Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
A shadow in the dark
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: A shadow in the dark
"Godt du lære hurtigt hvis du bliver ved på denne her måde går der jo ingen tid før du kan fornemme andres aura uden at kigge på dem!" sagde han roligt og smilede til hende mens han tog et bind frem fra sin rejsekappe "Lad os lige prøve at gøre legen lidt svære tag det her bind for dine øjne og prøv at finde vej til mig via min aura! Og nu ikke noget med at snyde Liar hun skal selv klare det!" da hun havde taget det på rejste han sig og gik lydløst et stykke væk fra hende!
Gæst- Gæst
Hun kiggede på ham med sin mund formet som et O. "Kan man det? Uden at se på dem? Håhå det kan jeg lige om lidt!" grinede hun.
Uden tøven rejste hun sig og modtog bindet fra ham. Hun bandet hurtigt knuden i nakken, og gav sig til at svaje lidt med hænderne strakt ud foran sig. Llyr trak sig tilbage i tørklædet som om han gjorde det klart at han ikke ville hjælpe hende med at snyde. "Okaaay."
Det tog hende et stykke tid, før hun begyndte at gå. Men så var det til gengæld også i direkte retning imod ham. "Stå stille, ellers er det snyd!" mumlede hun koncentreret.
Gæst- Gæst
"Hvor flot du fandt mig faktisk ret hurtigt vil du prøve at gøre det mens jeg går?" spurgte han roligt!
Gæst- Gæst
Ismay overvejede først at lukke øjnene imens han gik, men så grinede hun af sig selv. Som om det ville hjælpe af lukke øjnene, især når hun havde bind for dem. Heh. I stedet drejede hun lidt rundt, så hun vendte med ryggen til ham.
Gæst- Gæst
Dust tog nogle hurtige skridt baglæns mens hun drejede rundt og begyndte så roligt at gå rundt da hun stoppede! Dust holdt sig hele tiden i bevægelse så længe hun ikke havde rørt ham og det eneste hun skulle gøre var bare at finde ham og få ham til at stoppe med at gå rundt så var "niveau 2" fuldført! Dust havde det faktisk meget sjovt med at lære hende denne evne og hvis hun ville lære andre ting var hun velkommen til at spørge ham om han kunne hjælpe hende med det for selvom han måske ikke kunne udføre den slags evner andre havde var han kreativ og kunne sagtens finde på en eller anden måde at hjælpe en med at blive stærkere det var en ting meget få havde lært men respekterede Dust for at kunne!
Gæst- Gæst
Hendes skridt var mere sikre end før, og hendes støvler klikkede imod stenunderlaget. Der gik ikke lang tid, før hun stod meget tæt på ham, og slog ud med hænderne for at tage fat i ham. Hvis han flyttede sig, ville hun ikke reagere hurtigt nok til at rette sit 'angreb', så i stedet ville hun falde på sine knæ. Ellers ville hun gribe fat i hans skuldre og ryste imens hun grinede.
Gæst- Gæst
"Dygtig lille Ismay vil du have en kiks?" spurgte han roligt for at drille hende lidt
"Ej du klarede det godt du lære hurtigt og det sidste skridt jeg kan lære dig er at denne teknik også virker på dyr men der skal du være mere fint følende for normale dyr har en langt lavere og mere simpel aura end menneskelignende væsner så der skal du være mere opmærksom!" sagde han roligt mens han tog et skridt tilbage fra hende og vente sig mod hende "Den måde vi kommer til at træne på nu er at jeg vil skrue min aura ned på et minimum og begynde at bevæge mig hurtigt rundt omkring her på taget og så skal du bare fange mig!" det var meget godt de var hoppet op på dette tag for der var ikke nogle ting der stak op som kunne få hende til at vælte!
Gæst- Gæst
"Tja, det kan vi da godt prøve..." mumlede hun, imens hun atter trak båndet ned over sine øjne og strammede knuden i nakken. Som for at gøre sig klar, skred hun lidt ud i fødderne så hun nemmere kunne holde balancen og sætte af i den retning hun fandt gunstig. "Jeg er klar."
Gæst- Gæst
"Godt så begynd at finde mig!" sagde han roligt og begyndte at bevæge sig hurtigt rundt på taget dog stadig hurtigt nok til at hun havde en chance for at fange ham med bind for øjnene!
Gæst- Gæst
Først gik hun langsomt og usikkert rundt. Men så satte hun farten op, og inden at han viste af det, kastede hun sig ud efter ham.
Gæst- Gæst
"Jamen det var da godt klaret du er da meget mere lærenem end først antaget!" sagde han roligt og fjernede bindet fra hendes øjne så hun igen kunne se ham "Måske skulle du bare have en lære der vidste hvordan man skulle vedligeholde din interesse i at lære! Nå men du har i hvert fald lært alt det jeg kunne lære dig nu er det bare op til dig om du vil blive bedre til at bruge denne evne eller om du har det fint med det du har lært af mig!"
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Dark Wings, Dark Words - Sean
» A new job? - Shadow
» Do i have a twin more? - Shadow.
» Shadow Academy
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth