gå til et skib der skulle sejle mellem blodøerne og sprede hans mænd til disse steder også. Hans helt eget skib.
Kvinden havde lovet ham pengene til det og nogle mænd der kunne lave de bedste, stærkeste og hurtigste skibe. så han var tilfreds og ville gøre stort set alt for det.
Denne nat havde han nogle mørke jeans på. En sort t-shirt og ud over en let, sort jakke der skulle holde ham varm, nu hvor vinteren var kommet.
Mandens hænder var bundet og et reb førte over til en tredje mand som gik med Sean.
Humvita. Byen hvor hans oprindelig hjem lå. en villa. Han var der bare sjældent og brugte den sjældent. hans tjeneste folk rendte rundt i den og hyggede sig, tog sig af en forladt kvinde eller mand nogen gange. Han smilte svagt. dette skulle være en ret beskyttet by, så de skulle ikke blive forstyrret...
de skulle møde en kvinde her, som kunne tvinge oplysningerne ud af manden, hvor papirerne var. Nogle papirer som betød meget for kvinden der havde hyret ham.
Han kunne selv manipulere med folk, men han havde ikke evnen til at se oplysninger i deres hoved. Det skulle kvinden vist have.
de nærmede sig.
- Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Gæst- Gæst
Hans øjne var langt fra venlige, da de studerede Nille...
desværre så det ud til at det var hende de skulle modtage hjælp fra. Han lod frustreret hånden glide gennem sit mørkebrune hår, da han tog et valg. De skulle igennem det her. Han havde brug for pengene.
Han svarede hende ikke, men tog rebet manden var bundet fast i og hev ham voldsomt frem, som om han nu skulle straffes for hans had mod Nille.
"Her...Gør som du plejer..." hans ord var som dybbet i had. De gled gennem luften mod hende, uden nåde. Han havde en slet skjult hentydning i sine ord.
"Riv hans liv fra hinanden. Find ud af hvor han gemmer de papirer, så vi alle kan komme videre" Han overvejede at dræbe hende bagefter. Det havde hans arbejdsgiver jo intet sagt om...
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Gæst- Gæst
"Det er vist ikke din opgave at finde de papirer" svarede han igen.
"ene person? Du må være meeeget træt, når du endelig bliver færdig med at skamme dig igennem vagterne" han smilte svagt.
"Men mens du gør det hårde arbejde, vil jeg da følge efter dig. Når du så falder i søvn foran skuffen snupper vi gevinsten" han bukkede sig ned og trak lidt på i sit bukseben. En skede dukkede frem, den man bar knive i. Han trak en lille kniv op, noget af hans kæreste eje. Den var af sølv, med forskellige mønstre og et lilel pentagram langs knivsbladet. Han kunne bruge den mod alle.
Det smertede ham at være i kontakt med kniven, men det var en svag smerte han havde lært at ignorere. Nille ville have set kniven i et minde, fra den gang han skulle have været gift med en kvinde, men hvor de i stedet var endt døde. Kniven havde været en belønning han havde fået, men han havde faktisk holdt af kvinden, og derfor betød kniven noget helt specielt for ham.
Han gik over til manden, bukkede sig ned og stak kniven igennem halsen på ham. få hans sjæl kunne han jo ikke engang.
Manden havde set bange ud, men havde ikke haft kræfter til at flygte.
Sean flyttede sig hurtigt før blodet vældede ud over ham. Han tørrede kniven af i mandens bukseben, rejste sig op igen og snurrede kniven vant rundt i sin hånd.
"Lad os komme videre. vi er færdige her. Jeg lader dig være..." han smilte lidt mod Nille
"fordi dette var arbejde. Værsgo og løbe i forvejen. Vi indhenter dig...Som sagt" han blinkede kort til hende, men hverken på nogen venlig eller drillende måde.
Gæst- Gæst
"Virak, nu er det din tur" Virak var manden ved siden af ham. Han var selv shapeshifter. Hans evne var at forvandle sig til en hest. Ret praktisk. Virak forvandlede sig og løb efter Nille. Folk ville finde en hest mere normalt end en panter.
Sean selv stirrede ned på manden et øjeblik. Mindet hende om...hvad? Han rystede på hovedet og satte kniven fast igen.
Hun var...for meget. Et lille smil spillede om hans læber...Hun kom ikke ud af byen med de papirer. virak var bare afledning...han skulle nok få de papirer.
Han begyndte at gå.
Gæst- Gæst
Den havde intention om at følge hende, til de nåede den bygning det gjaldt om. Hvad der så ville ske, måtte guderne vide.
Sean forstod det ikke helt.
Havde de måske ikke haft samme arbejdsgiver? Samme kvinde, til at fortælle hvad de skulle? Burde de så ikke...Og guderne måtte vide hvor ubehagelig den tanke enlig var, men burde de så ikke arbejde sammen? Deres arbejdsgiver havde nok haft en grund til at give dem deres opgaver, som hun havde. De havde altid en grund.
Han tvivlede på hun ville få sin bonus. Men han ville til gengæld intet få, hvis han ingen papirer havde med sig. de rigtige.
Han smilte svagt og bankede på døren ved det hus, han havde fået angivet. Det sted han skulel henvende sig, når han var færdig og ville aflevere papirerne.
En mand åbnede døren og så lidt på ham, før han lukkede ham ind og låste døren.
Lidt efter stod Sean foran sin arbejdsgiver, en kvinde som havde lejet dette hus i en uge, hvoraf hun kun ville være i det i to dage. I går og i dag.
"Allerede færdig?" spurgte hun og så på ham.
"Du har et godt ry, men jeg troede dog ikke..." hun så afventende på ham, da hun så hans udtryk.
"Der er sket en ny udvikling..." han smilte til hende og begyndte at fortælle hende historien...omend, måske en smule anderledes.
Gæst- Gæst
Hesten forvandlede sig om til en mand igen, Virak slog en mand ned og tog hans kappe for ikke at være nøgen. Han krøb videre gennem byen, som Sean engang havde givet ham besked på, med et lille smil.
Inde i stuen sad kvinden og grinte af noget, som Sean havde sagt. De sad afslappet og snakkede sammen, da manden viste Nille ind.
Sean så op på hende, overraskende afslappet, roligt. Kvinden derimod, så op på hende og fik et hårdt ansigt.
"Der er du...Hvor har du været? Har du gjort det jeg gav dig besked på?" vrissede hun og rejste sig op og gik over mod hende.
Sean rejste sig også op, men blev stående ved stolen, han havde siddet på. Kvinden havde fået historien, det meste af det var sandt, men Sean havde også gjort noget andet...
Hun blev overrasket over kvindens tone, men tog sig ikke yderligere af det. Hun løftede kufferten lidt og gav den så til kvinden. "Jeg har har været der hvor jeg fik at vide jeg skulle være, ja jeg har gjort det. Nu vil jeg gerne have min betaling." Svarede hun. Hun værdighede ikke Sean et blik.
Gæst- Gæst
"Jeg har mine papirer. Men du har været ulydig. Jeg bad om at få oplysningerne ud af manden. Ikke om at gøre det. Sean skulle gøre det. Han har gjort andre ting for mig og er min mest tro mand på visse områder" hun så smilende over mod Sean som bare smilede let igen. Lige den del var sand nok.
"Dumme pigebarn. Tror du, at du får ekstra, for at være ulydig?" vrissede hun så. Hun knipsede i fingrene. en mand kom frem med to kufferter.
"den ene er til dig, for det arbejde du skulle have nøjes med at gøre. dem kan du få.
Sean, jeg har en ny opgave til dig." hun knipsede igen i fingrene og tre mænd kom ind. De lignede nogle fra havnen, hvad de dog også var.
"Jeg har skaffet det jeg lovede. Men fordi hende her..." hun så kort over til Nille
"...Ikke kunne holde sin del af aftalen, må du jo gøre dig fortjent til din fortjeneste på en anden måde. Dog ser jeg det nyttigt med et godt skib, så det får du. Men pengene må du få en anden gang" Sean smilte og bukkede let.
Kvinden vendt sig om mod Nille, som om hun forventede en reaktion eller svar på et eller andet.
"Som sagt. du kan få det jeg lovede, for papirerne. Men derefter får jeg ikke brug for dig mere. Jeg har kun brug for folk som gør hvad jeg vil have"
//Ja, vil du være sød og skrive hvad Nille ser? Og angående papirene, har du en ide til hvad de skal bruge dem til? Eller skal jeg hurtigt finde på noget? //
Gæst- Gæst
"Rolig Mylady..Jeg kender følelsen. Tror du virkelig det er klogt at lade hende gå igen?" spurgte Sean med et lille smil. Kvinden hev sig fri og tog sig til hovedet et øjeblik. Nogle billeder fra de mænd hun gennem tiden var blevet nød til at rydde af vejen, for at overtage deres plads, de familier hun havde ødelagt for at skabe magt, omend kun lidt af det...
Sean ignorerede Nilles sætninger om at bruge hans historier imod ham.
Kvinden tog sig endelig sammen og så fra den ene til den anden og smilte pludselig selv.
"Jeg skal bruge papirerne. Desuden har jeg lige fået en genial ide..." hun så triumpferende fra den ene til den anden, fra Sean til Nille og tilbage igen.
"Når i hader hinanden så meget og jeg ærlig talt ikke ved hvad sandheden er længere...Skal i arbejde sammen. Samme belønning til jer begge, bortset fra Sean, du får det oveni som du ikke fik denne gang. som en loyalitets bonus gennem tiderne. Og mens i gør dette for mig, skal jeg prøve at finde ud af hvad jeg gør ved jer begge..." hun vendte ryggen til dem og gik lidt væk fra dem, før hun vendte sig om og pegede på Nille.
"du...nævn en person som lever i denne verden, som Sean sætter pris på." så pegede hun på Sean.
"Hvis du gør Nille noget eller nægter at gøre dette job, vil denne person dø. Nej, Sean, glem det. Du kan ikke modvirke det. Jeg kender dig" hun smilte let.
"Og Nille...Du vil få din bonus, hvis du går med til det her. Måske lidt ekstra...Nå, hvad siger i så?"
//Sorry...det er for realismens skyld...og nej. Det fandt jeg ingen grund til at tænke over. Forresten. Der er to personer der betyder meget for Sean lige nu og her. Alane, som er hans hemmelige kæreste, og Nephthys som er en af hans bedste venner, omend deres forhold er lidt op og ned.//
//*Host* Nille holder ved sit ord xD, men det er okay Tak, nu ved jeg det hvis der nu skulle ske noget. Der kommer til at gå noget tid før jeg svarer da jeg skal spise.//
Gæst- Gæst
Kvinden grinte let.
"Jamen så behøver jeg dig ikke alligevel. Så behøver jeg ingen sandhed, jeg nøjes med at tro på Sean. Han kender jeg i forvejen. " hun gik over til sean og prikkede ham kort på brystet. Hun vendte sig om og gik over og satte sig i sin stol.
"Skaf hende af vejen! Tag kufferten, jeg vil have mine papirer, så jegved hvem jeg skal jage næste gang. Riv hendes kontrakt i stykker." kommanderede hun kort.
"Sean, så må du gøre det alene. Jeg har disse papirer, men nogle af dem indeholder en viden jeg kun kan bruge hvis jeg har en bestemt genstand. Den skal du finde til mig." Hun så på Sean som nikkede kort.
Sean undgik at se på Nille. Hvorfor holdte hun på det? hvad fik hende til det, når hun viste at han ville slå hende ihjel, at han hadede hende?
Syna dukkede op igen, på hug så hun så Nille i øjnene. "Kæmp" Lød der kort i hendes hoved og Syna forsvandt igen. Som om Nille lige havde sovet, fik hun sin energi igen. Hun fik revet sig løst, og løb hen imod kvinden. "Aldrig tro du er bedre end mig kvinde! Jeg lytter ikke til nogen som tror de er bedre end mig! Jeg prøver blot på at holde på mit løfte! " Sang hun utåleligt uskyldigt ind i kvindens øre. Hun rejste sig, kiggede kort på Sean. "Hvis du virkelig vil arbejde for hende..." Hun fnøs. "Så tro aldrig at jeg vil hjælpe dig. Men jeg siger intet om det jeg har set til nogen." Hun gik hen imod døren.
Gæst- Gæst
//Ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive...
Men tænkte bare at så kunne forholdet imellem dem udvikle sig. måske blive bedre. nu sidder det lige så fast som før og hvis vi skal emne igen, skal vi finde på en ny grund til hvorfor de tilfældigt skal mødes, men uden Sean slår hende ihjel...men sådan er det jo. Ved bare ikke hvor emnet skal gå hen nu. det er måske slut?//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nille kiggede hurtigt på Sean, men gik sig så. Hun efterlod endnu en fjende i live.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» I dont want to kill you or your son.//Siana//
» dont take it personal, i kill people all the time// Sebastian Castle
» If you had the choice, would you kill me? ~Sean~
» You can remember again. Maybe now you will kill me? Or should we talk about it? //Sean//
Idag kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Idag kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Idag kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper