Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I have never been here! //Selena// - Page 2 EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
I have never been here! //Selena// - Page 2 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I have never been here! //Selena// - Page 2 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I have never been here! //Selena// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I have never been here! //Selena// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I have never been here! //Selena// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
I have never been here! //Selena// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I have never been here! //Selena// - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
I have never been here! //Selena// - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba15 
Jake
I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba15 
Sasha
I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba15 
Renata
I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba15 
Celenia
I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba15 
Lenore
I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba15 
Genevira
I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba15 
Katrina
I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba15 
Lori
I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba15 
Edgar
I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

I have never been here! //Selena//

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 18:58

"Jeg kan skabe alle former for illusioner, kan få folk til at se alt.. Men mosat også til slet intet at kunne se." Hun smilte drillende igen.
"Se blot her," Selena lavede en illusion, så det lignede at de stod nede på bunden af havet. Hun smilte til Nille og sluttede illusionen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:00

"Det har jeg skam opdaget..." Mumlede Nille utilfreds men smilede drillende.
Hun gav et lille udbrød fra sig da de pludselig stod i bunden af havet, men blev lettet da de stod tæt ved skoven igen. "Sej evne." Nille grinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:05

"Mange tak, din evne er skræmmende på en nice nok måde. Men aldrig brug den på mig igen! Aldrig!" Sagde hun med en drillende stemme, og smilte venligt til Nille.
"Jeg fik min evne da jeg blev falden. Alm. engle får ikke evner." Sagde hun og kiggede på Nille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:07

"Beklager. Jeg bruger den til selvforsvar og for min klan." Nille trak på den ene skulder og smilede drillende.
"Sejt, og... Knap så sejt for almindelige engle. Hov, vent. Jeg har mødt en falden engel før, og en skytsengel... Måske to skytsengler." Nille kom i tanke om dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:12

Selena nikkede og lyttede imens hun hørte Nilles ord.
"Ja.. Men nu har jeg en evne.. Men den eneste skam jeg har i livet er at jeg har mistet mine vinger. Jeg satser på de snart gror ud igen.." Sagde hun stille og kiggede sig over skulderen med et lille suk.
Hun trak på skuldren og kiggede på Nille endnu engang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:13

Kunne vinger gro ud? Det havde hun aldrig hørt om før.
"Kan vinger det?" Nille lagde hovedet lidt på skrå og så spørgende på Selena.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:15

Selena trak på skuldren med et lidt trist udtryk i hendes ansigt.
"Det ved jeg ikke, men jeg håber.." Svarede hun lidt trist..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:18

Selena så trist ud...
"Der er altid håb. Må jeg spørge hvorfor du gik rundt her i elvernes gamle by?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:20

Hun kiggede dybere ind i skoven, og sank en klump igen.
"Det ved jeg ikke, jeg har været i skovene det sidste lange stykke tid.." Svarede hun stille og foldede hænderne overbrystet.
"Og hvad med dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:21

Nille boede i en skov. The Forest. Dejligt sted.
"Jeg er her af ren nysgerrighed. Jeg har aldrig set den by før..."
Nille trak lidt på den ene skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:23

Selena kiggede lidt ind imellem træerne.
"Det højelverenes by.." Hendes stemme svarede normalt.
Men en skikkelse af en mand var inde imellem træerne.
Hun lod som ingen ting, men var klar. Deværre for ham, ville han være inde for hendes rækkevide. Og hendes illusioner ville kunne borrede sig ind og snyde hans sind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:26

Nille nikkede.
"Jah, det ved jeg. Derfor blev jeg interesseret."
Nille fulgte Selenas øjne, og så også manden.
Nille blev anspændt og holdte øje med mandens bevægelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:27

"En du kender?" Spurgte hun stille, men tog det som et nej. Selena kunne se Nille var anspændt. Hun blindede hurtigt manden, så kan stod og var i panik og råbte højt. Hun kiggede over på Nille med et nik. Og Selena løb over imod manden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:30

Hvis Nille kendte manden ville hun nok gå hen til ham. Men Selena opdagede vist at Nille ikke var tryg ved manden. Hun løb med Selena hen til manden og var klar til at bruge sin evne...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:32

Manden var flaldt på knæ, og havde en kniv på sig.. Faktisk havde han flere våben klar. Men Selena holdte sin evne på ham, så kan blot så mørke..
Hun kiggede på manden og så over på Nille igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:34

Nilles øjne var stadig helt sorte. Hun tog kniven og hans våben fra ham og puttede det væk. "Hvad laver du her?" Spurgte Nille manden og lagde to fingre på hans pande men tog dem så væk igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:52

Selena gav ham hans syn igen. Hun syntes han skulle se Nille ordenligt.
"Jeg kommet efter dig!" Svarede han med en hård stemme og ville rejse sig op. Men han valgte at slå næven ud til siden og slog Selena hårdt i hovedet.
Så hun væltede bagover, Selena tog sig volsomt til hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:53

Nille knurrede, og lagde hænderne på mandens kinder.
"Se mig i øjnene... Som ingen andre gør..." Sang hun stille og roligt mens hun så mandens minder sammen med ham. Hun fik skubbet kniven hen imod hende med foden og fik den taget op, hun lagde den mandens strube og var klar til at hugge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:04

Mandens tårer fløj ud som misiler der blev skudt ud.
"NEJ!! Nej! LAd vær!" Råbte han, og rysted evildt med hovedet.
Selena tog sig til hovedet, og brugte sin evne sammen med Nilles. Imens han så minderne, snød hun hans hjerne til at vise ham særsilen. Der djævel holdte de forpinte væsner. Hun blev ved imens Nille brugte sin evne, det ville pine manden mere.. De var enlig blot et godt team.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:07

Nille kunne mærke at halvdelen af hendes energi var væk. Hun lukkede øjnene og skar mandens strube over. Hun smed kniven på hans mave og åbnede øjnene igen. De skinnede ikke mere. "Jeg kan ikke mere... Min energi er næsten brugt op." Hun faldt ned i sneen med ryggen først, og besvimede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:11

Selena mærkede manden faldt ud af hendes illusion, Nille havde dræbt ham. Selena kravlede hen til hende, og mærkede den kolde sne på hendes knæ og skinneben. De gjorde pisse nas!
Selena kiggede rundt.
"Hjælp!" Råbte hun højt, og ruskede lidt i Nille. "Please.. Vågn.." Sagde hun og var i halv panik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:13

Nilles mund var halvåben, og hendes øjne lukket.
Langsomt... Mærkede hun hukommelsen forsvinde...

//Undskyld, kunne ikke finde på mere Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:16

Selena mærkede et slag bagfra, og besvimmede ned i den kolde sne.
En mand tog dem med sig, ind i en hytte soom var fyldt med varme.
Manden var ikke en som havde tængt sig at være sød. Men man viste aldrig hvad han ville gøre..

//Det okay ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:17

Nille begyndte langsomt at åbne øjnene...
Hvor var hun? Hendes hoved gjorde ondt... Hun stønnede.
"Hvor er jeg..." Mumlede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:23

Manden grinte og sad med Selena i hans favn, hun var stadigvæk slået ud af slageet. Men Nille kunne aldrig vide om han havde gjort andet. Han grinte og sagde drillende til Nille: "Det for tidligt du stønner." Han grinte og strøj Selena over håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 2 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum