Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
Can I Join - Arason - Page 4 EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
Can I Join - Arason - Page 4 EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Can I Join - Arason - Page 4 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Can I Join - Arason - Page 4 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Can I Join - Arason - Page 4 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Can I Join - Arason - Page 4 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Can I Join - Arason - Page 4 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Can I Join - Arason - Page 4 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Can I Join - Arason - Page 4 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
Can I Join - Arason - Page 4 Voteba13Can I Join - Arason - Page 4 Voteba14Can I Join - Arason - Page 4 Voteba15 
Jake
Can I Join - Arason - Page 4 Voteba13Can I Join - Arason - Page 4 Voteba14Can I Join - Arason - Page 4 Voteba15 
Juniper
Valentine

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

Can I Join - Arason

Side 4 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Næste

Go down

Can I Join - Arason - Page 4 Empty Sv: Can I Join - Arason

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 23:27

han ryster på hovede og ligger pengene i hånd
på hende igen "jeg kllare mig" svare Arason og
smiler sødt til hende han har en sådan lyst til og kysse hende
på munden men lader være i stedet for kyser han hende på panden
imens han sm,iler til hende

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 23:32

Hun smilede til ham da han ligger pengene tilbage i hendes hånd og kigger ned på dem, hvad var det med mænd og de ikke ville tage i mod penge, kunne han ikke bare tage dem når hun tilbød ham det, hun kiggede op på ham da ham havde kysset hendes pande, hun smilede til ham og kyssede ham på munden uden at tøve og i mens lagde hun penge blidt i hans hånd og trak sig så væk "Ja du klare dig men jeg giver dem til dig lige meget hvad" hun smilede drillende til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 23:36

"ja men så for du noget som tak den ene ting er du kan være med i min klan" han holdte en Pause inden han forsætte "den anden ting er et kys på munden hvad vil du ha første" sagde han drilende samtidig med at han jo mente det han smilte og
vente på hendes reaction

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 23:49

Hun kiggede ham i øjne "Først et kys på munden og bag efter taler vi om det med klanen" hun smilede til ham og lagde hendes hånd på hans og fangede hans blik i hendes, hun kunne godt lide ham det var tydeligt men kunne han lide hende, det håbede hun ellers ville dette bare virke akavet, ret meget faktisk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 23:53

det var som m en stor byrde var blivet løft fra hans skulder han havde
fundet den der ville kunne hele hans sår hvis hun da var
vild med ham han smilte og nikkede så "jeg må heller gøre hvad den store kvindelig varulv sigde" sagde han med et smil of flette lide så stille deres hænder sammen det var han klare til hvis hun ville det "er du klar" sagde an med et drilende smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 0:00

Hun grinte lavt og kort og kiggede ned på deres hænder som flettede sammen, hun kiggede på ham og smilede til ham og nikkede, hun var helt klar "ja" hun lænte sig frem mod ham og kiggede ham i øjne, hun var vild med ham det kunne spores i hendes blik som selv en blind ville kunne se, hun smilede skævt, sødt til ham, hun kunne kigge i de øjne i en evighed, bare side og stirre i dem, de var på en eller anden måde beroligende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 0:07

han smilte da hun lænde sig frem mod ham han smilte til hende
og tænket ikke længre på selvmord nej han tænket på hende
hun havde redet ham for afgrunden og det ville han aldrig glemme hende
for han kiget hende i øjne og kysede så hende i et langt kys som hun kunne forsætte hvis det var

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 0:13

Hun smilede til ham lige inden han kyssede hende i lang tid, hun fortsatte det et stykke tid længere men trak så hendes hoved væk og kiggede på ham med et smil, havde hun virkelig fundet en hun kunne lide, efter alle disse år hun havet sider i sin træhytte og gemt sig fra sin far havde hun fundet en som hun faktisk kunne lide, hun kiggede ned på den stadig flettede hånd og smilede til ham, hun var bange for at sige hun kunne lide ham for tænk nu vis han ikke kunne lide hende derfor ventede hun lidt endnu med at sige det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 0:16

han gik også fra det da hun havde stoppet kyset
skulle han sigde han kunne lide hende og måske få sit hjerte ødlagt igen
eller skulle han lad være med og sigde det sådan at de bare ville føle sig
forladt begge to han smilte til hende imens de tænker var i hans hovede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 0:20

Hun kiggede op ham med et smil men med et meget tænksomt ansigtsudtryk, skulle hun virkelig sige det, hun kunne jo lide ham ingen tvivl om det men... Uden hun nåede at tænke sig en ekstra gang sagde hun det bare lige ud "jeg kan lide dig" fire små ord, de var små men betød meget og det lettede hende at få sagt det i stedet for at holde det inde og gemme hendes følelser for ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 0:23

han kiget overrasket på hende da hunsagde det
han viste ikke hvad han skulle svare men til sisdte kom
det ud af hans mund "jeg kan også godt lide dig" svarde han og kiget
hende i øjne i det han sagde det hvad ville der mon ske nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 0:31

Det var som noget tungt blev løftet fra hende da han sagde han også kunne lide hende, hun smilede til ham og blev fanget af hans øjne endnu engang men denne gang fik hun brudt sig ud af det og fik drejet sig om så hun kiggede mod vægen foran dem, hvad skulle de nu, "har du en evne" hun kiggede spørgende og nysgerrigt på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 0:34

han nikkede da hun spurgte om han havde en evne "hvad med dig" svarde
han og sendte hende et lille smil imens han ikke viste hvad han ellers skulle sigde han smilte stadig til hende og vente spændt på hendes svar

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 0:37

Hun smilede til ham, hun nikkede som ham til svaret men valgte også lige at sige noget "Ja" hun kiggede på ham "hva er din evne så" spurgte hun stadig meget nysgerrig og afventede hans svar, evner var altid gode at have vis der nu skulle ske noget alvorligt eller noget, hun var spændt på at høre hvad hans evne var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 0:42

han smilte til hende og rejste sig op i det han gik hen og stilte sig
i skygen og da forsvandt han somm om han havde en hemlige indgang ud derfra
han smilte lidt og sagde så lavt "det er min evne" svarde han og kiget på hende "og hvad gør din sø" sagde han mens han bevæget sig i skygen så hun
ikke viste hvor han var

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 0:48

Hun fik et overrasket blik da han forsvandt da han stillede sig i skyggen hun prøvede at finde ud af hvor han var men hun kunne bare ikke finde ham det eneste hun kunne høre var hans stemme og vis hun skulle være ærlig var det faktisk ret uhyggeligt, hun søgte stadig efter ham men han var stadig forsvundet "Min evne er lidt svær at forklare, men jeg er godt til at spille violin" fantastisk men det ville hun ikke sige det ville lyde pralende "og hver tone jeg spiller kan heale folk" forsatte hun og kiggede stadig efter ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 0:51

han gik ud af skygen igen og smilte til hende "så vise mig din evne søde
men det med skygen gør at jeg overhovede ikke kan ses i skygen på grunde af det tøj jeg har på det vil sigde jeg kan aldrig bruge den ude i det fri med mindre mit tøj har den farve" svarde han og sætte sig ved hende igen hvor han kysede hende drilende på læberne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 0:58

Hun kiggede på ham da han trådte ud af skyggen og hørte på hvad han sagde, hans evne var imponerende meget faktisk, hun havde altid sin violin på sig det kunne bare ikke altid lige ses men hun havde den altid, så hun kunne godt vise ham hendes evne, hun smilede til ham da han satte sig ned ved siden af hende og kyssede hende på munden, hun gav ham et kys på kinden inden rejste sig op og fandt sin violin frem, hun placerede den under hagen og begyndte at spille

Melodien
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 1:06

han begynde og lytte da han kunne mærke det lukket et hul i hans hjerte
selv om det næsten allerede var lukket han smilte til hende mens han
lytte efter det lød så godt det var en go evne hun havde han smilte til hende og vendte på hun var færdig"//når fra skyrim Very Happy //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 1:11

Hun smilede til ham da hun var færdig og lagde violinen væk og satte sig på sengen ved siden af ham og kiggede på ham, imponerende hvordan hun bare kunne blive låst fast af hans blik, hun elskede det men alligevel var set irriterende, hun kyssede ham på munden og derved også låst sig fri fra blikket hun kiggede på ham og smilede "Hvad så nu" spurgte hun stille //hehe ja Smile//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 1:14

"det er op til dig søde" svarde han med et lille drilende
smil "det bestemer du" svarde han smilende og lagde sig ned og kiget
op på hende imens han ikke viste hvad han ellers skulle sigde
han smilte til hende stadigvæk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 1:18

Hun kiggede ud i luften, hun vidste ikke hvad de skulle sådan rigtig lave, diskoteket var ikke åben endnu så de kunne ikke gå derned og rigtig lave noget, hun kiggede på ham da han lagde sig ned hun smilede til ham og lagde sig ved siden af ham og havde en arm om ham og lå lidt tæt op af ham mens hun kiggede op i loftet og slappede af "lad os bare slappe af det skal du alligevel da du skal være frisk til i aften hvor jeg igen vinder over dig med at drikke mest" hun smilede drillende til ham og kiggede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 1:23

"han smilte til hende da hun sagde det "jeg kan sagtnes drikke mere ende dig det var bare held igår" svarde han med et smil og trykket sig ind til hende
hun var algivel den stærkste af dem men sådan var det jo ikke selv om han var death knigth han smilte sødt til hende imens hun stadig havde sin arm om ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 1:29

Hun smilede til ham og lagde sit hoved ind mod ham så hun kiggede op på loftet i stedet for på ham, "så siger vi det" sagde hun drillende og grinte lidt, hun trak hovedt væk så hun kunne se på ham igen og smilede drillende til ham, det var ikke bare held hun havde endda drukket og var stadig halv fuld da han havde udfordred hende nej det var ikke bare held.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Dec 2012 - 1:34

" så du tror du kan vinde over mig igen iaften er det en udfordedring"
svarde han smilende på en drilende ¨måde imens han kiget
hende i øjne han kysede hende på munden imens han kiget drilende på hende "jeg vinder første runde" svarde han drilende

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum