Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Shattered. -Nille-
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Shattered. -Nille-
P: Profil.
O: Ude i ørkenen.
V: Meget varmt!
Et brøl lød så højt ude i den tomme ørken.. Brølet nåede hvert et hjørne af ørkenen og nåede endda helt ind til starten af skoven.. Der var kun en lille vind som fik sandet fra ørkenen til at danne små tornadoer.. En enkelt kvist blæste forbi, efterfulgt af den lyd man bruger når det skal forstille at publikum ikke forstod komikerens joke.. Dette var endda værre end stilheden efter en dårlig joke.. Brølet kom igen, denne gang højere..
"Mig bide hovedet af dig!" skreg den.
Op ad en bakke kom en ung dæmon løbende med bare tær i det varme sand.. Bag ham løb en kæmpe ork, hvilket var der råbene kom fra.. Den unge dæmon var Jacob og som sædvanlig, havde han rodet sig ud i et problem.
"Stå stille!" brummede orken.
Jacob kiggede sig over skuldren.
"Hør nu, så slemt mente jeg det ikke, tag det dog som et kompliment næste gang at nogen kalder dig stor," sagde han efterfulgt af et drilsk smil.
Orken blev bare mere vred og brølede så højt, så en klump savl nær havde ramt Jacob.. Jacob rynkede på næsen og løb videre..
Gæst- Gæst
Sv: Shattered. -Nille-
Gæst- Gæst
Jacob kunne ikke lade være med at grine, selvom det var en smule alvorlig situtaion, så kunne han ikke lade være med at se det sjove i det! Orken så altså sjov ud som vred, med dets store gule øjne og store mund hvor savl dinglede ned ad dets kæber..
"Ikke grine din bastard!" brølede den.
Jacob begyndte at løbe baglæns for at håne.
"Nå nå, se du fornærmer mig og jeg tager det da rimelig pænt?" Han smilte endnu engang drilsk.
Orken slog ud efter ham, men missede da Jacob var for hurtigt.
"Stå stille dæmon!" vrissede den.
Jacob løb bare videre, men stoppede med at løbe da orken pludselig stoppede op som havde han set et spøgelse. Han løftede forvirret et øjenbryn af den.
"Hvad er man i dårlig kondi?" spurgte han drilsk.
han havde ikke set Nille gemme sig bag en bakke..
Gæst- Gæst
"Nej, ikke dårlig kondi, nærmere en stemme der bestemmer." Svarede hun for orken, og grinede igen. Kaninen begyndte at snuse til Jacob da hun stod tæt på ham.
Gæst- Gæst
"Hej!" sagde han glad.
Han kiggede ned på kaninen der snuste til ham. "Hvad laver du dog herude?" Han kunne ikke lade være med at smile til hende. Det var længe siden de havde set hinanden, men han havde ikke ledt efter hende, eftersom han vidste at hun nok helst ville være alene.
Gæst- Gæst
"Hejsa." Sagde hun, og så ned på kaninen.
Hun grinede igen.
"Hvad jeg laver herude? Tjo, denne lille søde kanin har jeg jagtet fra The Forest til her... Og dig?" Hun kiggede op på ham, og så kort på orken inden hun kiggede på ham igen.
Gæst- Gæst
Hvad han lavede herude.. Det var faktisk godt spørgsmål, han kunne knap nok hukse det.. Eller, åh jo! Soldaterne, selvfølgelig!
"Jeg blev jaget herud af en flok soldater," fortalte han og løftede kort på skuldrene inden han fortalte videre. "De jagter mig stadig for at føre mig til deres konge, men da vi kom herud, mødte vi alle ham der," Han nikkede hen mod orken. "han dræbte de fleste af soldaterne, imens de andre stak af," Han puttede hænderne i sin lomme.
Gæst- Gæst
Nille smilede skævt, og kunne ikke lade være med at grine.
"Typisk dig... Men, du ved godt du bare kan bede mig om hjælp, ikke?" Hun så spørgende på ham, og kiggede så på orken. Hun gik lidt hen imod den, men ikke helt.
"Du må gerne snakke... Bare ikke røre dig.." Hun smilede skævt. "Hvorfor jagter du Jacob?"
Gæst- Gæst
"ja, det ved jeg," sagde han med sit charmerende smil. Han fulgte hende med øjnene, da hun gik hen imod orken.
Orken brølede.
"Han kaldte mig en stor dumrian!" brølede han og kiggede hen på Jacob.
Jacob løftede bare på skuldrene med et fjoget grin.
Gæst- Gæst
"Og det havde han heller ikke ingen ret til... Men hvad med at lade være med at jagte ham? Han er jo trods alt kun en lille dæmon." Nille smilede drillende til Jacob, og var i en anelse drillehumør.
Gæst- Gæst
"Hey?" Sagde han og kiggede hen på hende med et spørgende blik og lumsk smil. "Han startede med at ville æde mig?"
Hun skulle holde med ham, og ikke en pokkers ork.. Lille dæmon.. Th, nej, han var en ung dæmon..
Han foldede armene på kors og fnyste for sjov.
Orken grinte af ham.
"Pigen holder med mig," grinte han.
Gæst- Gæst
"Og? Det hjælper da slet ikke at kalde ham ting." Sagde hun igen. Hun grinede, og så op på orken igen med hovedet lidt på skrå.
"Så... Hvis jeg nu sætter dig fri, lover du så ikke at røre ham?" Hun smilede sødt, og uskyldigt.
Sidst rettet af Nille Fre 22 Feb 2013 - 0:29, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Hvis et væsen ville æde en havde man så ikke lov til at fornærme det lidt? Det skulle hun vist have fortalt ham for længe længe siden!
Han fnyste og beholder armene på kors, selvfølgelig spillede han bare fornærmet.. Jacob var ikke så nem at fornærme..
Orken smilte til nille.
"Når så sød og pæn pige spørg, kan man da ikke andet end at sige ja," sagde han.
Nille havde smeltet orken ved at være sød.,
Gæst- Gæst
"Du fri..." Hun så på orken, og han var fri til at gå... Hvis han prøvede på noget ville hun straks bruge sin evne igen, selvom hun havde mistet noget energi.
Nille så hen på Jacob med et anelse drillende smil, men det blev helt uskyldigt da hun kiggede på orkenen igen.
Gæst- Gæst
Jacob kiggede hen på nille med det samme drilske smil som hun sendte ham.
"Så du er slet ikke bekymret for at han vil æde mig? Mig? Din kære Jacob som du elsker," sagde han og beholdte det drilske udtryk..
Gæst- Gæst
"Jo, det var jeg, men nogle gange fortjener du det." Svarede hun drillende, hun mente det godt nok ikke.
Gæst- Gæst
Han lagde armene på kors og smilte lumsk og charmerende.
"Nå så det gør jeg," sagde han og blinkede til hende for at charmerer hende mere. "Ser man det, du syndes jeg fortjener at blive spist,"
Gæst- Gæst
"Søde lille Jacob... Ikke spist, bare et slag i hovedet." Rettede hun, og grinede.
Gæst- Gæst
Hmm, dig kan jeg ikke lide, så dig æder jeg.. Noget i den stil garanteret..
"Vel gør jeg ej," sagde han og uglede kærligt i hendes hår. "Jeg forsvarede vel bare mig selv," Han blinkede kærligt til hende.
Gæst- Gæst
"Ja, men nogle gange gør du det helt forkert, og så må jeg komme, og redde dit gode udseende." Sagde hun drillende, og grinede.
Gæst- Gæst
"Jeg kan sagtens redde mig selv nille," sagde han og blinkede endnu engang kærligt inden han gik om bag hende, med afslappet og rolige bevægelser. "Det har jeg gjort så mange gange at jeg er ved at være van til det," Han smilte og lagde hænderne om bag hovedet.
Gæst- Gæst
"Nånå, så burde du vide at man ikke skal irritere en ork." Hun rystede på hovedet, og grinede. Hun vendte sig om mod ham. Hun lænede sig hurtigt hen til ham, og kyssede ham blidt... Men sørgede for at kaninen ikke blev mast.
Gæst- Gæst
Nej, det burde han vel ikke, men det var en anelse svært når orken ville æde ham.. At genere den var hans måde at få den på andre tanker på, så i stedet for at æde ham, jagtede den ham i stedet og råbte efter ham, så den lange tunge hang og dinglede, imens savl røg ud af munden..
Han grinte ved tanken, så han kiggede kort ned i jorden, inden han kiggede op på hende igen med sit sædvanlige charmerende smil.
"Det har du vel ret i," sagde han..
Pludselig kunne han mørke de bløde læber på hans.. Han kyssede hende blidt tilbage.
Gæst- Gæst
"Jeg har savnet dig." Hviskede hun, og så ned.
Hun var pludselig helt genert.
Gæst- Gæst
Han smilte mod hendes læber og kiggede hende i øjnene, så snart de havde adskilt deres læber..
Det varmede ham indeni at hun havde savnet ham.. Han havde også savnet hende.
"Jeg har også savnet dig," sagde han og kyssede let hendes pande.
Gæst- Gæst
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» something new and...//Nille//
» Well, now I'm out here... //Nille//
» What have you done now? -Nille-
» Well..... You don't know me, but i know you and i have something to tell you!//Nille//
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata