Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: This is a terrible weather.. Nah, not really. -Shifty-
Shifty forsøgte at sætte sig op, det var hårdt og rykket i nakken og slaget mod muren havde taget meget af hende.
Da hun havde sat sig kiggede hun hurtigt på Johs og derefter lidt bekymret på Jacob, før hun forvandlede sig om til menneske.
Hun tørrede blodet rundt om munden væk i, hun var ikke synderliget overrasket over alt det blod, men det gav da lidt mere fra hendes tidliger liv.
Hun kiggede på Johs og smilte blidt til ham.
Gæst- Gæst
"Tusind tak," hviskede Josh til Shifty, imens han krammede hende. "Tak for at du reddet mig," hans stemme var ikke længere lav og skrøbelig, men varm og kærlig.
Gæst- Gæst
"er du okay" spurgte hun forsigtig Jacob mens hun kiggede lidt bekymret på ham..
Gæst- Gæst
"Ja, jeg klarer mig, hvad med dig selv?" han så spørgende på hende.
Gæst- Gæst
"det var godt" hun smilte lidt og lagde hånden om på hendes nakke "jeg er bare lidt øm i nakken, men jeg overlever" hun grinte lidt over det.
*hvorfor mon Victoria ville dræbe Johs og Jacob* Shifty holdte lidt i den tanke men forsøgte bare ikke at snakke om det lige nu.
Gæst- Gæst
"Nogen ide om hvor vi kan gøre af hende?" spurgte Jacob Shifty, imens han nikkede ned til Victoria.
Gæst- Gæst
Hun kiggede lidt på Victoria *alt den styrke hun havde, jeg er imponeret, hvis det ikke gik ud over Jacob og Johs* Shifty stod bare og kiggede på hendes bevistløse krop, efterfuldt at hendes blik faldt over på Johs som gik ud af værelset.
Hun smilte kort indtil hun hørte Jacob snakke til hende "øh nej jeg har ingen ider" sagde hun lidt forvirret.
Hendes mester havde jo altid dræbt konkurrenterne, men en dæmon med hendes styrke, var ikke lige noget Shifty havde prøvet før..
Gæst- Gæst
Han så smilende hen på Shifty.
"Jeg er ikke den bedste fange vogter," grinte han.
Gæst- Gæst
Shifty stilte sig hen til døren og kiggede rundt, men der var indet der kunne give hende den fjerneste ide.
Hun kiggede på Jacob "det er jeg så heller ikke" grinte hun.
Shifty tænkte lidt over hvad hun kunne gøre for dem, med hende i huset ville der jo ske meget, og det kunne ikke lige komme på en ide til at spære hende inde..
Gæst- Gæst
"Typisk, når man fanger skurken, begynder solen at skinde," grinte han og så hen på Shifty.
Gæst- Gæst
Shifty kiggede efter Josh og tænkte over hvilke muligheder de havde.
"jeg kom til at tænke på, hvis i vil være et andet sted mens hun er her eller noget, er mit hus ledigt til at være i" sadge hun stille mens hun kiggede på Jacob.
Selvom hun lige havde mødt Jacob havde de lært meget om hinanden, og lille Josh virkede meget glad for hendes selvskab, så hun ville da ikke lave Victoria eller nogle andre gøre dem noget..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun nikkede til dem og gik ud af døren, for at vise dem vej hjem til hendes hus.
Det var nok ikke særlig flot eller noget, men der var da plads til dem og det var et hyggeligt kloster lignende hus.
Shifty havde for længst glemt det med at Victoria faldt på knæ foran Josh, nu fokuserede hun bare over at Victoria ikke skulle finde hendes hus også.
Gæst- Gæst
Jacob rystede på hovedet af ham, inden han kiggede rundt i huset.
"Her er da meget flot," sagde han med et smil på læben.
Gæst- Gæst
Hun grinte over Josh og Jacob's drillerier, og gik hen mod et af rummene, hun kiggede på Jacob "vi har nogle ekstra værelser jeg tror Josh vil kunne lide dette værelse" inde på værelset var der en seng, nogle kasser med forskellige ting til at lege med, det var noget Shifty havde taget med fra hendes sidste besøg i grotten hos Victor, hun havde for mange minder til at efterlade tingene.
Hun kiggede kort på Josh med et smil på læben og lod døren stå åben, derefter kiggede hun på Jacob "vil du have værelset ved siden af?" spurgte hun stille med et blidt smil og en glad tone.
Gæst- Gæst
"Det vil jeg da gerne ja," sagde han med et smil og kiggede hen imod det værelse hun havde forslået.
Gæst- Gæst
Hun smilte til Jacob og lod både ham og Josh falde lidt til, mens hun gik ind i stuen og smed sig på sofaen, det havde været en lang dag for hende.
Shifty havde stadig meget ondt i nakken, men det skulle nok gå over.
Hun lå bare flad på sofaen og kiggede på de billeder der var i rummet.
//undskyld mit fraværd //
Gæst- Gæst
Jacob kiggede nysgerrigt rundt i sit værelse, beundrede hvert et stykke af indretningen og han havde pludselig sådan en lyst til at indrette sit eget hjem efter denne indretning, eftersom det så en helt del bedre ud. Selvfølgelig havde han lavet andre forandringer på sit hjem, eftersom det havde været hans barndoms hjem som han bare ønskede at glemme, så selvføleglig havde han forandret en del af tingene. Da han var færdig med at kigge rundt, gik han ind til Shifty og smilte skævt over at se hende slappe sådan af, det måtte være et tegn på at hun følte det normalt at de var i hendes hus. "Tak for at vi må være her Shifty, hende Victoria er sku ikke til at finde rundt i,"
Gæst- Gæst
Selvom hun lige havde lært Jacob og Josh at kende, var det ret så trygt at der endelig er andre hos hende.
Hun kiggede på Jacob, stadig med et kærligt smil på læben, "det var da så lidt, i siger jo også bare til hvis i har brug for noget" Shifty ville altid sørge for sine venener har det godt "Victoria er bare noget for sig selv, jeg fatter ikke man vil prøve at gøre hverken Josh eller dig ondt"
Gæst- Gæst
Han smilte til hende og kørte en hånd igennem det hvide hår.
"Tak, det er alt for venligt af dig," sagde han og kiggede kort ned i gulvet, men hurtigt kiggede han ind i hendes øjne igen. "Så.. Du boede her alene ikke sandt?"
Gæst- Gæst
"det er ingen ting" sagde hun med et glimt i øjet, Shifty ville kun sine venner det bedste.
Hun kiggede kort ned mod gulvet, og lignede en der tænkte, så kiggede hun på vægen og pegede, der hænger et billede af hende og en vampyr, hun kiggede derefter på Jacob igen "det er min kæreste der byggede huset, jeg boer her sammen med ham, men han forsvandt en dag... og jeg har aldrig set ham" Shifty havde lidt svært over tanken om at Nggung nu havde været væk i længer tid end et år..
Gæst- Gæst
"Men, hvorfor tog han afsted Shifty? ved du det, for hvis du spørg mig, så syndes jeg ikke du bare er sådan en man forlader uden at give nogen grund," Han gik hen til hende igen, med armene på kors og et tøvende smil på de smalle læber.
Gæst- Gæst
Hun kiggede på Jacob, og lagde hovedet lidt på skrå ofr at tænke, "han fortalte mig indet, jeg havde været væk i noget tid... da jeg kom tilbage var han væk"
Shifty kiggede ned mod jorden, når hun tænkte over det følte hun skyld over at Nggung var taget ud for at lede efter hende den gang...
Hun rettede sig op, og prøvede at virke glad, men inderst inde var hun ked over hendes kæreste ikke var der mere..
Gæst- Gæst
"Jeg forstår din smerte," sagde han og kiggede på hende med et skævt smil og armene hængende langs sin overkrop. "Kærligheden har desværre den effekt, man kan intet gøre.. Lige meget om man så forsøger på at benægte at man er ramt så hårdt,"
Gæst- Gæst
Hun var glad for selvskab, det minede hende om de gode tider i grotten og i huset.
Hun gengældte Jacob's smil "nej det er ikke så let med kærlighed"
Shifty kiggede kort ud af vinduet og så mørket trak til, hun kunne godt mærke hun var træt, men hun ville heller snakke med Jacob end at gå i seng..
Gæst- Gæst
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» //shifty// nyt hjem
» What happended? //Shifty//
» Who are you?// Shifty//
» The hunt -Shifty-
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata