Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
I'm a mess! //Jacob//
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: I'm a mess! //Jacob//
det var jo ligeså forladt som et spøgelses hus, det kunne minde ham om sit barndomshjem.. Det var også helt tomt nu og kunne ligne noget fra en gyser historie en storebror ville fortælle sin lillebror bare for at få ham til at få mareridt inden han skulle sove..
Han hoppede ind ad vinduet, bemærkede godt at Caroline ømede sig..
Han ville til at spørge om hun var okay, da han pludselig opfangede andres tilstedeværelse og det var tydeligvis ikke gislerne..
Da den ene klemte om hendes hånd, sprang han på ham så snart Caroline havde slået fra sig. Langsomt begyndte han at forvandle ham om til is..
Gæst- Gæst
Hendes hjerte pumpede pludseligt ret så hurtigt og Caroline panikkede en smule..
Gæst- Gæst
Han lagde en hånd på sin pande og kiggede rundt..
"Hvad sker der?" mumlede han.
Gæst- Gæst
"Stop!" Råbte hun med en stemme som nærmest fik tiden til at kører langsommere. Smerten stoppede det virkede?! Hun gik frem for sig, og fik øje på endnu en ung mand. Hun tvang med fast greb hans øjne imod hendes.
"Fortæl mig hvor kælderdøren er og derefter dræber du dig selv på den mest pinefulde måde!" Snerrede hun med hendes evne. Den unge mand pegede imod en dør, Caroline slap ham og den unge mand gik hen og tog nogle af glasskårne og sat dem i sig selv til ham døde af det. Caroline åbnede døren.
Gæst- Gæst
Han smilte lumsk og fulgte med Caroline hen til kælerdøren. Bag ved dem kunne han hører den unge mand skrige, imens han var ved at dræbe sig selv med glasskårene..
Gæst- Gæst
Hun fandt en stikkontakt og de gamle lamper blev tændt, med et svagt gult lys.
Der var en masse nøgne kvinder lænket fast, de slappede dog mere af da det blot var Caroline. Men de var kort øjeblik bange for JAcob da de havde set andet end hans skikkelse.
Gæst- Gæst
"Det er forfærdeligt," mumlede han og gik hen mod en lille pige der sad i et hjørne. "Hey," hans stemme var varm og kærlig. "Jeg gør dig ikke noget, det lover jeg," Han havde sat sig på hug foran hende, for at kigge hende i øjnene. "Vil du se noget?" Før pigen kunne nå at blinke havde han fremtryllet en lille kanin af is..
Gæst- Gæst
"Jeg vil have jeg til at tage det roligt, vi de gode." Sagde hun med sin evne. Og kvinderne blev mere rolige i sind.
"JAcob jeg skal bruge lidt is til at få lænkerne op." Sagde Caroline og handlede hurtigt.
Gæst- Gæst
Jacob lod hende holde den, selvom den var af ren is lignede den nøjagtig en rigtig kanin. Med forsigtige bevægelser, fik han den til at hoppe rundt i kælderen, rundt omring børnene for at gøre dem glade. Pigen grinte højt og løb hen til Jacob, omfavnede ham og kiggede op på ham.
"Du sød!" Sagde hun og smilte.
Jacob smilte og måtte indrømme at han var en smule rørt over den lille piges ord.
Da Caroline kaldte på ham, luntede han hen til hende.
"Klart," sagde han lystigt.
Han frøs lænkerne til og knuste dem derefter.
Gæst- Gæst
"Tak." Sagde de lettet på skit til Caroline og Jacob. De gik op fra kældern og gik ud.
Kun en lille skikkelse sad tilbage gemt i et hjørne. Han sad med store dådyr øjne og kiggede på JAcob, ikke et lille spædbarn et barn.. Som et barn.
Gæst- Gæst
"Det var da så lidt," sagde Jacob med et varmt smil og nikkede høfligt til dem.. Da de løb glade ud af døren, kunne han ikke selv lade være med at smile.
Nu var de frie!
De kunne leve livet med deres børn!
Han fik øje på drengen i hjørnet og gik hen til ham med rolige bevægelser.
"Hej lilleven," sagde han og satte sig på hug foran ham. "Skal du ikke med de andre?"
Gæst- Gæst
"Giv mig to sekunder." Sagde hun og løb op af kældren. Hun kom i tanke om hendes gamle værelse og værelserne ved siden af. Hun for op af trapperne og var hurtigt deroppe. Der lå blod på helle gulvet, på sengens tæppe og næsten overalt. Caroline smækkede en hånd op for munden, og betrådte gulvet. Hun kiggede rundt og ledte, hun gav et gisp med et lille hop da hun fandt en kvinde ligge på den anden side af sengen. Kvinden havde piskeslag på kroppen, den blege nøgne krop. Caroline satte sig på hug og lagde to fingere på kvindens pulsårer. Men der var ingen puls kvinden var død.. Caroline kiggede op, hun havde engang sovet på dette værelse. Måske var det meningen det var hende som skulle have lagt død der.. Den tanke strejftede hende, men hun rystede den hurtigt af sig igen. Hun rejste sig op og gik langsomt neden under. Hun kiggede på Jacob, med et trist smil.
"Vi nåede det ikke, vi kom forsent.." Sagde hun og foldede armene over brystet.
"Vi kunne ikke nå at redde alle." Caroline sukkede og kiggede lidt stille rundt. Hun havde det dårligt. Det var sikkert drengens mor som var død deroppe.. Og derfor fik Caroline også ondt af ham. Caroline gik nærmere JAcob..
"Hvad skal vi gøre med ham?" Spurgte hun med en lidt lav stemme så drengen ikke overhørte deres samtale. Caroline ville hører Jacobs mening.
Gæst- Gæst
"Så, hvad er dit navn min dreng?" Spurgte han og satte hovedet på skrå.
Drengen snøftede ind og tørrede sine øjne af i det slidte ærme.
"Josh," sagde han forsigtigt og kiggede op på Jacob med sine store hunde øjne.
Det gav et sæt i Jacob.. Josh.. Det var navnet på drengen fra hans drøm! Og han lignede nøjagtig ham!
"Hej josh," sagde han og smilte til ham, som en storebror ville smile til sin lillebror. "Mit navn er Jacob,"
Josh smilte skævt og kiggede hen mod døren da Caroline kom ind. Jacob rejste sig op og gik hen til hende.. Han kunne regne ud hvad hun mente.. Josh var nu helt alene..
"Vi kunne.. Tage ham med," sagde han stille og kiggede over skuldren. "Vi kan i hvert fald ikke efterlade ham,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» your one of them (Jacob)
» What the fu** am i doing here? //Jacob//
» It's you ~ Jacob
» Do i know you//Jacob//
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth