Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Snowy? Great - Jacob.
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Snowy? Great - Jacob.
Han smilte let til Blair, men rettede hurtigt opmærksomheden imod grottens åbning, så snart lyden af et barns stemme rungede hele grotten.. Jacob kneb øjnene sammen, i lyset fra krystallerne kunne han se en ung pige stå ikke så langt fra dem.. Pigen så ikke ud til at være mere end ni år gammel.. Nervøsiteten var synlig i hendes øjne, som vidste hun ikke hvor hun var eller hvad hun skulle gøre..
Jacob gik forsigtigt hen imod hende, med rolige bevægelser, for at vise hende at han ikke ønskede at gøre hende ondt..
Han satte sig på hug foran hende, så han kunne starte en øjenkontakt med hende.
"Hej," sagde han med et venligt smil. "Hvem er du så?"
Gæst- Gæst
”Kan du huske mig?”
Blair vidste ikke om Thyrix kunne huske hende, men lige meget hvad, så ville hun stadig være så venlig og børnevenlig over for hende. Blair havde svært ved at tage stilling til om hun skulle behandles som det barn hun var, eller om hun skulle frygte de kræfter som hun ikke kunne forklare. De kræfter der nær havde dræbt Castle.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det var ikke et navn som sagde ham noget, men han måtte indrømme at han fandt det interessant.. Stadig virkede hun så nervøs og det blev ikke bedre af at Blair gik hen til hende, selvom det så ud til at de kendte hinanden.. Blair havde åbenbart haft talt grimt til hendes storebror, han ville gerne høre baghistorien på deres møde, men det var vist lidt for tidligt at snage når han lige havde mødt den lille pige.. Jacob kiggede ind i de blå øjne.. Der var noget over hende, noget som gjorde at hun ikke virkede så uskyldig igen.. Han kunne se et eller andet i de øjne.. Noget der fik hende til at virke.. magtfuld og farlig..
"Det er også en ære at møde dig Thyrix," sagde han og beholdte den venlige smil, selvom han ikke inderst inde skjulte en mistanke. "Mit navn er Jacob. Må jeg spørger hvad du laver her?"
Gæst- Gæst
"Det var heller ikke min mening. Men ham som din bror havde taget betyder meget for mig. Ville du ikke også blive sur hvis der var en der gjorde sådan ved storebror?"
Hun håbede det var tydeligt at se det fra Blairs synspunkt. Hun så op på Jacob der måtte være forvirret over hele situationen. Da Thyrix gik hen og satte sig på en sten rejste Blair sig. Hun gik forholdsvis tæt på Jacob, så hun kunne fortælle ham noget som Thyrix muligvis ikke ville høre.
"Jeg forklarer det når hun er gået."
Hun sagde det lavt, men ikke hviskende. Blair så over mod Thyrix og smilte troværdigt, hun var en sød pige og fortjente også at blive behandlet sådan, selvom hun var farlig.
Gæst- Gæst
Men på et tidspunkt stoppede hun med at se ud som om hun tænkte, og så ikke ud til at have hørt det Blair sagde til Jakob i fortrolighed, men da Blair havde sagt det, bliv Thyrix kropsprog lidt stille, ikke at hun stoppede med at bevæge sig eller hendes barnlige charme oprørte, men det var hendes fødder der kørte over sten gulvet i grotten, og hendes kløen i håret ikke længere larmet, som om en usynlig boble af lydsikkerhed havde lagt sig over hende, og i samme øjeblik hun var sat på lydløs, kunne man se væggene få blod dråber fra forskellige steder falder ned af stenene, som om grotten var levende og nogen havde sat et svær gennem dets ene øje, men det var ikke kun blod der var tilføjet til mystikken, også nogen grumme og monsterlige lyde der gav genlyd i grotten som en fæl og hæs ånde der blæste lidt i tøjet, og de selvlydesende krystaller begyndte at blinke som et afsnit af en gyser serie når et spøgelse er i nærheden.. men.. så pluselig stoppede det hele, og lyset fra krystallerne lyste så konstant og kraftigt som før, og lydene, vinden, og blodet oprørte med at kunne blive observeser, som havde både Blair og Jakob haft en underlig dagdrøm.
I samme sekund som det hele stoppede sprang Thyrix op i luften, ikke mere end et pigeligt lille ti centimeters hop.. denne gang med lyd igen.. også sagde hun ivrigt til Blair "Jeg ved det!" hun holdt en pause for at trække vejret fordi hendes ivrige ønske for at fortælle det så hurtigt som muligt fik hende til at snuple over nogen af ordne "det var ikke din skyld.. for det var ikke din mening" Thyrix øjne glimtet som et barn der havde regnet sit første matematisk stykke, og var fyldt med stolthed over sig selv
Gæst- Gæst
Han puttede hænderne i sin hættetrøjes lomme, og kiggede kort rundt imens de snakkede.. Han kunne høre på hele situtaionen at Blair måtte have gjort noget overfor Thyrixs storebror, der havde givet hende et dårligt ry for den lille pige..
Da Blair kom hen til ham, vendte han sig om mod hende, med et glimt i de krystalblå øjne.
"Okay," svarede han lavt, så han håbede at Thyrix ikke hørte ham..
Pludselig stoppede grotten med at være smuk og rolig.. Blod trillede ned ad væggene og krystallerne blinkede som en pære der var ved at gå ud.. Jacob kiggede sig forvirret rundt, han havde for længst taget hænderne ud af lommen, hvis der nu skulle risikere at nogen angreb dem..
Han ville til at sige noget, da det hele pludselig stoppede.. Som stilhed før stormen.. Thyrix lyste op, hvilket fik ham til at rette opmærksomheden hen mod hende.. Ikke Blairs mening.. Nøj, hvor han nysgerrige for at vide hvad de egentlig snakkede om..
Gæst- Gæst
"Det var ikke min mening at være sur på din bror. Vil du sige undskylde til ham fra mig?"
Blair lagde en hånd hen imod ham, hun gik ud fra Thyrix ville ligge hendes hånd i Blairs, hvis hun tilgav hende. Blair forventede det ikke, men håbede det. At have den lille pige som fjende, var ikke noget man ønskede. Bare det der lige var sket i grotten var blot en smagsprøve på hvad denne pige kunne præstere. Hun var utrolig magtfuld, alt for magtfuld for en lille pige, mente Blair.
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» You will be great in my businesses ~ Anastacia
» The great journey - Shar -
» A New Vampire? Thats just great. //Julianne//
» What a great story you have!//Arason//
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata