Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Vores fremtid. (Alane)
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Vores fremtid. (Alane)
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
- Antal indlæg : 1818
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
"Ikke hvis du ikke er sulten..." sukkede han svagt og lagde sine arme over kors et øjeblik. Deres forhold virkede mere og mere....anstrengt. og han følte skyld...skam, måske. over ikke at have været helt ærlig over for hende. Men deres forhold var stadig så nyt, så skrøbeligt. Hvor meget mere kunne hun tage fra hans side, før hun bare skred? Måske sendte Sajro efter ham? det ville han ikke overleve igen, før han havde fået sine nye kræfter...
"Alane...Jeg har nogle ting jeg ikke har været helt ærlig omkring. nogle ting jeg gerne vil fortælle dig, men som du sikkert kommer til at hade mig for og blive ked af. vores forhold overlever det måske ikke...Skal vi ikek gå ind og få lidt at drikke?" spurgte han en smule bestemt. Han havde valgt. han ville fortælle hende tingene...Og så måtte de tage stilling bagefter. om det styrkede deres forhold eller ødelagde det...
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
Han gik ind og holdte døren for hende. Han smilte svagt, men var mest bekymret for om dette skulle ødelægge det hele. Nej, han var overbevist om det ville ødelægge det.
Han bestilte en lille øl til sig selv og så spørgende på Alane, for at se hvad hun ville have. Han betalte for deres ting og tog drikkevarerne med ned til et lidt afsides bord.
Han satte sig ned og så lidt på Alane.
"Jeg vil bede til denne samtale kommer til at foregå så stille og voksent som muligt. Jeg er forstående over for dine reaktioner på tingene. Og forstår hvis du vælger ikke at se mig mere, jeg vil da bare bede til du ikke sender Sajro efter mig, da jeg stadig ikke er stærk nok til at modstå ham. Men jeg vil også bede om lidt forståelse, selv om det nok er meget at bede om. Alane...Som fortalt har jeg altid været alene. En...Ven...fortalte mig engang at som incubuc ville jeg ofre ting som familie, men tilgengæld være stærkere i forhold til andre. Jeg ved nu det ikke nødvendigvis er sandt, men jeg har dog støttet mig op af det og levet frit. Jeg har snydt kvinder, fået dem til at tro vi havde noget sammen og fået de ting ud af det, som jeg ville have...." han viste det nok bare lød som ævl.
"...Jeg er kort sagt egoistisk og det har krævet mange ting for mig...Mange problemer og frustrationer...Til at at indse visse ting og prøve at lave dem om. Jeg er dog dæmon." han tog en tår af sin øl og så lidt på hende igen.
"Det lyder nok bare som ævl, men hvis det på nogen måde kan få dig til bedre at forstå de ting der er sket..." han trak lidt på den ene skulder...
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Hun gik roligt ind, de bare fødder ladede som tap lyde da hun gik op af de få ujævne stentrapper. Da hun trådte ind i krostuen blev hun ramt af en varme men det var som om den ikke trængte igennem. Hun var kold indeni og det virkede som en kulde som ingenting kunne overkomme lige nu. Hvad var det der var sket, hvordan kunne det være gået så galt mellem dem eller det forventede hun vel at det var. Hun forventede vel at det var slut nu, at det var det. "Bare en øl til mig også, tak", hendes stemme var en hæs hvisken. Let rømmede hun sig dog og fulgte efter ham, stille satte hun sig overfor ham og lyttede til det han sagde, hendes ansigt var uden følelser og egentlig følte hun sig også helt kold indeni, som en gletscher var hun dog ved at flække og styrte til bunds i det iskolde vand. Alane havde aldrig været særlig god til at styrre hendes temperament men dog skulle der meget til for at hun røg op i det røde felt. Udfra det han sagde nu lød det som om han skulle til at komme med en lam undskyldning om hvor ked af det han var over han havde udnyttet hende, men hvorfor havde han så ikke bare taget hendes sjæl? Roligt løftede hun øllen og drak noget af den. Hun virkede nærmest uhyggelig roligt men ordsproget sagde jo også, stilhed før stormen. En gang, en gang i hendes liv havde hun nået det røde felt indenfor hendes temperament, hendes hjerne prøvede ihærdigt at fortrænge de minder men det var ikke noget hun bare kunne glemme. Det uskyldige ansigt og ja faktisk flere som måtte lade livet så hun kunne få afløs fra hendes vrede. Hun fortrød det inderligt men sket var sket og nu prøvede hun bare at fortsætte sit liv og håbe på hun aldrig skulle opleve det igen. Hun så ham i øjnene, ikke en eneste følelse var at læse i dem, hun ventede egentlig bare på at han kom til sagen.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
"Jeg har haft en ven. Kun en ven og ja, haft som i datid. Vi har intet med hinanden at gøre lige nu, andet end gensidig sorg og vrede" sagde han så og turde næsten ikke så på Alane.
"Jeg mødte hende nogenlunde samtidig med dig. Hun hedder Nephthys. Også en shapeshifter, for den sags skyld. Jeg hjalp hende, på et tidspunkt hvor hun havde det ret svært og tog hende ind i min klan. Vi blev venner, jeg følte hun forstod mig et sted, hvor andre ikke havde. Men hun ville gå sine egne vegne. Men altså, hun blev forelsket i mig. Og det er problemet, det er svært at have et normalt venskab, når den ene er forelsket i en og vi skændes efterhånden hver gang vi så hinanden. Kombineret med en tid hvor jeg ikke så dig så tit, det var en smule ensomt. Så kom jeg ind i en tid hvor jeg havde nogle psykiske problemer, jeg tror ikke jeg var mig selv hele tiden, kan ikke huske tingene og det hele er meget sløret...Men åbenbart skulle vi havde nogle ting sammen, hende og jeg. "Han kiggede slet ikke på Alane nu.
"...Og...Hun blev gravid. Jeg har kun venskablige følelser for hende, på ære. Jeg ved ikke hvordan det kom så langt. Jeg har følt skyld over for dig lige siden og jeg tror det har skabt en kløft imellem os...afstand. Men jeg sagde ikke noget, for jeg var, er, bange for at miste dig. Hun var gravid og vi diskuterede problemet. En anden ting er at der findes et ritual, hemmeligt og gammelt, som kan gøre en dæmon stærkere. til en såkaldt archdemon. Men til det skal man ofre en person man har kær, for at bevise noget...Det er ikke så vigtigt, men jeg vil gerne have den styrke. så...Jeg vil ikke ofre dig. Eller Neph. så min løsning på problemet er at bruge barnet til det...Barnet er født forresten...ligger hjemme i Humvita" han stoppede med at snakke der, fordi han viste han bare snakkede og snakkede for at forklare sig selv og i håb om hun ville forstå. Og fordi han var bange for hendes reaktion, hvad hun ville sige eller bare gå. Han forstod hende hvis det var. Men nu var det skelet i hvert fald ude af skabet og så måtte de se hvor den bar dem hen.
En dyb rungende knurren kom fra hende men samtidig lød den så hjerteskærende ulykkelig. Det varede ikke længe før hendes øjne ændrede sig, en ulvs øjne havde nu tvunget sig vej frem så de grønne øjne var skjult godt. Tænderne blev sylespidse og skarpe. Det var tydeligt at se hvor stor vildrede hun var i. Den ene side havde lyst til bare at slå ham så hårdt at han aldrig ville rejse sig igen, den anden side havde bare lyst til at gemme sig væk og bare give sig til at tude. Den sidste side ville bare væk, langt væk og aldrig komme tilbage. "S-Sean...", hendes stemme var ikke mere en en grådfuld lille hvisken. Samtidig med at en store vrede lå bag det hele. Hun så ham atter engang i øjnene.
Sidst rettet af Alane Søn 20 Jan 2013 - 19:00, rettet i alt 2 gange
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Og han følte sig knust, da han så hvordan hun var. Helt knust selv. Selvfølgelig havde alle hans forklaringer ikke virket og det var nyttesløst at gentage dem. hvad skulle han sige? at han var ked af det? At han stadig elskede hende, mere end han elskede Neph? om barnets fremtidige drab gjorde det bedre? Og at han ikke havde været sig selv, da han gjorde det? Ja, faktisk havde han ikke husket noget før Nille havde fremkaldt minderne! Efter hans psykiske...et eller andet.
Men hun ville sikkert ikke tro det. I stedet lænte han sig tilbage i stolen med et suk. Han anede ikke hvad han skulle gøre. Og det var tydeligt at se på ham. Han var usikker, han var ked af det, usikker og...fortrydende.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
"Selvfølgelig tilgiver du mig ikke, men alane...Det var ikke meningen det skulle ske. Jeg var ikke mig, på det tidspunkt. Det eneste grund til jeg husker det, er fordi Nille, en jeg kender, hjalp mig med det! Hun kan noget med...sindet...Jeg ville normalt aldrig have gjort det, ikke uden det var mad." han rejste sig op, da hun ville gå. hendes berøring havde gjort ondt. Han ville hellere være blevet slået.
"Jeg fortalte dig det ikke, fordi jeg ikke viste det. Og da Neph fortalte det til mig..." han trak lidt på skuldrene.
"Lavede vi en aftale og jeg regnede ikke med det ville give nogle problemer. Men jeg føler mig for...skyldig. Had mig bare. forlad mig bare. Det forstår jeg godt. Men jeg Elsker dig alane. Uanset hvad du har hørt i dag" han satte sig ned igen, ville lade hende gå og så kunne han gå lige om lidt...Han viste ikke hvad han mere skulle sige.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han rejste sig og satte sig ved siden af hende på gulvet, hvor åndssvagt det end måtte se ud for andre, at de sad på det beskidte gulv.
"Alane...Det er derfor jeg siger det. Fordi jeg ikke kan eller vil holde det hemmeligt for dig. JEg har bare ikke selv kunne indse hvad det betyder og det kan jeg stadig ikke. Jeg kan ikke finde ud af at holde at barnet, fordi det aldrig var mening jeg skulle have et." det var sandt. han kunne ikek selv gennemskue hvad det enlig betød i længden. at det var hans. den tanke var helt fremmed for ham.
Han lagde prøvende en hånd på hendes skulder, ville gerne holde om hende og mærke at hun stadig var der, men var i tvivl om hvorvidt det overhoved var ønsket.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
"Alane...Som sagt. Jeg er gammel. Ikke bare kropsmæssigt, men i sindet. Du ser det ikke, du mærker det måske ikke, men hver dag husker og tænker jeg ting, som slet ikke høre til dette sted, dette årti. Jeg må kæmpe for at følge med tiden.
Jeg incubuc og ingen bryder sig om mig. Da jeg var mindre viste jeg ikke hvad det betød, før nogen fortalte mig jeg aldrig kunne få en familie. Jeg ville tage en sjæl, nå jeg havde det aller bedst med en person, og sådan ville det altid være!" han stemme steg lidt, fordi han håbede så kraftigt at hun hørte det og forstod det. Folk omrking dem begyndte at trække sig væk, lade som om de intet så eller hørte. kromanden skævede til dem med jævne mellemrum. Men de var van til skøre personer.
"Men du...Du beviste over for mig, efter så mange mange år, at sådan behøver det ikke være! Jeg kan stadig ikke forstå det i mit hoved. Kan jeg virkelig skabe mig en familie? vil det være en god ting at gøre? Jeg tvivler stadig på om jeg ønsker det!
Da jeg snakkede med Neph, da alt det skete...Ud over at jeg ikke har set dig i lang tid af gangen og at jeg først fik det at vide sent, viste jeg ikke hvad det betød. JEg ved stadig ikke hvad det betyder. Jeg ser mig ikke som far, jeg er ikke familietypen, jeg er person der tager moren fra sine børn og dræber hende, fordi jeg er sulten! jeg er et monster, som folk ynder at kalde mig. Jeg kan ikke engang tænke på drengen som...som..." han sukkede svagt. Som sit. Som min, ville han have sagt. Men han kunne ikke. han kunne ikke vedkende sig barnet.
"...hør. Jeg tror det er lige meget hvad jeg siger. Jeg har aldrig tænkt på at få familie. Jeg er ikke personen der får familie eller ønsker sig det, jeg skal ikke have børn. Min familie skal ikke bringes videre, så længe at vi stammer fra en af de reneste dæmonfamilier, så længe vi er udvalgt af Lucifer...Jeg ønsker det ikke. Barnet vil dø, når det har opnået en fin størrelse og jeg føler mig knyttet nok til det. og jeg vil bruge dens død til selv at få mere styrke. Andet kan jeg ikke sige Alane. om du forstår det eller ej" Han lod sin hånd falde...Han viste ikke længere om han faktisk ønskede kontakt, ønskede det skulle blive godt igen...han havde bare lyst til at gå og...blive den samme, ligegyldige, person som han plejede at være. Som han altid havde været, gennem tiden. Så viste han at han ikke skadede nogen...eller selv blev det.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han så lidt på hende og begyndte nu virkelig at blive bekymret. Havde dette gjort hende så forvirret, at hun havde glemt hvad hun allerede havde fortalt ham? han havde ikke regnet med hun ville tænke over det at være leder midt i det her...
han kom til at tænke på hvad hans egen leder mon ville gøre ved ham, hvis han viste han var...havde været, gik det op for ham med smerte, at det kunne det hurtigt blive...Kærester med shapeshifternes leder...
Men han droppede det igen og nikkede let til alt det hun havde sagt. Han kunne ikke gøre andet, han havde fortalt hende det og nu måtte hun beslutte hvad hun ville.
Han fandt nogle små penge op af lommen, tog blidt hendes hånd og lagde nogle mønter deri.
"Uanset hvad du når frem, uanset hvor meget jeg elsker dig...så lov mig, når du kan og vil, køb lidt mad. Om ikke andet, så for din egen skyld" så rejste han sig op og ville forlade kroen.
Nå men hvad Søren det går nok, så virker hun jo bare langt mere ked af det og væk så det går jo nok ^^'//
Hendes øjne var blanke men også våde, hun virkede mest af alt som en porcelænsdukke der var blevet tabt og havde krakkelert men stadi holdt sammen men også kun lige. Alane lignede mere eller mindre et spøgelse af sig selv. Hun så godt hvor bekymret han var men det var der ikke meget hun kunne gøre noget ved, han var desværre selv skyld i det her. Situationen havde set meget anderledes ud hvis han bare havde fortalt hende det i stedt for bare at skjule det for hende. Sean havde nok skubbet hende i en anden retning. Hun kunne mærke den her vrede og had vokse i sig og et eller andet sted var hun bange for det ikke ville gå væk igen.
Hun tog stille imod pengene og så på ham så rejste hun sig stille op. Hun så ham bare i øjnene og sagde ikke noget men nikkede stille. Et hurtigt kys lagde hun mod hans kind. Jeg elsker dig Sean.. Sådan gik hendes tanker men der kom noget andet ud af hendes mund, "Jeg er bange for jeg aldrig bliver mig selv igen..." Hun lod ham gå, stoppede ham ikke. I stedet for satte hun sig ned på gulvet igen og så bare ned i gulvet.
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han sukkede og lukkede øjnene op mod himlen et øjeblik, før han skyndte sig videre. Han ville holde sig i gang, ikke tænke for meget over tingene, men bare være i gang...Lige som han havde gjort med Neph. En han også havde mistet. Det eneste han følte han havde tilbage nu, var hans søn...Som skulle dø.
Han viste ikke om de faktisk stadig var sammen eller ej, intet havde været klart, men han turde ikke håbe på det. Han havde ikke engang lyst til at spise længere, tanken om at være sammen med andre kvinder, når den han elskede var blevet så...
Han væmmedes ved det.
//Out//
Side 2 af 2 • 1, 2
» Nyt job, Nyt Liv, Ny fremtid - Sean
» Vil du høre din fremtid? (Opslagstavlen)
» En krig for fortid og fremtid ~ Jake og Rafaela
» (Admin udmelding) Desværre træder måske snartaf eller inden for den nærmeste fremtid.
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata