Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Ikke uden selvskab -Dust
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Ikke uden selvskab -Dust
Gæst- Gæst
Leila var blevet glad for hans ros, det var ikke noget hun normalt havde fået, ikke på den samme måde som ham. Før havde det mere som når man roser en hund, når den gør noget godt, og er dygtig. Hun var glad for Dust troede på hende, og måske havde han ret, Leila ville lære at tale på ingen tid, men det var ikke til at vide. Hun havde siddet og set ham spise, de saftige skov bær, imens han havde siddet der, roligt og kærligt og nusset hendes hånd.
Til at starte med havde det været mærkeligt og gjort hende nervøs, men langsomt fandt hun det mere og mere behageligt. Leila kunne godt lide den måde Dust hele tiden roligt nussede hende på, den gjorde hende tryk og hun følte sig menneskelig, ved den kontakt hun fik med ham, den kontakt der ikke havde været i mange år.
Leila lyttede spændt da Dust begyndte at fortælle om hans liv, og det var ikke et liv der lød spor bedre end hans. Som hende var han ensom, og på flugt, flugt fra fortiden. Hun blev trist til mode af at høre hans historie, hun havde haft på fornemmelsen det ikke var den lykkeligste, men dog ikke så trist.
Leila ønskede ikke at Dust skulle være ensom og trist, men lykkelig. Hun ville gerne gøre noget for ham, så han blev glad, ligesom han havde givet hende, den smukke kniv. Hun vidste bare ikke hvad hun kunne gøre, for hvad gjorde men for en der var dæmon…
Ordet Dæmon dukkede pludseligt mere op i hende. *Dæmon… dæmoner… er de ikke onde… men han er jo ikke ond… måske er alle ikke sådan* tænkte hun forvirret ved sig selv, måske skulle hun passe på, men hun vidste det ikke. Hendes tanker var i oprør, for Dust havde været venlig og god, men dæmoner var onde.
Leila tog sig sammen, hun ville bare gerne gøre Dust glad, som han havde gjort hende. ”Kan… je… g gø… re dig gla… d? Hv… ad… kan j… eg gør… e for dig?” fik hun presset ud af sine læber med store anstrengelser, for hun kendte ordene og lydende på bogstaverne, men at skulle bruge stemmen, var svært. Leila så med spørgene øjne, og et lille genert smil og håbede sådan, at han var glad eller kunne gøres glad.
Gæst- Gæst
"Det er derfor jeg fik den tattovering i nakken som jeg har!" sagde han roligt og tog roligt sin trøje af så hun kunne se at hans krop var en slagmark af ar både efter tortur af uhyggelig karakter og knivstik samt andre ar fra kamp! Der var kun 3 steder på hans overkrop der ikke bar ar og det var der hvor hans tattoveringer var han havde en på venstre skulder lige ved halsen et egyptisk evigheds kors på højre arm og så den han snakkede om lige under hans nakke i toppen af hans rygsøjle som var et rødt kinesisk tegn "Den betyder i bund og grund kærlighed og blev lavet specielt til mig af en gruppe japanere som kaldte mig Gaara der betyder elsk kun dig selv! Det er meningen bag den og minder mig hele tiden om at jeg ikke har andre i livet!"
Gæst- Gæst
Leila blev lidt sørgmodig, da hun hørte at Dust ikke havde en eneste følelse i kroppen, at der ikke var det mindste der kunne gøre ham glad. Hun ville så gerne kunne gøre ham glad, vise ham at der var gode ting i verden, at man ikke behøvede kun at føle vrede og had. Leila var måske ikke altid den rette til at sige at man skulle føle og lade det dårlige ligge, for uden følelser, ville man ikke kunne leve rigtigt.
Hun kunne nød de blide aende bevægelser mod hendes kind, og havde lyst til at lægge sig ned i Dust skød, men lod være, da hun tænkte han måske ville inde det ubehageligt.
Leila hørte Dust tale videre, men det var da hun så hans arrede krop hun vågnede ordentlig op igen, for hun fik et chok. Hun havde aldrig set nogle have så mange ar, og var derfor chokeret. Hun så også de tre tatoveringer på hans krop, og hørte interesseret med da han forklarede om det, som sad i han nakke. Forsigtigt kørte hun en finger ned ad ryggen på ham, mens hun fulgte nogle af arene. ”Hvor… dan er det ske… sket?” spurgte hun forsigtigt Dust. Hun blev ved med at følge arene på hans krop, som aede hun ham forsigtigt ned af ryggen.
Leila stoppede lidt efter med at følge arene, men kiggede bare på Dust. Han havde sagt han ikke havde nogle i livet, havde han ingen at stole på, ingen venner. Hun kendte det vel i teorien, men hun ville da ikke helt opgive det mere. Hun havde jo mødt Dust, og han havde givet hende håb til andre mennesker, og aldrig at have nogle ville hun ikke. ”Slet ingen, vil… du… ald… drig få nogle i liv.. livet?” sagde hun forsigtigt og ret usikkert, da hun var lidt bange for reaktionen på spørgsmålet.
Gæst- Gæst
Hendes andet spørgsmål måtte han dog lige tænke over en ekstra gang han havde aldrig tænkt over sådan noget da det ikke havde haft brug for venner eller haft mulighed for som sådan at få nogen han holdt sig altid på afstand af alle andre lod dem ikke komme ham for nær eller betyde noget for ham selvom han allerede nu var begyndt at kunne lide nogle bestemte væsner som for eksempel hans yndlings slave Rapheal, en ung dame der frivilligt var gået med til at være hans slave, og nu sov hos ham, boede på hans værelse og tilfredsstillede hans lyster når han ville have hende "Tja jeg har faktisk aldrig tænkt over alt det med at få venner, som flygtning er det ikke lige noget jeg har nemmest ved!" sagde han roligt og så på hende "Men hvis du vil, kunne det være dejligt hvis jeg kunne kalde dig min ven, jeg vil nemlig gerne prøve det!"
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Jeg har en hær.. men kan ikke styre den uden din hjælp min ven ~Caroline
» Historien uden ende, og fortællingen uden begyndelse - Meriko
» Ikke som sådan fravær... Mere en grund til jeg ikke svarer emner.
» Er jeg ikke alene? nej det kan ikke passe. //Reilly-stoppet//
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth