Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Just having fun //Johan Hunt//
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Just having fun //Johan Hunt//
han smilede til hende men så også lidt på hende "det er vel ikke et problem vel Kairi" han smilede igen til hende
Gæst- Gæst
"Nej da, det er da bare sødt." Sagde hun og smilede. "Nå ja, jeg er selv shapeshifter, så er vant til dyr." Hun gik lidt tættere på ham og tog hans hånd.
Kairi- Antal indlæg : 924
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
Gæst- Gæst
Hun blev lidt overrasket over hans spørgsmål, og så undrende på ham. Hun gik ud i køkkenet, og ventede på at han kom tilbage. Da han kom ind igen så hun stadig lidt undrende på ham, men smilede også. Hun nikkede da han foreslog arme riddere, og gik så hen og tog fat i ham. Ikke hårdt eller noget, men bare fat. Hun så ham i øjnene og smilede.
"Johan, hør her... Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige, eller hvor jeg skal starte... De sidste 2 dage har været helt fantastiske, og jeg ville nyde at tilbringe endnu flere dage, ja gerne uger, måneder eller sågar år med dig." Hun gik i stå et øjeblik, og fortsatte så. "Ingen af os ved hvad fremtiden bringer, men det ville være rart at tilbringe den i godt selskab." Hun kyssede ham kort på kinden, og så ham så i øjnene igen, mens hun lagde armene om ryggen på ham. "Skal jeg forstå dit spørgsmål før som at du godt vil være min kæreste?" Hun så på ham med et smil, og afventede hans svar.
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
Gæst- Gæst
Da han kom ind igen så hun på ham med et smil, og forklarede ham at hun sagtens kunne leve på den måde. "Du skal bare forstå en ting. Det er selvfølgelig rart at have en mand til at forsvare sig, men hvis det er mig de er ude efter vil jeg klare det selv. Jeg kan godt forsvare mig selv. Jeg er medlem af en af klanerne her i byen, og det i sig selv er en farlig livsstil. Jeg kan godt klare mig selv hvis det skulle komme dertil." Hun smilede til ham så han forstod at det var kærligt ment, og tog så hans hænder i sine.
"Du fik forresten aldrig svar på dit spørgsmål." Sagde hun drillende og kyssede ham så, dybt og lidenskabeligt, som svar på hans spørgsmål.
Gæst- Gæst
Johan smækkede døren efter sig og gik ind i stuen "jeg har en overraskelse til dig" han gik om bag ved hende og satte diamant halskæden fast om hendes hals "jeg så den og tænkte den ville klæde dig" han hoppede ned i sofaen ved siden af hende "det har ikke været for kedeligt mens jeg var væk har det" han kyssede hende kort mens han holdt hende tæt ind til sig.
Gæst- Gæst
Mens han var væk gik hun i bad, og satte sig så i sofaen og ventede på ham. Da hun hørte døren gå smilede hun og vendte sig for at se på ham. "Det lyder spændende." Hun så ned, men kunne ikke rigtig se halskæden så godt. "Hvor har du et spejl min egen?" Spurgte hun og gav ham et kys.
han satte sig med hende ved hans side og så bare ind i ildstedet. han så på hende og kyssede hende og holdte om hende. han lod hende sætte sig på hans lår mens han kyssede hende på krave benet.
Gæst- Gæst
den næste morgen blev han bare liggende ved siden af Kairi uden at flytte sig nogen steder bare ligge her ved siden af hende. han strøg hendes hår mens han bare lagde her. da hun slog øjnene op var der et lille smil på hans læber "godmorgen sove tryne" han havde en hånd om hende og fik hende vendt oven på ham. han kyssede hende igen og så så på hende igen "jeg har bare lyst til at slappe af i dag hvad med dig" han smilede til hende igen.
Gæst- Gæst
Hun vågnede næste morgen og grinede lidt fordi han vendte hende op på sig. Hun gav ham et lidt langt kys, og svarede ham så. "Jo det lyder dejligt." Hun gav sig til at lege lidt med hans hår, og kyssede ham igen, først på munden og så ned ad halsen.
Gæst- Gæst
Da han kom ind igen gik hun ned af trappen til ham og gav ham et kys. "Hvad så skat? Hvad skete der?"
//Krea-svigt//
Gæst- Gæst
Hun vidste ikke hvor lang tid der var gået, eller hvordan de var kommet ind, men pludselig stod der to mænd bøjet over hende. Hun ville skrige og gjorde sig klar til at kæmpe imod, men hun havde dårligt nok tænkt tanken til ende, før hun mærkede at hendes krop ikke rigtig reagerede. De måtte have bedøvet hende med et eller andet. Hun prøvede at rejse sig, men faldt tilbage i sofaen, og selvom hun kæmpede for at bevare bevidstheden faldt hun i søvn igen.
Johan gik oven på og ind i hans våben kammer han. han tog en maske fra en krog, to pistoler en riffel og en daggert "nu er det personligt" han tog to bælter af ammunition over hver skulder og gik ud af døren der blev lukket med et brag.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» You like a little brother.....!//Johan Hunt//
» What a... Nice place(Johan hunt)
» Finally free again //Johan Hunt//
» they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine