Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Lets get out of here! (Samantha) EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Lets get out of here! (Samantha) EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Lets get out of here! (Samantha) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Lets get out of here! (Samantha) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Lets get out of here! (Samantha) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Lets get out of here! (Samantha) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Lets get out of here! (Samantha) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Lets get out of here! (Samantha) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Lets get out of here! (Samantha) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Lets get out of here! (Samantha) Voteba13Lets get out of here! (Samantha) Voteba14Lets get out of here! (Samantha) Voteba15 
Jake
Lets get out of here! (Samantha) Voteba13Lets get out of here! (Samantha) Voteba14Lets get out of here! (Samantha) Voteba15 
Lori
Lets get out of here! (Samantha) Voteba13Lets get out of here! (Samantha) Voteba14Lets get out of here! (Samantha) Voteba15 
Valentine
Lets get out of here! (Samantha) Voteba13Lets get out of here! (Samantha) Voteba14Lets get out of here! (Samantha) Voteba15 
Edgar
Lets get out of here! (Samantha) Voteba13Lets get out of here! (Samantha) Voteba14Lets get out of here! (Samantha) Voteba15 
Abigail
Lets get out of here! (Samantha) Voteba13Lets get out of here! (Samantha) Voteba14Lets get out of here! (Samantha) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Lets get out of here! (Samantha)

Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 16:05

V: brændende varmt.
T: Middag.
O: På en en slidt gård, hvor taget er ødelagt og lugten af brændt strå hænger i luften. En flok mennesker sidder i en gruppe i gårdens indkørsel, bundet på hænder og fødder imens en flok dæmoner kredser om dem, holder øje med at de ikke går nogen steder.

Zayn lukkede øjnene i og pustede ud. Der var virkelig varmt, det var som at sidde i en savna eller på stranden, hvor din is smeltede hvis du ikke skyndte dig at spise den.. Han åbnede sine øjne igen, kiggede ned ad sig selv.. Hans cowboybukser var slidte og de bare fødder havde rifter overalt, imens rebet om anklerne holdte dem sammen, så man ikke kunne slippe fri.. På sin overkrop havde han sin skjorte til at stå åben, for at holde varmen mere væk.. Men, skjorten var også slidt og beskidt, det var den blevet efter mændene havde slæbt dem hen ad jorden, som et par livløse dukker og lige nu stod de med alt deres pragt og kiggede ned på hvert eneste menneske, som sad og krøb sig sammen. Nogen få var besvimmet over varmen og andre var blevet skudt i hovedet, hvis de havde konfronteret dæmonerne. Zayn skimtede kort hen på den døde mand, men kiggede væk igen og flakkede rundt med sit blik, indtil det landede på en ung smuk pige.. Han smilte skævt til hende..


Sidst rettet af Zayn Ons 6 Feb 2013 - 19:35, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 16:15

Ali kiggede rundt forvirret.. Hvad fanden skete der her!? Hendes øjne flakkede rundt, hendes sorte jeans var slidte og hendes trøjde var gået halvt i stykker. Det mørke hår hang løs ned over hendes ansigt. De var bare blevet slæpt ud som var de affalds poser, nogle var blevet skudt andre besvimet og ville snart dø af varme. Ali fik øje på en ung mand, som smilte skævt til hende. Men hun var ikke hunderede procent bange, hun kunne bare ikke smilte ligenu.. Hun ville enlig bare væk.. Hun så en dør og brugte sin evne energi til at få den til at smække som var der ind som stod derinde der åbnede døren og smækkede den igen. Energi evnen kunne mange ting man skulle ikke udfodre den. Det ville være en fejltagelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 16:22

Dæmonerne reagerede på den smækkende dør og løb derhen for at tjekke om der var nogen af menneskerne som var sluppet fri.. Kun en af dæmonerne stod tilbage og holdte øje med de andre mennesker.
Zayn kiggede efter dem, og da de var ude af syne så han sit snit til at udfordre denne ene dæmon. Han skar rebet over, med en dolk han havde gemtv ome bag ryggen, selvom det var besværligt som bare pokker.. Til sidst gik rebet dog op. Dæmonene bemærkede ingenting, vendte bare ryggen til dem for at holde øje med omgivelserne. Zayn smilte lumsk, skar rebet om sine fødder over med et enkelt snit. Dæmonen opdagede ikke menneskedrengen før det var forsent, Zayn sprang på ham, stak dolken i hjertet på ham og dæmonen væltede om.. Zayn bakkede nogen skridt tilbage, kiggede lidt på sit ofre, men rystede på hovedet for at tage sig sammen og befrie de andre.. Hurtigt skyndte han sig at skære de andre reb over..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Lør 2 Feb 2013 - 16:37

Hun fik et chok da den unge mand sprang på dæmonen.
Han skar dem alle fri, men de sidste dæmoner opdagede dem og begyndte at skyde og tage sjæle, blod og skygger fra næsten alle. før Ali nåede at reagerer var der kun tre mennesker tilbage. Hun fokusede på asfalten foran dæmonerne og snart var der mægtige flammer som skød op af jorden men et skud ramte hende i benet og hendes ansigt stræk sig i smerte. Hun faldt død om..

Samantha fik et chok, da den unge mand sprang på disse dæmoner.. Han var bare et menneske.. De havde slæbt Samantha med ved en fejl, måske fordi hun havde formeget menneskelighed til at man kunne tro hun var en vampyr.. Samantha kiggede på den unge pige som falt til jorden død, hun kiggede op på dæmonerne.. Skulle hun vente lidt med at gøre noget eller skulle hun bare angribe nu?

//Ja håber det okay jeg gør det på denne måde, syntes det en skam at slutte sådan et spændende emne pga mig så håber vi kan fortsætte Very Happy//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 19:28

Pigen han før havde smilt til lå nu på jorden. Død, skudt. Han kiggede vredt hen på de andre dæmoner, men fik hurtigt et skræmt blik på, da de skød efter ham, han nåede dog lige at undvege før det ramte han. Han smed sig på jorden, så sandet svingede om ham. Dæmonerne skreg arrigt, tog alle sjælene til sig, imens en af dem undslap en ond latter en gang imellem.
Zayn kiggede op fra jorden med et vredt blik, rejste sig op og løb hen på en ad de andre dæmoner, så den vred sig og skreg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 19:41

Samantha var lidt ligeglad hun holdte sig i den kolde skygge hvor solen ikke brændte hends hud, men tog sig en chance og løb så hurtigt hun kunne greb fat i menneskedrengen og indenfor i ly fra solen. Hun pustede ud.
"Er du sindsyg knægt!" Sagde hun alvorlig og tog fat i hans krave, men slap hurtigt ham igen og kiggede efter lyden af dæmonerne som kom imod dem.. Jagtede dem..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 19:47

Der var en enkelt skygge som havde holdt sig væk fra solen, så Zayn kunne med det samme regne ud at denne skygge måtte være en vampyr af eget kød og blod, siden solens stråler holdte hende væk fra at komme ud og hjælåe de andre. Menneskene.. hans race.. Vampyrerne tænkte vel ikke rigtig på andre end dem selv, det samme med dæmonerne.. Mennesket var vel en ligegyldig race for dem, men det var Zayn fuldkommen ligeglad med, det var hellere ikke fordi han selv følte at der var nogen som var vigtige i denne verden.. Ikke mere..
Da hun trak ham ind i skyggen, kiggede han bare stift på hende og rykkede sig fri.
"Nej, jeg forsvare bare menneskene derude i modsætningen til dig," vrissede han og kunne mærke vreden boble inde i sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 20:00

Han vrissede af hende.. Dæmonerne kom.. De var så tæt på..
"I modsætning til mig?" Spurgte hun fornærmet og hævede på et bryn. " Hvad skal jeg kunne gøre?" Spurgte hun vredt og snerrede af ham. Hun ville da hjælpe hvis det ikke havde været fordi at solen ville svede hende i et stykke. Ligesom hun kunne gøre med hans lemmer med let hed hvis han ikke passede på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 20:06

"Lige meget," mumlede han bare og spændte alle muskler i sin krop, for at gøre klar til dæmonerne som nærmede sig. Han kiggede rundt i laden, for at finde noget som muligvis ville kunne dræbe dæmonerne, alt han skulle bruge var bare et trick.. Et listigt trick, som ville dræbe dem alle på engang.
Han fik øje på en majstærsker og løb hen imod den, han kiggede en anelse tøvende op på den, inden han hoppede ind i den. Han havde aldrig kørt en før, men mon ikke det var ligesom at køre alle andre former for maskiner. Heldigvis sad nøglen i, så han drejede den, trådte speederen i bund så den skrumlende majstærsker kørte afsted. Dæmonerne kom ind i laden, men nåede ikke at flytte sig, før han kørte dem over med majstærskeren, så deres lemmer endte over hele laden. Zayn holdte sin kvalmen tilbage, stoppede maskinen og hoppede ud af den igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 20:15

Samantha rullede øjne og stillede sig op ad muren imens hun kiggede på hendes negle. Hun pustede ud, men var en anelse chokeret da han kom kørene på en majstærsker. Han fik dem til at flygte ind i laden og kort efter kunne hun lugte deres blod i alle hjørner.. Dæmon blod, så hæsligt en stank.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 20:22

Han rynkede på næsen over at se alle disse lemer rundt omkring, det var som at være med i en gyserfilm. Hele hans liv var så småt begyndt at være en film, men hvornår kom han så til den scene hvor han reddet pigen og stak af med hende?
Han åndede ud og vidste udmærket godt at det ikke var en film, det var virkelig og den skulle ses i øjnene, om han så ønskede at se den eller ej.
Han gik hen til pigen igen og kiggede ud, de mennesker som var overlevet havde for længst stukket halen imellem benene og løbet deres vej. Det var ikke lige det han havde regnet med, men man kunne ikke styrer andre, så.. sådan var livet. Han åndede tungt ud og kiggede spørgende på vampyren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 20:28

Hun kiggede på drengen da han kiggede spørgende på hende. Hun trak bare på skuldrene, hvorfra skulle hun vide hvad de skulle hun kom til denne verden for kanpt to år siden. Hvis hun ikke vidste bedre havde hun måske set ham før, men ja det var jo ikke sikkert. Hun havde levet på jorden i 498 år, hun kendte den udenad.. Men så var hun kommet hertil og det var enlig lige ved at give mening. Han kom vist herfra, men ja hun vidste ikke noget om ham så svært at bedømme.
"Så stikker du også af som de andre høns eller?" Spurgte hun en anelse koldt men klang af flabethed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 20:32

Han rystede let på hovedet.
"Nej, jeg stikker aldeles ikke af," svarede han og begyndte at gå rundt i laden for at finde noget som de kunne bruge til at forsvare sig selv, hvis der nu skulle komme flere former for dæmoner eller andre trussler. "Så, har du været herinde hele tiden?" Han samlede en rive op, kørte den lidt rundt i hånden for at se om den kunne bruges, imens han kiggede på hende ud af sin øjenkrog. Riven var ikke så god et våben igen, så han smed den fra sig og ledte videre. "Undskyld min opførsel før, jeg var nok bare en smule.. Overrasket over at så mange døde foran mig," Han kiggede om på hende med et undskyldende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 20:47

Hun trak lidt på skuldren.
"Jeg ankom hertil sammetid som jer, jeg var bare hurtigere i skyggen end andre. Men selvfølgelig er du ikke en vampyr, så du har ikke brug for at gå i læ fra solen." Svarede hun og kiggede væk fra hendes negle. Hun lyttede tydeligt til hvad han lavede.
"Det vender man sig til, tro mig denne verden er så meget anderledes end andre verdner. Tro mig jeg levede i en anden." Sagde hun og tøvede lidt med den sidste sætning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 7:41

//okay, jeg er en anelse forvirret? 0.0 var du ikke samantha? ^^ nå, men kære Caroline, skal vi tage et nyt emne? ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 7:46

Systemet slettede Caroline så måtte lave hende igen. det gik udover Samantha ^^ men Wave!! Missed you! så Ja selvfølgelig!^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 16:41

Hvor irriterende, men godt du besluttede at lave hende igen! ^^
Super!!
Har også savnet dig xD ^^
Hvem laver?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 16:45

Ja kan overhovedet ikke undvære hende!
Som om du har savnet mig XD

Hmm, altså hvem syntes du ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 16:50

Forstår jeg godt! ^^
Det har jeg da? ^^
Og.. Orker du? For jeg kan godt hvis du ikke vil ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 16:50

Ja jeg orker men skal også hjælpe Eliza med at lave et udkast til hendes profil Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 16:53

Jamen, så laver jeg Wink//

Out ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 16:57

Ihh tak Smile

Out^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets get out of here! (Samantha) Empty Sv: Lets get out of here! (Samantha)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum