Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
where is everyone?     //jacob// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
where is everyone?     //jacob// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
where is everyone?     //jacob// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
where is everyone?     //jacob// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
where is everyone?     //jacob// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
where is everyone?     //jacob// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
where is everyone?     //jacob// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
where is everyone?     //jacob// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
where is everyone?     //jacob// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
where is everyone?     //jacob// Voteba13where is everyone?     //jacob// Voteba14where is everyone?     //jacob// Voteba15 
Jake
where is everyone?     //jacob// Voteba13where is everyone?     //jacob// Voteba14where is everyone?     //jacob// Voteba15 
Sasha
where is everyone?     //jacob// Voteba13where is everyone?     //jacob// Voteba14where is everyone?     //jacob// Voteba15 
Renata
where is everyone?     //jacob// Voteba13where is everyone?     //jacob// Voteba14where is everyone?     //jacob// Voteba15 
Celenia
where is everyone?     //jacob// Voteba13where is everyone?     //jacob// Voteba14where is everyone?     //jacob// Voteba15 
Lenore
where is everyone?     //jacob// Voteba13where is everyone?     //jacob// Voteba14where is everyone?     //jacob// Voteba15 
Genevira
where is everyone?     //jacob// Voteba13where is everyone?     //jacob// Voteba14where is everyone?     //jacob// Voteba15 
Edgar
where is everyone?     //jacob// Voteba13where is everyone?     //jacob// Voteba14where is everyone?     //jacob// Voteba15 
Marcus
where is everyone?     //jacob// Voteba13where is everyone?     //jacob// Voteba14where is everyone?     //jacob// Voteba15 
Elizabeth
where is everyone?     //jacob// Voteba13where is everyone?     //jacob// Voteba14where is everyone?     //jacob// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

where is everyone? //jacob//

Go down

where is everyone?     //jacob// Empty where is everyone? //jacob//

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 11:45

S: Centeret
T: 12:13
V: køligt. Der ligger sne.
O: en enkel eller to væsner

Det var lidt over middag. Godric var taget i centeret, men llige horfor vidste han ikk helt. Han havde ladet Leslie blive hjemme. *Hvordan kom jeg entlig over til centeret? Gik jeg eller løb jeg som tiger herhend?* Han kunne simbelthend ikk huske det. Han gik lidt, men lagde så mærke til noget mærkeligt. Der var ingen i centeret ud over ham, eller det var der måske, men ikk lige her hvor han selv var. Han fandt en bænk, og satte sig ned på den. Han så sig lidt om og tænkte *Hvor mon alle er hende idag?* Han havde ingen ide overhovedt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

where is everyone?     //jacob// Empty Sv: where is everyone? //jacob//

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 15:52

En perfekt dag at tage i centeret på..
Sneen lå tung på jorden og vinden var kold, så den forvandlede alt til is tapper på sin vej, altså det vil sige, med lidt hjælp for en drillesyg dæmon.
Jacob løb ind imellem træerne, snittede alt med sine fingerspidser så det forvandlede sig til is efter ham.. Der undslap herlige grin fra hans læber, det var godt at kunne finde på noget at lave når man kedet sig en del..
han stoppede op, da han kom hen til centeret, der mere kunne ligne en kirkegård så ødet det var..
"Hvor er alle henne?" spurgte han sig selv og kiggede rundt.
Der var helt tomt.. Et enkelt stykke papir svævede hen ad jorden..
"Mærkeligt," sagde han og lagde sine arme om bag nakken, inden han gik ind i centeret..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

where is everyone?     //jacob// Empty Sv: where is everyone? //jacob//

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 16:06

det var begyndt at blive kedeligt at side her på bænken, så han rejste sig op igen og begyndte at gå. Han behøvede ikk at være bange for at støde ind i nogle da her helt tydlig vis ikk var nogle, så han gik i sine egne tanker, men efter lid tid kom han aligevel til at støde ind i en. Godric så op på en dreng som så ud til at være omkring de 17-18bår. Han havde helt vidt hår. "Undskyld." Sagde han hurgtigt. "Det var ikk med vilje. Han tog et lille skrit bagud. Ikk fordi han var bange eller noget. Tværdigmod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

where is everyone?     //jacob// Empty Sv: where is everyone? //jacob//

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 16:10

Jacob gik i sine egne tanker, imens han gik igennem centeret med afslappede bevægelser.. Han så sig ikke for, hvorfor skulle man også det når der ingen var at se eller gå ind i?
Det gav ham dog et chok, da han pludselig kunne mærke at han gik ind i noget, som straks gik et skridt tilbage som ham selv.
Han kiggede ned og fik øje på en meget ung dreng.. Måske omkring de 12-13 år..
"Det gør ikke noget," sagde han og smilte venligt. "Jeg så mig heller ikke for, da jeg ikke havde regnet med at der var nogen,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

where is everyone?     //jacob// Empty Sv: where is everyone? //jacob//

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 17:33

Godric smilede venligttilbage. "Ved du entlig hvorfor der ikk er nogle her i centeret overhovedt?" Godric så på den anden dreng med et spørgende udtryk. Der plegede altid at være fyldt med personer på denne tid, men sådan var det åbenbart ikk i dag. Godric så sig lige en enkelt gang rundt, men der var selvfølig ingen. Godric så på den anden igen, og kneb øjne en smule sammen da han syntes at der stod en bag ved drengen, og prikkede ham på skuldren, men det så ikk ud som om han lagde mærke til det. "øh jeg tror at jeg er ved at være sindsyg, men der er en som prikker dig på skuldren." Lige i det Godric sagde det blev manden helt sylig for alle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

where is everyone?     //jacob// Empty Sv: where is everyone? //jacob//

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 20:22

"Nej, det ved jeg desværre ikke," svarede han og kløede sig i nakken. "Der plejer at være en hel del væsner herinde," han kiggede sig forvirret omkring og bemærkede godt fornemmelsen af noget der stod bag ham..
Han vente sig hurtigt rundt, spændte sine muskler og gik et skridt tilbage, for at se denne mystiske skikkelse an.. Han vidste ikke hvad denne skikkelse ville og måtte derfor være på vagt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

where is everyone?     //jacob// Empty Sv: where is everyone? //jacob//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum