Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Shattered. -Nille-
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Shattered. -Nille-
"Det tror han altid." Nille grinede, og sendte Jacob et drillende smil inden hun rettede sig op, og gik lidt væk fra dem... Samtidig foldede BlackStar vingerne ud, Nille gik til side, BlackStar satte i galop... Og Nille nåede lige at sige. "Hold nu fast!" Inden BlackStar lettede. Nille skiftede form, og fulgte efter dem på jorden.
Gæst- Gæst
"Nemlig," grinte Josh og holdte godt fast i kaninen og Blackstar.
Jacob rullede bare øjnene af ham og gengældte Nilles drilske smil, ved at sende hende et blink og charmerende smil. "Vi ses igen om lidt,"
Nu var det Josh tur til at rulle øjne af Jacob, sikke en fedterøv.
Jacob holdte godt fast om Josh, imens han samtidig holdte fast i Blackstars man. Da han satte i Galop, råbte Josh et: YUHHUU! inden de lettede fra jorden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede til hver en side, for at fange en hver spændende ting man nu kunne se fra luften.. Engang kiggede han efter Nille, for at se om hun nu var med.. Han kunne sagtens genkende panteren med de hvide striber..
Jacob smilte af Josh og gjorde som ham, kiggede om Nille nu fulgte med.. Vinden blæste dem i hovedet, men på en måde var det rart, eftersom de lige havde stået i en varm ørken hvor der ingen vind var..
Josh nussede kaninen og holdte den for øjnene, så den ikke skulle kigge ned og blive bange. Jacob holdte ekstra godt fast om Josh, ved at holde fast i Blackstars man, da han lod an til at lande.. Så snart de var landet, hjalp Jacob Josh ned af Blackstar og kiggede ind i skoven efter Nille.. Det bekymrede ham en smule at hun ikke kom så hurtigt, men han vidste at hun nok skulle klare den.
Det lettede, da hun kom frem for træerne.
"Det er helt i orden," sagde han og smilte. "Bare du er okay,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jacob har en kæreste, Jacob har en kæreste," drilte han og vrikkede fra side, til side.
Jacob rullede bare øjne af ham og nullede ham i håret. "Pas på, ellers fryser jeg dig til is næste gang," Det blev sagt kærligt, men dog med et lusket smil på læben så man skulle tro at han mente det.
Josh gispede bare kort og løb hen til Nille, da han så hunden Mystic lyste han op, som stod der en bunke julegaver foran ham.
"Hvor er den sød!" sagde han og nussede dets hoved.
Jacob kom op på siden af Nille, eftersom han havde bemærket det bekymrede blik. Han havde på fornemelsen at det havde noget at gøre med hvordan hun havde fundet Mystic, så han lagde bare en arm om hende og kyssede hendes pande. "Men, nu er han her hos dig,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jacob beholdte sin arm om Nille, imens han betragtede Josh der nu sad og tumlede rundt på gulvet med den legesyge hund.. Det var ikke til at tro at en som Josh kunne være så livsglad.. Hans mor var død, faren var en voldtægtsmand og havde det ikke været for ham og Caroline var han vokset op i en kælder helt alene.. Tanken om det fik smilet væk fra Jacob, men han fik det hurtigt op igen, eftersom han tænkte nærmere over det.. Godt nok var Josh forældreløs, men han var stadig optismistisk og glad.. Det varmede Jacob på en mærkelig måde..
Han kyssede Nilles kind og smilte til hende.
"Og takket være dig, er den i live, så du kan være stolt af dig selv," sagde han og smilte varmt til hende..
Gæst- Gæst
"Det er ingenting, du reddede Josh." Hun sagde det lavmælt for at Josh ikke kunne høre det. Hun ville jo ikke minde ham om det... Hun havde en ide om at Josh havde haft det hårdt. "Du fik dig et slags barn... Eller nærmere lillebror." Hun smilede skævt, og lukkede øjnene.
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig er det noget?" sagde han og ruskede kærligt i hende. Da hun snakkede om Josh kiggede han hen på ham igen, sådan som han tumlede rundt kunne han ikke lade være med at smile.
"Jeg ser ham mere som lillebror end som barn," sagde han.. Smilet forsvandt dog lidt efter lidt, da han kom i tanke om at Josh ville blive stor en dag og forlade ham..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han fortsatte med at lege med Mystic, ved at løbe rundt i huset og undersøge de andre spændende ting der kunne være i dette rum..
Jacob satte sig ned ved siden af Nille, ikke for tæt på hende, eftersom han kunne regne ud at hun frøs da hun tog tæppet over sig, også hjalp det ikke lige at han kom og sad tæt på hende..
"Nej," svarede han og kiggede hen på hende med et skævt smil. "Hun er så svær at forstå den kvinde så jeg har valgt at lade være med at forstå hende,"
Gæst- Gæst
"Hun vil ikke kun have dig som slave fordi du har din evne, hun kan faktisk godt lide dig... Og jeg mener ikke som ven, men som en hun kan elske, kærlighed altså." Hun trak på den ene skulder, og så fremad, så hun på BlackStar genmen vinduet. Han spiste noget græs derude.
Gæst- Gæst
hey? hvad tænker han om mig? Nej, det står på skiltet, han hader mig.. Smart..
Jacob rystede på hovedet over sin egne tanker og kiggede hen på Nille med et smil.
"jeg tror bare at hun sagde det for at genere dig Nille," sagde han og smilte kærligt til hende. "Du kender Victoria, hun vil gøre alt for at få folk til at bøje sig for hende,"
Gæst- Gæst
"Det ved jeg godt... Men det bekymrer mig nu alligevel." Mumlede hun, og lukkede øjnene. Hun ville ikke snakke om Jade, eller Victoria... Ikke nu... Hun orkede det ikke. Hun ville ikke. "Hvad vil du gøre med Josh?" Hun hviskede. "Han kan ikke være alene i det hus, Jacob. Victoria ved sikkert hvor det er, hun kan slet snuppe ham igen."
Gæst- Gæst
"Det ved jeg," mumlede han og sukkede kort.. "det bekymre også mig en anelse," Han kiggede hurtigt hen imod Josh, da Mystic udstødte et vov.. Det så dog ikke ud til at der var sket nogen skade, så han vendte hurtigt hovedet frem for sig igen, men ud af sin øjenkrog kiggede han ned på Nille..
"Jeg må vel bare.. Lave et rum hvor han kan gemme sig.. Jeg har ikke andre steder han kan være.. Og jeg ønsker ikke at lade ham være alene,"
Gæst- Gæst
"Alene... Jeg har en ide..." Hun så hen imod Mystic, og dog stadig med hovedet på Jacobs skulder da hun fandt det meget behageligt at ligge sidde sådan. "Mystic, og Josh virker glade for hinanden." Hun håbede at han fangede hendes ide. At Mystic kunne tage med dem, og beskytte Josh.
Gæst- Gæst
Jacob kiggede hen på Josh..
Ja, han så ud til at være glad for den hund.. Men, det var jo Nilles hund? Ville hun virkelig give den til Josh?
"Ja, det ser det ud til, men," han holdte en kort pause for at kigge ned på Nille. "Det er jo din hund?"
Gæst- Gæst
"Hvis jeg skulle beholde alle dyr jeg har taget mig af, så ville jeg aldrig få fri. Jeg ville simpelthen gå ned af stress. Jeg kan ikke passe en hund, det har jeg ikke tid til. En hund skal fodres tit, gå tur med, og lege med. BlackStar kan selv finde græs, og vand, han kan selv flyve en tur, og har ikke brug for at blive underholdt. George er en dovenkrop, han hapser fra mit frysekammer, og sover hele tiden." Hun smilede skævt, og drillende til George. "Jeg har kun taget mig af Mystic, jeg vil give ham væk til dem der melder sig... Hvis de altså virker som nogle der tager sig godt af dyr."
Gæst- Gæst
Han smilte kærligt og lagde sit hoved mod hende, eftersom hun havde sit hoved på hans skulder.
"Okay," sagde han og kiggede på Josh og Mystic ud af øjenkrogen. "Jeg vil tage Mystic med for Josh skyld,"
Gæst- Gæst
"Godt, for jeg har allerede en hundehvalp at tage mig af." Sagde hun drillende. "En hvid hundehvalp som er utrolig drillende, men noget så nuttet!"
Gæst- Gæst
Jacob smilte skævt og kiggede ned på Nille.. Havde hun allerede en hundehvalp? Hvid pels og nuttet? Hey, vent lige et sekund, hvis hun mente ham så var han aldeles ikke nogen hundehvalp.
"Hey!" sagde han efterfulgt af et kærligt grin. "Jeg er ikke nogen hundehvalp, jeg er faktisk hundrede år gammel.."
Gæst- Gæst
"Jeg er uenig!" Sagde hun, og puffede til ham med sin hånd. "Ja, du er gammel, men du stadig en lille nuttet hvalp!" Hun tog tæppet af sig da hun havde fået varmen. Hun satte sig hen til ham igen, dog uden at lægge hovedet på hans skulder. "Min søde hvalp." Hviskede hun drillende.
Gæst- Gæst
Kunne hun finde på flere ord som kunne få ham til at føle som en lille krammebamse? okay, han var nok ikke den mest skræmmende dæmon, men ligefrem en hundehvalp? Det var han ikke.. Men, hvis hun ville kalde ham det, kunne han vel ikke stoppe hende.. Så længe andre ikke begyndte at kalde ham det.. Men, han måtte nu demonstarere lidt at han ikke var en hundehvalp..
"Lille?" sagde han og skubbede kærligt til hende. "Skat, jeg er stadig højere end dig?" Han hviskede kærligt til hende.. Uden han havde tænkt over det, havde han brugt ordet skat..
Gæst- Gæst
"Måske søde, men jeg er stærkere end dig." Hun lænede sig lidt hen imod ham. "Husk det." Hviskede hun kærligt. Først så hun ud som om hun ville kysse ham, men så trak hun sig væk fra ham. Og dog tøvende. Hun grinede lavt.
Gæst- Gæst
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» something new and...//Nille//
» Well, now I'm out here... //Nille//
» What have you done now? -Nille-
» Well..... You don't know me, but i know you and i have something to tell you!//Nille//
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata