Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Snowy? Great - Jacob.
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Snowy? Great - Jacob.
Sted: Valley of a Thousand Winters.
Vejr: Det blæser en smule, og det gør det koldt fordi der er sne.
Omgivelser: Helt øde, bortset fra nogle dyr indimellem.
Blair havde stået i Doomsville destrictet og og hængt ud, da nogle havde taget fat i hende bagfra. De havde holdt hende for munden, det fik hende til at besvime. Hun nåede ikke at se hvem det var, men hun vidste at det ikke var ualmindeligt. Der var mange hun irriterede. Det var dog aldrig sket at man ligefrem havde bortført hende. Hun vågnede i noget koldt. Hun vidste ikke hvad det var, men koldt var det. Hun rejste sig op og opdagede hvor kold hun egentlig var. Hun var næsten blå af at fryse så meget. Hun begyndte at gå mod nord. Hun skulle vel begynde at gå og se hvor hun endte. Så var der nok noget hun kendte. Det måtte der næsten være. Ellers ville hun dø der, alene og forladt.
Gæst- Gæst
Sv: Snowy? Great - Jacob.
Nu var han tilbage hvor han begyndte.. Det var her han havde mødt Christian, som var blevet en bror.. Her han på en måde startede med at være for at træne sine kræfter, inden han begav sig ind i byen.. Men.. Nu var han kommet tilbage for at tænke, for at være forladt.. Dem han kendte var enden sure på ham eller havde forladt ham.. Han følte sig endnu engang ensom i den store hvide verden..
Han gik igennem sneen, imens han kiggede ned..
For bare måneder siden ville han have været glad, men nu hvor der var sket så meget, havde han svært ved det..
Han rettede hurtigt blikket op, da han fik øje på en pige længere fremme.. Det så ud som om at hun var ved at fryse ihjel..
Hurtigt løb han hen til hende..
"Hvad laver du dog herude?"
Gæst- Gæst
"Je..Jeg vågn..ede her..."
Hun stammede fordi det var så koldt. Hun stod med armene over kors i et forsøg på at holde varmen inde.
Gæst- Gæst
"Stol på mig," sagde han med et venligt smil og rakte hende trøjen..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede hen på hende, med det samme venlige smil imens de krystalblå øjne udviste varme.. Han kom i tanke om at der faktisk var en grotte i nærheden, der kunne hun måske få varmen..
Langsomt begyndte han at derhen ad og kiggede om på hende.
"Følg med mig," sagde han og nikkede mod den vej han ville gå..
Gæst- Gæst
"Hv..Hvad... Lave..r.. Du.. Her?"
Hun var irriteret over at hun ikke kunne sige en sætning uden at skælve. Men det var utrolig koldt. Hun kunne ikke undgå at skælve og stamme. Men det gik forhåbentligt over, når hun fik noget varme.
Gæst- Gæst
"Jeg er bare ude for at tænke," svarede han med et skævt smil og fortsatte med at gå.. "Jeg plejede tit at være herude, det er et af mine ynlings steder," Han smilte venligt til hende..
Da de kom til grotten, skyndte han sig at peje hen mod den..
"Jeg tror du kan få varmen derinde," sagde han blidt og begyndte at gå ind i grotten i håb om at hun fulgte med..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede sig kort over skulderen, ud af grotten for at se om der nu skulle være andre eller nogen som var fuldt efter dem.. Der var ingen at se.. Kun sne, sne og atter sne..
Han åndede lettet ud og gik hen for at sætte sig ved siden af hende..
"Klarer du den?" spurgte han forsigtigt med et skævt smil..
Gæst- Gæst
"Jeg overlever.. nok."
Hendes skælven var ikke nær så slem længere, nu hvor hun havde fået det lidt varmere. Blair forstod på ingen måde hvordan han kunne være derude tit. Men det var nok bare hendes mening.
Gæst- Gæst
Han kiggede endnu engang hen på hende.. Det undrede ham stadig om hvordan hun dog kunne have endt herude.. Det der var mest underligt var at hun havde sagt at hun var vågnet, hvilket måtte sige at nogen eller noget havde ført hende herud..
"Kan du slet ikke huske noget om hvordan du er endt herude?" Han spurgte med en venlig stemme..
Gæst- Gæst
"Jeg stod i Doomsville. Der kom en og holdte mig for munden. Jeg løb tør for ilt og.. Så var jeg her."
Hun var ikke vild med tanken om at hun næsten var blevet bortført. Men det måtte have været nogen der ikke var glad for hende, de havde sikkert sat hende der i håb om hun ville fryse ihjel. Men hun gav ikke op så let.
Gæst- Gæst
Det måtte have været en form for bortførelse, præcis som han selv havde troet.. Det måtte ikke være en behagelig følelse, sådan at vågne op et andet sted.. Selv havde han prøvet at blive kidnappet, og det var bestemt ikke noget han havde brydet sig om.. Bare selve det med at der var en anden som tog en med imod sin vilje, fik ham til gyse en smule.. Men, mest pga. det var en ubehagelig følelse..
"Okay," sagde han og kiggede hende i øjnene. "Hvem der end har ført dig herud, må tro at du ville dø af kulde,"
Gæst- Gæst
"Men så fandt jeg lige en helt."
Hun sendte ham et teknemmeligt smil. Hun havde efterhånden en hel del helte. Men det skyldtes også at hun var så forhadt af mange. Hvilket hun ikke forstod. Hun var jo bedårende.
Gæst- Gæst
"Ahh," sagde han og grinte kort. "Jeg vil nu ikke kalde mig en helt, men tak alligevel," Han sendte et varmt smil..
Hun virkede til at være god Nok.. Så hvem ønskede dog at gøre hende fortræd?
"Mit navn er forresten Jacob,"
Gæst- Gæst
"Jeg vil sige at en helt er en person der redder folk. Og du reddede mig, jeg ville være død derude hvis du ikke havde fundet mig."
Blair var pludselig langt varmere, hun havde det ikke så varmt som hun plejede, men hun havde det varmt nok.
"Jeg hedder Blair."
Gæst- Gæst
"Rart at møde dig Blair," sagde han og nikkede høfligt til hende. "Og skulle det være en anden gang med at hjælpe dig,"
Gæst- Gæst
"Det sker højst sandsynligt. Jeg har det med at komme ud i problemer, ser du."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er ikke så god til at være stille når jeg burde, eller undgå at rode mig ud i problemer. Det sker bare altid."
Hun kravlede hen til ham og strakte halsen for at vise et bidemærke fra en varulv.
Så vendte hun sig om så hendes hage mod ham hvor der var en langt ar på hendes hals.
"Og så har jeg også tre piskemærker, på mit bryst, min mave og min ryg. Nogle af gangene var det bare fordi jeg var der på det forkerte tidspunkt.. Men stadig."
Gæst- Gæst
"Jeg kender det med at rode sig ud i problemer," sagde han og spærrede øjnene op, da hun viste ham sine sår.. De var voldsomme og han var fristet til at spørge hende hvordan i alverden det var sket.. Han kunne se det ene var et bid fra en varulv, men hvordan havde hun mon fået det?
"Det må jeg sige," sagde han og blev imponeret på en mærkelig måde. "Godt nok roder jeg mig også ud i problemmer, men aldrig har jeg fået så mange ar af det, altså næsten da," Han kiggede ned af sig selv, hvis man kiggede godt efter ville man kunne se et ar fra dengang han stak en istap ind i sig selv..
Gæst- Gæst
"Jeg møder bare altid de forkerte og så kan jeg ikke beskytte mig ordentligt i mod dem. Jeg har ingen varulve form, eller spidse tænder. Jeg er bare et simpelt menneske."
Hun havde ikke noget imod 'bare' at være et menneske, hun ville ikke været andet. At være menneske var det der passede til hende, selvom hun godt kunne bruge noget hun kunne klare sig selv med.
Gæst- Gæst
Gad vide hvordan det var at være et menneske.. Ingen blodtræng, ingen forvandling ved fuldmånen, intet sjæle spisning.. Han måtte indrømme at han havde lyst til at spørge om det..
"Hvordan er det så at være et menneske i en verden som denne?" spurgte han og kiggede på hende med et smil..
Gæst- Gæst
"Man skal passe lidt mere på og passe på man ikke bliver overfaldet eller noget. Men jeg kan godt lide det. Jeg har set hvor svært det nogen gange er for andre, så vil jeg meget heller leve som jeg gør nu."
Hun sendte ham et smil og mærkede hvor tilpas hun lige pludselig havde det. Hun trak trøjen af og kastede den over til ham.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» You will be great in my businesses ~ Anastacia
» The great journey - Shar -
» A New Vampire? Thats just great. //Julianne//
» What a great story you have!//Arason//
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata