Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba13Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba14Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba15 
Lori
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba13Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba14Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba13Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba14Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba15 
Natalie
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba13Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba14Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba15 
Jake
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba13Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba14Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba13Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba14Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba15 
Sean
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba13Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba14Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba13Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba14Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba15 
Renata
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba13Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba14Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba15 
Edgar
Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba13Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba14Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Just having fun //Johan Hunt//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 22:26

han smilede igen men han kunne ikke undgå at han fik lidt farve i kinderne. han smilede til hende mens den gamle dame "mange tak madam Babosa vi skal på vores vej. åh og drengene vil prøve at antænde en stinkbombe en gang efter senge tid. straf dem nu ikke de vil bare gerne føle sig lidt rebelske" han smilede til madam Babosa der smilede til ham igen og fulgte dem ud af huset og skulle lige til at lukke døren da hun lige kom med en sidste kommentar "Johan lad nu ikke den her slippe væk" han smilede og blinkede til hende hvorefter at han gik af sted sammen med Kairi. for første gang i lang gjorde Mordekai noget han ikke havde gjort i lang tid. Mordekai nussede sig op af Kairi og Johan så på med en lidt overraskelse "jeg tror godt han kan lide dig ikke også brormand " en lille rysten på hans hoved der godt kunne minde om et nik da Johan kom i tanke "når ja jeg er en satuine og det her er min bror Mordekai. Vi blev sådan lidt smidt ud af vores forældre og så kom jeg på børnehjem hos madam Babosa der tog os til sig som hendes egne sønner. vi har altid været hendes yndlinge"
han smilede til hende men så også lidt på hende "det er vel ikke et problem vel Kairi" han smilede igen til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Kairi Ons 9 Jan 2013 - 22:37

Hun stod bare og lyttede til ham snakke, og smilede lidt da han nævnte stinkbomben. Hun ventede på at han gik forbi hende og fulgte ham så ud af huset. Da den gamle dame kom med en sidste kommentar rødmede hun en smule, og vendte sig så og så på hende. "Det skal jeg nok sørge for han ikke gør." Sagde hun og blinkede til damen, inden hun vendte sig mod Johan med et drillende blik. "Den her? Hvor mange piger har du lige haft med herhen?" Sagde hun drilsk, men blev så forstyrret af høgen. "Du er da sød." Hun smilede til fuglen, og så så på Johan igen da han talte.

"Nej da, det er da bare sødt." Sagde hun og smilede. "Nå ja, jeg er selv shapeshifter, så er vant til dyr." Hun gik lidt tættere på ham og tog hans hånd.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 23:01

han grinede lidt "åh et par stykker men jeg har aldrig rigtig følt noget for nogen af dem før dig" han så lidt på hende "du er nok den første kvinde jeg har haft følelser for" han så på hende " shapeshifter det må jeg nok sige at det er en facinerende race" han smilede til hende. en mand kom gående efter dem "undskyld hr. Hunt der er en pakke til dig" manden rakte ham en pakke hvorpå der stod et ord på siden 'skytte' han tog pakken under armen og kom hele vejen hjem til hans hus "nå nu har du været sammen med mig i to dage og nu må jeg spørge dig. er du solgt eller må jeg sættes på markedet igen. du har alt tid i verden men jeg skal på arbejde i aften men jeg kommer hjem senere" han åbnede døren op og lod hende gå ud i køkkenet "jeg kommer lige om lidt" han åbnede pakken der viste sig at være et kort og en opgradering til et sigte på et armbrøst eller riffel og til sidst er der en lang kuffert der kunne gemme en riffel. han stillede det ved døren og gik ud i køkkenet.da han gik gennem stuen lagde han mærke til nogle små detaljer der var blevet ændret siden de gik. små ting som nogle andre ikke ville ligge mærke til men han havde fordi han havde altid en mistanke. han kom ud i køkkenet og smilede han gik hen til et køkken skab og tog nogle stykker brød "hvad siger du til arme riddere" han tog noget smør ud og nogele af de andre ingrediencer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Kairi Ons 9 Jan 2013 - 23:15

Hun rødmede og måtte igen se væk i lidt tid. Den første han havde følelser for... Løj han, tog han pis på hende, eller mente han det virkelig? Hun vidste det ikke, men hun vidste hvad hun følte, og han virkede troværdig nok når han så på hende. Hun smilede og så på ham igen da han kaldte hendes race fascinerende. "Heheh, Tak."
Hun blev lidt overrasket over hans spørgsmål, og så undrende på ham. Hun gik ud i køkkenet, og ventede på at han kom tilbage. Da han kom ind igen så hun stadig lidt undrende på ham, men smilede også. Hun nikkede da han foreslog arme riddere, og gik så hen og tog fat i ham. Ikke hårdt eller noget, men bare fat. Hun så ham i øjnene og smilede.

"Johan, hør her... Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige, eller hvor jeg skal starte... De sidste 2 dage har været helt fantastiske, og jeg ville nyde at tilbringe endnu flere dage, ja gerne uger, måneder eller sågar år med dig." Hun gik i stå et øjeblik, og fortsatte så. "Ingen af os ved hvad fremtiden bringer, men det ville være rart at tilbringe den i godt selskab." Hun kyssede ham kort på kinden, og så ham så i øjnene igen, mens hun lagde armene om ryggen på ham. "Skal jeg forstå dit spørgsmål før som at du godt vil være min kæreste?" Hun så på ham med et smil, og afventede hans svar.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 23:34

han nikkede svagt "ja det er faktisk det jeg føler" han kyssede hende kort "men du skal vide at nogle gange vil dit liv være i fare hvis vi ses andre steder end her og på kroen " han så lidt alvorligt på hende for at få hende til at forstå "men så længe vi er sammen vil jeg ikke lade noget ske dig noget" hans smil var mildt og kærligt "kom her" han gav hende et ordentligt kram helt ind til ham og hviskede i hendes øre "gem dig i bag gangen jeg har en besøgende" han var rimelig sikker på at hun forstod hvad han mente så han fulgte hende derud. han åbnede døren og smækkede den igen mens han var inden for. pludselig kunne han høre en rumlen inde fra stuen og han så på Kairi og mimede ordene "bliv her" han sneg sig ind i stuen og så en spinkel mand stående i midten af hans stue. Johan tog noget fiber tråd ud af en skuffe og sneg sig op bag manden. I en bevægelse kørte Johan den fine tråd rundt om mandens hals og stammede den som en skrue tvinge. Manden sprællede lidt før han blev helt liv løs han havde dog præsteret at slå en vase i stykker. Johan løftede ham op over sin skulder, fjerede tråden fra hans hals og gik ud af døren. Johan satte manden lige uden for gyden og lagde en tom flaske i hans ene hånd så det bare lignede den sædvanlige dranker og så ville vagterne tage sig af ham. Johan løb tilbage til huset og gik ind af døren og hen til Kairi og så på hende "bare rolig han er ordnet og han vil ikke genere os igen" han smilede til hende og kyssede hende let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Kairi Ons 9 Jan 2013 - 23:55

Hun smilede glad da han bekræftede hendes teori. Han ville gerne være sammen med hende, sådan for alvor. Hun gengældte hans kys og nikkede for at vise at hun forstod hvad han sagde, inden hun holdt ham ligeså tæt som han holdt hende. Hun forstod udemærket hvad han sagde, og fulgte velvilligt med ud i gangen, hvor hun blev stående og så ham kvæle manden og bære ham udenfor. Hun forstod udemærket hvorfor han gjorde det, og hvorfor han levede som han gjorde. Hun var lige selv blevet en del af en af klanerne, og var klar på at skulle leve med altid at være på vagt, holde øje og forsvare sig selv.

Da han kom ind igen så hun på ham med et smil, og forklarede ham at hun sagtens kunne leve på den måde. "Du skal bare forstå en ting. Det er selvfølgelig rart at have en mand til at forsvare sig, men hvis det er mig de er ude efter vil jeg klare det selv. Jeg kan godt forsvare mig selv. Jeg er medlem af en af klanerne her i byen, og det i sig selv er en farlig livsstil. Jeg kan godt klare mig selv hvis det skulle komme dertil." Hun smilede til ham så han forstod at det var kærligt ment, og tog så hans hænder i sine.
"Du fik forresten aldrig svar på dit spørgsmål." Sagde hun drillende og kyssede ham så, dybt og lidenskabeligt, som svar på hans spørgsmål.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 22:28

han smilede lidt kækt til hende og fortsatte så med at lave arme riddere. han serverede dem på bordet og satte panderne i vasken mens han fløjtede lidt fornøjet mens han gik hen til det lille bord og tog en mus ud af den store krukke der stod ved døren og smed den hen til Mordekai. han trak en stol ud for Kairi og gav hende et kys på hovedet hvor efter at han satte sig lige over for hende med et lille smil på hans læber "der er stadig lidt tid før jeg skal gå" han lagde hans hænder i hendes "er det for meget forlangt at du holder dig ude af mit våben rum" han så på hende "de bare jeg har stillet det hele op til sådan så jeg kan bruge det på et hvert øjeblik og noget af det er spræng farligt" han smilede til hende "jeg kan jo ikke have at jeg springer min nye kæreste i luften efter to dage" han smilede til hende hende lidt kækt og spiste så videre "men ellers er der alle andre steder i huset" han lænede sig ind over bordet og kyssede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Kairi Tors 10 Jan 2013 - 22:54

Hun nød virkelig hans omsorg og smilede lykkeligt. Hun så hen på Mordekai da den også fik noget at spise, og førte så sin opmærksomhed tilbage på Johan. Hun grinede lidt da han nævnte sit våbenrum, og nikkede. "Nej det kan vi ikke have, så jeg må hellere holde mig fra det." Hun smilede igen og gengældte hans kys. Hun ville ønske han ikke skulle afsted, lige nu ville hun helst tilbringe hvert eneste sekund med ham, men han var vel nødt til at arbejde. "Hvor lang tid er der til du skal gå? Og hvornår kommer du tilbage?" Hun så smilende på ham og afventede svar på sine spørgsmål,
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 23:21

han smilede til hende "det tager ikke lang tid jeg er højst væk i en time og jeg tager noget med hjem til dig" han smilede til hende "min arbejdsgiver plejer at lade os alle vælge noget fra en bunke" han lagde en arm om hende og gik ud med hende til gangen hvor han kyssede hende lidt længe og gik mod døren "ikke mere end en time det loger jeg" han tog kufferten, smilede til hende og sendte et lille luft kys til hende "jeg kommer til at savne dig" han gik ud af døren og hans ansigt forandredes nærmest. ikke en lille nerve kunne antyde et smil for denne aften skulle han være den hensynsløse skytte. han satte sig på et tag nær bygningen lige på x'et der var sat af hans chef ingen andre viste de andres positioner før det begyndte. på den måde var de sikre på at ingen kunne sladre om bestemte positioner. da røverriet var færdigt mødes de ude foran bygningen de havde haft bøvl med vagterne da de kom i vejen og Johan måtte skyde fler af dem. dog kun med bedøvende pile da geværet til dem var lyd løse og de ikke dræbte vagterne. Johan tog en fin diamant halskæde ud af bunken "du har fortjent den nå smut så inden guardiansne kommer"

Johan smækkede døren efter sig og gik ind i stuen "jeg har en overraskelse til dig" han gik om bag ved hende og satte diamant halskæden fast om hendes hals "jeg så den og tænkte den ville klæde dig" han hoppede ned i sofaen ved siden af hende "det har ikke været for kedeligt mens jeg var væk har det" han kyssede hende kort mens han holdt hende tæt ind til sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Kairi Lør 12 Jan 2013 - 14:14

Hun gik med ham ud til døren og gengældte hans kys. Hun holdt ham tæt ind til sig inden hun slap ham og lod ham gå. "Pas på dig selv min skat." Hun sendte ham et luftkys, blinkede til ham og lukkede så døren.

Mens han var væk gik hun i bad, og satte sig så i sofaen og ventede på ham. Da hun hørte døren gå smilede hun og vendte sig for at se på ham. "Det lyder spændende." Hun så ned, men kunne ikke rigtig se halskæden så godt. "Hvor har du et spejl min egen?" Spurgte hun og gav ham et kys.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jan 2013 - 14:49

han hjalp hende ud i baggangen til et spejl hvor han stod bag hende og holdt om hendes mave "den se smuk ud på dig" han kyssede hendes hals og hende og ned på hendes skulder. han kunne dufte at hun havde været i bad. den rene duft var ikke til at tage fejl af "kan du lide den" han tog hendes hånd og gik ind i stuen igen.

han satte sig med hende ved hans side og så bare ind i ildstedet. han så på hende og kyssede hende og holdte om hende. han lod hende sætte sig på hans lår mens han kyssede hende på krave benet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Kairi Lør 12 Jan 2013 - 15:09

Hun gik med ud og så sig i spejlet. "Hvor er den smuk." Hun vendte sig og kyssede ham. "Jeg elsker den. Men ikke ligeså meget som jeg elsker dig." Hun gik med ham ind i stuen og satte sig på skødet af ham. Hun sad lidt og så på ilden lidt, og vendte sig så og kyssede ham lidenskabeligt. "Jeg tænkte på, om vi skulle fortsætte der hvor vi slap igår?" Hun så ham i øjnene og håbede han forstod hvad hun mente.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 5:46

han så på hende med et glimt i øjet og tog fat om hende og løftede hende op i deres seng "besvare det dit spørgsmål" han tog skjorten af og lagde sig ved siden af hende. han lod hans hænder strejfe ned over hendes krop mens han kyssede hende. han lagde sig lige ved siden af hende og så hende i øjnene med et lille smil.

den næste morgen blev han bare liggende ved siden af Kairi uden at flytte sig nogen steder bare ligge her ved siden af hende. han strøg hendes hår mens han bare lagde her. da hun slog øjnene op var der et lille smil på hans læber "godmorgen sove tryne" han havde en hånd om hende og fik hende vendt oven på ham. han kyssede hende igen og så så på hende igen "jeg har bare lyst til at slappe af i dag hvad med dig" han smilede til hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Kairi Søn 13 Jan 2013 - 17:10

Hun gav et lille hvin fra sig da han løftede hende op, og nikkede smilende da han lagde hende i sengen. Hun nød hans kys og kærtegn, og lukkede smilende øjnene.

Hun vågnede næste morgen og grinede lidt fordi han vendte hende op på sig. Hun gav ham et lidt langt kys, og svarede ham så. "Jo det lyder dejligt." Hun gav sig til at lege lidt med hans hår, og kyssede ham igen, først på munden og så ned ad halsen.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 17:47

han så på hende mens hun kyssede ham. der var helt stille, Mordekai var taget ud og jage mus og ville nok ikke komme tilbage før om aftenen. men der var for stille ikke en lyd ude fra gaden der normalt larmede. han var opmærksom på dette da der var en hammeren på døren. Johan sukkede og rejste sig op og tog sin morgen kåbe på "jeg kommer om lidt" han gik ned i forhallen og åbnede døren "han stirrede lige i øjnene på en mand på hans højde "er det dig der bor her" Johan nikkede "ja jeg bor her hvad er problemet" han så at manden knyttede en næve og dukkede sig for den i det næste sekund "du skal ikke skræmme mine drenge nå de leger" Johan dukkede endnu et slag men denne gang greb han fat i mandens hånd og låste den bag hans ryg "når det er det vi snakker om. hvorfor spørger du så ikke dine drenge hvad de legede" han smed manden ud af hans hus "de små djævle prøvede at lokke en stakkels hjemløs dreng til at stjæle fra mig" manden vendte sig rundt på stedet og så på hans drenge "passer det" de to drenge så ned og nikkede så "i burde skamme jer begge to" manden vendte sig igen rundt "det må de undskylde hr. det skal ikke ske igen" en af drenge gik hen til Johan og så på ham og mumlede noget der kunne lyde som undskyld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Kairi Søn 13 Jan 2013 - 19:07

Hun sukkede da han rejste sig, men smilede bare til ham da han gik nedenunder. Hun rejste sig også selv, og gik ud på trappen og lyttede. Hun kunne ikke lade være med at smile lidt over det hun hørte.

Da han kom ind igen gik hun ned af trappen til ham og gav ham et kys. "Hvad så skat? Hvad skete der?"

//Krea-svigt//
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 22:07

han smilede til hende og aede hendes kind "skal vi kalde det en gentlemans uenighed" han smilede til hende og lagde en arm om hende "det var de drenge der prøvede at få den lille fyr til at stjæle" han smilede til hende og gik ind i stuen og tændte ildstedet og satte sig ved siden af hende i stuen "jeg ved ikke hvor meget mad vi har tilbage så jeg tror jeg bliver nød til at tage til markedet" han stillede sig op og gik op for at tage sit tøj på. han havde den her fornemmelse at noget ville ske men han gik neden under igen og så på hende " har du lyst til at komme med" han så på hende men han kunne godt mærke at hun var meget træt " du behøves ikke jeg tager bare ned og får noget kød på markedet og lidt mel så vi kan lave noget brød senere" han kyssede hende og tog sin jakke "få hvilet lidt jeg kommer om en timer eller noget i den retning" han grinede lidt og kyssede hende farvel og gik ned mod markedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Kairi Man 14 Jan 2013 - 10:40

"Ah okay på den måde." Hun smilede og gik med ind i stuen og satte sig. Hun gabte lidt, og rystede kort på hovedet da han spurgte om hun ville med ind til markedet. Hun var ikke rigtig i humør til mange mennesker lige nu. Hun smilede, kyssede ham farvel og lukkede døren bag ham. Hun gik ind igen, og lagde sig på sofaen foran ildstedet. Der var dejligt varmt, og hun faldt hurtigt i søvn igen.

Hun vidste ikke hvor lang tid der var gået, eller hvordan de var kommet ind, men pludselig stod der to mænd bøjet over hende. Hun ville skrige og gjorde sig klar til at kæmpe imod, men hun havde dårligt nok tænkt tanken til ende, før hun mærkede at hendes krop ikke rigtig reagerede. De måtte have bedøvet hende med et eller andet. Hun prøvede at rejse sig, men faldt tilbage i sofaen, og selvom hun kæmpede for at bevare bevidstheden faldt hun i søvn igen.
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 15:26

Johan gik langs gyden ned til det lille hus. han gik helt hen til døren da han så den stod på klem. han gik ind og smed bare varene i en krog af indgangen "nej nej nej nej nej nej" han strøg rundt i huset for at lede efter hende. han fandt en halv tom flaske. han tog noget på fingeren og lugtede til den. væskens søde duft var ikke til at tage fejl af. det var sove middel "satans salve handlere" han smed flasken ind i ilden og den blussede op i en grøn flamme.

Johan gik oven på og ind i hans våben kammer han. han tog en maske fra en krog, to pistoler en riffel og en daggert "nu er det personligt" han tog to bælter af ammunition over hver skulder og gik ud af døren der blev lukket med et brag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just having fun //Johan Hunt// - Page 2 Empty Sv: Just having fun //Johan Hunt//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum