Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Who am I now?? //Jake//
i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 EmptyIdag kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Jake
i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 Voteba13i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 Voteba14i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 Voteba15 
Juniper
i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 Voteba13i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 Voteba14i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 Voteba15 
Rafaela

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner

i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 Empty Sv: i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 13:56

Nilles øjne blev sorte igen.
"Vær sød... Jeg vil vide en persons mening om mig uden at bruge min evne!"
Hun så bedende på ham med øjne så sorte at man næsten kunne falde ned i dem.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille - Page 2 Empty Sv: i wil never tell you who the leader of the Shadow Clan Is Nille

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 13:59

han mærket trætheden vælte over ham som en bølge
han begynde lide så stille at døse hen han viste ikke hvad han
skulle svare det enste der kom ud af hans mund var "sove første svare bageefter"
mumlte han i det hans hovede faldt for over og han selv lå og sov

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 14:03

Nille rejste sig op. Hub gik ud af rummer og lukkede døren bag sig.
Med langsomme bevægelser gik hun hen til sit hus vis tunnelen, og smed sig på sengen.
Hun faldt ikke i søvn... Nej, hun græd over at hun var så fortvivlet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 14:06

næste dag vågnet arason igen og kiget sig omkring
han var stadig her inde han sank en klump da han hørte nogen skridt
komme mod ham igen det kunne ikke være nille kunne det være der allerede var gåede en dag han sank sin klump og kiget sig omkring han hørte døren blive åbnet og vente nu på hvad der ville ske

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 14:30

Nille havde skiftet tøj... Nu havde hun en sort skjorte på, en hvid tanktop, sorte jeans, og sorte converse sko. Da hun kom tilbage til rummet åbnede hun døren forsigtigt. Hun satte sig ned foran ham igen i skrædder stilling.
"Vil du svare nu?" Spurgte hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 14:33

"på hvad" scarde han tørt han kunne stadig mærke vandet
på hans tøj han kiget på hende hun havde igen i dag flot
tøj på "du spurgte om mere ende en ting igår" sagde han imens
han mærkede hans tøj klistre sig på hans hud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 15:02

Nille sukkede træt, og kørte en hånd igenmen det sorte hår der stadig hang løst... Det var en smule krøllede nu.
"For det første... Vil jeg gerne vide hvad du mener om mig." Sagde hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 15:07

"jeg jeg syndes du du er smuk smuk og søød" stamede han
og kiget på hende imens han rødmede og kiget ned i jorden hvorfor
havde han også sagt det han ville æde hans ord hvis han kunne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 15:18

Nille rejste sig lidt op.
"Man må ikke lave sjov med sådan noget, Arason." Sagde hun, og gik hen til stolen, og satte sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:20

han ville tag sig til hovede hvis han kunne han lagde sit hovede op
af stolenpen igen han ville ikke svar hvis hun ikke trode ham han havde været foelsket i hende men havde et crush igen på hende og nogen andre men han var samen med julianne og det var det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:21

Nille troede ikke på ham... Slut. Hun var forelsket i Jacob... Og heldigvis blev hendes følelser gengældt.
"Jeg tror ikke på dig." Sagde hun blot inden hun rejste sig, og gik ud af værelset for at tænke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:23

"kan du slippe mig fri nu jeg er ved og blive sindsyge af det her sted og
jeg skaal også finde min kærste så jeg kan hjælpe hende af med den
vampyr ting" sagde han og kiget vredt op på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:24

Nille stoppede op ved døren, og kiggede sig over skulderen.
"Jeg skal nok slippe dig fri... Jeg vil ikke vide hvem den leder er... Men jeg vil have dig til at følge efter mig i så fald..." Svarede hun, og gik hen til ham, og rev ham op. Han havde stadig bundet hænder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:27

"hvad mener du med det" sagde han vredt han
ville ikke gøre noget som helst for hende om det så var det
sisdte han gjorde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:28

Hun kiggede på ham.
"Jeg undskylder mange gange fordi jeg bortførte dig... Men jeg vil bare vise dig vejen ud." Sagde hun blidt, men hun talte sandt. Hun gik hen til døren, og så sig over skulderen for at se om han fulgte med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:31

han kiget vredt på hende "jeg lover dig at så snart jeg kommer
tilbage til byen vil jeg jagte dig som et dyr" svarde han rasende han var virklige rasende på hende bortføre ham det skulle hun fortryde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:32

Nille sukkede træt.
"Jeg har sagt undskyld... Hvis jeg var direkte ond... Ville jeg slet ikke løslade ville jeg? Kom nu bare herover, og lad mig vise dig vejen ud!" Sagde hun, og prøvede at smile men hun kunne ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:37

"hvordan kan jeg være sikker på at du ikke bare vil borteføre mig igen"
sagde han vredt men hans stemme var træt han var
ved og være smadret i hele hans krop

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:38

"Jeg giver dig mit ord."
Hun vendte sig om mod ham.
"Og jeg holder mit ord."
Hun begyndte at gå ud af rummet, og gik dybere ind i gangen... Ligeglad om han fulgte med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:41

han så sine våben ligge i et hjørne han gik der hen og skar rebene
over han kiget sig omkring også ude på gangen han gik rundt og kiget sig om han ville ikke gå ud det her sted var meget historie ægtiget hhan kiget sig omkring i grotten for være skridt han tog var der noget nyt og undersøge

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:43

Grotten var under Ashen Wood Forest, og under Nilles klans gemmested... Man kunne ikke komme op i deres gemmested fra det sted de var, men de kunne komme hen til hendes hus. Tunnelen var svær at finde, og kun Nille vidste hvor præcis den var.
Hun var ved enden af gangen, og lænede sig op af grottens væg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:51

han kiget på det sted det var meget flot han fandt en mur og og mærket på den
til sisdte åbent en gang der førte ned under det sted de var arason tog en fakel der hang der og gik ned af selve trappen indtil han stod ved en dør på vej ind til et nyt sted

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 17:02

Arason ville ende ved en blindgyde hvis han fortsatte... Den blindgyde hvor Nille var.
Hun kunne nemlig se hans fakkel. "Hej Arason." Sagde hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 17:04

han stoppet op da han hørte hende tale der kom
en kulde gysnige igmen ham han gik op af igen hvordan viste
hun hvad han ville gøre det var uhygliet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 17:05

"Uanset hvor mange du prøver at komme ud..." Begyndte hun, og rettede sig op.
".. Så kommer du ikke ud. Kun jeg kender vejen ud."

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum