Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner
A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: A life time on your knees (Npc(I), åben for alle)
Den ukendte spinkle mand lavede store øjne til Akuma da han fik sit knogle svær frem, men fik hurtigt hans overreaskede udtryk til at blive et flabet et af slagsen. "look where you are friend? you are in the middel of hell on earth for the people like you.. this place isent safe for thives and lies, but since you look to stupid to lie, you most be a thife. give up. what you wanna do? cut up another of you own kind? we both know we aint the easy dying type. but my lapdog and your girl however dont look half as badass.. so you wanna give her a one way ticket to hell? then start the fight, so other shadowbeing can come to help.. come on boy. show me some balls."
Manden gik et skridt tættere på Akuma.
"wanna talk or fight?"
Gæst- Gæst
Han slap hendes hånd.
Dette skulle hun ikke ofres for nu da han havde valgt at beskytte hende.
Knoglen lod han glide tilbage på sin plads igen.
"I can talk but can you hold your dog?" spurgte han.
Han kiggede underligt på manden.
"My own kind? I think that you have gone wrong in the town" sagde han flabet.
"I am my own kind! And no one can be such powerfull as mee!" afsluttede han koldt og dystert.
Gæst- Gæst
Manden tog en rolig hånd tilbage på hunden, og den begyndte stille og roligt at falde mere til ro igen, dog var den øjne stadig fyldt af lysten efter kød, blod og alt andet den kunne sætte sine slagterkniv blade skabe tænder i.
Den spinkle mand nikkede mere naturligt og mindre hadsfuldt "I am sexual sadist. I can get my biches in line, dont you worry Mr.?"
Den spinkle mand rystede på hoved over Akumas udfordrende udtagelse, og svare bare mørkt som skygge væsner nu gør. "Shame.." i det samme som hans ord var sagt, bliv hans øjne helt lilla og en lilla væske begyndte at komme ud af munden på ham, der stille og roligt ned af hagen på ham. og hans faldt om på jorden og hunden der ikke fik væske ud af mundvigen faldt med et klask oven på ham. og Akumas ring lyste lilla. og Mitzá så bare forskræmt og forvirret på Akuma.
Gæst- Gæst
*Nix du den beholder jeg!* tænkte han og tog sig til hånden.
"What the hell are you doing!?" spurgte han.
Ikke at han på nogen måde skulle udvise frygt men det her var sku creapy.
"Du kan ikke skræmme mig!" råbte han.
"Mitzá! Uanset hvad der sker... Så er det mig der beskytter dig og ikke omvendt!" råbte han og fik nu begge sine knoglesværd frem.
Han stirede på manden.
"If you wanna fight then come on!" afsluttede han.
Gæst- Gæst
Mitzá vidste ikke helt hvad der skete, og hendea ansigt var helt hvidt af en blanding af skræk og forvirring. hun kiggede sig om for at se om nogen vagter var på vej herhen på grund af Akumas råberi, men det ikke sådan ud, så hun lod en lille stemme sige ydmygt "Herre, hvad gjore de?.." hun rystede på hovedet, og forsatte "Herre, måske burde vi finde hos et andet sted hen.. med al respekt inden flere hunde kneppere kommer"
Manden lå stadig underbevidsthed på jorden med noget ligende sten fyldt op i munden der tidligere havde været væske form.
Gæst- Gæst
Det var sikkert et eller andet som vagterne kunne spore.
"Undskyld Mitzá men jeg tror ikke jeg kan beholde din ring... Ham manden gjorde noget ved den og jeg er ret sikker på at det har noget med vagterne at gøre" sagde han roligt og smed ringen ned til der hvor manden nu lå.
Han vente sig imod hende og trådte atter over til hende igen.
"Lad os hellere komme væk" sagde han og smilede til hende.
"Hvor sagde du den der kirke lå?" spurgte han og havde et lidt useriøst smil på læben.
Gæst- Gæst
Mitzá rollede med øjenne for at tænke sig om, hun kunne godt se han ikke helt mente det med kriken, men man skulle altid tage sin herres ordre som bogstavlige om det virket som sjov eller ej, så hun tænkte sig om, og selvom der var lidt langt herfra, sagde hun underkastende "Kirken er denne vej herre", hendes højre arm peget mod nord, men håbet ikke de skulle helt derhen, hun ville ikke risikere mere iaften, så hellere bare ligge sig i et fattigt distrikt og sove rende stenen, det var faktisk bedre end hun var van til, så det var for hende ligegyldigt for de skulle sove henne.
En lille ræv kunne Mitzá se, da hun vente sig kort om, den havde blikket rettet stift mod dem, og Mitzá kunne godt kende en shapeskifter når hun så se, og det der var helt klart en af slagsen, men den gjore ikke rigtigt noget ud af at gemme sig, så Mitzá slog ingen alarm klokker igang, og sagde så til Akuma "herre, kirken er mod nord, men vil de sove der?"
Gæst- Gæst
"Ja her kan vi jo ikke snakke i fred" sagde han hurtigt.
Igen skød hans vinger ud og han fløj med Mitzá op i luften.
Denne gang lod han dem stoppe på en af cafeerne i Doomsville Rotten Root District.
Han satte sig ned på en af stolene og gjorde tegn til at Mitzá også skulle gøre det.
"Sæt dig Mitzá jeg skal lige fortælle dig noget... Er du sulten?" sagde han roligt.
Gæst- Gæst
Mitzá fuldte efter sin herre, og satte sig ned foran sin herre, og nikkede klar til at modtage informationen, men nikkede nej til hun var sulten.
"hvad vil de fortælle herre?"
hun var meget nysgerrrig.
Gæst- Gæst
"Nu vil jeg gerne have at du snakker til mig som om jeg ikke ejer dig" sagde han roligt.
"Jeg ved den ring betød meget for dig så lad hver med at lyv... Jeg vil gerne behandle dig som et menneske der har sine egne rettigheder og grunden til at jeg ejer dig er at jeg gerne vil beskytte dig Mitzá" sagde han og smilede alvorligt til hende.
"Og misforstå mi nu ikke men bare snak til mig som var jeg ham dæmon-slagteren du mødte i baren før den skaldede tumpe kom ind i billedet... Det vil jeg hellere have" sagde han roligt.
Han smilede igen til hende.
"Så sig mig nu var du sulten eller ej?" spurgte han med et drillesygt blik.
Sidst rettet af Akuma Ons 7 Mar 2012 - 0:46, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» /åben for alle/ mødet
» Er der vand nok? - åben for alle
» All races are something for them self.//Åben for alle//
» Blood.. ~~Åben for alle~~
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth